Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Το CAI μάλιστα 12 (από τις 14) συχνότητες θα γίνεται με 321. Και να πούμε πως και η MS προγραμματίζει 2 ημερησίως (με 320 και E70).
 
Συγνώμη αλλά ισχύουν αυτά που γράφει;

λέει "Athens – Nantes 30JUL19 – 20AUG19 Increase from 3 to 4 weekly, A320 operating"
εγώ βλέπω 5

λέει
Athens – Dubrovnik 4 weekly A320, replacing up to 7 weekly Dash8-Q400 in S18 (5th weekly, operated by Dash8-Q400, from 02JUL19 to 27AUG19)
7 πτήσεις την εβδομάδα;
 
Χμ γιατί βλέπεις 5 για ΝΤΕ? 12-4-6- πετάει με την Τρίτη στο βαθύ καλοκαίρι. (Όσες και η ΤΟ).

Για το DBV τα πλάνα ήταν καθημερινό DH4 αλλά τελικά γύρισε σε 4/weekly 320 με μία πέμπτη πτήση με DH4 το βαθύ καλοκαίρι. Για DBV η OU θα πετάει 6/weekly ενώ η V7 2/weekly. ΧΑΜΜΩΣ!
 
πράγματι τώρα βλέπω 4. έπρεπε να κάνω printscreen :)

για το DBV θα κοιτάξω να δω τις σημειώσεις μου
 
Μένει να δούμε πού αποφάσισε ο κόσμος (της Βιλτανιώτη) ότι θα είναι ο «νέος» προορισμός της καμπάνιας Aegean YourWay, που έχει βγάλει αράχνες, σαν εκείνο το «12 μήνες, 12 καλά νέα για εσάς», που σταμάτησε κάπου στον τέταρτο μήνα.
 
Είδα ότι εκτελεί και πτήσεις charter τον χειμώνα (μέχρι τέλος Μαίου) μεταξύ Λειψίας και Αμβούργου προς Ντουμπρόβνικ και Σπλίτ
 
Aπό 4 Απριλίου επαναφέρει το SKG-KGS, το οποιο σταδιακά θα εκτελείται 2w, Δευτέρα κ Πέμπτη
Επίσης βάζει κ εποχικό SKG-JSI 22/6-7/9, με συχνότητες 2,6...Ολα με Q400..
 
Ένα RHO-JMK που έχουμε 5 χρόνια να δούμε δεν παίζει ;;;
 
Ψάχνοντας για πτήσεις για Λονδίνο, βλέπω έξτρα/νέες (;) πτήσεις για Heathrow κάθε Σάββατο (06/04-26/10) και Κυριακή (21/04-26/05) από Αθήνα:

A3606 ATH1625 - 1820LHR 320 6
A3606 ATH1610 - 1805LHR 320 7

A3607 LHR1925 - 0105+1ATH 320 6
A3607 LHR1920 - 0100+1ATH 320 7
 
Και ενώ προετοιμαζόμαστε για μία καυτή θερινή σεζόν, φορτώθηκε η πρώτη βερσιόν του χειμερινού 19-20 έτσι για να πάρουμε μία γεύση. Μία "γεύση" κυριολεκτικά, γιατί φαίνεται πως η υπερ-εποχικότητα έχει χτυπήσει κόκκινο. Έτσι ενώ έχουμε ορίσει επιτυχώς μέσω αυτού του φόρουμ την ορολογία “βαθύ καλοκαίρι” (aka λέγε με μέσα Ιουλίου-τέλη Αυγούστου που χτυπάμε Y ναύλους), πλέον πρέπει να ορίσουμε και το “βαθύ χειμώνα” που πιάνει από κάπου μετά το Christmas break (>10JAN) μέχρι τα τέλη Φλεβάρη. Πάντοτε βλέπαμε έναν περιορισμό των πτήσεων στο συγκεκριμένο διάστημα (καθώς προφανώς είναι καλύτερο να μην πετάς από το να πετάς άδειος), αλλά νομίζω φέτος είναι πιο έντονο από ποτέ. Το utilization του στόλου πρέπει να είναι στο μίνιμουμ τότε.

Κάποιες παρατηρήσεις:

:arrow: Οι κρατήσεις για CMN, RAK φαίνεται πως πάνε καλά (?) και έτσι η επέκταση θα μας μείνει και το χειμώνα (1 και 2 weekly αντίστοιχα) και μάλιστα σε ανθρώπινες ώρες μιας και τα 320 φτάνουν και περισσεύουν. Τώρα άμα τα δείτε να μαζεύονται ατάκτως τους επόμενους μήνες, δε θα μου κάνει έκπληξη. Η TUN μας αφήνει για το χειμώνα.

:arrow: Από τη θερινή πανδαισία, φαίνεται πως επιβιώνουν παροδικά HEL, CTA, DUB, EDI, DBV (με εξαίρεση το “βαθύ χειμώνα” που σταματάνε).

:arrow: Η υπερ-εποχικότητα φαίνεται πως χτυπάει ακόμα και παραδοσιακά “φρούρια της συχνότητας και της πληρότητας” όπως η BCN θα πέσουν από το daily στα 5/weekly το “βαθύ χειμώνα”. Αντίστοιχα, επηρεάζονται αρκετοί προορισμοί:


π.χ. Προς δυσμάς: ΑΜΜ (3/weekly αρχικά, 5 /weekly τα Χριστούγεννα και μετά 2/weekly). Αντίστοιχα και η ΒΕΥ.

π.χ. Παραμένει στο χειμερινό το LUX σε επιλεγμένες μέρες και… μήνες αφού θα πετάει 2/weekly μέχρι νοέμβρη, μετά τα χριστούγεννα και μετά το Μάρτη. Σύνολο δηλαδή, άντε να στείλουμε 20 πτήσεις (δείτε το σαν ρετρό, “πότε έχει πτήση για λουξεμβούργο?”, “-τον επόμενο μήνα”). Αντίστοιχη μοίρα έχει και η NCE.

Άλλο παράδειγμα, το Κίεβο που με 2/weekly σταματά μετά τα μέσα Γενάρη.

:arrow: Στα θετικά είναι πως όλοι οι “mainline προορισμοί-φιλέτα” (LGW/LHR, FCO, MXP, MAD, ZRH, VIE, FRA, MUC, DUS, AMS, BRU κλπ) παραμένουν αλώβητοι, ενίοτε και ενισχυμένοι (π.χ. η ZRH θα έχει σταθερά 9/weekly, η BRU πάει στις 14 συχνότητες με εξαίρεση το “βαθύ χειμώνα” (από 12 πέρυσι το χειμώνα), το MUC με 12/weekly, η MAD σταθερά 321). Μόνο το CDG μας τα χαλάει λίγο μιας και η 3η καθημερινή θα παίζει μόνο τις γιορτές των χριστουγέννων.

:arrow: Στις αυξημένες συχνότητες θα πρέπει να συμπεριλάβουμε και τα TLV, CAI που διατηρούν το momentum του καλοκαιριού.

Στο δίκτυο εσωτερικού δεν έχουμε κάποια συνταρακτική αλλαγή. Φαίνεται πως ένα DH4 θα παραμείνει με βάση στη SKG (αν θυμάμαι καλά πέρυσι το χειμώνα δεν υπήρχε η βάση)
 
Top