Εκλογών συνέχεια... Πώληση ή Θάνατος !!!

  • Thread starter Thread starter flying Doc
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Προλαβαίνοντας τον Φώτη, παρουσιάζω εγώ μερικά στοιχεία, από μια γρήγορη έρευνά μου στο διαδίκτυο, που ζήτησε ο tarig_gr για την ευημερία του εργοδότη του.

tarig_gr":3lmx5pzj said:
Πολύ απλά και ωραία παρουσίασέ μου στοιχεία και αποδείξεις για να υποστηρίξεις αυτό που λες... Εδώ είμαι και περιμένω...
1. Μύθος πέμπτος:«Η Ολυμπιακή Αεροπορία είναι κερδοφόρα».Η ΟΑ από πλευράς οικονομικών αποτελεσμάτων βρισκόταν και βρίσκεται σε κακά χάλια. Παρά τα 3 δις EUR που έχει λάβει ως κρατικές ενισχύσεις τα τελευταία χρόνια, μόνο μετά τον τελευταίο νόμο του ΠΑΣΟΚ το 2003 που υποτίθεται ότι εξυγίανε την εταιρεία η κατάσταση έχει ως εξής: Η Ολυμπιακή Υπηρεσιών είχε ως το τέλος του 2003 ζημιές 390 εκ EUR, ενώ δεν υπάρχει ισολογισμός για το 2004. Οι Ολυμπιακές Αερογραμμές είχαν συσσωρευμένες ζημιές 107 εκ. EUR το 2004, ενώ αναμένεται φέτος να προστεθούν άλλα 80 εκ EUR. Αυτή είναι η δήθεν κερδοφορία της εταιρείας.
(Πηγή: Κωστής Χατζηδάκης, Υπουργός Μεταφορών σε έρευνά του το 2005)

2.Σήμερα οι ΟΑ έχουν συσσωρευμένα χρέη 380 εκατ. ευρώ, τα οποία με την εφαρμογή του άρθρου 44 θα φθάσουν τα 38 εκατ. Ευρώ
Ο ισολογισμός της Ολυμπιακής Αεροπορίας - Υπηρεσίες ΑΕ για τις χρήσεις των προηγουμένων ετών θα αποκαλύπτει ότι οι σωρευμένες ζημιές της εταιρείας ανέρχονται σε 1,35-1,4 δισ. Ευρώ
Στον ισολογισμό για την οικονομική χρήση του 2003 η εταιρεία είχε εμφανίσει ζημιές 387,65 εκατ. ευρώ και σωρευμένες ζημιές 898,35 εκατ. ευρώ.
Οι Ολυμπιακές Αερογραμμές, οι οποίες διαθέτουν στόλο 41 αεροσκαφών, διακίνησαν το 2006 5,75 εκατομμύρια επιβάτες, αριθμός ελαφρά μειωμένος σε σχέση με το 2005 (-2%).
(Πηγή: Εφημερίδα Το Βήμα, Σεπτέμβριος 2007)

3.Τα ελλείμματα στις Ολυμπιακές Αερογραμμές αυξήθηκαν από 87 εκατ. ευρώ (2004) σε 123 εκατ. ευρώ (2005 - τελευταίος δημοσιευμένος ισολογισμός) ήτοι αύξηση 41,5%.
Η ποιότητα παροχής υπηρεσιών από τις Ολυμπιακές Αερογραμμές συνεχώς επιδεινώνεται, αφού οι ακυρώσεις και οι καθυστερήσεις πτήσεων είναι ο κανόνας, όπως και οι ενοικιάσεις της τελευταίας στιγμής αεροσκαφών, αγνώστων εταιρειών και άγνωστης ποιότητας. Η Ολυμπιακή, χάνει συνεχώς μερίδια της αγοράς
(Πηγή: Ντίνος Ρόβλιας, υπεύθυνος Μεταφορών και Τηλεπικοινωνιών του Κοινοβουλευτικού Συμβουλίου του ΠΑ.ΣΟ.Κ.)

Και μερικά δικά μου, στοιχεία της ευημερίας του "εθνικού αερομεταφορέα"
1. Έχει χειριστές που τους πληρώνει κανονικά για να κάθονται!
2. Πετάει short haul με A340!
3. Νοικιασμένα αεροσκάφη που κοστίζουν εκατοντάδες χιλιάδες μηνιαίως.
 
Σώπα καλέ,
σιγά μην είναι ζημιογόνος!!!
Απλά "μπαίνει μέσα" λίγες εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο.
 
ΟΑ

Τα οποία βέβαια τα πληρώνουν οι φορολογούμενοι. Ούτε οι υπουργοί ούτε οι εργαζόμενοι στην ΟΑ.
 
Μήπως η παραίτηση του προέδρου Δ.Σ. των ΟΑ, έχει σχέση με την διαφωνία του στις κινήσεις της κυβέρνησης για το θεμα του τι μέλλει γεννέσαι με την εταιρεία ή σύνέβει κάτι άλλο?
 
