Ενοχλητικοί Συνεπιβάτες

  • Thread starter Thread starter aakunz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πάει να ανοίξει ένα μεγάλο διπλό θέμα βλέπω... Δυστυχώς οι απόγονοι του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη έχουν αριστεύσει στην ημιμάθεια και είναι από τούς χειρότερους επιβάτες σε ΕΕ. Δεν σέβονται ούτε συνεπιβάτες ούτε φροντιστές ούτε τους κανονισμούς και έχουν πολλές φορές έχουν παράλογες απαιτήσεις. Από την εμφάνιση στο Gate αφού έκλεισε, την απαίτηση για τις 5 βαλιτσάρες στην καμπίνα που οταν δεν περνάει ξεκινάει το δε ξέρετε πόσα λεφτά σας έχω δώσει, την προηγούμενη φορά τα πέρασα, η άλλη εταιρεία το κάνει κτλ κτλ. Ακατάπαυστη ομιλία στο τηλέφωνο μέχρι να χαθεί το σήμα, δε σεβόμαστε πότε διπλανούς ή νομίζουμε πως ο διπλανός μας ειναι ife και ξεκινάει συζήτηση ή και ψυχανάλυση. Μη πω για κάτι βρωμοπόδαρους που έχουν στόχο να αφήσουν τους μύκητες του ποδιού τους σε κάθε δυνατή επιφάνεια. Ειδικά σε πτήσεις προς τα νησιά έχουμε και αυτούς με το πόλο γιακά, γυαλιά, τσίχλα και iphone που τα ξέρουν όλα και ειναι φοβερά υπερόπτες. Οδηγίες από το πλήρωμα; Άσε τσ έχω μάθει, ξέρεις πόσες φορές το κάνω το δρομολόγιο την εβδομάδα; Ναι ρε φίλε ασε και τους άλλους να ακούσουν. Έχουμε και τους τρελούς με τις σέλφιες που δεν αφήνουν γωνιά που να μην έχουν βγάλει μη χάσουν κανέναν φόλοουερ. Που είναι οι παλιές στιγμές που βγάζαμε την οικογενειακή φωτογραφία μπροστά στο αεροπλάνο και τέλος; Κορυφαίο σε Ελλάδα που έχω πετύχει ζευγάρι 40+ μετά από διακοπές κόντεψε να κάνει παιδί στα καθίσματα... Έχουμε και καλά όμως, σε κάθε touchdown προς/από Γερμανία βαράμε παλαμάκια! Ατελείωτες ιστορίες. Highlight φροντιστή Θεσσαλονίκη ήταν η φοβία για τα αεροπλάνα και τις πτήσεις και μου έλεγε όταν έρθει το max θα παραιτηθεί.

Όσο για επιβάτη, έτυχε πτήση προς Μαρόκο, μια κοπέλα με χιτζαμπ να σηκωθεί λίγο πριν τη προσγείωση και να περπατάει, έγιναν συστάσεις δεν κάθισε και κάναμε go around (το 2ο μου).
 
Last edited:
Κατανοώ τα τελευταία ποστ και συμπάσχω. Όλοι μας έχουμε πέσει θύματα γελοίων συνεπιβατών.

Η καμπίνα των επιβατών είναι μικρογραφία της κοινωνίας μας. Στην πλειονότητά τους φωνακλάδες, εγωιστές, καταπιεσμένοι, ξερόλες, εξυπνάκηδες, κακομαθημένα ανθρωπάκια που ψάχνουν «επιβεβαίωση» απλώνοντας την ύπαρξή τους μέσα στον προσωπικό σου χώρο, χωρίς να σέβονται ούτε καν τους εργαζόμενους της πτήσης.

Έχω πάψει εδώ και χρόνια να τους επιτρέπω να με ταράζουν. Φοράω ακουστικά, διαβάζω, κοιτάζω έξω, τους πετάω έξω από την εμπειρία μου, σαν να μην υπάρχουν. Θέλω να φτάσω στον προορισμό μου ήρεμος και χαρούμενος, όχι να βρίζω την τύχη μου που με έβαλε στον ίδιο χώρο με ό,τι ενοχλητικότερο υπάρχει.
 
