Ενοχλητικοί Συνεπιβάτες

Δεν πιάνεται στην κατηγορία του τίτλου, αλλά το αναφέρω. Μπροστά μου στο αεροπλάνο κάθεται κύρια, η οποία βγάζει υγρά μαντηλάκια ευκάλυπτου. Δεν ξέρω τι συγκέντρωση έχουν, αλλά τα αιθέρια έλαια και οι -ας πούμε- αναθυμιάσεις έφτασαν μέχρι τη σειρά μας με άμεση δράση στα μάτια μας. Υποψιάζομαι ότι κάτι αντίστοιχο έγινε και στη σειρά μπροστά ίσως και 2 σειρές μπρος-πίσω...
 
Είμαστε σε πτήση από την Θεσσαλονίκη για Στοκχόλμη με την Ryanair.

Η διαδικασία επιβίβασης ακολουθήθηκε πάρα πολύ τυπικά, και στη συνέχεια μεταφορά στο αεροσκάφος με το λεωφορείο.

Καθίσαμε στις θέσεις μας και ο τελευταίος επιβάτης ήρθε και κάθισε δίπλα μου.
Η κοπελιά είχε τα ακουστικά στα αυτιά της και μιλούσε στο τηλέφωνο ψιθυριστά.

Ίσα ίσα που ακουγόταν ένα μουρμουρητό .

Η επίδειξη των σωστικών μέσων έγινε στα αγγλικά και στα ελληνικά , και η κοπελιά συνέχιζε τα μιλά.
Το pushback έγινε, με την κοπελιά να συνεχίζει να μιλά.
Και πήραμε και το δρόμο για τον τροχοδρόμο.

Και εκεί δεν άντεξα άλλο.
Αν συνέβαινε αυτό πριν το 2019, σίγουρα θα της φώναζα και θα την έβριζα που έχει το τηλέφωνο σε λειτουργεία και μιλά ακόμη, ενώ είμαστε σε διαδικασία για απογείωση.

Αλλά κάθισα και το σκέφτηκα 2 λεπτά και είπα από μέσα μου <<ας πάρει την ευθύνη το πλήρωμα>>.
Να είναι καλά ο beteendevetare μου, ο Göran, που μου έχει μάθει κάποιες τεχνικές αναπνοής για την διαχείρηση του άγχους και της εργασιακής εξουθένωσης, και μπορώ να ελέγξω τις εξάψεις μου, που μου προκαλούν και μου δημιουργούν οι συνάνθρωποί μου.

Άναψα το δικό μου φως και πάτησα το μπλε κουμπί (το κουμπί για να καλέσεις το προσωπικό καμπίνας).
Μέτρησα μέχρι το 20 και το πάτησα ξανά για να σβήσει.
Μέτρησα μέχρι το 20 και το πάτησα ξανά για να ανάψει.


Η αεροσυνοδός ήρθε στη σειρά μου και με ρώτησε τι συμβαίνει και έτσι εγώ της ζήτησα ευγενικά να ενημερώσει την συνεπιβάτη μου πως η χρήση του κινητού απαγορεύεται στο αεροσκάφος και πως πρέπει να είναι σε <<λειτουργία πτήσης>>.


Η αεροσυνοδός σκούντηξε την κοπελιά στον ώμο και της ζήτησε να βγάλει τα ακουστικά και πήρε αμέσως το κινητό στα χέρια της και είδε πως δεν ήταν σε λειτουργία πτήσης.
Της είπε να το κλείσει εντελώς το κινητό.
Η κοπελιά το έκλεισε, εγώ ευχαρίστησα την αεροσυνοδό και μετά από λίγα λεπτά πετάξαμε !



Πραγματικά τώρα, δεν φοβήθηκα για το κινητό.
Κάπου εδώ είχα διαβάσει πως το πρόβλημα είναι ο <<θόρυβος>> που δημιουργείται κατά την επικοινωνία των πιλότων.

Και με εκνευρίζουν οι άνθρωποι που δεν σέβονται τους κανόνες και που δεν σέβονται τους συνανθρώπους τους.


Και μετά η κοπελιά ήθελε να κοιμηθεί.
Και ακούμπησε τον αγκώνα της στο δεξή μπράτσο και έγειρε λίγο προς την δεξιά μεριά της.

Έλα όμως που εμένα ξύπνησε μέσα μου ο πόθος της εκδίκησης .