Re: ΟΑ

Eichman in Jerusalem":hqam6v4r said:
Τα οποία βέβαια τα πληρώνουν οι φορολογούμενοι. Ούτε οι υπουργοί ούτε οι εργαζόμενοι στην ΟΑ.
Πολύ φοβάμαι φίλε ότι θα τα "πληρώσουν" οι εργαζόμενοι. :(


@socrates:

Φήμες (ανεπιβεβαίωτες φυσικά, όπως όλες οι φήμες άλλωστε) αναφέρουν ότι η παραίτηση του προέδρου Ηλία Καράτζαλη σχετίζεται με την προηγηθείσα παραίτηση του γ.γ του υπουργείου Μεταφορών Κων/νου Σταυρόπουλου (παραιτήθηκε λίγο μετά τις εκλογές).
Ο (πρώην πλέον) πρόεδρος των ΟΑ είχε άριστες σχέσεις με τον (επίσης πρώην πλέον) γ.γ του υπουργείου, ο οποίος αποτελούσε στηριγμά του.
Η επίσημη εκδοχή του υπουργείου και των ΟΑ είναι η καλύτερη πρόταση επαγγελματική από τον ιδιωτικό τομέα.
 
Re: ΟΑ

Eichman in Jerusalem":fojuxw15 said:
Τα οποία βέβαια τα πληρώνουν οι φορολογούμενοι. Ούτε οι υπουργοί ούτε οι εργαζόμενοι στην ΟΑ.

Σε λίγο θα μας πείτε οτι οι εργαζόμενοι στην ΟΑ δεν πληρώνουν φόρους και οτι πληρώνονται τζάμπα από τους φόρους που πληρώνει ο λαός. Τελοσπάντων άκρη δεν βγαίνει με τέτοιες κοτσάνες που εξφενδονίζονται ασυστόλως και πραγματικά χάνω τον χρόνο μου να κάθομαι και να εκφέρω αντίλογο σε άτομα που έχουν διαμορφώσει μια άποψη χωρίς να ξέρουν πώς και γιατί, και χωρίς να κάνουν την παραμικρή προσπάθεια να προβληματιστουν και να έρθουν στην θέση του άλλου. Όταν λες μια γνώμη και ο άλλος σε παίρνει και σε κάνει ψυχοπαθή τότε τι να πεις; Δεν υπάρχει πολιτισμός. Βασιλεύει ο τραμπουκισμός σε όλο το μεγαλείο του.

--------


Τα λεφτά που χρωστάει το κράτος στην ΟΑ είναι πολλά περισσότερα από τις κρατικές χορηγήσεις που έχει λάβει. Το σωματείο της ΕΕ που είχε έρθει να ελέγξει τα καταστατικά της ΟΑ δεν είχε την τεχνογνωσία και η καταμέτρηση που έγινε ήταν ανακριβής. Και φυσικά η καταγγελία όπως όλη ξέρουμε έγινε από την Aegean, μια εταιρία με μόνο συμφέρον το κέρδος του ιδιώτη με οποιονδήποτε τρόπο. Με την ιδιωτικοποίηση της ΟΑ, το κέρδος θα είναι του ιδιωκτήτη, καθώς θα λάβει τα χρωστούμενα του κράτους στην ΟΑ, ενω με το κλείσιμο θα επωφεληθεί η Aegean. Και οι δυο περιπτώσεις δεν ωφελούν τους Έλληνες, τους εργαζόμενους, τα ακριτικά και τουριστικά νησιά και επιφέρουν μια άλλη διάσταση στην Ελλάδα.

Το Ελ. Βενιζέλος; Εκμετάλλευση της Hochtief. Αποτέλεσμα; Ακριβοί φόροι για τις υπηρεσίες που προσφέρει ο αερολιμένας με άμεσο και προφανές αντίκτυπο στην χώρα μας. (Το Ελληνικό εκτός λειτουργίας. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.)

Η Aegean; Η ιδιωτική εταιρία-ανταγωνιστής της ΟΑ με τους στόχους της να πατάνε πάνω στην απαξίωση και την παραμέληση της ΟΑ. Μισθοί χαμηλοί, εργασιακό περιβάλλον άθλιο, όμορφη βιτρίνα για τους επιβάτες εις βάρος σημαντικών κρυφών παραγόντων (ασφάλεια, διαχείρηση).