Επίσης, σχολικές εκδρομές, με horny έφηβους που μιλούν ο ένας στον άλλον, λες και είναι έτοιμοι να γ....ν τους πάντες μέσα στην καμπίνα (ακόμα και τον αυτόματο πιλότο).
 
Αχ να πω κ εγώ τον πόνο μου, που σε πτήση Θεσσαλονίκη Αθήνα άκουγα τον από πίσω που έλεγε όλες τις βρωμοδουλειες μεγάλου ιδιωτικού νοσοκομείου.
Επίσης έναν γελοίο πρώτη σειρά business για Λονδίνο που ειχε κάτι καράβια στην Μπασρα και όλη την ώρα μιλούσε με έναν στο vibee για κάτι χαρτιά. Μέχρι που του είπε η σύνοδος, κλείστε το τηλέφωνο προσγειωνομαστε.
 
Καθηγητής πανεπιστημίου πετάει economy θέση B. Έχει ήδη καθίσει και θέλω να καθίσω στη θέση μου, Α. Αρνείται να σηκωθεί, μου μιλάει στον ενικό και μου λέει έπρεπε να μπω στο αεροπλάνο νωρίτερα. Η αεροσυνοδός έτοιμη να παρέμβει. Ο καθηγητής παρά την ευγένειά μου εξακολουθεί να αρνείται να σηκωθεί, επικαλείται την ιδιότητά του και με στόμφο λέει ' ξέρεις ποιος είμαι εγώ;' Η απάντησή μου: Όχι, αλλά ξέρω τι είσαι '. Η αεροσυνοδός έτρεξε και με παρακάλεσε να καθίσω αλλού. Όπως και έκανα
 
Πρέπει κάποια στιγμή τα πληρώματα να φωνάζουν σε όλους να παλουκωθούν κάτω όταν σηκώνονται πριν την καθορισμένη στιγμή, όπως γίνεται με τα πληρώματα στις περισσότερες ξένες εταιρίες που έχω ταξιδέψει. Και μάλιστα η παρατήρηση γίνεται από το μικρόφωνο σε έντονο ύφος. Δεν ξέρω αν στις Ελληνικές εταιρίες το να μην κάνουν παρατήρηση είναι άγραφη οδηγία της εκάστοτε εταιρίας για να μην προκαλέσει δυσαρέσκεια στους... πελάτες αλλά αν είναι έτσι, είναι τρελό φάουλ.
Σε πρόσφατη πτήση μου σε προσγείωση στην Αθήνα πάντως, υπήρξε αναγγελία από το μικρόφωνο σε αυστηρό ύφος, που έφερε αποτέλεσμα.
 
Το ζήτημα είναι Γενετικού Υλικού ( DNA /Nουκλεϊκού Οξέος ) Ο,τι λέμε όλοι μας για τους άλλους, λένε και οι άλλοι για μας! Όπως αναφέρει και ο φίλος AirFlightTravel παραπάνω περί των αρχαίων ημών προγόνων Φιλοσόφων για Πλάτωνα και Αριστοτέλη, τα ίδια έλεγαν κι αυτοί για τους άλλους - δηλαδή σε γραφή αρχαίας γραμματικής κλήσεως σε μορφή απαρεμφάτου “πράσσειν άλογα” ήτοι ενεργούμε χωρίς λογική, όπερ σε διαχρονική παραφθορά νέων Ελληνικών μεταφράζεται σε πράσινα άλογα που σημαίνει μπούρδες!!!
 
Όλα τα ρεκόρ τα έχει σπάσει επιβάτης που σηκώθηκε μόλις σταμάτησε το reverse thrust και ενώ το αεροπλάνο φρέναρε ακόμα, όντας στον διάδρομο προσγείωσης. Επικίνδυνα ενοχλητική συμπεριφορά για την σωματική ακεραιότητα της ίδιας και των υπολοίπων επιβατών. Κανείς δεν είπε τίποτα...Για την ιστορία ήταν πτήση της Wizzair από Ντόρτμουντ για Βελιγράδι. Αυτό στη Ryanair από Ντόρτμουντ για Θεσσαλονίκη δε πιστεύω να συμβεί ποτέ, όσο και αν το επιβατικό κοινό έχει πάνω κάτω την ίδια αεροπορική - και γενικότερα - παιδεία.
 
