Εκλογών συνέχεια... Πώληση ή Θάνατος !!!

  • Thread starter Thread starter flying Doc
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Έρχονται οι λογαριασμοί στο σπίτι μου. Η ΔΕΗ. Έρχεται λοιπόν η ΔΕΗ που με υποχρεώνει να πληρώνω κάθε φορά καμιά 15άρα για την ΕΡΤ, επίσης δημόσια, και αυτή με την σειρά της μου κάνει γκρίζα διαφήμιση. Ποιά; Στοιχεία παρακάτω...

H γκρίζα διαφήμιση σε ένα δελτίο ειδήσεων είναι πάντοτε μία πρακτική ταπεινωτική για τον δημοσιογράφο που την παρουσιάζει και για τον τηλεθεατή που την καταναλώνει.

Eίναι δύο φορές κρίμα όταν συμβαίνει αυτό στο δελτίο ειδήσεων της Δημόσιας τηλεόρασης. Eίναι ακόμα πιο κρίμα και τουλάχιστον περίεργο, όταν μια τηλεόραση που χρηματοδοτείται από τους φόρους του πολίτη προωθεί μία ιδιωτική εταιρεία.

Στο βραδυνό δελτίο ειδήσεων της EΡT, χθες (Παρασκευή 16 Mαρτίου 2007) με την Mαρία Xούκλη (καθώς και στο μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων της ίδιας μέρας) υπήρξε αποστολή με την δημοσιογράφο κ. Eλένη Xρονά στην Tουλούζη της Γαλλίας με αφορμή το νέο αεροπλάνο της Airbus, το διόροφο 380.

Kαι οι δύο παρουσιάστριες "πάσαραν" το θέμα με τον ίδιο τρόπο: "στην Tουλούζη της Γαλλίας συναρμολογείται το μεγαλύτερο επιβατικό αεροπλάνο στον κόσμο Η κάμερα της ΕΡΤ βρέθηκε εκεί.".

Mέχρι εδώ καλά.

Ας πούμε ότι κάπως καθυστερημένα η EΡT αποφασίζει να κάνει θέμα για το A380. Kάπως καθυστερημένα αλλά χαλάλι. Tο Α380 και η πρόταση της Airbus για μεγάλα αεροσκάφη που θα πετάνε μεταξύ των μεγάλων αεροδρομίων (hubs), από όπου οι επιβάτες θα πηγαίνουν στους τελικούς προορισμούς τους με μικρότερα αεροπλάνα βρίσκεται απέναντι στην στρατηγική της Boeing που πιστεύει ότι οι επιβάτες θα προτιμούν να πετάνε με μικρότερα αεροπλάνα απευθείας μεταξύ μικρών πόλεων. Tα χρήματα που έχασε η Airbus με την καθυστέρηση για να παραδώσει τα αεροσκάφη σε σωστούς χρόνους, οι πωλήσεις που έχασε καθώς αρκετές εταιρίες ακύρωσαν αγορές, οι απολύσεις που αναγκάστηκε να κάνει σε διάφορες χώρες όπου υπάρχουν μονάδες παραγωγής, η εξέλιξη αυτής της επιχειρηματικής σύγκρουσης που είναι σύγκρουση Αμερικής – Eυρώπης.

Αυτό θα ήταν μία είδηση, έστω και μπαγιάτικη.

Όμως τίποτα από τα πιο πάνω δεν ειπώθηκε. Γιατί το πραγματικό θέμα ήταν άλλο.

Η είδηση ξεκινά με προετοιμασμένα "corporate video" που προμηθεύει η Airbus τα οποία έδειχναν το αεροπλάνο να πετάει, και ακολουθεί η κ. Xρονά τον χώρο συναρμολόγησης στην Tουλούζη.

Λίγα πλάνα από το εργοστάσιο παραγωγής, και επιτέλους στο κυρίως θέμα:

H Aegean Airlines αγοράζει καινούρια αεροσκάφη από την Airbus. Καμία σχέση με τα Α380. Τα Α320.

