Ενδιαφέρον από Qatar & Kingfisher για εξαγορά των ΟΑ

  • Thread starter Thread starter George
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Οχι oi AF-KLM λειτουργουν ακομα σαν ξεχωριστες εταιριες. Ακομα και ετσι τουλαχιστον σε ευρωπαικα δυκτια τις ξεπερναει κατα πολυ. Για οσους δεν ξερου η Ryanair exei 130! περιπου προορισμους. Ποιος εχει τετοιο απιστευτο δυκτιο; Η Easyjet που την πλησιαζει αλλα ακομα απεχει πολυ.
 
OveLix":2wnoa5gu said:
George, ακριβώς αυτό ήθελα να κάνω quote όσο το διάβαζα. Σε αυτό το άρθρο της εφημερίδας, τα γεγονότα είναι στις άλλες παραγράφους. Στην τελευταία είναι απλώς οι δηλώσεις για εσωτερική κατανάλωση.

Το ίδιο link με πριν ( http://www.capital.gr/news.asp?Details=403396 ) παραπέμπει πλέον σε updated άρθρο με τίτλο "Λύση αλά Sabena στην Ο.Α." και -αν εξαιρέσουμε τα περί εσωτερικής κατανάλωσης όπως σωστά έγραψε ο OveLix- οι υπόλοιπες παράγραφοι όντως περιέχουν ειδήσεις. Ιδίως στο τέλος της 1ης παραγράφου αφήνεται ένα υπονοούμενο ιδιωτικοποίησης, ενδεχομένως γιατί ως χώρα είπαμε στην Κομισιόν ότι η Qatar ενδιαφέρεται...
 
tarig_gr":2uwhdcuf said:
Εγω είμαι ενας νέος που στήρηξε τα ονειρά του σε μια μεγάλη εταιρία. Εμένα θα με πετάξουν έξω; Αυτό με απασχολεί.
Δεν αποκλείεται σε μερικούς μήνες να αντιμετωπίσεις πρόβλημα ανεργίας. Μέχρι τότε αξιοποίησε το χρόνο σου. Προσπάθησε να μάθεις όσο περισσότερα μπορείς για το επάγγελμα, φτιάξε ένα καλό προφίλ, κάνε γνωριμίες (ακόμα και κομματικές-συνδικαλιστικές), ώστε να έχεις ένα συγκριτικό πλεονέκτημα αν ψάξεις για δουλειά. Επιπλέον έχε τα μάτια ανοικτά για πιθανή προσωρινή απασχόληση σε άλλο κλάδο έτσι και τα πράγματα δεν εξελιχθούν ευνοϊκά (Σχέδιο Β).

tarig_gr":2uwhdcuf said:
Μην μου λες εμένα για Μπαρό και Χαντζηδάκη. Και κατά πολύ μεγάλο βαθμό αδιαφορώ γι'αυτό που λένε τα κανάλια.
Αντιθέτως, πρέπει να παρακολουθείς προσεκτικά τι λένε όλοι αυτοί. Αν φιλτράρεις τα μεγάλα λόγια και επικεντρωθείς στην ουσία ίσως έχεις έγκαιρη πληροφόρηση για τις εξελίξεις ώστε να προγραμματίσεις ανάλογα.
 
OA269":191ty1gn said:
"αυτά τα λεφτά που πάνε;"

Δεν έχει τόσο σημασία αυτό όσο ότι οι ΟΑ α) δεν είχαν/έχουν κάποιο μακροπρόθεσμο business plan όπως έχει κάθε εταιρεία στο εξωτερικό, σε μια ανοιχτή αγορά στον ανταγωνισμό και β) λόγω και του (α) και της κοντόφθαλμης Ελληνικής νοοτροπίας προσφέρουμε τα βασικά σε ακριβές τιμές (ενώ στην υπόλοιπη ευρώπη είναι στις standard υπηρεσίες). Τα παρουσιάζουμε σαν την τέλεια ποιότητα στον κόσμο και πέρνουμε ύφος 1000 καρδυναλίων ενώ απο πίσω οι γνώστες (managers etc) ριμάζουν τα ταμία (και την επιχείρηση ενίοτε). Συμπέρασμα οι ΟΑ είναι ένα παράδειγμα Ελλάδας, ίσως το πιο εμφανές λόγω του ότι έρχεται σε επαφή με το εξωτερικό εκ φύσεως ("ξένοι" κατά το big fat greek wedding). Δεν ξέρω κατά πόσο θα ωφελίσει να κλείσει (και ξανανοίξει ?) αφού το ψάρι βρωμάει απο το κεφάλι.

Άρα λοιπόν, τα τρώνε εσω-εταιρικά τα λεφτά, με απλά λόγια. Και επανέρχομαι εγώ: 25 χρόνια τώρα το ίδιο συμβαίνει. Δώστε την κάπου να την σώσουν, διορθώντοντας αυτά τα προβλήματα που ανέφερε ο φίλος ΟΑ269, αν δεν μπορούν οι ίδιοι...

Πόσα λεφτά δίνει το κράτος για την Ολυμπιακή να βγάζει τα σπασμένα; Καλύτερα δεν θα ήτανε αυτά να πάνε σε κανένα σχολείο ή να αυξηθεί ο προϋπολογισμός των πανεπιστημίων...Θα μου πείς σιγά μην τα πάνε εκεί...
 
Ο Έλληνας υπουργός Μεταφορών έλαβε την έγκριση από τον Ευρωπαίο επίτροπο να προχωρήσει στην εξυγίανση του ομίλου της Ο.Α. (διαγραφή χρεών κατόπιν συμφωνίας με τους πιστωτές, νέοι διαγωνισμοί για το πτητικό κομμάτι και τις υπηρεσίες εδάφους) προκειμένου να διευκολυνθεί η ιδιωτικοποίηση.

