Πολλά συγχαρητήρια , καλή σταδιοδρομία και τώρα ....καλό κουράγιο μιάς και σίγουρα θα ξέρεις ότι τα δύσκολα μόλις τώρα αρχίζουν αλλά με υπομονή όλα γίνονται.
Παρακολούθησα με ενδιαφέρον τα τρία βίντεο που ανέβασες και έχω ερωτήσεις!
1) Στο συγκεκριμμένο βίντεο, είσαι πρός το τέλος του MCC?
2) Mου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση η "αποστείρωση" που υπήρχε στο πλήρωμα. Με άλλα λόγια, εκτός των checklist και του briefing, δεν υπήρχε καθόλου συνομιλία μεταξύ των δύο χειριστών, για τίποτα! Μέρος του MCC είναι η ακολουθία διαδικασιών από δύο άτομα και διδάσκεται η "χορογραφία" που απαιτείται. Μέρος όμως του MCC είναι και το εκτός διαδικασιών interaction δύο ανθρώπων. Για παράδειγμα, το αεροπλάνο έπαθε απώλεια κινητήρα στην απογείωση και μέχρι την κλήση Mayday, δεν είχε πεί κανείς τίποτα για το "πάπλωμα". Να υπάρχει μιά συννενόηση, κάτι. Ένας από τους δύο να τονίσει ότι κατι δεν πάει καλά. Τί δεν πάει καλά. Τί αλλάζει τώρα. Τί έπαθε ο κινητήρας, ποιός κινητήρας, ποιό checklist είναι το ενδεδειγμένο. Το ίδιο έγινε και στην απόφαση του τί θα γίνει μετά.
Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι το MCC, δεν είναι η εκπαίδευση ενός ανθρώπου στο πώς θα χρησιμοποιεί έναν άλλον άνθρωπο ώς προέκταση των χεριών του και ώς δεύτερο στόμα. Είναι κυρίως και το πώς θα χρησιμοποιεί τον άλλον και ώς προέκταση του μυαλού του.
Καταλαβαίνω απόλυτα ότι μιλάμε για πολύ βασικό στάδιο multicrew και ώς τέτοιο, μιά χαρά φαινόταν. Απλά ρωτάω αν η εκπαίδευση σας οδήγησε και στα παραπέρα μονοπάτια. Αν δηλαδή ο εκπαιδευτής συνέστισε ή επεδίωξε να φέρεστε και σαν κανονικοί άνθρωποι!!
Αυτά, και πάλι ....well done
Παρακολούθησα με ενδιαφέρον τα τρία βίντεο που ανέβασες και έχω ερωτήσεις!
1) Στο συγκεκριμμένο βίντεο, είσαι πρός το τέλος του MCC?
2) Mου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση η "αποστείρωση" που υπήρχε στο πλήρωμα. Με άλλα λόγια, εκτός των checklist και του briefing, δεν υπήρχε καθόλου συνομιλία μεταξύ των δύο χειριστών, για τίποτα! Μέρος του MCC είναι η ακολουθία διαδικασιών από δύο άτομα και διδάσκεται η "χορογραφία" που απαιτείται. Μέρος όμως του MCC είναι και το εκτός διαδικασιών interaction δύο ανθρώπων. Για παράδειγμα, το αεροπλάνο έπαθε απώλεια κινητήρα στην απογείωση και μέχρι την κλήση Mayday, δεν είχε πεί κανείς τίποτα για το "πάπλωμα". Να υπάρχει μιά συννενόηση, κάτι. Ένας από τους δύο να τονίσει ότι κατι δεν πάει καλά. Τί δεν πάει καλά. Τί αλλάζει τώρα. Τί έπαθε ο κινητήρας, ποιός κινητήρας, ποιό checklist είναι το ενδεδειγμένο. Το ίδιο έγινε και στην απόφαση του τί θα γίνει μετά.
Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι το MCC, δεν είναι η εκπαίδευση ενός ανθρώπου στο πώς θα χρησιμοποιεί έναν άλλον άνθρωπο ώς προέκταση των χεριών του και ώς δεύτερο στόμα. Είναι κυρίως και το πώς θα χρησιμοποιεί τον άλλον και ώς προέκταση του μυαλού του.
Καταλαβαίνω απόλυτα ότι μιλάμε για πολύ βασικό στάδιο multicrew και ώς τέτοιο, μιά χαρά φαινόταν. Απλά ρωτάω αν η εκπαίδευση σας οδήγησε και στα παραπέρα μονοπάτια. Αν δηλαδή ο εκπαιδευτής συνέστισε ή επεδίωξε να φέρεστε και σαν κανονικοί άνθρωποι!!
Αυτά, και πάλι ....well done