Egnatia Aviation

  • Thread starter Thread starter EGNATIA STUDENT
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ρητορικη η επιθυμια...εννοειται πως υπαρχει διαφορα στο ποσες ωρες θα χρειαστει ο καθενας ξεχωριστα...αλλα οι ωρες που λενε ειναι για ατομα φαινομενα..δυστυχως!!απλα 30 ωρες το λιγοτερο παραπανω να χρειαστεις (το πιο συνηθησμενο νουμερο)ειναι και 5500 ευρω περιπου παραπανω!!το ειπα απλα γιατι συνεχεια ακουω για τιμες και ποια ειναι η καλυτερη σε κοστος κλπ κλπ..το καλυτερο πτητικο κοστος τοχουν οι αερολεσχες αδιαμφισβητητα οταν σε μια σχολη για μια ωρα s.e. θες 180 ευρω μινιμουμ σε μια αερολεσχη 90 εως 120 ευρω.τεσπα..απλα παντα σε οτι λεει μια σχολη να υπολογιζουμε 5000 παραπανω στο νερο...και οσο για τη φας φιλτατε αυτο που λες ειναι αδυνατο να συμβαινει!!Μη παραπλανατε τον κοσμο!!οταν καποιος παει και εχει δωσει τα 50000 που του ζητηθηκαν αν του ζητηθουν και 7000 παραπανω θαναγκαστει να τα δοσει προκειμενου να τελειωσει και σε αυτο πονταρουν ολες οι σχολες αλλωστε σε ολα τα site τους που αναφερουν τιμες ειναι οι minimum το λενε και οι ιδιες!!Η αληθεια ειναι ομως οτι στην ελλαδα ενα atpl κοστιζει φθηνοτερα το θεμα ομως ειναι και οι γνωσεις που θα παρεις ,,θα πρεπει να ειναι πολυ καλες για τη μετεπειτα πορεια!!αν δεν εχεις καλες βασεις το type rating θα φανει αγγουρι!!Και σταματηστε να μπαινετε σε φορουμ συμφεροντολογοι και ακομα ακομα και ιδιωκτητες σχολων και να εκφερεται γνωμες!!Διοτι πολλες φορες διαπιστωσα ατομα που δουλευουν σε καποια ελληνικη σχολη να εκφερουν αποψη κατηγορηματικη για την ανταγωνιστρια!!καταλαβαινω 50000 ειναι αυτα αλλα αποδειξτε την αξια σας με το σπαθι σας και με το αποτελεσμα που δεν ειναι τπτ αλλο παρα το επιπεδο των αποφοιτων και η σχετικη επαγγελματικη αποκατασταση τους (κατα μεσο ορο) δεν κανουμε ολοι για επαγγελματιες στη τελικη αλλα ουτε ολοι κυνηγουν τη δουλεια το ιδιο!!!
 
Lorenzo,
Μια και τα γράφεις αυτά στο thread της Egnatia

-Που τις βρήκες τις 30 ώρες και είναι και το συνηθισμένο νούμερο? Από ποιους και σε ποιες σχολές? Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΥΠΑ, η Egnatia πετάει το 50% των ωρών όλης της Γενικής Αεροπορίας στην Ελλάδα (όχι μόνο των σχολών) και τα συνηθισμένα τα βγάζουμε εμείς και από ώρες και από μαθητές. Αν κάποιος full time μαθητής χρειάζεται 30 επιπλέον ώρες είναι και επικίνδυνος (θα χαθεί η θα το καρφώσει) αλλά και χασούρα σε λεφτά και moral.

-Οι αερολέσχες δεν μπορεί να είναι οι φτηνότερες απλά γιατί δεν μπορούν να κάνουν επαγγελματική εκπαίδευση. Ακόμα και το PPL που κάνουν δεν είναι καλό foundation για ποιοτική επαγγελματική εκπαίδευση (ελληνικά, μαθήματα συνήθως χωρίς συνοχή και από μη επαγγελματίες εκπαιδευτές και άλλα). Ο ρόλος τους και οι σχολές τους είναι άλλος.

Η Ελλάδα δεν είναι η φτηνότερη χώρα επαγγελματικής εκπαίδευσης. Κοστίζει πολύ να φέρεις τον ξένο σε μια χώρα που δεν έχει αεροπορική παιδία και δεν μόνο αρνητικά εύρισκες μέχρι πρόσφατα στο Internet για aviation

-Από την δικιά μας πείρα από μαθητές full time επαγγελματικής εκπαίδευσης το μόνο κομμάτι που χρειάστηκαν παραπάνω ώρες είναι το PPL γιατί μάλλον οι 45 είναι λίγες. Και πάλι οι παραπάνω ώρες στην πλειοψηφία των σπουδαστών είναι 2 ώρες. CPL και IR κανένας full time.

Σίγουρα αν η εκπαίδευση έχει πολλά κενά θα χρειαστούν περισσότερες ώρες, αλλά όχι 30.

