Ενδιαφέρον από Qatar & Kingfisher για εξαγορά των ΟΑ

  • Thread starter Thread starter George
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Ναι,σωστά,έτσι όπως το θέτετε..Ευχαριστώ
 
To θεμα ειναι μην την "ματιασουμε" την ειδηση.....!
Μακαρι να γινει αυτο, μακαρι.
Ειναι δε ευτυχες, οτι στην εταιρια αυτη, ηδη εχουν "ποστα" υψηλα, καποιοι πρωην "ολυμπιακαριοι"....(προσωπικος πιλοτος του εμιρη ειναι ο ενας απο αυτους...), διευθυντης στα πτητικα πρωτυπα, ο αλλος!
 
ο τυπος της κυριακης 25/11 ηταν γεματος απο φημες και ειδησεις. αντε μακαρι...
και επειδη το μυαλο του ερωτευμενου δε σταματα να ονειρευεται, βλεπω ενα στολο απο Α320 στο LGAV και καπου στο βαθος....τα 2 ολοκαινουργια Α380 να ετοιμαζονται για JFK και Αυστραλια..
 
chrispilot":uofrkib4 said:
κατα τα αλλα εχουμε το πιο συγχρονο αεροδρομιο... (OFF topic sorry)

Καλα ναι αυτο ειναι τρελος μυθος.. Θυμαμαι που οταν φτιαχτηκε μονο οι Ελληνες λεγανε οτι ειναι το πιο συγχρονο αεροδρομιο κανενας αλλος.. Ενα διεθνες αεροδρομιο τεχνολογιας 1998-2001 ειναι τπτ παραπανω. Απορω γιατι ειχε γινει μια κουβεντα τοτε με κατι χειριστας (εγω τοτε πηγαινα σχολειο) και μου το λεγανε αυτο γιατι εγω νομιζα οτι ειναι το super! Anyway οσο για την αγορα εξαγορα o CONFIG2 τα λεει ολα. Τρωνε παρα πολλοι για να πουληθει. Και το κακο ειναι οτι αυτες οι εταιριες δεν νομιζω να καθησουν να παρακαλεσουν.

Καποιος φιλος μας ειχε γραψει οτι προτιμαει την Qatar. Εγω προσωπικα δεν ξερω τι παιζει με Kingfisher αλλα ξερω τι παιζει με εταιριες του στιλ Qatar Emirates Etihad.. Αυτες οι εταιριες δεν υπολογιζουν τπτ τους εργαζομενους τους βλεπουν απλα σαν δουλους.. Και μην νομιζεται οτι τα παραλεω. Τυγχανει -δυστυχως- να το ζω σχεδον απο κοντα αυτο το περιβαλλον και λεω το δυστυχως γιατι ηταν ωραιο παραμυθακι της εταιριας μεσης ανατολης πλουσιας 1000 και μια νυχτες κλπ κλπ κλπ. Τελος παντων στην κατασταση που ειναι η ΟΑ τωρα δεν εχει σημασια πια εταιρια θα την παρει και πως θα ειναι σημασια εχει να σωθει...
 
SkyHawk'' said:
Qatar Emirates Etihad.. Αυτες οι εταιριες δεν υπολογιζουν τπτ τους εργαζομενους τους βλεπουν απλα σαν δουλους.
Συμφωνω απολυτος...

Σε αυτες τις χωρες η σταση εργασιας ή διαμαρτυρια για τα εργασιακα δικαιωματα ειναι σοβαρο παραπτωμα....
 
Ενώ στην ΟΑ που βγαίνουν αιώνιοι εποχικοί στη σύνταξη, τα εργασιακά δικαιώματα είναι ασυναγώνιστα... Έχουν κι οι εταιρίες της Μ. Ανατολής τα πλεονεκτήματά τους. Μιλάμε όμως για τα δύο άκρα...
 
Το οτι ειπα κατι τετοιο περι δικαιωματων των εργαζομενων σε αυτες τις εταιριες δεν σημαινει οτι δεν θελω μια ΟΑ θηγατρικη της Qatar για παραδειγμα. Το θελω παρα πολυ. Και επισης δεν σημαινει οτι θα γινονται τα ιδια εδω στην Ελλαδα διοτι υπαρχει αλλο νομικο πλαισιο για αυτα τα θεματα. Βεβαια οι συνδικαλιστες (οχι ολοι υπαρχουν και μερικοι που δουλευουν και δεν φωναζουν μονο) θα παρουν ενα ωραιοτατο ποδι απο την εταιρια.
 
killerwing":3bbwupow said:
Συμφωνω απολυτος...

Σε αυτες τις χωρες η σταση εργασιας ή διαμαρτυρια για τα εργασιακα δικαιωματα ειναι σοβαρο παραπτωμα....

Στις χώρες αυτές (και όχι μόνο ) δουλεύουν με ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ σύμβαση εργασίας (Συλλογικές συμβάσεις απλά ΔΕΝ Υπάρχουν).

Μπορεί λοιπόν κάποιος που έκανε σύμβαση σαν κυβερνήτης να παίρνει 100000
 
Zουμε στο abu dhabi 27 χρονια.

Γνωριζω πολυ καλα τους εργασιακους νομους.

Αν αγορασθει η ολυμπιακη απο τους καταρεζους (εγω ειμαι υπερ αυτης της αραβικης συγχωνευσης) μην νομιζεται οτι θα την αφησουν ετσι, συνδικαλιστες,κομματαρχες, προσωπικο διορισμενο απο το Υ.Μ.Ε κλπ θα ειναι υποψηφιοι για την εξοδο.

Θα ξεχαστουν οι διαγωνισμοι προσωπικου τυπου Ασεπ με κριτηρια, και θα γινουν διαγωνισμοι τυπου Emirates.
 
Δεν νομίζω ότι οι Ινδοί είναι καλύτεροι εργοδότες από τους Άραβες. Και στις δύο χώρες τα εργασιακά δικαιώματα απλώς δεν υπάρχουν. Το θέμα είναι ότι εδώ ισχύουν οι κοινοτικοί νόμοι και όλα θα γίνουν σύμφωνα με το ευρωπαϊκό δίκαιο. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι επιτέλους θα εφαρμοστούν αξιοκρατικά κριτήρια, θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας και πολλοί χαραμοφάηδες θα φάνε πόδι. Πάντως αμφιβάλλω ότι η ΟΑ θα πωληθεί εντός του 2008. Ό,τι είναι να γίνει θα γίνει μόλις η κατάσταση και οι πιέσεις της ΕΕ φτάσουν στο απροχώρητο. Μόνο έτσι θα αναγκαστούν να την πουλήσουν παρά την θέλησή τους. Τέλος, είμαι υπέρ της Qatar για το λόγο ότι η αραβική εταιρεία θέλει να επενδύσει (και μάλιστα σημαντικά ποσά) σε όλο τον όμιλο και όχι μόνο στο πτητικό έργο.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top