Egnatia Aviation

  • Thread starter Thread starter EGNATIA STUDENT
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Φιλε μου κανε οτι νομιζεις it's your life at the end of the day απλα εγω σου λεω τι εζησα εκει. Ισως φταιει που εκανα την εκπαιδευση μου στην Αγγλια και ''καλοεμαθα'' σε επιπεδο οργανωσης.


Καλη τυχη με τις σπουδες σου.
 
Αγαπητε φιλε georgez

To τελευταιο σου σχολιο:<<Όσο για τους υπόλοιπους ποιος τους ακούει? Εγώ πάντως όχι.>>μου δειχνει ενα πρωπετη ανθρωπο που δεν θελει να διορθωθει και να παραδεχθει τα λαθη του.

Δεν ηθελα να κανω αναφορα σε γεγονος που προσωπικα αντιμετωπισα αλλα θα το κανω μονο και μονο για τη σταση που κρατατε.Ο υιος λοιπον χειριστη της οα(ειμαι σιγουρος οτι ξερετε και το ονομα του)και φοιτα-ουσε(δεν ξερω αν τελικα εφυγε) μου ειπε οτι τα λεφτα που εδωσε θα μπορουσε να τα δωσει σε μια αλλη σχολη της ε.ε,καθως και τα χρηματα που λετε οτι στοιχιζει το καθε cource αλλα και τα χρονικα ορια ειναι πολυ ιδανικα.Επισης μου ειπε και για το χαμο που επικρατει στη σχολη για το ποιος θα κλεισει πρωτος αεροπλανο καθως δεν εξυπηρετουντε ολοι οι μαθητες επαρκως.
Επιπλεον
<<Δυστυχώς οι περισσότεροι Έλληνες μαθητές απαιτούν ιδιαίτερη μεταχείριση από τις Ελληνικές σχολές, ειδικά στην εφαρμογή των κανονισμών, με αποτέλεσμα να μην λαμβάνουν τη σωστή εκπαίδευση, ή να πηγαίνουν από σχολή σε σχολή>>

ΝΑ υποθεσω οτι αυτο ειναι μαθημα συμπεριφορας η μερος της ειδικης μεταχειρησης των ελληνων μαθητων(παρακαλω προσεχτε το υφος του έγχρωμου μαθητη η μηπως προαγωγη του ελληνικου πολιτισμου)στο εξωτερικο ως αναλογο εθιμο μετα το σολο υπαρχουν η χειραψια,το σηκωμα του χειριστη(με την εννοια οτι τωρα εβγαλε φτερα) και φυσικα στις η.π.α οπου το καμπανακι χτυπαει καθε φορα που καποιος μαθητης περνει πτυχιο η μετα το σολο και του αποδιδονται οι επωμιδες και τα αναλογα σιριτια.
http://www.youtube.com/watch?v=JXUobFQM ... re=related

Επιπροσθέτως λετε:<<Αν θέλετε παραπάνω πληροφορίες για κάποια σχολή και δεν μπορείτε να πάτε εκεί, πάρτε τηλέφωνο και ζητήστε να μιλήσετε με κάποιον μαθητή (Έλληνα ή ξένο δεν έχει σημασία)>>
Ειδαμε και τον αγαπητο φιλο skyhawk που οχι τηλεφωνο αλλα απο κοντα που ηρθε τι αντιμετωπιση ειχε<<Οσο για αυτην που δουλευε εκει και δεν ειχε τροπους λεγεται>>.Oσο για την επικοινωνια με αλλους μαθητες αυτο ειναι μεγαλο παραμύθι συνηθως δινετε εσεις τα τηλεφωνα ορισμενων επιτυχημενων μαθητων σας ενω απο πισω πολλ/σιοι ειναι ανεργοι λογο μη ανταγωνιστικου πτυχιου αλλα και γνωσεων.(τακτικη που ακολουθειτε απο ολες σχεδον τις σχολε εκει στην ελλαδα>>.
Δεν ξερω για το αν φημες στα μεγαρα λενε οτι κλεινετε,παντως στη μεγαλη βρετανια το χειμωνα σε αεροπορικο περιοδικο κ site ειχε γραφει οτι αντιμετωπιζετε σοβαρες οικονομικες δυσκολιες(θα ψαξω να βρω να πω συγκεκριμενο τιτλο και τευχος για να μην αερολογω).
Οσο για το εξης:<<Πάνω από 80% των μαθητών που έχουν κάνει κάποια εκπαίδευση στην Egnatia έχουν βρει δουλειά σε αερογραμμές άμεσα>>Μηπως εννοειτε τους αγγλους απο την οχford η αλλες αγγλικες σχολες που ερχοντε στη σχολη σας λογω καλοκαιριας της χωρας μας η του φθινοτερου καυσιμου για να βαλουν ωρες και μετα με το πτυχιο τους (απο την οξφορδη)να αναζητουν δουλεια εκει και πολυ λογικο μου φαινεται το 80% απο αυτους να βρισκει αμμεσα δουλει.Αν ομως εννοειτε το συνολο των μαθητων τοτε θελω περεταιρω στοιχεια και νουμερα αλλιως δυστηχως δεν μπορω να το πιστεψω (αριθμο συμμετεχοντων και επιτυχοντων,ελληνων και ξενων χωριστα).
Επισης μπορειτε να αναφερεται μερικα απο τις διαδικασιες που αλλαξαν λογω της σχολης σας?<<Δουλέψαμε αρκετά για να απλοποιηθούν και να αλλάξουν αρκετές από τις διαδικασίες και τα χρονοδιαγράμματα της ΥΠΑ και των αεροδρομίων>>