Ανώτερο στέλεχος της Aegean Airlines εμφανίζεται στο πλάνο. Eξηγεί την αγορά της εταιρείας. Tην στρατηγική της. Eξηγεί ότι είναι η πρώτη εταιρεία στην Eλλάδα που τα αγοράζει (η άλλη ποια είναι;). Eξηγεί τις ανέσεις που προσφέρουν τα καινούρια αεροπλάνα.

Mετά ακολουθεί πιλότος της Aegean. Mιλάει για το αεροσκάφος, και τα πλεονεκτήματά του, και την ταχύτητά του.

H κ. Xρονά τελειώνει μιλώντας μία φορά ακόμα για το αεροσκάφος και κλείνει.

Eίναι σαφές ότι πρόκειται για γκρίζα διαφήμιση για την Aegean και δεν έχει στην ουσία καμμία σχέση με το Α380.

Ανακύπτουν τρία ερωτήματα:

1 - H Δημόσια Tηλεόρασης που συντηρούμε με τους φόρους είναι δυνατόν να διαφημίζει τόσο χοντροκομμένα μία ιδιωτική εταιρεία (και μάλιστα εις βάρος μίας άλλης Δημόσιας Eταιρείας, της Oλυμπιακής, την οποία επίσης συντηρούμε με τους φόρους μας);


2 - Πόσο στοιχίζει η διαφήμιση τριών λεπτών στην μεσημεριανή ζώνη και στην βραδυνή ζώνη που έκανε η EΡT στην Aegean δωρεάν;


3 - Eίναι αποδεκτή από το Eθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης και την EΣHEΑ η γκρίζα διαφήμιση σε δελτίο ειδήσεων;

Είναι από ενα προσωπικό blog χρήστη και το βρίσκω άκρως ενδιαφέρον. Γι'αυτούς που πληρώνουν καθημερινά φόρους για τους εργαζόμενους της ΟΑ.
 
fotis":1a9w19yy said:
Φίλε tarig_gr ,
να σε ρωτήσω αν έχεις σπουδάσει οικονομικά ή αν έχεις κάποιες εξειδικευμένες γνώσεις οικονομικών? (παρακαλώ μη νομίσεις ότι ειρωνεύομαι ή ότι θέλω να σου πάω κόντρα).
Ανάφερες στο post σου ότι: "υπάρχει πληρότητα 80 με 100% ανάλογα τον προορισμό".
Μετά αυτό το άλλαξες ως: "στιγμιαία πληρότητα πτήσεων".
Μα είναι δυνατόν με "στιγμιαία πληρότητα πτήσεων" να μιλάμε για κέρδη?
Αν το 68% πληρότητα σημαίνει κέρδος, γιατί δεν το βλέπουμε στους ισολογισμούς?
Γιατί φέτος οι ζημιές ξεπερνούν το 1 δις ευρώ? (επίσημα δημοσιευμένα στοιχεία και πραγματικά νούμερα και όχι "στιγμιαίες" υποθέσεις).


(Παρακαλώ πριν αρχίσεις να λες πάλι για τραμπουκισμούς κλπ, να δεις προηγούμενα post μου σχετικά με το αν επιθυμώ να κλείσει ή να πωληθεί η Ολυμπιακή.
Επαναλαμβάνω ότι είναι καλό, πρώτα απ' όλα για τους επιβάτες, να υπάρχουν δύο εταιρείες στην Ελλάδα)

