Ενοχλητικοί Συνεπιβάτες

  • Thread starter Thread starter aakunz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Νομίζω ήμουν σαφής ως προς το άκυρο δημοσίευμα του 2009 που επικαλέστηκες. Δεν μίλησα για τίποτε άλλο.
Post automatically merged:

Και επειδή έχουμε βγει εντελώς εκτός θέματος, καλό θα είναι να επανέλθουμε εντός.
 
Εάν επιμένεις ότι το άρθρο αποδεικνύει ότι η ιδέα έχει εγκαταληφθεί από το 2009, μάλλον δεν έχεις κάνει update στις πληροφορίες σου:

In 2015, Chinese airline Spring Airlines expressed interest in using the vertical seat concept for consumer flights.


In 2018, the Italian company Aviointeriors revealed its design for vertical seats.


currently on display at the Aircraft Interiors Expo 2019 (AIX) in Hamburg, Germany



Συμφωνώ ότι η κουβέντα όσον αφορά τους χειριστές ξέφυγε τελείως από το κυρίως θέμα.
 
Last edited:
Οκ, κούρασατε ομως, σε καθε τι που θα γράψει ο καθένας έχετε μια απάντηση, και πάντα με ειρωνικό τόνο. Άποψη σας, μαγκιά σας να μπορείτε να κάνετε αναβαθμιση θέσης σε καθε πτήση, και να πετάτε λιγότερο αλλά με άνεση κτλ κτλ, δεν έχουν όλοι αυτην την δυνατότητα.

Το οτι όλες οι εταιρίες έχουν μικρύνει το χώρο της οικονομικής θέσης, και της business σε σχέση με παλαιότερα, δεν σημαίνει οτι πρέπει να το κάνετε ακόμα χειρότερο για τον συνεπιβάτη σας. Είμαι σίγουρος οτι στην επόμενη πτήση σας, και μονο λόγο τους πάθους σας να υποστηρίξετε εδώ οτι εχετε καθε δικαίωμα να κάνετε recline, θα ρίξετε το κάθισμα απλά και μονο για να περιμένετε αντίδραση από τον πίσω και να του αραδιάσετε τις θεωρίες περι 'όρων κατα τη διάρκεια κράτησης του εισιτηρίου'. Με τον τρόπο σας, μάλλον για πολλούς είστε ο ορισμός του ενοχλητικού συνεπιβάτη. Και αν θέλετε και λίγο τρολάρισμα, Επίσης στους όρους δεν αναφέρει πουθενά οτι δεν μπορεί κάποιος να κλωτσάει το κάθισμά σας, και επίσης δεν νομιζω να αναφέρει πουθενά οτι δεν μπορω να σας ζητήσω να μην κάνετε recline, ή να μην βγάλω τα παπούτσια και να χαλαρώσω τα πόδια μου, στο armrest του μπροστινού. Αλλά είπαμε, αφού δεν το απαγορεύει ρητά ο κανονισμός επιτρέπεται. Ο σεβασμός ειναι δευτερέυον.

Ελπίζω να μην είστε πιλότος, και να μην εχετε αντίστοιχες συνομιλίες με τον/την συνάδελφο, ειδικά σε μια ώρα ανάγκης.

Καλές και ήρεμες πτήσεις σε όλους
 

Μανουέλ Καντ: Το ηθικό είναι νόμιμο, αλλά το νόμιμο δεν είναι πάντα ηθικό...​

 
Είμαι σίγουρος οτι στην επόμενη πτήση σας
Με τον τρόπο σας, μάλλον για πολλούς είστε ο ορισμός του ενοχλητικού συνεπιβάτη
Και αν θέλετε και λίγο τρολάρισμα

Όταν τελιώνουν τα επιχειρήματα, κάνεις ακριβώς αυτό για το οποίο κατηγορείς τον συνομιλητή σου:

και πάντα με ειρωνικό τόνο

Ίδια ακριβώς τακτική με το προηγούμενο ποστ:

Μικρές δόσεις ευγένειας

ΚΑι εγώ έχω τσακωθεί

Όσο για το :
Είμαι σίγουρος οτι στην επόμενη πτήση σας, και μονο λόγο τους πάθους σας να υποστηρίξετε εδώ οτι εχετε καθε δικαίωμα να κάνετε recline, θα ρίξετε το κάθισμα απλά και μονο για να περιμένετε αντίδραση από τον πίσω και να του αραδιάσετε τις θεωρίες περι 'όρων κατα τη διάρκεια κράτησης του εισιτηρίου'

Εδώ πραγματικά διαπιστώνω, ότι δεν κατανοείς πως το αν θα ρίξει ο μπροστινός το κάθισμα του είναι πραγματικά άσχετο με την κουβέντα που έγινε σε ένα forum ή με το ποιος κάθεται ακριβώς πίσω του! Το να πιστεύεις ότι το κάνει επίτηδες για να σε ενοχλήσει προσωπικά ή για να πει τα επιχειρήματα του, δείχνει χαρακτηριστικά που θα τα πάρεις ως προσωπική επίθεση αν τα αναφέρω.

