Eπιλογή σχολής

Re: Tι θα προτείνατε; (Επιλογή σχολής)

Για να μην ανοίγω καινούριο topic ρωτάω εδώ...
Ενδιαφέρομαι για την απόκτηση του PPL με προοπτική απόκτησης και ανώτερων πτυχίων αλλά πάντα σε ερασιτεχνικό επίπεδο. Δηλαδή δε σκοπεύω να κάνω καρίερα ως πιλότος αλλά θα ήθελα κάποτε να αποκτήσω ένα CPL ή ATPL επειδή είμαι κι εγώ άρρωστος με τα αεροπλάνα!
Η ερώτηση μου είναι η εξής: Αξίζει να πάω για το πρώτο μου πτυχίο σε μια αερολέσχη (όπου οι τιμές είναι χαμηλότερες) ή προτείνετε να προτιμήσω από την αρχή μια ιδιωτική σχολή πχ Global Aviation?? Ολες οι σχολές στην Ελλάδα δίνουν το Ευρωπαικό PPL (JAA), έτσι δεν είναι?
Οποιεσδήποτε άλλες πληροφορίες, ευπρόσδεκτες!
 
Re: Tι θα προτείνατε; (Επιλογή σχολής)

Καλημέρα.
Εγώ θα ήθελα τη γνώμη σας για μια σχολή στη Ρόδο την FAS.Προσφέρει fATPL με 46000ευρώ και κάτι ψιλά.Θα ήθελα να πει την γνώμη του όποιος πραγματικά γνωρίζει αν είναι καλή σχολή.
 
Re: Tι θα προτείνατε; (Επιλογή σχολής)

Κι ένας φίλος μου ο οποίος δεν είναι και οικονομικά άνετος, με πολλές διευκολύνσεις εκ μέρους της σχολής κάνει το ΑTPL του και είναι πολύ ευχαριστημένος από τον ρυθμό, τα αεροπλάνα, τους εκπαιδευτές , το σχολείο εδάφους και τις προοπτικές που του δίνει η FAS (παίρνει ΑΟC σε λίγες μέρες).
 
Για όσους ρωτάνε, η Aegean είχε στην τελευταία της προκήρυξη σαν όριο ηλικίας 33,5 χρονών. Επίσης κάποιος είπε ότι στην Ευρώπη οι εταιρείες βάζουν όρια ηλικίας. Μπορεί να μου πει αυτός που το έγραψε έστω και μια που βάζει όριο ηλικίας. Εαν μπορεί να δημοσιεύσει το website αυτής της εταιρείας για να το δούμε.

Για αυτούς που θέλουν να γίνου πιλότους, απλά να γίνουν. Στην αρχή όλοι πρέπει να δουλέψουν 3-4 χρόνια σε μικρή εταιρεία (δεν αναφέρομαι στην Aegean η οποία μπορεί να προσφέρει χαμηλό μισθό, αλλά...... πετάς Α320 ή Avron RJ100 με πληρωμένο MCC και Type rating... ποια εταιρεία τα προσφέρει αυτά;) και κατά προτίμηση σε αυτές που διαθέτουν multiengine turbojet or turboprop. Στην συνέχεια εάν έχεις 3000 ώρες και 49 χρονών να είσαι οι πιο γνωστές εταιρείες σε παίρνουν. Βλέπετε emirates ,singapore και Air China.

Ευχαριστώ πολύ.
 
Tι θα προτείνατε; (Επιλογή σχολής)

Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στην σχολή Aeolus που εδρεύει στην Θεσσαλονίκη, στην περιοχή της Ν. Ραιδεστού. Το προσωπικό είναι πολύ ευγενικό και εξυπηρετικό. Επίσης οι εγκαταστάσεις της σχολής περιλαμβάνουν μικρό εξομοιωτή με Yoke και throttle σε προσωπικό υπολογιστή για A320 και Β737. Υπάρχουν ground instructors που διδάσκουν συγκεκριμένα μαθήματα ο καθένας, ενώ υπάρχει και ειδική αίθουσα που σου δείχνουν την λειτουργία των Avionics. Οι εγκαταστάσεις της σχολής είναι πρότυπο. Έχω επισκεφθεί τέσσερις σχολές μέχρι τώρα και η Aeolus έχει τις καλύτερες εγκαταστάσεις. Για την πτητική εκπαίδευση του PPL διαθέτει ένα Cessna 172 και πιθανόν AT3 ενώ για το CPL, IR διαθέτει 1 Piper Arrow 201 και 1 Piper Archer 181.Στην σχολή αυτή έχεις την δυνατότητα να διαλέξεις μεταξύ integrated courses ή modular courses. Οι πτήσεις γίνονται από το Αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης και το Πολύκαστρο. Συμβουλή μου είναι να επισκεφτείτε όσες περισσότερες σχολές μπορείτε και να τις συγκρίνεται από άποψη εγκαταστάσεων και πτητικού κομματιού. Ρωτήστε παλιούς και υπάρχοντες μαθητές των σχολών που θα επισκεφτείτε για να πάρετε όσες πιο πολλές πληροφορίες μπορείτε.
 
Παιδια επανερχομαι στο θεμα της σχολης αυτης AUSSIE AIR μου εστειλαν ενα πακετο ενημερωσης, και αυτο που καταλαβα και ειδα και μεσα απο το DVD ειναι μια σχολη για τα ελληνικα δεδομενα οχι μικρη 13 αεροπλανα και αλλα 5 που ειναι σε σταδιο παραδοσης, ολοκαινουργεια εκτος απο 2 C-152 που ειναι για της πρωτες ωρες του ppl και για την εκπαιδευση σε spins ολα τα αλλα ειναι 172Ν και 172SP εχουν και 2 ολοκαινουργια ALARUS και ενα ΒΕ-76 περιμενουν ακομα 2 ΒΕ-76 και 3 172SP. Εμενα μου αφησε εξαιρερικες εντυπωσεις σαν περιβαλλον και για τα μεσα που διαθετει με πολλα συν, οπως οτι πεταει απο διεθνη αερολιμενα KDAB και τους τρελους διακανονισμους πληρωμης, στις ειδη πολυ χαμηλες τιμες οχι μονο σε σχεση με την ελλαδα αλλα και εκτος ελλαδος. Το οτι εγραψα δεν ειναι διαφημηση, απλως εγραψα γιατι δεν μπορω να το πιστεψω και επειδη πολυ απο εμας θελουν να γινουν πιλοτοι και πρεπει να πουλησουν καποιο νεφρο :rant: .....εγω προσωπικα ειδη υπεγραψα την συμβαση και δεν μπορω να πιστεψω τι μου προσφερει με τα λεφτα που αλλου θα εκανα μονο το ppl και το hour building, τελος δεν γραφω αλλο γιατι θα παρεξηγηθω απο καποιους καθ' ολα αντικειμενικους συφορμιτες μου.... οποιος θελει να μαθει περισσοτερα ας μπει εδω..http://aussieair.forumotion.com/
 
Γεια ανακαλυψα το foroum και εχω μερικες ερωτησεις... 1) τι ΑΚΡΙΒΩΣ κανει ενας μηχανολογος μηχανικος εναεριων και επιγειων μεταφορικων μεσων? 2) τι επαγγελματικη αποκατασταση υπαρχει στη Ελλαδα ? και τελος τον τομεα των ρευστων θα πρεπει να ακολουθησω(στο ΕΜΠ παντα)??
 
kapou":3ohv11nf said:
Γεια ανακαλυψα το foroum και εχω μερικες ερωτησεις... 1) τι ΑΚΡΙΒΩΣ κανει ενας μηχανολογος μηχανικος εναεριων και επιγειων μεταφορικων μεσων? 2) τι επαγγελματικη αποκατασταση υπαρχει στη Ελλαδα ? και τελος τον τομεα των ρευστων θα πρεπει να ακολουθησω(στο ΕΜΠ παντα)??
Ο μηχανολόγος εναέριων-επίγειων μέσων ασχολείται με την έρευνα και τον σχεδιασμό αυτοκινήτων,αεροσκαφών κλπ.Η επαγγελματική αποκατάσταση στην ελλάδα είναι αρκετά μικρή.Από περιέργεια,γιατί έχεις κόλλημα αποκλειστικά για το ΕΜΠ?
 
επειδη ξερω οτι απο εκει μπορω να το ακολουθησω.. απο που αλλου μπορω να παω δηλαδη...?
 
Top