Τα λέμε

Το ότι τα ανώνυμα φόρουμ τα χρησιμοποιούν για να ρίξουν λάσπη σε άλλες σχολές είναι σίγουρο. Ξέρεις πόσες φορές έχει ‘κλείσει’ η Egnatia? :twisted:
 
επειδή γενικά πριν ξεκινήσω εγώ το atpl μου έψαχνα διάφορα forum και όλοι έγραφαν για το πριν αλλά κάνεις κατά την διάρκεια η μετά...είπα να γράψω κάποιες πληροφορίες: τέλειωσα το ppl μου βάση προγράμματος και για την ακρίβεια 4 μέρες νωρίτερα και χρειάστηκε να βάλω μόνο 0,9 της ώρας παραπάνω. Δεν μπορώ να πω ότι είχα κάποια παράπονα σε ότι αφορά την διαθεσιμότητα αεροσκαφών ή την ποιότητα εκπαίδευσης που πείρα για αυτό το δίπλωμα

Πριν από 1 μήνα ξεκίνησα και το ground school του ATPL με το module 1. Τα πράγματα επίσης φαίνονται καλά, αν και θέλει και προσωπική εργασία. Γενικά υπάρχει αρκετή οργάνωση σε ότι αφορά το ground school με πολύ feedback ώστε να μπορείς να βλέπεις ποιο είναι το επίπεδο σου....

αυτά...
 
Αγαπητοί φίλοι,
επειδή δεν καταλαβαίνω και πολύ καλά τα όσα γράφετε, τουλάχιστον δεν είναι πλήρως κατατοπιστικά, θέλω μερικές άμεσες και καταλυτικές απαντήσεις
Ως ΠΑΤΕΡΑΣ έχω αγωνία για την τελική απόφαση του γιού μου ο οποίος επιθυμεί να γίνει Πιλότος! Είναι στην 6η ταξη του Ευρωπαϊκού σχολείου (Βρυξέλλες) και του χρόνου τελειώνει. Δεν καταλαβαίνω που πρέπει να σπουδάσει. Ελλάδα, Αγγλία ή Αμερική. Πόσο στοιχίζουν οι σπουδές; Τι χρονοδιάγραμμα έχει μέχρι να βρει εργασία; Δώστε μου μια εικόνα. Από που πρέπει να ξεκινήσουμε. Πρέπει να κάνουμε κάποια προεγγραφή;
Ευχαριστώ
ΠΑΤΕΡΑΣ :arrow:
 
δω και 1 μήνα περίπου τελείωσα και έχω στα χέρια μου CPL(IR/ME) με ATPL theory credit και MCC. Τελειώνοντας από τη σχολή μπορώ να πω ότι αν ξεκινoύσα ξανά σήμερα και επέλεγα να πάω σε σχολή στην Ελλάδα κατά 99% θα πήγαινα στην ίδια.

Στα συν θα έβαζα
+μεγάλο αεροδρόμιο με μεγάλα γύρω του LGTS, LGLM, LGAL
+VOR/DME/NDB στο αεροδρόμιο
+night training αφού κλείσουν τα VFR με ένα πολύ καλά φωτισμένο διάδρομο
+SIM το οποίο σου δίνει την δυνατότατα να απορροφήσεις πολλά πράγματα για το IR
+ο στόλος των αεροσκαφών DA40 - DA42 που είναι state of art

Στα μείον
-ότι αν θες να κάνεις HB με DA40 πρέπει να δώσεις κάποια λεφτά παραπάνω αλλιώς έχεις την επιλογή του ΑΤ3
-ότι η Κεραμωτή το χειμώνα δεν έχει ίχνος ζωής :wall:

ελπίζω τα feedback μου να βοηθήσουν κάποιους στις επιλογές τους...καλές πτήσεις σε όλους :wink:


PS στα 2 link μπορείτε να δείτε απόσπασμα από την εκπαίδευση MCC στο ένα και από φωτογραφίες που έβγαλα κατά την διάρκεια της εκπαιδεύσεις στο άλλο


MCC :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=43weGJRm ... re=related
Photo :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=mFDM-YzTdBQ
 
Συγχαρητήρια :)
Θες να μας πεις την διάρκεια και το κόστος της εκπαίδευσης;
 
από zero -> Hero.... χεχε.. από 0 δηλαδή σε Frozen ATPL + MCC μου πήρε 12,5 μήνες και μου κόστισε κοντά στα 59.000€.

Σαν έξοδα που δεν είχα υπολογίσει βγήκαν
το MCC - 2200€
το HB -1500€ γιατί αποφάσισα να το κάνω όλο με το DA40
και 4-5 ώρες επιπλέον περίπου
 
ότι αν θες να κάνεις HB με DA40 πρέπει να δώσεις κάποια λεφτά παραπάνω αλλιώς έχεις την επιλογή του ΑΤ3

Τι είναι το ΗΒ και τι το ΑΤ3 :?:
 
Με πόσες ώρες δηλαδή τελειώσες; (SEP, MEP και SIM)
 
Top