Ολα αυτα γιατι δεν αντεχω να βλεπω να κοροειδευουν κοσμο εμπρος στα ματια μου και εκμεταλλευοντε την αγνοια των νεων παιδιων που μπαινουν τωρα στο χωρο

φιλικα
 
Μερικά γενικά σχόλια.
-Συζήτηση και συγκεκριμένες απαντήσεις σε ανώνυμα post δεν γίνονται
-Η καλύτερη απάντηση σε όλα είναι η δουλειά που γίνεται εδώ. Αυτοί που πραγματικά ενδιαφέρονται το βλέπουν και έρχονται. Για τους υπόλοιπους κουβέντα να γίνεται.
-Είναι θέμα χρόνου να φανεί η δουλειά μας και για τους υπόλοιπους. Έχουμε χρόνο. Βέβαια αυτοί που σκορπάνε λάσπη (φήμες από τον ένα στον άλλον χωρίς ονόματα και αποδείξεις και άλλοι με σκοπιμότητα δυσφήμησης ) και δεν είναι ικανοποιημένοι με τίποτα (δεν εμπλέκονται κιόλας οι ίδιοι) δεν θα πουν ποτέ ένα καλό λόγο αλλά τι να κάνουμε.
-Στατιστικά στοιχεία μαθητών που βρήκαν δουλειά ή βρίσκονται σε selection process είναι διαθέσιμα σε όσους ενδιαφέρονται σοβαρά να ακολουθήσουν αυτό το επάγγελμα.

Η συμβουλή μου για νέους μαθητές ισχύει.

Τα λέμε.
 
Κυριε Georgez και αυτος ο Αγγλος μαθητης ο οποιος περιγραφει την εμπειρια του απο τη σχολη σας στο pprune.org ψευδεται στο παρακατω ποστ του??

How Pi***d Am I At Egnatia Greece
Well I finally got my License today from the Greek CAA, did my CPL check ride with Egnatia Aviation in Kavala and I was very unhappy with the school.

This is what I was unhappy with not just moaning for monaings sake.

Arrived on the Monday bright and early at the school at 07:30 to meet the chief pilot to discuss my training, was told to sit on a sofa and he will be right with me, he was by 11:30am!, no flying the first day for me, get here in the morning (tuesday) to fly, arrived again at 07:30 on there free shuttle service from the accomidation and was flying at 13:30, so sat around on the internet all morning, plane was a DA42 and was good, the tower speak in Greek a lot which I guess you have to put up with in Greece even though the Aviation language is English. anyway, flight was ok but I was very rusty from the ATPL break.

Wed my flight was canceled and no reason given, flew thurs and friday no probs but only once because my instructor has 2 other students and was only allowed to fly 5hours a day for some reason??

there was no flights on saturday or sunday because he was not allowed to fly at weekends??? so in my first week I had 3 flights! in my PPL I had 14 flights in my first week and was expecting the same level of commitment to getting through the CPL

the 2nd week I managed to get two flights one day but then the plane broke and as they only have one DA42 I had 2days off again doing nothing, so that was 5 flights in 10 days! in total I did 20hours including test in 3weeks! could have done that in one week.

but I got finished and filled in all the paperwork and was told 3weeks to get my license issued, yea right!!!! it took in total 3months and 2weeks!