Οι ιστορίες είναι πραγματικά ατέλειωτες.
Πριν 4-5 χρόνια επέστρεφα από LIS -> BRU με ένα ακόμα μέλος της οικογένειας. Κατά την προσέγγιση με δυνατούς ανέμους, καταρακτώδη βροχή, αναταράξεις, κλπ, τελευταία στιγμή το πλήρωμα έκανε ένα go-around. Η διπλανή μας έχει πάθει εξορκιστή, ένας παραδίπλα απαντάει το κινητό του λίγο πανικόβλητος και άλλος ένας έχει σηκωθεί από το κάθισμα και κινείται στην καμπίνα.
Ο φροντιστής του φωνάζει μια, του φωνάζει δεύτερη, μετά τον κάθησε λίγο «υποχρεωτικά» και φυσικά το κινητό εξαφανίστηκε. Το έτερο μέλος της οικογένειας αφού παρακολουθεί αποσβολωμένο τις σκηνές, με ρωτάει a la Ντένη, μήπως να ανησυχήσω; Όχι, α καλά :mrgreen:

Επίσης, πριν από αρκετά χρόνια που έκανα το CRL->MAN μια φορά την εβδομάδα, είχα πετύχει διαγωνισμό κλανιάς o_O
Μια παρέα Βέλγων στην μπροστινή σειρά, σηκώνονταν από το κάθισμα, έκλαναν δυνατά και οι υπόλοιποι γελούσαν και χειροκροτούσαν :eek: το λες και καλλιτεχνικό δρώμενο :wall:
Post automatically merged:

Όλα τα ρεκόρ τα έχει σπάσει επιβάτης που σηκώθηκε μόλις σταμάτησε το reverse thrust και ενώ το αεροπλάνο φρέναρε ακόμα, όντας στον διάδρομο προσγείωσης. Επικίνδυνα ενοχλητική συμπεριφορά για την σωματική ακεραιότητα της ίδιας και των υπολοίπων επιβατών. Κανείς δεν είπε τίποτα...Για την ιστορία ήταν πτήση της Wizzair από Ντόρτμουντ για Βελιγράδι. Αυτό στη Ryanair από Ντόρτμουντ για Θεσσαλονίκη δε πιστεύω να συμβεί ποτέ, όσο και αν το επιβατικό κοινό έχει πάνω κάτω την ίδια αεροπορική - και γενικότερα - παιδεία.
Μια φίλη μου Ρουμάνα που πετάει συχνά με Wizz από το Cluj, μου λέει ότι τα πληρώματα δεν ταράζονται γιατί έχουν συνηθίσει στην ιδέα ότι δουλεύουν με ευαίσθητη κοινωνική ομάδα, δεν υπάρχει χρόνος για confrontation :thx:
Ανάλογα περιστατικά μου περιέγραφε από την Ασία και ένας intern που είχα από το Βιετνάμ.
Υπάρχει και κόσμος που δεν ξέρει να φερθεί, κακά τα ψέματα. Αυτό που έχει αλλάξει είναι η πρόσβαση σε αεροπορικά ταξίδια που φέρνει ουσιαστικά στην επιφάνεια κάτι που υπάρχει απλά δεν ήταν τόσο ορατό :confused:
 
Last edited by a moderator:
Από τη στιγμή που οι υπηρεσίες και τα καταναλωτικά αγαθά έχουν γίνει πιο προσιτά σε σχέση με το παρελθόν, είναι αυτονόητο ότι θα αυξηθεί η πρόσβαση σε αυτά ατόμων χωρίς το κατάλληλο υπόβαθρο, παιδεία, ενσυναίσθηση. Δε χρειάζεται να μπούμε σε αεροπλάνο για να βιώσουμε εξοργιστικές καταστάσεις. Μια βόλτα στους δρόμους μιας ελληνικής πόλης είναι αρκετή για να βιώσουμε τις αντικοινωνικές συμπεριφορές. Ώρες-ώρες σου δημιουργείται η εντύπωση, ότι τα τελευταία χρόνια έχει καταποντιστεί συλλογικά το DNA της κοινωνίας μας. Παλαιότερα λέγαμε ότι οι αντικοινωνικοί κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Τώρα πια είμαστε εμείς που κυκλοφορούμε ανάμεσά τους.
 
Top