Αυτο ας το δουν μερικοι ως απαντηση στο οτι η Ryanair δε θελει να πεταει στην Ελλαδα λογω των τελων των αεροδρομιων.
Εφοσων μια low cost εταιρια ειναι ηδη εδω και ετοιμαζεται και για εσωτερικο, πλεον γινεται καπνος αυτος ο "μυθος".
Απο την αλλη, περιμενω να δω αντιδρασεις.Μη ξεχναμε, αυτη η κινηση γινεται σε μια εποχη(τo 2010/11)που το σχεδιαγραμμα της νΟΑ αναφερει οτι θα ειναι σχετικα κερδοφορα χρονια για εκεινη(χωρις να υπολογιζει την παραμετρο Easyjet).το ιδιο υπολογιζαν και στην Athens Airways. Επισης θα γινει και μεγαλη ανακαταταξη στις "αγονες γραμμες". Ολα αυτα ισως πιεσουν τις Ελληνικες εταιριες αρκετα αν δεν υπαρξει καποια αντιδραση.