Εκλογών συνέχεια... Πώληση ή Θάνατος !!!

  • Thread starter Thread starter flying Doc
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Απο το δημοσίευμα της ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=4666&subid=2&pubid=335607 το κερασάκι στην τουρτα είναι το ακόλουθο
Υπενθυμίζεται ότι τα συγκεκριμένα αεροσκάφη έχουν ενοικιασθεί από τις ΟΑ έναντι 2.350 ευρώ την ώρα κοστίζοντας στην εταιρεία για περίπου 300 ώρες μηνιαίως το καθένα περί τα 650.000 ευρώ!

Τώρα άμα γίνω κακός θα μου σβήσουν το post. :5:
 
Re: ΣΦΑΛΙΑΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

flying Doc":1ahvb5vn said:
Όλα τα νεότερα στο σημερινό ΒΗΜΑ
Είδατε οι Λαμπρακο-Ψυχάρηδες? Μες την καλή χαρά που πρέπει να πληρώσει τα σπασμένα η ΝΔ αντί για το ΠΑΣΟΚ. Απ'οτι φαίνεται το αδιέξοδο σήμερα βολεύει πολύ το ΠΑΣΟΚ, μια και ο Μπένι υπολογίζει να αρχίσει εμπόριο ελπίδας στους απολυμένους.
 
Αναρωτιέμαι... Ακόμη κι αν γίνει ο συμψηφισμός και ακόμη κι αν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή τελικά δεν αντιδράσει, τι ακριβώς θα αλλάξει στην ΟΑ; Θα γίνει κερδοφόρος; Με τι σχέδιο; Και με τι στόχους;

Φοβάμαι ότι κάποιοι άνθρωποι στην ΟΑ χρειάζονται ένα σοκ για να αντιληφθούν την πραγματικότητα και είναι κρίμα ότι αυτό το σοκ θα επηρεάσει και ανθρώπους που δίνουν μεγάλο μέρος από την όρεξη και -τελικά- τη ζωή τους σ' αυτήν την εταιρία.

Επίσης, με φοβίζει το γεγονός ότι δε γίνεται πουθενά αναφορά στη δημιουργία ενός πιθανού διάδοχου σχήματος σε περίπτωση που τα πράγματα φτάσουν ως εκεί.
 
George συμφωνώ απολύτως με τα λεγόμενά σου! Έτσι λοιπόν και σύμφωνα με τα νεότερα από την Ε.Ε πιστεύω πως δεν υπάρχει λύση για την ΟΑ.
Η εταιρία είτε θα συνεχίσει να λειτουργεί ζημιογόνα γιατί εξυπηρετεί κάποια συμφέροντα, που φυσικά δεν είναι λύση, είτε θα κλείσει, που είναι λύση για τον προϋπολογισμό του κράτους αλλά όχι για την εταιρία.
Πλήρες αδιέξοδο...
 
George":4fi4mloj said:
Αναρωτιέμαι... Ακόμη κι αν γίνει ο συμψηφισμός και ακόμη κι αν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή τελικά δεν αντιδράσει, τι ακριβώς θα αλλάξει στην ΟΑ; Θα γίνει κερδοφόρος; Με τι σχέδιο; Και με τι στόχους;...

Προσπαθούν να μειώσουν τα χρέη ή να τα εξαλείψουν εντελώς ώστε να μπορέσουν να την πουλήσουν τελικά.

Σχετικά με την αναφορά που έγινε ότι η ΝΔ ανέλαβε την εταιρία χωρίς οφειλές και την κατέντησε με 400 μύρια χρέος θα συμφωνήσω με τον sv1xv οτι είναι ένα μεγάλο ψέμα, αφου στις 13 Δεκεμβρίου το 2003 έγινε η "ίδρυση" των Ολυμπιακών Αερογραμμών διαγράφοντας τα χρέη. Ήταν εκείνη η πτήση LHR-ATH που μας μοίραζαν σαμπάνια μόλις πήγε 13/12.

Θέλουν να μειώσουν τα χρέη ώστε να μπορέσουν να πουλήσουν την εταιρία όσο το δυνατόν πιο εύκολα, αφου ένα απο τα αγκάθια ήταν τα μεγάλα χρέη της εταιρίας και οι υποψήφιοι δεν ήθελαν να τα αναλάβουν. Και φυσικά δεν πρέπει να πέρνουμε τα άρθρα απο τις διάφορες εφημερίδες σαν ευαγγέλιο επειδή πίσω απο αυτά κρύβονται και συμφέροντα. Για να δούμε τι θα δούμε..
 
Το συσσωρευμένο έλλειμα δεν είναι το σημαντικότερο πρόβλημα κατά τη γνώμη μου, γι' αυτό και ανέφερα την έλλειψη σχεδίου. Επίσης, να διευκρινήσω ότι γράφοντας "σοκ" δεν εννοούσα απαραίτητα το κλείσιμο.
 
Μακάρι να συνεχίσει να λειτουργεί η εταιρεία (όχι όμως "γράφοντας" ζημιές).
Είναι καλύτερα για όλους (εργαζόμενους & επιβάτες) να συναγωνίζονται δύο εταιρείες για το ποιός θα προσφέρει καλύτερες και φθηνότερες υπηρεσίες στους επιβάτες, καθώς επίσης και για το ποιός θα έχει το καλύτερο και καλύτερα αμοιβώμενο προσωπικό.

(μήπως είναι λίγο ουτοπικά αυτά που λέω? :roll: )
 
Είναι μια σαφέστατη, αντικειμενική και σωστή απάντηση. Μακάρι όλοι να σκέφτονταν έτσι. Ωστόσο πιστεύω οτι σε οικονομικό επίπεδο η εταιρία δεν είναι ζημιογόνος.
 
Σε ποιό επίπεδο είναι δηλαδή η εταιρία ζημιογόνος;;;
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top