Re: Συμβασιούχοι ΟΑ
Καλό θα ήταν να γνωρίζεις ότι
1) Εάν η ΟΑ συνεχίζει να πετάει ακόμα αυτό οφείλεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην εργασία των συμβασιούχων. Υπάρχουν αυτοί την στιγμή σταθμοί πανελλαδικά όπου το προσωπικό απαρτίζεται κυρίως από συμβασιούχους.
2) Ένα ποσοστό μεγαλύτερο από το 40% των συμβασιούχων εργάζεται στην εταιρία για πάνω από 7 χρόνια.
3) Ο μέσος όρος μισθού των συμβασιούχων κυμαίνατε στα 620 euro καθαρά ( ειδικά για το Eleftherios Venizielos θα πρέπει να αφαιρέσεις από αυτά τα χρήματα 40 euro που αφορά τα έξοδα μετακίνησης ,κάρτα απεριόριστων διαδρόμων )
4)Η ΟΑ είναι από τις λίγες ΔΕΚΟ όπου από το 1996 εφαρμόζει για τις προσλήψεις το νόμο Ν.2190/94 όπου όλες οι διαδικασίες ελέγχονται από το ΑΣΕΠ. Θα αναφέρω ορισμένες αντίστοιχες ελλειμματικές ΔΕΚΟ του Υπ μεταφορών όπου καμία προκήρυξη προσωπικού δεν έχει δημοσιευτεί τα τελευταία χρόνια αλλά έχουν προσλάβει χιλιάδες εργαζόμενους ΤΡΑΜ, ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ, ΟΣΕ, ΜΕΤΡΟ
Σχετικά με το bonus των free εισιτηρίων να διευκρινισθεί ο συμβασιούχος δικαιούται 5 free όπου πρέπει να τα χρησιμοποιήσει κατά την χρονιά της σύμβασης του αλλιώς τα χάνει. Βασική προϋπόθεση να υπάρχουν κενές θέσεις, πράγμα το οποίο στην πράξη σημάνει ότι περίοδο εορτών, καλοκαιριού, σαββατοκύριακο, δύσκολα ταξιδεύεις. Αρκετοί είναι αυτοί οι ποιοι μείνανε πρόξενοι σε μια ευρωπαϊκή πόλη γιατί η πτήση ήταν πλήρης με αποτέλεσμα να επιβαρυνθούν με επιπλέον διανυκτερεύσεις
Γνωρίζω προσωπικά συμβασιούχους με 8 – 9 συμβάσεις (5*8 = 40 free) και έχουν χρησιμοποιήσει μόνο 3- 4 free. Όταν λέμε free εννοούμε ότι πληρώνεις τους φόρους ασφάλεια και το service. Ένα ¨ free εισιτήριο¨ στοιχίζει γύρω στα 80 euro, ποσό που μπορείς να βρεις σε πρόσφορα σε αρκετές εταιρίες και είσαι και σίγουρος ότι θα ταξιδέψεις
Για ένα ταξίδι σε μια ευρωπαϊκή χώρα εκτός από το εισιτήριο χρειάζεσαι έξοδα διανυκτέρευσης, φαγητού , μετακίνησης .
Δυστυχώς στην Ελλάδα ελάχιστοι είναι οι εργαζόμενοι των 600 Euro (για 8 μήνες ) όπου έχουν την πολυτέλεια να κάνουν ένα ταξίδι στην Ευρώπη το χρόνο
Eichman in Jerusalem":a00bggcj said:Δεν χρειαζόμαστε πλέον κρατικοδιάιοτους βαλιτσάδες και λοιπά ψώνια.
Καλό θα ήταν να γνωρίζεις ότι
1) Εάν η ΟΑ συνεχίζει να πετάει ακόμα αυτό οφείλεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην εργασία των συμβασιούχων. Υπάρχουν αυτοί την στιγμή σταθμοί πανελλαδικά όπου το προσωπικό απαρτίζεται κυρίως από συμβασιούχους.
2) Ένα ποσοστό μεγαλύτερο από το 40% των συμβασιούχων εργάζεται στην εταιρία για πάνω από 7 χρόνια.
3) Ο μέσος όρος μισθού των συμβασιούχων κυμαίνατε στα 620 euro καθαρά ( ειδικά για το Eleftherios Venizielos θα πρέπει να αφαιρέσεις από αυτά τα χρήματα 40 euro που αφορά τα έξοδα μετακίνησης ,κάρτα απεριόριστων διαδρόμων )
4)Η ΟΑ είναι από τις λίγες ΔΕΚΟ όπου από το 1996 εφαρμόζει για τις προσλήψεις το νόμο Ν.2190/94 όπου όλες οι διαδικασίες ελέγχονται από το ΑΣΕΠ. Θα αναφέρω ορισμένες αντίστοιχες ελλειμματικές ΔΕΚΟ του Υπ μεταφορών όπου καμία προκήρυξη προσωπικού δεν έχει δημοσιευτεί τα τελευταία χρόνια αλλά έχουν προσλάβει χιλιάδες εργαζόμενους ΤΡΑΜ, ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ, ΟΣΕ, ΜΕΤΡΟ
Σχετικά με το bonus των free εισιτηρίων να διευκρινισθεί ο συμβασιούχος δικαιούται 5 free όπου πρέπει να τα χρησιμοποιήσει κατά την χρονιά της σύμβασης του αλλιώς τα χάνει. Βασική προϋπόθεση να υπάρχουν κενές θέσεις, πράγμα το οποίο στην πράξη σημάνει ότι περίοδο εορτών, καλοκαιριού, σαββατοκύριακο, δύσκολα ταξιδεύεις. Αρκετοί είναι αυτοί οι ποιοι μείνανε πρόξενοι σε μια ευρωπαϊκή πόλη γιατί η πτήση ήταν πλήρης με αποτέλεσμα να επιβαρυνθούν με επιπλέον διανυκτερεύσεις
Γνωρίζω προσωπικά συμβασιούχους με 8 – 9 συμβάσεις (5*8 = 40 free) και έχουν χρησιμοποιήσει μόνο 3- 4 free. Όταν λέμε free εννοούμε ότι πληρώνεις τους φόρους ασφάλεια και το service. Ένα ¨ free εισιτήριο¨ στοιχίζει γύρω στα 80 euro, ποσό που μπορείς να βρεις σε πρόσφορα σε αρκετές εταιρίες και είσαι και σίγουρος ότι θα ταξιδέψεις
Για ένα ταξίδι σε μια ευρωπαϊκή χώρα εκτός από το εισιτήριο χρειάζεσαι έξοδα διανυκτέρευσης, φαγητού , μετακίνησης .
Δυστυχώς στην Ελλάδα ελάχιστοι είναι οι εργαζόμενοι των 600 Euro (για 8 μήνες ) όπου έχουν την πολυτέλεια να κάνουν ένα ταξίδι στην Ευρώπη το χρόνο