Είτε αυτό έχει να κάνει με το να σπρώχνουν το κάθισμα πίσω ενώ ο από πίσω μπορεί με το ζόρι να χωράει με το κάθισμα όρθιο
Δηλαδή με συγχωρείς:
Ενας επιβάτης διαλέγει μια εταιρία και ίσως πληρώνει ακριβότερο εισιτήριο, επειδή θα περάσει η πτήση πιο άνετα λόγω recline και η ώρα του πιο ευχάριστα λόγω wifi. Και δεν πρέπει να κάνει χρήση επειδή ο συνεπιβάτης του αγχώνεται όταν πετάει και θέλει την ηρεμία του?
Από ότι καταλαβαίνω, για να ενοχλείσαι και στο ΚΤΕΛ, το άγχος και η ηρεμία είναι καραμέλα και δεν συνδέονται καθαρά με την πτήση.
Ποιο το νόημα να υπάρχει recline, αν δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις μην τυχών και ενοχληθεί ο πίσω επιβάτης ?
Να σου υπενθυμίσω ότι εταιρίες που επιλέγουν να μην υπάρχει μηχανισμός recline, έχουν τον μεγαλύτερο αριθμό επιβατών που χωράει η άτρακτος σε full economy, με αποτέλεσμα να έχεις μικρότερο διαθέσιμο χώρο, ακόμη και με όρθιο κάθισμα.
Προτεινόμενες λύσεις :
Α)Για καλύτερη εμπειρία, μπορείς κάλλιστα να πληρώσεις την έξοδο κινδύνου που έχει μεγαλύτερη απόσταση και είναι σταθερό το μπροστινό καθίσμα, η να ταξιδέψεις business.
Φυσικά είναι πιο εύκολο να εκφράσουμε τη δυσαρέσκεια μας προς τον μπροστινό επιβάτη, από το να βάλουμε το χέρι στην τσέπη ή να διαμαρτυρηθούμε προς την εταιρία.
Όπως και με το κάθισμα, μπορείς να επιλέξεις και εταιρίες που δεν προσφέρουν ακόμη wifi.
Β)Υπάρχουν προγράμματα αεροπορικών εταιριών που συμπεριλαμβάνουν ψυχοθεραπεία, θεωρητικό μάθημα από επαγγελματίες χειριστές και πτήση με εξομοιωτή για όσους θέλουν να προσπαθήσουν να απολαμβάνουν τις πτήσεις κάποια στιγμή στη ζωή τους.
Σου εύχομαι να ξεπεράσεις το άγχος σου και να απολαύσεις κάποια στιγμή όλες τις παροχές των αερομεταφορέων, που όσο προχωράει η τεχνολογία θα αυξάνονται.