Μήπως το άρθρο του Capital έχει κάτι λάθος; Εδώ υποτίθεται ότι συζητάμε για λουκέτο και ότι ο Χατζηδάκης δεν έλαβε έγκριση για το σχέδιο.
 
Μήπως προσπαθούν να δώσουν στον Βασιλάκη κερδοφόρες γραμμές της ΟΑ ? να δώσουμε δώρο στους μαυρογλάρους τα χρυσοφόρα SLOTS της ΟΑ? Τέτοιο ξεπούλημα ποια? Ας ξυπνησουμε όλοι και να αρχισουμε να βαράμε στο Σβέρκο.....
 
Ποιά είναι τα "χρυσοφόρα" slots;
 
chrispilot":1aux55g8 said:
Μήπως προσπαθούν να δώσουν στον Βασιλάκη κερδοφόρες γραμμές της ΟΑ ? να δώσουμε δώρο στους μαυρογλάρους τα χρυσοφόρα SLOTS της ΟΑ? Τέτοιο ξεπούλημα ποια? Ας ξυπνησουμε όλοι και να αρχισουμε να βαράμε στο Σβέρκο.....

Επειδη σε παρακολουθω εσενα, η αντικειμενικοτητα σου (για ακομα μια φορα) τσακιζει κοκκαλα!

Ξεκολληστε επιτελους απο το συνδρομο καταδιωξης της Α3. Αν εσεις πατε για φουντο, οι αλλοι δεν φταινε σε τιποτα να το εκμεταλλευτουν και να ανεβουν κι αλλο. Ο καθενας αυτο θα εκανε για να δει τα κερδη του να ανεβαινουν.
Οταν (και αν) ξυπνησετε ολοι (οπως λες) δειτε τα προβληματα ΜΕΣΑ σε ο,τι εχει απομεινει απο την εταιρεια σας, και αφηστε τους γλαρους στην ησυχια τους και στα δικα τους προβληματα. Ο Σβερκος (αληθεια, γιατι το κεφαλαιο Σ?) που πρεπει να βαρεσετε, εχει 6 κυκλους για τατουαζ.

Εξ'άλλου το εχουμε πει, με υγιη και δυνατη ΟΑ δεν θα εμενε περιθωριο για πολλους γλαρους να πετουν... Ελεος πια.
 
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΗΚΕΙ Η AEGEAN AIRLINES?

ΠΟΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ;

ΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ Θ. ΒΑΣΙΛΑΚΗ;

ΡΩΤΑΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ :

ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΝΑΙ Η ΟΧΙ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΤΗΣ AEGEAN AIRLINES ΣΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ, ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ;

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΜΒΑΝΤΑ ΚΑΙ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΖΩΕΣ ΝΑΙ Η ΟΧΙ;

ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΥΝ ;

Η AEGEAN AΙRLINES ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΣΤΕΓΑΣΤΡΟ ΣΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΛΙΖΕΛΟΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ;

Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ2 ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΜΕ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΤΗΣ AEGEAN AIRLINES;

ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΚΡΙΒΟΥ ΤΣΟΛΑΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΟΜΕΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΤΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ;

ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΣΟΛΑΚΗΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ; ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΣΙΩΠΑ;

ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΝΑΙ Η ΟΧΙ ; ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ AEGEAN AIRLINES ΑΜΕΣΩΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΕΙΤΕ ΜΕ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΠΑΛΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΙΤΕ ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΒΟΛΕΣ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΣΤΙΣ ΠΤΗΣΕΙΣ;

ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΝΑΙ Η ΟΧΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ (ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗ) ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ AEGEAN AIRLINES ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ; ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΗΔΗ Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΧΕΙ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ 3 ΠΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΚΑΪΡΟ;

ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΝΑΙ Η ΟΧΙ ΟΤΙ ΜΕ 3000 ΩΡΕΣ ΠΤΗΣΗΣ ΣΤΗΝ AEGEAN AIRLINES ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ EXOYN ΠΡΟΑΧΘΕΙ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ, ΟΤΑΝ ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΓΙΑ 5000 ΩΡΕΣ ΠΤΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ;

ΑΛΗΘΕΥΕΙ Η ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 2006 ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΝΕΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΤΗΝ Ο.Α. ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΟΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΜΙΑΧΛΗ ΛΙΑΠΠΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΕΦΕΥΓΑΝ ΟΜΑΔΙΚΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ AEGEAN AIRLINES;

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΑΘΗΝΑ - ΧΟΝΚ ΚΟΓΚ; ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ;

ΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΜΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΙ ΒΕΡΕΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ;

ΓΙΑΤΙ ΕΠΙ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΤΟΥΣ -ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2004- ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΟΙ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΥΣ;

ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΛΑΝ ΤΖΟΥΝΣ;

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΣ AEGAEAN AIRLINES;

ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ

ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ, ΣΑΛΛΑΣ ΚΑΙ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗΣ;

ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ; ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ "ΑΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ" ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΦΗΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΘΩΡΕΙΑ ΕΛΙΓΜΩΝ ΣΤΟ ΘΕΜΑ... ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΕ ΑΠΡΑΓΟΣ ;



ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ, ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΛΘΕΙ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΩΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΕΜΙΡΗ ΤΟΥ QATAR-ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ- Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2008 ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΚΡΑΤΙΔΙΟ; ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΗ ΔΡΑΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΑ ΟΤΑΝ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΝΩΤΕΡΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top