Δεν εχω καμμία εξειδίκευση στα οικονομικά σαν γενικότερη έννοια αλλα σπουδάζω Μηχανικός Αεροσκαφων και μέσα στις μελέτες μου και τα μαθήματά μου συμπεριλαμβάνεται η Οικονομοτεχνική Ανάλυση Αεροπορικών Εταιριών, η Αεροπορική Νομοθεσία και συνείδηση καθώς και πολλά άλλα που ασχολούνται με την αεροπορική οικονομία.
Δεν έχω στόχο να πείσω κανέναν με οικονομικά στοιχεία και νούμερα καθότι δεν έχω στα χέρια μου τέτοια στοιχεία και δεν μπορώ να παρουσιάσω κάτι ανάλογο. Τα ποσοστά που αναφέρω είναι αυτά τα οποία μπορώ εγω να κρίνω από την κίνηση των πτήσεων. Δεν είναι απόλυτα ποσοστά καθώς δεν μπορώ να έχω τέτοια πρόσβαση στα στοιχεία μιας εταιρίας, ούτε εγω, ούτε εσυ, ούτε καμία εφημερίδα. Δεν μπορεί κανείς να με πείσει για τέτοια στοιχεία από την στιγμή η ίδια η εταιρία και κάθε εταιρία δεν το αναφέρει σε κάποιο δελτίο τύπου. Όλα αυτά περι ποσοστών και αριθμών είναι μύθοι πλασμένοι απο κομματικοκρατούμενες εφημερίδες. Ούτε είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τα τεκτενόμενα μεταξύ ΟΑ και ΕΕ.

fotis":1a9w19yy said:
(Παρακαλώ πριν αρχίσεις να λες πάλι για τραμπουκισμούς κλπ, να δεις προηγούμενα post μου σχετικά με το αν επιθυμώ να κλείσει ή να πωληθεί η Ολυμπιακή.
Επαναλαμβάνω ότι είναι καλό, πρώτα απ' όλα για τους επιβάτες, να υπάρχουν δύο εταιρείες στην Ελλάδα)

Δεν αρχίζω εγω. Τα λόγια μου αυτά αντικρούουν εναν ποστερ που με έχρησε ψυχοπαθή. Δεν γίνεται όλοι να συμφωνούμε. Η διαφωνία και η επειχηρηματολογία είναι στοιχεία δημοκρατικού διαλόγου. Δεν καταλαβαίνω γιατί μερικοί στρέφονται προσωπικά ή γελάνε με τις θέσεις ενος πολίτη που έχει διαφορετική άποψη για κάποιο θέμα.
 
Και γιατί δεν διαμαρτύρεσαι για αυτό?
Και τι σχέση έχει αυτό που παράθεσες με όλα τα παραπάνω?
Επειδή πληρώνουμε την ΕΡΤ ενώ αυτή κάνει (κατά τη γνώμη σου) γκρίζα διαφήμιση, θα πρέπει να συνεχίσει η Ολυμπιακή να λειτουργεί υπό αυτό το καθεστώς?
Απολύτως φυσιολογικά έκανε ρεπορτάζ για το Α380. Αυτό έλλειπε να μην παίξει ρεπορτάζ για το μεγαλύτερο αεροπλάνο του κόσμου.
Απολύτως φυσιολογικά, μετά από αυτό το ρεπορτάζ, έπαιξε το ρεπορτάζ για την αγορά των νέων αεροσκαφών της Aegean. Μιλάμε για τεράστια επένδυση, από τις ελάχιστες στην Ελλάδα.
Δηλαδή το ρεπορτάζ για τη μεγαλύτερη επένδυση στον αεροπορικό τομέα τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα πότε να έπαιζε? Στην ενότητα των αθλητικών ή στον καιρό?

Δε νομίζω ότι κανείς θέλει να κλείσει η Ολυμπιακή.
Ακόμα και οι εργαζόμενοι στην Aegean είμαι βέβαιος ότι θέλουν να υπάρχει και άλλη εταιρεία στην Ελλάδα για να μπορούν να ζητούν κάποια πράγματα από τους εργοδότες τους.

