Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Είναι έτσι ακριβώς και ευτυχώς που συντηρούνται σωστά, μου θύμισες την π. ΟΑ που ο, τι καραβάνες έβρισκε νοίκιαζε για τσαρτεριές κι όχι μόνο!
 
flesland":youm3k58 said:
Εντύπωση μου έκανε ότι το αλκοολ ήταν επί πληρωμής - κάπου έχασα ότι η Α3 χρεώνει την μπύρα και το κρασί :!: :?:


Aπό πότε χρεώνει η Α3 το αλκοόλ; Την προηγούμενη βδομάδα πέταγα από FCO και πηρα μπύρα δωρεάν. Μάλιστα είχε και ποικιλία σε σχέση με άλλες πτήσης της Α3.
 
flesland":2iwmywz0 said:
Οι υπάλληλοι του αεροδρομίου αποκαλούν ο ένας τον άλλο μ@λακα μπροστά στους επιβάτες
Για να το λένε, κάτι θα ξέρουν...

:banana:
 
geo13pao":2jsn90sa said:
Aπό πότε χρεώνει η Α3 το αλκοόλ; Την προηγούμενη βδομάδα πέταγα από FCO και πηρα μπύρα δωρεάν. Μάλιστα είχε και ποικιλία σε σχέση με άλλες πτήσης της Α3.

Σίγουρα δεν το χρεώνει σε όλες τις "κανονικές" πτήσεις (σε αντίθεση με αυτές που μοιάζουν πιο πολύ ως καλοκαιρινά τσάρτερ). Προχτες πέταξα και εγώ ξανά για Μόναχο και ήταν δωρεάν. Δεν ξέρω τι και πώς, μου έκανε εντύπωση που άκουσα για χρέωση και είδα το POS στο καρότσι. Αν ξέρει κάποιος/α ας μας πει.
 
Στα charters και στις καλοκαιρινές «εξωστρέφειες» στην Ευρώπη (δρομολόγια προς τις επαρχίες της Ευρώπης με leisure πελατολόγιο, που γεμίζουν κυρίως με πελάτες από TO's και που σταματούν μόλις φύγει ο Αύγουστος) υπάρχει buy-on-board.
 
Ελαφρά εκτός θέματος, αλλά πριν κανα-δυο χρόνια ερχόμουν με την Aegean Ελλάδα από Στοκχόλμη. Με το που αρχίζει το σερβίρισμα, δύο Σουηδοί – που είχαν προφανώς αρχίσει την κατανάλωση από το lounge – ζητάνε μπύρα. 5 λεπτά αργότερα, έχοντας ήδη τελειώσει, πατάνε το κουμπί και φωνάζουν την αεροσυνοδό. «Κι άλλη μπύρα», λένε. Τους δίνει, λέγοντας ότι το κουμπί είναι μόνο για ανάγκη (παρενθετικά, δε νομίζω. Ή κάνω λάθος;). Τα πρόσωπά τους είχαν μια έκφραση του στυλ «κοπέλα μου, τι νομίζεις ότι είναι αυτό;» :mrgreen:
 
Ανέβηκε το θερινό πρόγραμμα για το 2020 στην σελίδα της Aegean.

Με μια πρώτη ματιά δεν φαίνονται ιδιαίτερες αλλαγές σε κάποιες πτήσεις εσωτερικού που κοίταξα.
 
Μία μικρή σούμα στη πολύ preliminary φόρτωση του προγράμματος:

- Περιορισμός των DH4 στο εξωτερικό αφού παραμένουν μόνο σε SKP,TGD,SJJ,TGD. Secondary ιταλικές πόλεις, ΜLA, Κροατία βλεπουν μόνιμα Α319/Α320 με μειωμένες συχνότητες όμως. Αναρωτιέμαι αν θα παραμείνουν και τα 8 DH4, αν και τα βλέπω σε περισσότερες πτήσεις στο εσωτερικό.
- Το πρωινό κύμα αναχωρήσεων βλέπει πολλές αναχωρήσεις να μετακινούνται νωρίτερα. Πχ η Α3650 στις 7:40, η Α3620 στις 8:05, η Α3610 στις 8:20 κοκ.
- Δεν φαίνεται να επιστρέφουν τα BSL,RAK,SUF & LIL
- Μικρές αλλαγές γενικά σε εσωτερικό και εξωτερικό. Ξεχωρίζουν οι 2η καθημερινή σε FRA και οι αυξήσεις σε TLV/CAI που φαίνεται ότι τα πάνε καλά και σε transit επιβάτες.
- Πανομοιότυπα σχεδόν τα θερινά από τις περιφερειακές βάσεις και τη SKG.
- Δεν είδα καινούργιους προορισμούς από Αθήνα προς το παρόν.
- Αρκετά δρομολόγια φαίνονται με A320neo