Πως ο mr . Bean , σε εκείνο το επεισόδιο που είναι στο εξεταστικό κέντρο για να γράψει άλγεβρα και τριγωνομετρία και ετοιμάζει τα στυλό του , έτσι και εγώ άρχισα να παίζω με τα πράγματα που είχα στην τσάντα μπροστά στα πόδια μου.
Και ναι ! Εκεί ήταν ο Μπαλογράφος (Ballograf) μου.

τον μηχανισμό στο επάνω μέρος του στυλό το πατούσα και το ξαναπατούσα πάνω από το αυτί της, κάνοντας συνέχεια << κλατσ – κλουτσ >>.

Είχα ένα περιοδικό μαζί μου και ήταν ένα άρθρο που ήθελα να διαβάσω και υπογράμμιζα κάποια πράγματα με το στυλό και έπαιζα με το κλατσ – κλουτσ πάνω από το αυτί της.

Είχα και μια σπανακόπιτα μαζί μου , τυλιγμένη σε αλουμυνόχαρτο και την άνοιξα όσο πιο άτσαλα μπορούσα με πολλά << κρατσ-κρουτσ >>.

Είχα και ένα βιβλίο μαζί μου και τις σελίδες από το βιβλίο τις γύρισα δυνατά, με πολλά << χρατσ- χρουτσ >>.


Μπορεί αυτήν να με νευρίασε για 5 λεπτά, αλλά ελπίζω εγώ να την εκνεύρισα για 1 ώρα.



ΥΓ 1 : Πέταξα με Boeing 737 – 800 Α

ΥΓ 2 : Παράθυρα μεγάλα και καθαρά , με διαστάσεις 45 cm x 30 cm (περίπου)

ΥΓ 3 : Αγαπώ Ryanair
 
Ήρεμα ρωτάω, τελικά μήπως εσύ ήσουν ο ενοχλητικός συνεπιβάτης ? ή μήπως σ άρεσε η κοπέλα και έψαχνες αυτό το κάτι που θα σας ενώσει ? :great:
 
Ξεκάθαρα ήσουν εσυ ο ενοχλητικος συνεπιβατης...προχωραμε.
 
Φίλε SomethingWild χρειάζεσαι βοήθεια :oops:. Αλλά εμένα πιο πολύ από όλα με προβληματίζεις με το ΥΓ 3. Ποιος λογικός άνθρωπος αγαπάει (!!!) την Ryanair;;;;
 
Αγαπητέ somethingwild μήπως μας τρολλαρεις ;
 
κινητό τηλέφωνο σε λειτουργία και πρόβλημα στην αεροναυτιλία έτος 2022 = αστικός μύθος
 
Συμφωνώ πως είναι πάρα πολύ ενοχλητικοί οι επιβάτες που δεν σέβονται τους συνεπιβάτες τους.
Είτε αυτό έχει να κάνει με το να σπρώχνουν το κάθισμα πίσω ενώ ο από πίσω μπορεί με το ζόρι να χωράει με το κάθισμα όρθιο, είτε με το να μιλάνε μεταξύ τους, είτε να σηκώνονται κάθε 10 λεπτά για να πάρουν κάτι από τη χειραποσκευή....
Υπάρχουν άνθρωποι που φοβούνται το αεροπλάνο και θέλουν μια ηρεμία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και το τελευταίο που θέλουν, ειδικά τώρα με το WiFi είναι να ακούνε συνομιλίες στο τηλέφωνο.. Έχω κάνει άπειρα βραδυνά ταξίδια με ΚΤΕΛ διάρκειας 6-7 ωρών και πάντα υπήρχε κάποιος που μιλούσε ασταμάτητα για να περάσει η ώρα του. Δεν υπάρχει σωτηρία, αυτοί οι άνθρωποι απλά δεν καταλαβαίνουν ότι δεν είναι μόνοι τους και μπορεί να ενοχλούν. Αυτό φοβάμαι με το WiFi on board, ότι θα γίνει ιπτάμενο ΚΤΕΛ.
 