Η ΟΑ. Η μόνη εταιρία με το ελληνικό στοιχείο στο "αίμα" της, με άμεση σύνδεση με το κράτος και την οικονομία της χώρας. Με την Ελλάδα μέσα στο παιχνίδι των αερομεταφορών. Με μια Τενχική Βάση "κόσμημα" σε όλη την υφήλιο. Όχι λοιπόν αυτή την εταιρία την θέλω κρατική. Θέλω το κράτος να είναι προσωδοφόρο, να μπορεί να χειριστεί μια αεροπορική εταιρία, να πρωταγφωνιστεί και να ζει σαν τον επενδυτή και να μην περιμένει τους φόρους του επιχειρηματία. Η ΟΑ είναι κρατικός Αερομεταφορέας, όπως η British, η AirFrance, η IBERIA, η Alitalia, η AirCanada... Με την ιδιωτικοποίηση - πώληση ο κρατικός Αερομεταφορέας δεν θα υπάρχει και αυτό συνεπάγεται πολλά. Γιατί εγω σαν ιδιώτης θέλω το κέρδος μου κύριοι και δεν με νοιάζει πώς και τι. Ας είμαι νόμιμος. Κανείς σήμερα δεν πλούτισε δίχως παρανομία. Με όποιες έννοιες της παρανομίας και για όποιους μπορούν να πιάσουν αυτά που λέω.
 
Cross":20p3kq7i said:
tarig_gr":20p3kq7i said:
[...]δρομολόγια με πληρότητα 80 με 100% ανάλογα τον προορισμό[...]
Ποιος ήταν ο μέσος δείκτης πληρότητας ενός αεροσκάφους των ΟΑ το 2006;
Πολύ σωστή η ερώτηση του φίλου Cross, διότι μερικοί εκφράζουν άποψη χωρίς να γνωρίζουν. Ο δείκτης πληρότητας των πτήσεων των ΟΑ για το 2006 ήταν 68,7 %. Περισσότερα τις επόμενες μέρες.
 
Μα εγω δεν μίλησα για μέσο δείκτη πληρότητας. Μίλησα για στιγμιαία πληρότητα πτήσεων. Δεν είναι δυνατόν σε όλες τις σεζον οποιαδήποτε εταιρία να έχει πληρότητα 100%. Όμως οι πληρότητες που σημειώνει η εταιρία τις επίμαχες περιόδους φτάνει το 100%. Το 68% σημαίνει κέρδος, σημαίνει λεφτά. Δεν μπορεί μια εταιρία με 68% κέρδος (όπως το λέτε εσείς) να έχει ζημιά.
 
Re: ΟΑ

tarig_gr":3ub6rji3 said:
Η ΟΑ είναι κρατικός Αερομεταφορέας, όπως η British, η AirFrance, η IBERIA, η Alitalia, η AirCanada...

Nope, από αυτές που ανέφερες μόνο η Alitalia είναι δημόσια και αυτή πάει για φούντο - ίσως και πιο γρήγορα από την Ολυμπιακή. Όλες οι άλλες ιδιωτικοποιήθηκαν σε ποσοστό 60-65% στα τέλη της δεκαετίας του '80, αρχές του '90.

Επιπλέον: Στιγμιαία πληρότητα πτήσεων. ΟΚ, ένα μήνα ήταν 98%. Τους άλλους; Και φυσικά, ακόμα και μια πτήση με 100% πληρότητα (πόσο μάλλον όταν ολικά πετάει με λιγότερο από τα 3/4 των αεροσκαφών γεμάτα προς κολοσσιαίους προορισμούς) μπορεί να είναι μη κερδοφόρα, λόγω λάθους utilization των resources (μανατζερικά που τα λέω ε :lol: ),. Κάπου το συζητούσαμε αυτό σε ένα άλλο thread.

Έχω ορισμένες ενστάσεις και για άλλα που ειπώθηκαν με στοιχεία, αλλά θα το μετατρέψουμε πάλι σε ρίνγκ το μέρος, όπως χθές το βράδυ. Σημασία έχει για μένα ένα πράγμα: Υπάρχει efficient Ολυμπιακή - και τη θέλουμε ! Ανεξάρτητα από το ποιός κάνει την διαχείριση....
 
Φίλε tarig_gr ,
να σε ρωτήσω αν έχεις σπουδάσει οικονομικά ή αν έχεις κάποιες εξειδικευμένες γνώσεις οικονομικών? (παρακαλώ μη νομίσεις ότι ειρωνεύομαι ή ότι θέλω να σου πάω κόντρα).
Ανάφερες στο post σου ότι: "υπάρχει πληρότητα 80 με 100% ανάλογα τον προορισμό".
Μετά αυτό το άλλαξες ως: "στιγμιαία πληρότητα πτήσεων".
Μα είναι δυνατόν με "στιγμιαία πληρότητα πτήσεων" να μιλάμε για κέρδη?
Αν το 68% πληρότητα σημαίνει κέρδος, γιατί δεν το βλέπουμε στους ισολογισμούς?
Γιατί φέτος οι ζημιές ξεπερνούν το 1 δις ευρώ? (επίσημα δημοσιευμένα στοιχεία και πραγματικά νούμερα και όχι "στιγμιαίες" υποθέσεις).


(Παρακαλώ πριν αρχίσεις να λες πάλι για τραμπουκισμούς κλπ, να δεις προηγούμενα post μου σχετικά με το αν επιθυμώ να κλείσει ή να πωληθεί η Ολυμπιακή.
Επαναλαμβάνω ότι είναι καλό, πρώτα απ' όλα για τους επιβάτες, να υπάρχουν δύο εταιρείες στην Ελλάδα)
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top