Πιο αναλυτικά τα εξωτερικού από Αθήνα: (κλασικά θα αλλάξουν πολλά σίγουρα)

LHR: Παραμένουν με 3xDaily το πρώτο χωρίς τις έξτρα πτήσεις του Σαβ/κου που είχε φέτος προς το παρόν.
MAN,EDI,DUB: Παραμένουν με 3xWeekly, 2xWeekly και 4xWeekly αντίστοιχα στις ίδιες ώρες με φέτος
CDG: Aνεβαίνει στις 4 καθημερινές από την αρχή της σεζόν με 2 Α321 & 2 Α320. H τελευταία θα φεύγει από CDG 7:30 το πρωί της επομένης.
LYS,TLS,BOD,ΝΤΕ: Οι 3 πρώτες παραμένουν με 4xWeekly ενώ στη NTE δεν θα έχει την 4η πτήση που είχε φέτος τον Αύγουστο.
MRS,ΝCE: Παραμένει η MRS καθημερινή και η NCE ανεβαίνει από 5xWeeky σε daily και αυτή.
AMS: Παραμένει daily με Α321
BRU: Παραμένει 2xDaily με A320neo
ΖRH,GVA: H πρώτη κερδίζει 1 συχνότητα και ανεβαίνει στις 10xWeekly και η GVA από daily σε 9xWeekly
ΜUC,FRA: Aνεβαίνει το MUC στις 2 daily. 2η καθημερινή αποκτά και η FRA με το slot της SKG. Aπό SKG θα αναχωρεί γύρω στις 12:00 πλέον. Kαι τα 2 φαίνονται με A320neo.
DUS,HAM,TXL,HAJ,STR: Ίδια με φέτος με daily τα DUS/HAM/TXL, 2 weekly το HAJ & 4 weekly η STR
LIS,OPO,MAD,BCN,AGP,IBZ,VLC: Παραμένουν με ίδιες συχνότητες με φέτος. Παραμένει και η ΙΒΖ που φαίνεται ότι είχε καλύτερη τύχη από τη PMI. MAD & BCN φαινονται με A320neo
CPH,ARN,HEL: CPH έως και 6 weekly, η ARN ανεβαίνει στα 4 weekly ενώ στα 2 weekly παραμένει το ΗΕL
VIE: Xάνει 1 συχνότητα και πέφτει στα 8 weekly (Ένεκα Lauda/Wizzair)
PRG,WAW: Και οι 2 daily. H PRG χάνει 2 συχνότητες και όλες έχουν μεσημεριανή αναχώρηση.
KRK,BUD: Παραμένουν με 2 kai 4 weekly αντίστοιχα.
ΟΤP: Aνεβαίνει στις 2 καθημερινές όλες τις ημέρες.
KBP: Ανεβαίνει στις 3 weekly (Παρά τον ανταγωνισμό με 3 ακόμη εταιρείες να πετούν ΑΤΗ-ΚΒP/IEV)
TLL: Παραμένει 2 weekly και 1 weekly το βαθύ καλοκαίρι
DME: Kερδίζει 1 συχνότητα και ανεβαίνει στα 10 weekly. Η βραδυνή με A320neo. Παραμένει και το LED με 3 weekly
TBS,EVN: Κερδίζουν από 1 συχνότητα και αυτά με 6 και 5 weekly αντίστοιχα
IST: Κλασικά 3 daily
ADB: Ανεβαίνει στις 7 weekly
SOF,TIA: Με έως και 9 weekly ανάλογα τη περίοδο
BEG: Πέφτει από 5 weekly σε 4 weekly με Α320
DBV,SPU,ZAG: Aποκλειστικά με Α319/Α320. 5 weekly το πρώτο, 4 weekly το SPU και 2 weekly το ZAG.
TGD,SJJ: 2 weekly και τα 2 με DH4
SKP: Παραμένει 3 weekly
FCO: 3 Daily
MXP: Παραμένουν 19 weekly
VCE: 1 daily
NAP, BLQ: Ανεβαίνουν από 4 σε 5 weekly
CTA,MLA: 4 weekly μόνο με Α319/Α320
ΒRI,PMO: Χάνουν συχνότητες καθώς πέφτουν στα 2 weekly αλλά μόνο με Α319/Α320
VRN,PSA: Παραμένουν 2 weekly
LCA: 7 καθημερινές όλες τις ημέρες
TLV: Aνεβαίνει σε 20 weekly (από 16 φέτος) και η μεσημεριανή με A320neo
BEY: 9 weekly όπως φέτος
AMM: Παραμένει 6 weekly αλλά με A320 αντί για Α319
CAI: Ανεβαίνει από 14 σε 17 weekly
HBE: 3 weekly με Α319 σε μόνιμη βάση
TUN,CSB: 2 weekly και τα 2
RUH,JED: To RUH χάνει 1 συχνότητα (2 weekly), την οποία κερδίζει η JED (4 weekly)
 
