fotis
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 04/02/2007
- Μηνύματα
- 1.714
- Likes
- 1
- Περιοχή
- Athens/Munich
- Website
- www.videoart.gr
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- IMP
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDM
Αγαπητή Ρούλα,
όταν υπογράφω μια σύμβαση εργασίας (ή έργου, ή όπως θες πέστη), η συμφωνία είναι να παρέχω τις υπηρεσίες μου "από τότε μέχρι τότε".
Για ποιό λόγο να είναι κριτήριο για την αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας (ή στο κλείσιμό) μιας εταιρείας το γεγονός ότι υπάρχουν συμβασιούχοι?
Απλά όταν λήξει η σύμβαση θα λήξει και η σχέση εργασίας.
Καταλαβαίνω ότι είναι πολύ σκληρό αυτό που λέω και ότι πάρα πολλοί θα πέσουν να με "φάνε", αλλά πιστεύω ότι το τελευταίο που θα πρέπει να μετρήσει είναι οι συμβασιούχοι.
Επίσης, γιατί να μην πουλήσουν τον "εθνικό αερομεταφορέα". Γιατί όχι? Πώς πωλείται μέρος του ΟΤΕ (που στο κάτω κάτω είναι super κερδοφόρος επιχείρηση), της ΔΕΗ, της ΕΥΔΑΠ κλπ?
Περισσότερο με ενοχλεί το ότι θα υπάρχουν αεροδρόμια που θα κλείσουν γιατί ΜΟΝΟ η ΟΑ πάει εκεί (Λέρος,Κάλυμνος Αστυπάλαια κλπ) παρά όλα τα άλλα.
Ποιό πολύ με ενοχλεί ότι οι κάτοικοι ακριτικών νησιών θα μείνουν (ειδικά το χειμώνα) χωρίς δυνατότητα μεταφοράς.
Sorry αν γίνομαι κακός και κυνικός, αλλά θα πρότινα να βρείτε άλλα επιχειρήματα για να υποστηριχθεί η συνέχιση της λειτουργίας της ΟΑ.
Με συναισθηματικά επιχειρήματα δε νομίζω να κερδιθούν πολλά.
(Σημ: μακάρι να συνεχίσει να πετάει η ΟΑ , έτσι ώστε να έχει ανταγωνιστή η Aegean. Να πετάει όμως ανταγωνιστικά και παρέχοντας υψηλού επιπέδου και ασφάλειας υπηρεσίες.
Αν και πιστεύω πως επειδή πολλούς βολεύει η σημερινή κατάσταση, μάλλον δεν θα γινουν και φοβερές αλλαγές. Δε νομίζω ότι κάποιοι θα αφήσουν εύκολα την κουτάλα. Δύσκολα θα αλλάξει η σημερινή κατάσταση)
όταν υπογράφω μια σύμβαση εργασίας (ή έργου, ή όπως θες πέστη), η συμφωνία είναι να παρέχω τις υπηρεσίες μου "από τότε μέχρι τότε".
Για ποιό λόγο να είναι κριτήριο για την αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας (ή στο κλείσιμό) μιας εταιρείας το γεγονός ότι υπάρχουν συμβασιούχοι?
Απλά όταν λήξει η σύμβαση θα λήξει και η σχέση εργασίας.
Καταλαβαίνω ότι είναι πολύ σκληρό αυτό που λέω και ότι πάρα πολλοί θα πέσουν να με "φάνε", αλλά πιστεύω ότι το τελευταίο που θα πρέπει να μετρήσει είναι οι συμβασιούχοι.
Επίσης, γιατί να μην πουλήσουν τον "εθνικό αερομεταφορέα". Γιατί όχι? Πώς πωλείται μέρος του ΟΤΕ (που στο κάτω κάτω είναι super κερδοφόρος επιχείρηση), της ΔΕΗ, της ΕΥΔΑΠ κλπ?
Περισσότερο με ενοχλεί το ότι θα υπάρχουν αεροδρόμια που θα κλείσουν γιατί ΜΟΝΟ η ΟΑ πάει εκεί (Λέρος,Κάλυμνος Αστυπάλαια κλπ) παρά όλα τα άλλα.
Ποιό πολύ με ενοχλεί ότι οι κάτοικοι ακριτικών νησιών θα μείνουν (ειδικά το χειμώνα) χωρίς δυνατότητα μεταφοράς.
Sorry αν γίνομαι κακός και κυνικός, αλλά θα πρότινα να βρείτε άλλα επιχειρήματα για να υποστηριχθεί η συνέχιση της λειτουργίας της ΟΑ.
Με συναισθηματικά επιχειρήματα δε νομίζω να κερδιθούν πολλά.
(Σημ: μακάρι να συνεχίσει να πετάει η ΟΑ , έτσι ώστε να έχει ανταγωνιστή η Aegean. Να πετάει όμως ανταγωνιστικά και παρέχοντας υψηλού επιπέδου και ασφάλειας υπηρεσίες.
Αν και πιστεύω πως επειδή πολλούς βολεύει η σημερινή κατάσταση, μάλλον δεν θα γινουν και φοβερές αλλαγές. Δε νομίζω ότι κάποιοι θα αφήσουν εύκολα την κουτάλα. Δύσκολα θα αλλάξει η σημερινή κατάσταση)