I called them weekly for progress, first it was that my hours were wrong? I emailed them over, then it was well because of the hours mistake it will be another 3weeks, a month passed and I was told that it takes at least a month and not enough time had passed, a couple of weeks later I was told that the person I need to speak to is not here call tomorrow, so i did and got the same all week, then they finlaly told me it was ready after 2months so I waited for it to turn up, two weeks later I phoned and they said no its not here yet????? turns out it was just my RT license they have! 2weeks later I phoned and was told its been issued but the Greek CAA wont send it without having my old PPL, the school had this for over 2 months now! but at least I though first class mail to the Greek CAA from the school and first class mail back again, but again two weeks later it still had not arrived and the woman taking care of it was not in again!

finally after 3months and 1 week I call and they say they have my license! so post it! seems nothing is ever done unless you badger them to do it.

finally got it today and O MY GOD! the renual date is 23/08/08 which is a year after the test date, fair enough, but there is a hand writtain date on it saying issued 10/09/2007! so why if it was issued then did it take 3months and about 50 phone calls to get it to me??? O and they sent it in my old PPL brown wallet not a CPL Blue one!

I AM VERY UNHAPPY WITH THE SCHOOL, THERE WERE MANY ,MORE THINGS THAT P****D ME OFF BUT JUST DONT HAVE THE EFFORT TO WRITE IT NOW AFTER ALL THAT, JUST NEEDED TO UNLOAD SOME FRUSTRATION.

I RECCOMEND DONT GO THERE AT ALL, ITS NOT WORTH THE CASH SAVING, WOULD RATHER HAVE PAID MORE HERE AND DEAL WITH ENGLISH PEOPLE.

Eδω ειναι και το λινκ του παραπανω κειμενου
http://www.pprune.org/forums/profession ... reece.html

(ας με συγχωρεσετε για το αγγλικο κειμενο αλλα προτιμησα να βαλώ το αυθεντικο για να μην θεωρηθω και εγω λασπολογος)

θα ηταν προτιμοτερο κυριε Georgez να παραδεχοσασταν οτι εχετε καποια προβληματα (φυσιολογικα ισως για καινουργια σχολη) και οτι κανετε οτι καλυτερο για να επιλυθουν παρα να μιλατε συνεχεια για λασπολογους και μπετατζηδες.....


Φιλικα
 
BINGO!!!!

Ελπίζω φίλε μου να παραθέσεις και τις υπόλοιπες απαντήσεις έτσι για πιο αντικειμενική ενημέρωση. Έχει ξαναφερθεί εδώ αυτό το post οπότε δεν προσφέρεις τίποτα καινούριο και έχει απαντηθεί και στο pprune. Πες μας και τη ημερομηνία καθώς δεν είναι τοu 2008.

Πιο συγκεκριμένα
- Το post αναφέρει τις απόψεις του συγκεκριμένου, δικαίωμα του.

- Αν μπεις στον κόπο το διαβάσεις θα δεις ότι έκανε ένα FAA to JAA conversion σε 20 μέρες μαζί με την εξέταση αέρος – έπρεπε να πει εύγε. Και αφού τα ξέρεις όλα, πες μας πόσο καιρό δίνουν οι σχολές του εξωτερικού για conversions. Επειδή αυτός o κύριος ήθελε το αεροσκάφος και τον εκπαιδευτή μόνο δικό του και φώναζε να μην πετάνε άλλοι, εμείς έπρεπε να του κάνουμε τα χατίρια? Πρόσθεσε το γεγονός ότι του είπαμε να έρθει μία βδομάδα αργότερα λόγω άλλων μαθητών αλλά είπε ότι δεν τον πειράζει να περιμένει λίγο.

- Τα περισσότερα σχόλια έχουν να κάνουν με την YΠΑ, τα χρονοδιαγράμματα τους και τις διαδικασίες τους, και το συγκεκριμένο post και μερικά άλλα τα χρησιμοποιήσαμε στις διάφορες συζητήσεις με την YΠΑ. Τώρα υπάρχουν χρονοδιαγράμματα (τώρα πρέπει να εφαρμοστούν!), κεντρικό ηλεκτρονικό μητρώο αιτήσεων (νέο) με τον υπεύθυνο επιθεωρητή, ένα ενιαίο ηλεκτρονικό πρωτόκολλο και άλλα.

Κύριοι, η Egnatia Aviation πάντα παίρνει feedback από τους μαθητές και όπου μπορούμε από τις εταιρίες και κάνουμε συνεχώς αλλαγές, μικρές ή μεγάλες. Δεν είναι τυχαίο που οι εκπαιδευτικές απαιτήσεις στις τελευταίες προσλήψεις χειριστών της AEGEAN ήταν ακριβώς το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Egnatia Aviation. Και σαν παράδειγμα αυτών που είπα στο προηγούμενο post, 3-4 μαθητές που έφυγαν μετά τη θεωρεία ATPL για φτηνότερο CPL/IR με λιγότερες ώρες ειδικά στο δικινητήριο (παραθυράκι με την ανοχή της YΠΑ) βρέθηκαν εκτός διαγωνισμού!!!!! Παράδειγμα προς αποφυγήν για τους νεότερους.

