Ενδιαφέρον από Qatar & Kingfisher για εξαγορά των ΟΑ

  • Thread starter Thread starter George
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Η όλη ιστορία ότι οι πολιτικοί μας στηρίζουν την Α3 και απαξιώνουν εσκεμμένα την ΟΑ θεωρώ ότι είναι αστεία. Άλλωστε ΟΑ και Α3 είναι εταιρίες διαφορετικού προσανατολισμού. Μια δυνατή ΟΑ ως μεγαλύτερος παίκτης της Ελληνικής αεροπορικής αγοράς θα παίξει τον καλύτερο ρόλο στο να γίνει επιτέλους υγιής ο τομέας. Γιατί αυτό θα κάνει κακό στην Α3; Ωραιότατα μπορούν να συνυπάρχουν (για να μην πω να συνεργάζονται κιόλας...) και να είναι και οι δύο κερδοφόρες. Για να φτάσουμε δε σε τέτοιο σημείο, πρέπει να γίνουν αλλαγές στην ΟΑ που μόνο το..."σοκ" μιας ιδιωτικοποίησης μπορεί ίσως να πετύχει. Και όπως αναφέρθηκε και πριν, οι Άραβες ξοδεύουν, αλλά δεν είναι και χαζοί...
 
μαθαμε τι εγινε σημερα στις βρυξελες? σημερα δεν συνεδριαζε η κομισσιον για το θεμα των ολυμπιακων?
 
Νομίζω ότι η απόφαση δε θα εκδοθεί/ανακοινωθεί πριν περάσουν δύο εβδομάδες.
 
Εγω διαβασα στην ''Καθημερινη'' οτι η αποφαση θα βγει τους επομενους μηνες.. :shock:
 
To πρώτο άρθρο, του Αθηναϊκού Πρακτορείο, αναφέρεται στην προηγούμενη απόφαση του δικαστηρίου, που μείωσε το πρόστιμο. Αφού λέει ότι ο Υφυπουργός Οικονομίας είναι ο Πέτρος Δούκας (που από τον Σεπτέμβρη και έπειτα είναι Υφυπουργός Εξωτερικών).
 
Oλα καλα... το καταπλασμα η Ryanair τι ζορι τραβαει??? Να μιλαγε καμια σοβαρη εταιρεια να πω ΟΚ, αλλα να μιλαει η Ryanair παει πολυ...
 
Στο τέλος του άρθρου που παρέθεσε ο mrk αναφέρεται ότι ο ΥΜΕ δήλωσε:
Οι εργαζόμενοι πρέπει να γνωρίζουν ότι σε κάθε περίπτωση, δε θα βρεθούν χωρίς δουλειά. Οι κάτοικοι των νησιών μας, πως οι αεροπορικές συνδέσεις με τα νησιά είναι πάντοτε θέμα απόλυτης προτεραιότητας. Οι φορολογούμενοι, ότι θα σεβαστούμε τα χρήματά τους επιδιώκοντας, χωρίς σπουδή αλλά και χωρίς χρονοτριβές, βιώσιμη λύση. Και οι επιβάτες, ότι η λύση αυτή θα αποτρέπει τις συνθήκες μονοπωλίου διασφαλίζοντας γι’ αυτούς το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής.
Αναρωτιέμαι, ποια πιθανή λύση μπορεί να διασφαλίσει όλα τα παραπάνω σε περίπτωση μη ιδιωτικοποίησης? :roll: Μόνο η δημιουργία νέας εταιρίας ίσως... :roll:


Υ.Γ. Η Ryanair απλώς παίζει το παιχνίδι της κοντράροντας την Κομισιόν για άλλες περιπτώσεις κρατικών επιδοτήσεων που δεν τιμωρήθηκαν και η ίδια θεωρεί ότι την έβλαψαν...
 
George, ακριβώς αυτό ήθελα να κάνω quote όσο το διάβαζα. Σε αυτό το άρθρο της εφημερίδας, τα γεγονότα είναι στις άλλες παραγράφους. Στην τελευταία είναι απλώς οι δηλώσεις για εσωτερική κατανάλωση.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top