Και σχετικά με το :

Ελπίζω να μην είστε πιλότος, και να μην εχετε αντίστοιχες συνομιλίες με τον/την συνάδελφο, ειδικά σε μια ώρα ανάγκης.

Το αν ο συνομιλητής σου είναι πιλότος και έχει αντιμετωπίσει καταστάσεις ανάγκης, δεν το γνωρίζεις. Όμως αν αυτό έχει συμβεί, για να βρίσκεται εδώ και να σου απαντάει…. Μάλλον δεν το έκανε τόσο αποτυχημένα όσο αφήνεις να εννοηθεί.

Επειδή δεν έχεις δει όσα έχω δει μέχρι τώρα και είναι απολύτως κατανοητό. Με τη σειρά μου θα σου ευχηθώ, αν ποτέ εσύ ή οι δικοί σου βρεθείτε σε πτήση που υπάρχει κατάσταση ανάγκης, να υπάρχει στο αεροπλάνο πλήρωμα που να ξέρει σωστά και να μπορεί να εφαρμόσει μεθοδικά τις προβλεπόμενες για την περίπτωση διαδικασίες και κανονισμούς(βγαίνουν από τους κατασκευαστές του αεροπλάνου και από δικηγόρους), αντί για ηθικό πλήρωμα με πολλές «δόσεις ευγένειας», που δεν μπορεί να εφαρμόσει οργανωμένα ούτε τις διαδικασίες του normal operation.

Καλές και ήρεμες πτήσεις σε όλους


Το ήρεμες ειδικά στο εύχομαι, διότι φαίνεσαι να αναστατώνεσαι υπερβολικά, συζητώντας «άβολες» καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσεις στο αεροσκάφος, ενώ ακόμη βρίσκεσαι στο έδαφος.
 
Λένε πολλοί ότι το αεροπορικό ταξίδι έχει μετατραπεί σε κάτι σαν ΚΤΕΛ, αλλά σε όσα ΚΤΕΛ έχω μπει τελευταία έχω νιώσει περισσότερη άπλα και άνεση απ' ότι στα περισσότερα αεροπορικά μου ταξίδια.

Δίνω πολύ μεγάλη σημασία στον σεβασμό του προσωπικού μου χώρου και είναι φυσικό και επόμενο να νιώθω περίεργα όποτε βρίσκομαι σε έναν μεταλλικό (συνθετικό εσχάτως) σωλήνα με μικροσκοπικά παραθυράκια κι άλλους 180 με κάθε λογής συμπεριφορά· από την χειρότερη μέχρι την καλύτερη.

Πρέπει να είμαι ο λιγότερο ενοχλητικός συνεπιβάτης απ' όλους. Ακούω μουσική στα ακουστικά, η κύστη μου αντέχει μισή μέρα, διαβάζω, κοιτάω έξω από το παράθυρο, και δεν χρησιμοποιώ την ανάκλιση γιατί ξέρω πόσο άθλια είναι η αίσθηση του καθίσματος στα 10 εκατοστά από το πρόσωπό σου όταν ο μπροστινός αποφασίσει να απλωθεί επειδή έτσι ένιωσε. Δικαίωμά του. Καμιά φορά σκουντάω και ζητώ ευγενικά. Κάποιες φορές εισακούομαι, κάποιες όχι. Δεν πειράζει, καλή καρδιά.

Εύχομαι σε όλους να νιώθουν όμορφα στο ταξίδι τους, όσο κι αν μερικοί με τις πράξεις τους φροντίζουν να μην νιώθω όμορφα εγώ στο δικό μου. Το εύχομαι ακόμα και σε αυτούς που δεν δέχονται καν συζήτηση και ανεμίζουν την αποψάρα τους λες κι εμείς οι ήσυχοι, εσωστρεφείς, ευγενικοί επιβάτες είμαστε υποχρεωμένοι να ανεχόμαστε τον κάθε αγενή.