Όταν όμως υποστηρίζεις κάτι, να αναφέρεις στοιχεία και όχι "στιγμιαίες πληρότητες" ή 68% κέρδος.
Επίσης δεν αναφέρουμε τα "στραβά" κάποιου άλλου (ΕΡΤ) για να δικαιολογήσουμε τα δικά μας "στραβά" (ΟΑ).




tarig_gr έγραψε:
Δεν είναι απόλυτα ποσοστά καθώς δεν μπορώ να έχω τέτοια πρόσβαση στα στοιχεία μιας εταιρίας, ούτε εγω, ούτε εσυ, ούτε καμία εφημερίδα

Οι Ανώνυμες Εταιρείες δημοσιεύουν υποχρεωτικά τους ισολογισμούς τους σε εφημερίδες πανελλαδικής κυκλοφορίας.
Από εκεί μαθαίνει ο κόσμος και οι επενδυτές τα οικονομικά στοιχεία γι ατις εταιρείες.


Φιλικά,
Φ.
 
Re: ΟΑ

tarig_gr":1bkjg8xu said:
Σε λίγο θα μας πείτε οτι οι εργαζόμενοι στην ΟΑ δεν πληρώνουν φόρους και οτι πληρώνονται τζάμπα από τους φόρους που πληρώνει ο λαός.
Έχεις δίκιο. Λάθος του Eichman πιστεύω

tarig_gr":1bkjg8xu said:
Τα λεφτά που χρωστάει το κράτος στην ΟΑ είναι πολλά περισσότερα από τις κρατικές χορηγήσεις που έχει λάβει.
Μεγάλο παραμύθι που δυστυχώς το έχει χάψει μεγάλο μέρος του ελληνικού λαού.

tarig_gr":1bkjg8xu said:
Το σωματείο της ΕΕ που είχε έρθει να ελέγξει τα καταστατικά της ΟΑ δεν είχε την τεχνογνωσία και η καταμέτρηση που έγινε ήταν ανακριβής.
Και ποιός έχει τεχνογνωσία και κάνει ακριβείς μετρήσεις; Η διοίκηση των ΟΑ;;

tarig_gr":1bkjg8xu said:
Και φυσικά η καταγγελία όπως όλη ξέρουμε έγινε από την Aegean, μια εταιρία με μόνο συμφέρον το κέρδος του ιδιώτη με οποιονδήποτε τρόπο.
Μα όταν υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός με τις πλάτες του κράτους, η εταιρία που χάνει λόγω αυτής της κατάστασης, πρέπει να κινήσεις τις αντίστοιχες νομικές διαδικασίες

tarig_gr":1bkjg8xu said:
Και οι δυο περιπτώσεις δεν ωφελούν τους Έλληνες, τους εργαζόμενους, τα ακριτικά και τουριστικά νησιά και επιφέρουν μια άλλη διάσταση στην Ελλάδα.
Άλλο παραμύθι που αγγίζει τα όρια της γραφικότητας....
Μήπως όμως μπορείς να μας εξηγήσεις υπό ποία έννοια δεν ωφελούν;

tarig_gr":1bkjg8xu said:
Το Ελ. Βενιζέλος; Εκμετάλλευση της Hochtief. Αποτέλεσμα; Ακριβοί φόροι για τις υπηρεσίες που προσφέρει ο αερολιμένας με άμεσο και προφανές αντίκτυπο στην χώρα μας. (Το Ελληνικό εκτός λειτουργίας. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.)
Συμφωνώ απολύτως μαζί σου.

tarig_gr":1bkjg8xu said:
Μισθοί χαμηλοί, εργασιακό περιβάλλον άθλιο, όμορφη βιτρίνα για τους επιβάτες
Αυτή η "βιτρίνα" ενδιαφέρει τους επιβάτες και την προτιμούν...

tarig_gr":1bkjg8xu said:
Με μια Τενχική Βάση "κόσμημα" σε όλη την υφήλιο.
Γιατί όμως αυτό το "κόσμημα" δεν το προτιμούν οι μεγάλες εταιρίες και οι περισσότερες από αυτές εμπιστεύονται τα αεροσκάφη τους στην Lufthansa Technik και τις ανά τον κόσμο θυγατρικές της;

Υ.Γ. Pingu με πρόλαβες!
 