Με πρόλαβε ο Α3970.

A3970":1pd52niy said:
- Δεν φαίνεται να επιστρέφουν τα BSL,RAK,SUF & LIL

Μια παρατήρηση για το RAK, φαίνεται πως δε θα πετάει την περίοδο 01/07-30/08, αφού τους υπόλοιπους μήνες φαίνεται 2/weekly σε ανθρώπινες ώρες.

A3970":1pd52niy said:
- Το πρωινό κύμα αναχωρήσεων βλέπει πολλές αναχωρήσεις να μετακινούνται νωρίτερα. Πχ η Α3650 στις 7:40, η Α3620 στις 8:05, η Α3610 στις 8:20 κοκ.

Σημαντικό point καθώς φαίνεται πως ο προγραματισμός καταλαβαίνει το "μπούκωμα" που υπήρχε μεταξύ 0800-0900 και πως . Όλες οι πτήσεις φαίνεται πως μετακινούνται νωρίτερα είτε κατά πολύ (π.χ. FCO που θα αναχωρεί 07.40 αντί 08.45) είτε κατά λίγο (π.χ. MAD που θα αναχωρεί 08.50 αντί 09.10). Αυτό σημαίνει πως θα υπάρχει συντομότερος χρόνος ανταπόκρισης από τις ανατολές (π.χ. ΒΕΥ, ΑΜΜ, TBS κτλ καθώς οι περισσότερες φτάνουν έως τις 06.00) ενώ γίνεται απαγορευτικό για κάποιες πρωινές εσωτερικού (π.χ. η πρώτη RHO φτάνει ATH στις 07.35). Ενδεχομένως όμως αυτός να ήταν και ο στόχος. Σε προορισμούς όπως FCO (με 3 πτήσεις τη μέρα) ή CDG (με 4 πτήσεις τη μέρα), δε χρειάζεται connection από πτήση εσωτερικού με "γαλατάδικη" άφιξη καθώς επίσης εξυπηρετούνται και μέσα στη μέρα.


Επίσης να αναφέρουμε πως πλέον σταματάνε τα παράλογα 30λεπτα turnaround στις πτήσεις εσωτερικού (γιατί τι πιο λογικό να "γυρίσεις" ένα γεμάτο 321 στη JTR σε 30λεπτά) και γίνονται 35λεπτα. Γιατί δε μας φταίει για τα πάντα και το ATC...
 
To RAK θα εκτελείται μέχρι τέλος Ιουνίου και μετά ξανά από Σεπτέμβρη όπως είπε και ο jerry..νομίζω θα περιμένουν να φορτώσουν το πρόγραμμα για τα υπάρχοντα δρομολόγια και μετά οτιδήποτε καινούριο..μπορεί να το παίξουν safe του χρόνου λόγω της εισόδου του neo στο στόλο και μάλλον δεν θα δούμε πολλά νέα δρομολόγια...εντύπωση μου κάνει πως δεν έχουν φορτώσει 321neo..θα παραλάβουν κανένα το 2020 η όχι;
 
Top