OveLix":2wnoa5gu said:George, ακριβώς αυτό ήθελα να κάνω quote όσο το διάβαζα. Σε αυτό το άρθρο της εφημερίδας, τα γεγονότα είναι στις άλλες παραγράφους. Στην τελευταία είναι απλώς οι δηλώσεις για εσωτερική κατανάλωση.
Δεν αποκλείεται σε μερικούς μήνες να αντιμετωπίσεις πρόβλημα ανεργίας. Μέχρι τότε αξιοποίησε το χρόνο σου. Προσπάθησε να μάθεις όσο περισσότερα μπορείς για το επάγγελμα, φτιάξε ένα καλό προφίλ, κάνε γνωριμίες (ακόμα και κομματικές-συνδικαλιστικές), ώστε να έχεις ένα συγκριτικό πλεονέκτημα αν ψάξεις για δουλειά. Επιπλέον έχε τα μάτια ανοικτά για πιθανή προσωρινή απασχόληση σε άλλο κλάδο έτσι και τα πράγματα δεν εξελιχθούν ευνοϊκά (Σχέδιο Β).tarig_gr":2uwhdcuf said:Εγω είμαι ενας νέος που στήρηξε τα ονειρά του σε μια μεγάλη εταιρία. Εμένα θα με πετάξουν έξω; Αυτό με απασχολεί.
Αντιθέτως, πρέπει να παρακολουθείς προσεκτικά τι λένε όλοι αυτοί. Αν φιλτράρεις τα μεγάλα λόγια και επικεντρωθείς στην ουσία ίσως έχεις έγκαιρη πληροφόρηση για τις εξελίξεις ώστε να προγραμματίσεις ανάλογα.tarig_gr":2uwhdcuf said:Μην μου λες εμένα για Μπαρό και Χαντζηδάκη. Και κατά πολύ μεγάλο βαθμό αδιαφορώ γι'αυτό που λένε τα κανάλια.
OA269":191ty1gn said:"αυτά τα λεφτά που πάνε;"
Δεν έχει τόσο σημασία αυτό όσο ότι οι ΟΑ α) δεν είχαν/έχουν κάποιο μακροπρόθεσμο business plan όπως έχει κάθε εταιρεία στο εξωτερικό, σε μια ανοιχτή αγορά στον ανταγωνισμό και β) λόγω και του (α) και της κοντόφθαλμης Ελληνικής νοοτροπίας προσφέρουμε τα βασικά σε ακριβές τιμές (ενώ στην υπόλοιπη ευρώπη είναι στις standard υπηρεσίες). Τα παρουσιάζουμε σαν την τέλεια ποιότητα στον κόσμο και πέρνουμε ύφος 1000 καρδυναλίων ενώ απο πίσω οι γνώστες (managers etc) ριμάζουν τα ταμία (και την επιχείρηση ενίοτε). Συμπέρασμα οι ΟΑ είναι ένα παράδειγμα Ελλάδας, ίσως το πιο εμφανές λόγω του ότι έρχεται σε επαφή με το εξωτερικό εκ φύσεως ("ξένοι" κατά το big fat greek wedding). Δεν ξέρω κατά πόσο θα ωφελίσει να κλείσει (και ξανανοίξει ?) αφού το ψάρι βρωμάει απο το κεφάλι.
Ο Έλληνας υπουργός Μεταφορών έλαβε την έγκριση από τον Ευρωπαίο επίτροπο να προχωρήσει στην εξυγίανση του ομίλου της Ο.Α. (διαγραφή χρεών κατόπιν συμφωνίας με τους πιστωτές, νέοι διαγωνισμοί για το πτητικό κομμάτι και τις υπηρεσίες εδάφους) προκειμένου να διευκολυνθεί η ιδιωτικοποίηση.
chrispilot":1aux55g8 said:Μήπως προσπαθούν να δώσουν στον Βασιλάκη κερδοφόρες γραμμές της ΟΑ ? να δώσουμε δώρο στους μαυρογλάρους τα χρυσοφόρα SLOTS της ΟΑ? Τέτοιο ξεπούλημα ποια? Ας ξυπνησουμε όλοι και να αρχισουμε να βαράμε στο Σβέρκο.....