Δεν αναφέρω αμαρτήματα της ΕΡΤ προς αποφυγην της ΟΑ. Θέλω ξεκάθαρα να επισημάνω οτι το ιδιωτικό καθεστώς υποστηρίζεται μέχρι αηδίας από κυβέρνηση και ΕΕ με αποτέλεσμα την μείωση των εργατικών δικαιωμάτων. Η αγορά των Α320 ήταν μια επένδυση ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ εταιρίας και δεν αφορά την ελληνική οικονομία άμεσα. Και εγω αν ήμουν Ωνάσης θα ξυπνούσα αύριο και θα αγόραζα 10 Α380. Τι σημαίνει αυτό;

Η Lufthansa αυτό που επιζητούσε ουσιαστικά ήταν ο ανταγωνισμός και γι'αυτό συνεργάστηκε με την Aegean. Την αποδυναμωμένη ΟΑ ήθελε να χτυπήσει και όχι να συνάψει συνεργασία με την Aegean. Το κλατασκευαστικό τους κέντρο δεν μπορεί να συγκριθεί με τον ΟΑ αλλά να ξέρεις οτι το υπόστεγο της ΟΑ είναι το μόνο εξουσιοδοτημένο με συμβάσεις να δέχεται αεροπλάνα με αμερικάνικο νηολόγιο στην Ελλάδα.
 
tarig_gr":2ct2qdg3 said:
Η αγορά των Α320 ήταν μια επένδυση ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ εταιρίας και δεν αφορά την ελληνική οικονομία άμεσα. Και εγω αν ήμουν Ωνάσης θα ξυπνούσα αύριο και θα αγόραζα 10 Α380. Τι σημαίνει αυτό;
Σημαίνει ότι θα είχες μια εταιρία που θα μπορούσε να αντέξει αυτή την επένδυση και όχι την Ολυμπιακή!

tarig_gr":2ct2qdg3 said:
Η Lufthansa αυτό που επιζητούσε ουσιαστικά ήταν ο ανταγωνισμός και γι'αυτό συνεργάστηκε με την Aegean. Την αποδυναμωμένη ΟΑ ήθελε να χτυπήσει και όχι να συνάψει συνεργασία με την Aegean.
Η Lufthansa φίλε δεν έχει ανάγκη από αποδυναμωμένη ΟΑ για να είναι global player! Εδώ κοιτάει στα μάτια Air France-KLM στη ΟΑ θα κόλλαγε;;

tarig_gr":2ct2qdg3 said:
Το κλατασκευαστικό τους κέντρο δεν μπορεί να συγκριθεί με τον ΟΑ αλλά να ξέρεις οτι το υπόστεγο της ΟΑ είναι το μόνο εξουσιοδοτημένο με συμβάσεις να δέχεται αεροπλάνα με αμερικάνικο νηολόγιο στην Ελλάδα.
Για την Ελλάδα μπορεί. Εσύ όμως πριν κάτι έλεγες για την υφήλιο....


Και τέλος κάτι γενικό. Επειδή έχω αρχίσει να κουράζομαι με τις ανακρίβειές σου, τα πιστεύεις αυτά που γράφεις ή απλά υποστηρίζεις με κάθε κόστος τον εργοδότη σου;
 
Τέλος, δεν αντέχω άλλο! Αν είναι δυνατόν! tarig_gr δεν ειναι αναγκαίο να εκφέρεις άποψη από πράγματα που δεν γνωρίζεις. Συγνώμη αν σε θίγω, αλλά πολλά από αυτά που γράφεις δεν έχουν βάση!

ΤΕΛΟΣ...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top