Η ανοχή μας δεν είναι συμφωνία. Απλώς πολλές φορές κρίνουμε ότι δεν αξίζει τον κόπο να μαλώσουμε με τον νταή, τον αγενή ή τον κακομαθημένο. Μόλις προσγειωθούμε εγώ θα έχω πάλι τη δυνατότητα να αναπνεύσω και να απολαύσω το ταξίδι μου. Αλλά ο άλλος θα συνεχίσει μέρα-νύχτα να είναι νταής, αγενής και κακομαθημένος.

Υ.Γ.
Η εμπειρία κάποιες φορές οδηγεί σε σοφία και κάποιες φορές σε αλαζονεία. Προσοχή στη δεύτερη κατηγορία. Ειδικά όταν απουσιάζουν εντελώς η ενσυναίσθηση και η ευγένεια.
 
Όταν τελιώνουν τα επιχειρήματα, κάνεις ακριβώς αυτό για το οποίο κατηγορείς τον συνομιλητή σου:
Ο λαός λέει "μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μην πεις".

Και εκεί που γράφεις τα παραπάνω, γράφεις μετά άσχετα πράγματα με μοναδικό στόχο να δημιουργήσεις καυγάδες και άσχημο κλίμα. Δεν θα το επιτρέψω, οπότε εδώ η απάντηση μου...
 
Λένε πολλοί ότι το αεροπορικό ταξίδι έχει μετατραπεί σε κάτι σαν ΚΤΕΛ, αλλά σε όσα ΚΤΕΛ έχω μπει τελευταία έχω νιώσει περισσότερη άπλα και άνεση απ' ότι στα περισσότερα αεροπορικά μου ταξίδια.

Δίνω πολύ μεγάλη σημασία στον σεβασμό του προσωπικού μου χώρου και είναι φυσικό και επόμενο να νιώθω περίεργα όποτε βρίσκομαι σε έναν μεταλλικό (συνθετικό εσχάτως) σωλήνα με μικροσκοπικά παραθυράκια κι άλλους 180 με κάθε λογής συμπεριφορά· από την χειρότερη μέχρι την καλύτερη.

Πρέπει να είμαι ο λιγότερο ενοχλητικός συνεπιβάτης απ' όλους. Ακούω μουσική στα ακουστικά, η κύστη μου αντέχει μισή μέρα, διαβάζω, κοιτάω έξω από το παράθυρο, και δεν χρησιμοποιώ την ανάκλιση γιατί ξέρω πόσο άθλια είναι η αίσθηση του καθίσματος στα 10 εκατοστά από το πρόσωπό σου όταν ο μπροστινός αποφασίσει να απλωθεί επειδή έτσι ένιωσε. Δικαίωμά του. Καμιά φορά σκουντάω και ζητώ ευγενικά. Κάποιες φορές εισακούομαι, κάποιες όχι. Δεν πειράζει, καλή καρδιά.

Εύχομαι σε όλους να νιώθουν όμορφα στο ταξίδι τους, όσο κι αν μερικοί με τις πράξεις τους φροντίζουν να μην νιώθω όμορφα εγώ στο δικό μου. Το εύχομαι ακόμα και σε αυτούς που δεν δέχονται καν συζήτηση και ανεμίζουν την αποψάρα τους λες κι εμείς οι ήσυχοι, εσωστρεφείς, ευγενικοί επιβάτες είμαστε υποχρεωμένοι να ανεχόμαστε τον κάθε αγενή.

Η ανοχή μας δεν είναι συμφωνία. Απλώς πολλές φορές κρίνουμε ότι δεν αξίζει τον κόπο να μαλώσουμε με τον νταή, τον αγενή ή τον κακομαθημένο. Μόλις προσγειωθούμε εγώ θα έχω πάλι τη δυνατότητα να αναπνεύσω και να απολαύσω το ταξίδι μου. Αλλά ο άλλος θα συνεχίσει μέρα-νύχτα να είναι νταής, αγενής και κακομαθημένος.

Υ.Γ.
Η εμπειρία κάποιες φορές οδηγεί σε σοφία και κάποιες φορές σε αλαζονεία. Προσοχή στη δεύτερη κατηγορία. Ειδικά όταν απουσιάζουν εντελώς η ενσυναίσθηση και η ευγένεια.
από την χειρότερη μέχρι την καλύτερη: δεν κατάλαβα αυτή την έκφραση, μπορείς να μου την εξηγήσεις;

