nikos_k.
Business-Class-Member
Προλαβαίνοντας τον Φώτη, παρουσιάζω εγώ μερικά στοιχεία, από μια γρήγορη έρευνά μου στο διαδίκτυο, που ζήτησε ο tarig_gr για την ευημερία του εργοδότη του.
(Πηγή: Κωστής Χατζηδάκης, Υπουργός Μεταφορών σε έρευνά του το 2005)
2.Σήμερα οι ΟΑ έχουν συσσωρευμένα χρέη 380 εκατ. ευρώ, τα οποία με την εφαρμογή του άρθρου 44 θα φθάσουν τα 38 εκατ. Ευρώ
Ο ισολογισμός της Ολυμπιακής Αεροπορίας - Υπηρεσίες ΑΕ για τις χρήσεις των προηγουμένων ετών θα αποκαλύπτει ότι οι σωρευμένες ζημιές της εταιρείας ανέρχονται σε 1,35-1,4 δισ. Ευρώ
Στον ισολογισμό για την οικονομική χρήση του 2003 η εταιρεία είχε εμφανίσει ζημιές 387,65 εκατ. ευρώ και σωρευμένες ζημιές 898,35 εκατ. ευρώ.
Οι Ολυμπιακές Αερογραμμές, οι οποίες διαθέτουν στόλο 41 αεροσκαφών, διακίνησαν το 2006 5,75 εκατομμύρια επιβάτες, αριθμός ελαφρά μειωμένος σε σχέση με το 2005 (-2%).
(Πηγή: Εφημερίδα Το Βήμα, Σεπτέμβριος 2007)
3.Τα ελλείμματα στις Ολυμπιακές Αερογραμμές αυξήθηκαν από 87 εκατ. ευρώ (2004) σε 123 εκατ. ευρώ (2005 - τελευταίος δημοσιευμένος ισολογισμός) ήτοι αύξηση 41,5%.
Η ποιότητα παροχής υπηρεσιών από τις Ολυμπιακές Αερογραμμές συνεχώς επιδεινώνεται, αφού οι ακυρώσεις και οι καθυστερήσεις πτήσεων είναι ο κανόνας, όπως και οι ενοικιάσεις της τελευταίας στιγμής αεροσκαφών, αγνώστων εταιρειών και άγνωστης ποιότητας. Η Ολυμπιακή, χάνει συνεχώς μερίδια της αγοράς
(Πηγή: Ντίνος Ρόβλιας, υπεύθυνος Μεταφορών και Τηλεπικοινωνιών του Κοινοβουλευτικού Συμβουλίου του ΠΑ.ΣΟ.Κ.)
Και μερικά δικά μου, στοιχεία της ευημερίας του "εθνικού αερομεταφορέα"
1. Έχει χειριστές που τους πληρώνει κανονικά για να κάθονται!
2. Πετάει short haul με A340!
3. Νοικιασμένα αεροσκάφη που κοστίζουν εκατοντάδες χιλιάδες μηνιαίως.
1. Μύθος πέμπτος:«Η Ολυμπιακή Αεροπορία είναι κερδοφόρα».Η ΟΑ από πλευράς οικονομικών αποτελεσμάτων βρισκόταν και βρίσκεται σε κακά χάλια. Παρά τα 3 δις EUR που έχει λάβει ως κρατικές ενισχύσεις τα τελευταία χρόνια, μόνο μετά τον τελευταίο νόμο του ΠΑΣΟΚ το 2003 που υποτίθεται ότι εξυγίανε την εταιρεία η κατάσταση έχει ως εξής: Η Ολυμπιακή Υπηρεσιών είχε ως το τέλος του 2003 ζημιές 390 εκ EUR, ενώ δεν υπάρχει ισολογισμός για το 2004. Οι Ολυμπιακές Αερογραμμές είχαν συσσωρευμένες ζημιές 107 εκ. EUR το 2004, ενώ αναμένεται φέτος να προστεθούν άλλα 80 εκ EUR. Αυτή είναι η δήθεν κερδοφορία της εταιρείας.tarig_gr":3lmx5pzj said:Πολύ απλά και ωραία παρουσίασέ μου στοιχεία και αποδείξεις για να υποστηρίξεις αυτό που λες... Εδώ είμαι και περιμένω...
(Πηγή: Κωστής Χατζηδάκης, Υπουργός Μεταφορών σε έρευνά του το 2005)
2.Σήμερα οι ΟΑ έχουν συσσωρευμένα χρέη 380 εκατ. ευρώ, τα οποία με την εφαρμογή του άρθρου 44 θα φθάσουν τα 38 εκατ. Ευρώ
Ο ισολογισμός της Ολυμπιακής Αεροπορίας - Υπηρεσίες ΑΕ για τις χρήσεις των προηγουμένων ετών θα αποκαλύπτει ότι οι σωρευμένες ζημιές της εταιρείας ανέρχονται σε 1,35-1,4 δισ. Ευρώ
Στον ισολογισμό για την οικονομική χρήση του 2003 η εταιρεία είχε εμφανίσει ζημιές 387,65 εκατ. ευρώ και σωρευμένες ζημιές 898,35 εκατ. ευρώ.
Οι Ολυμπιακές Αερογραμμές, οι οποίες διαθέτουν στόλο 41 αεροσκαφών, διακίνησαν το 2006 5,75 εκατομμύρια επιβάτες, αριθμός ελαφρά μειωμένος σε σχέση με το 2005 (-2%).
(Πηγή: Εφημερίδα Το Βήμα, Σεπτέμβριος 2007)
3.Τα ελλείμματα στις Ολυμπιακές Αερογραμμές αυξήθηκαν από 87 εκατ. ευρώ (2004) σε 123 εκατ. ευρώ (2005 - τελευταίος δημοσιευμένος ισολογισμός) ήτοι αύξηση 41,5%.
Η ποιότητα παροχής υπηρεσιών από τις Ολυμπιακές Αερογραμμές συνεχώς επιδεινώνεται, αφού οι ακυρώσεις και οι καθυστερήσεις πτήσεων είναι ο κανόνας, όπως και οι ενοικιάσεις της τελευταίας στιγμής αεροσκαφών, αγνώστων εταιρειών και άγνωστης ποιότητας. Η Ολυμπιακή, χάνει συνεχώς μερίδια της αγοράς
(Πηγή: Ντίνος Ρόβλιας, υπεύθυνος Μεταφορών και Τηλεπικοινωνιών του Κοινοβουλευτικού Συμβουλίου του ΠΑ.ΣΟ.Κ.)
Και μερικά δικά μου, στοιχεία της ευημερίας του "εθνικού αερομεταφορέα"
1. Έχει χειριστές που τους πληρώνει κανονικά για να κάθονται!
2. Πετάει short haul με A340!
3. Νοικιασμένα αεροσκάφη που κοστίζουν εκατοντάδες χιλιάδες μηνιαίως.