Δυστυχώς, η κουλτούρα του club που θέλαμε αρχικά να έχουμε εξαφανίζετε σιγά σιγά και ο ψυχρός επαγγελματισμός κερδίζει έδαφος κάτι που ούτε εγώ ούτε και ο συνέταιρος μου θέλαμε όταν ξεκινήσαμε πρίν από 2 χρόνια.

Ξέρω υπάρχουν κι άλλα στο pprune – όλα παλιά και όλα από συγκεκριμένα άτομα που τα ξέρουμε, φίλοι και υπάλληλοι παλιού συνεργάτη που χωρίσαμε.

Νάστε όλοι καλά. :D
 
Georgez,

οφείλω να ομολογίσω (σαν τρίτος-άσχετος και ουδέτερος), ότι σου αξίζουν συγχαρητήρια για την προσπάθεια που κάνεις για το προφίλ της σχολής.


Από εκεί και πέρα, ελπίζω ειλικρινά οι αρμοδιότητές σου στην σχολή να περιορίζονται καθαρά στο κομμάτι των δημοσίων σχέσεων ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Ούτε κάν στο εμπορικό και με τίποτα στο εκπαιδευτικό. Ούτε με σφαίρες συνιδιοκτήτης. Γιατί αν οι αρμοδιότητές σου είναι και πέρα των δημοσίων σχέσεων σε μία σχολή δύο ετών και δεν ξέρεις ότι η ΥΠΑ είναι ΥΠΑ και όχι ΗΠΑ ......κλάφτα.

Και δεν είναι με τίποτα αυτό ένα απλό ορθογραφικό λάθος ή εκ παραδρομής. Είναι σαν να λές ότι έγραψες το νερό ....ναιρώ. Δεν γίνεται. Πόσο μάλλον αν είσαι υδροβιολόγος!

Και πάλι ελπίζω ο "παραπονούμενος" του Pprune να μήν περίμενε από υπαλλήλους της Εγνατίας που δεν ξέρουν πώς γράφεται η ΥΠΑ να διεκπεραιώσουν το χαρτομάνι του με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Ίσως γι'αυτό να καθυστέρησε λιγάκι το πτυχίο του, μιάς και πέφτουν λίγο μακρυά οι ....ΗΠΑ.

Σόρρυ που είμαι καυστικός αλλά το θεώρησα απαράδεκτο....τουλάχιστον. Δεν είναι από εμπάθεια.

Και πάλι ελπίζω να είσαι ο public relations guru της Εγνατίας. Σε αυτό το κομμάτι ειλικρινά πιστεύω ότι είσαι καλός (η ταπεινή μου γνώμη ...αφού σε ενδιαφέρει το feedback).
 
Φίλε gonzo μια απλή αναφορά έφτανε. Πολύ φλυαρία και πολύ φτηνό χιούμορ.

Καυστικός? Μειωτικός σε γελοίο βαθμό μήπως?

Για να ξέρεις, έγινε εκ παραδρομής καθώς επειδή οι περισσότεροι υπάλληλοι εκεί δεν ξέρουν τι σημαίνει το ‘Υ’ την γράφω στις σημειώσεις μου συνήθως με ‘Η’ λόγω νοοτροπίας. Φτηνό χιούμορ ξέρω (δεν είσαι ο μόνος!!).

Καλό βράδυ.

ΥΓ. Ευχαριστώ για το ….feedback!
 
Από την απάντησή σου αντιλαμβάνομαι ότι τα καθήκοντά σου είναι και πέρα από τον χώρο των δημοσίων σχέσεων της Εγνατίας.

Εγώ σε μειώνω ? Δεν αντιλαμβάνεσαι από μόνος σου ότι, σαν άνθρωπου του χώρου, τα γραφόμενά σου έχουν τεράστια βαρύτητα στα μάτια των νεαρών που διαβάζουν τα πόστ σου ?

Για να μήν νομίζεις ότι σε μειώνω "για τα μάτια του κόσμου", θα σου γράψω τα υπόλοιπα σε πμ. Άμα θές τα διαβάζεις. Για σένα είναι το feedback και ότι θέλεις κάντο.


Το χιούμορ μου (ακριβό ή φτηνό), έχει δυστυχώς λόγω των καταστάσεων που επικρατούν και μία δόση ...μαύρου !
 
Υπάρχει κάποιο νέο σχετικά με τις εγκαταστάσεις στα Μέγαρα; Περίπου αυτή την εποχή είχα πληροφορηθεί ότι θα ολοκληρώνονταν οι διαδικασίες.
 
Χθες εμαθα απο εναν εργαζομενο στο LGKV οτι 4 αεροπλανα της ειναι καθηλωμενα στο εδαφος λογω ελλειψης ανταλλακτικων ! Ξερει κανεις περισσοτερα ?
 
Top