Συμφωνώ με τα περισσότερα από τα γραφόμενά σου, απλά μερικές φορές αυτή η στάση εκλαμβάνεται ως αδυναμία και σε τελική ανάλυση ο "νταής" βλέπει τον εαυτό του ως νικητή και θριαμβευτή. Και στη χειρότερη, αν ενωθεί με άλλους, αποκτά δύναμη και γίνεται δυνάστης, καταπιεστής κλπ. Όπως συμβαίνει και γενικότερα στη ζωή. Όμοιος ομοίω αεί πελάζει. Προσωπικά δεν ξέρω πως να χειριστώ τέτοιες καταστάσεις. Επειδή μου λείπει η αυτοπεποίθηση και ίσως το θάρρος, ίσως κι επειδή με έχει κουράσει να βλέπω τέτοια περιστατικά. Πάντως θα χαιρόμουν κι εγώ να βλέπω πτήσεις που θα ήταν απολαυστικές για όλους και δε θα μας τη "χαλούσε" κανείς. Μακάρι να το ζήσουμε κι αυτό.
Όσον αφορά το "μεταλλικό σωλήνα" αναρωτιέμαι από τι άλλο υλικό θα μπορούσαμε να φτιάξουμε τα αεροσκάφη του μέλλοντος. Τι λες;
 
Δεν ξέρω τί να πω, πραγματικά. Μάλλον φταίει πως δεν έτυχε ποτέ να ταξιδέψω σε "τριήμερο", πως σχεδόν όλες μου οι πτήσεις είναι σε κάτι βαρετά μεσημέρια Τετάρτης χωρίς τους αφιονισμένους απογόνους του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη να επιδεικνύουν πόσο σέβεται τον πολιτισμό η χώρα που τον δημιούργησε.

Μετάβαση στην Θεσσαλονίκη, Σάββατο: Το 25% του αεροπλάνου να μιλάει ακατάπαυστα στην επίδειξη σωστικών. Δεν ακουγόταν τι-πο-τα. Πίσω μου, ο κλασικός ξερόλας 25χρονος (το πολύ), φυσικά πολυταξιδεμένος, με τους γονείς του, να μην το έχουν βουλώσει λεπτό (όπως και πολλοί άλλοι).
Η επίδειξη να γίνεται δυο σειρές μπροστά απο αυτόν, μία σειρά μπροστά απο μένα. Η απόγνωση και η ματαιότητα στο βλέμμα του φροντιστή ήταν εμφανής.
10 λεπτά μετά, όταν παίρνει το μπουκάλι με το νερό, είχε το - να το πω θράσος; - να του πει πως "ήταν η καλύτερη επίδειξη σωστικών που έχει δει στα πολλά του ταξίδια", ενω στην πραγματικότητα όσο ο φροντιστής έκανε την επίδειξη ο τυπάς ήταν μια στο κινητό και μία χαζογέλαγε με τους γονείς του χωρίς να του δίνει την παραμικρή σημασία.
ΟΚ, είσαι - λέμε τώρα - τακτικός επιβάτης, αγνοείς που τον αγνοείς τον άλλον, αλλά μην τον δουλεύεις και μεσ τα μούτρα του.

Επιστροφή απο την Θεσσαλονίκη, χθες. Το αεροπλάνο στρίβει για να φτάσει σε γέφυρα αποβίβασης. Ακριβώς απο την στιγμή που έστριψε, για όσους ξέρετε, αυτά τα 100 μέτρα / 30-45 δευτερόλεπτα μέχρι να σταματήσει (προσοχή, όχι να σβήσει κινητήρες, αλλά απλά να ακινητοποιηθεί), τουλάχιστον 50 επιβάτες ήταν ήδη όρθιοι σε καμπίνα με σβηστά φώτα ακόμα, να ψάχνουν τα πράγματά τους. Καμία ανακοίνωση απο το πλήρωμα. Έτσι για να δοθεί απλά η εντύπωση πως κάτι δεν είναι σωστό. Καμία παρέμβαση.

Δεν ξέρω αν χρειάζεται να γράψω κάτι άλλο. Ντροπή απλά.
 
Πρέπει κάποια στιγμή τα πληρώματα να φωνάζουν σε όλους να παλουκωθούν κάτω όταν σηκώνονται πριν την καθορισμένη στιγμή, όπως γίνεται με τα πληρώματα στις περισσότερες ξένες εταιρίες που έχω ταξιδέψει. Και μάλιστα η παρατήρηση γίνεται από το μικρόφωνο σε έντονο ύφος. Δεν ξέρω αν στις Ελληνικές εταιρίες το να μην κάνουν παρατήρηση είναι άγραφη οδηγία της εκάστοτε εταιρίας για να μην προκαλέσει δυσαρέσκεια στους... πελάτες αλλά αν είναι έτσι, είναι τρελό φάουλ.
 
Top