Είτε αυτό έχει να κάνει με το να σπρώχνουν το κάθισμα πίσω ενώ ο από πίσω μπορεί με το ζόρι να χωράει με το κάθισμα όρθιο

Δηλαδή με συγχωρείς:

Ενας επιβάτης διαλέγει μια εταιρία και ίσως πληρώνει ακριβότερο εισιτήριο, επειδή θα περάσει η πτήση πιο άνετα λόγω recline και η ώρα του πιο ευχάριστα λόγω wifi. Και δεν πρέπει να κάνει χρήση επειδή ο συνεπιβάτης του αγχώνεται όταν πετάει και θέλει την ηρεμία του?

Από ότι καταλαβαίνω, για να ενοχλείσαι και στο ΚΤΕΛ, το άγχος και η ηρεμία είναι καραμέλα και δεν συνδέονται καθαρά με την πτήση.

Ποιο το νόημα να υπάρχει recline, αν δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις μην τυχών και ενοχληθεί ο πίσω επιβάτης ?

Να σου υπενθυμίσω ότι εταιρίες που επιλέγουν να μην υπάρχει μηχανισμός recline, έχουν τον μεγαλύτερο αριθμό επιβατών που χωράει η άτρακτος σε full economy, με αποτέλεσμα να έχεις μικρότερο διαθέσιμο χώρο, ακόμη και με όρθιο κάθισμα.

Προτεινόμενες λύσεις :

Α)Για καλύτερη εμπειρία, μπορείς κάλλιστα να πληρώσεις την έξοδο κινδύνου που έχει μεγαλύτερη απόσταση και είναι σταθερό το μπροστινό καθίσμα, η να ταξιδέψεις business.
Φυσικά είναι πιο εύκολο να εκφράσουμε τη δυσαρέσκεια μας προς τον μπροστινό επιβάτη, από το να βάλουμε το χέρι στην τσέπη ή να διαμαρτυρηθούμε προς την εταιρία.

Όπως και με το κάθισμα, μπορείς να επιλέξεις και εταιρίες που δεν προσφέρουν ακόμη wifi.

Β)Υπάρχουν προγράμματα αεροπορικών εταιριών που συμπεριλαμβάνουν ψυχοθεραπεία, θεωρητικό μάθημα από επαγγελματίες χειριστές και πτήση με εξομοιωτή για όσους θέλουν να προσπαθήσουν να απολαμβάνουν τις πτήσεις κάποια στιγμή στη ζωή τους.

Σου εύχομαι να ξεπεράσεις το άγχος σου και να απολαύσεις κάποια στιγμή όλες τις παροχές των αερομεταφορέων, που όσο προχωράει η τεχνολογία θα αυξάνονται.
 
Last edited:
Η λέξη καραμέλα δεν αρμόζει νομίζω στο φόρουμ. ΜΕ την ίδια λογική καραμέλα ειναι και το "πληρωσε παραπαρνω" πέτα business, ναύλωσε ιδιωτικό αεροπλάνο.

Μικρές δόσεις ευγένειας είναι να μην κάνεις recline στην μισάωρη πτήση, δεν μιλάμε για long haul που και ο χώρος ειναι περισσότερος. Και σε ΜΜΜ, δεν εισαι υποχρεωμένος να παραχωρήσεις την θέση σου σε καποια ηλικιωμένο, ή έγκυο κτλ, το κάνεις από ευγένεια.
Εχει διαφορά το μιλάω και δεν με ακούει και ο διπλανός μου, και το μιλάω και με ακούνε 5 σειρές πιο πίσω.
Θεωρώ εξίσου ενοχλητικό το να βλέπει κάποις σειρά, χωρίς ακουστικά, ή να ακούει μουσική στο κινητό χωρίς ακουστικά, έλεος! ΚΑι εγώ έχω τσακωθεί όταν πετούσα με μωρό στην αγκαλιά, και ο μπροστινός, σε διαδρομή Αθήνα Χανιά, έπρεπε να κάνει recline, αλλά σωστά, έπρεπε να πετάξω business, ή να κλείσω καμπίνα σε καράβι.

Το θέμα πάντως δεν ειναι οι ενοχλητικοί συνεπιβάτες, αλλά ενοχλητικοί ανθρώποι σε πολλά φάσματα της ζωής τους, και η κύρια ρίζα της ενόχλησης ειναι η ελλειψη σεβασμού και παιδείας, είτε πετάς με το αεροπλάνο, είτε ταξιδέυεις με λεωφορείο, είτε παρκάρεις "2 λεπτά" και κλείνεις εναν δρόμο για να κάνεις την δουλειά σου.
 
Top