Μία μικρή σούμα στη πολύ preliminary φόρτωση του προγράμματος:
- Περιορισμός των DH4 στο εξωτερικό αφού παραμένουν μόνο σε SKP,TGD,SJJ,TGD. Secondary ιταλικές πόλεις, ΜLA, Κροατία βλεπουν μόνιμα Α319/Α320 με μειωμένες συχνότητες όμως. Αναρωτιέμαι αν θα παραμείνουν και τα 8 DH4, αν και τα βλέπω σε περισσότερες πτήσεις στο εσωτερικό.
- Το πρωινό κύμα αναχωρήσεων βλέπει πολλές αναχωρήσεις να μετακινούνται νωρίτερα. Πχ η Α3650 στις 7:40, η Α3620 στις 8:05, η Α3610 στις 8:20 κοκ.
- Δεν φαίνεται να επιστρέφουν τα BSL,RAK,SUF & LIL
- Μικρές αλλαγές γενικά σε εσωτερικό και εξωτερικό. Ξεχωρίζουν οι 2η καθημερινή σε FRA και οι αυξήσεις σε TLV/CAI που φαίνεται ότι τα πάνε καλά και σε transit επιβάτες.
- Πανομοιότυπα σχεδόν τα θερινά από τις περιφερειακές βάσεις και τη SKG.
- Δεν είδα καινούργιους προορισμούς από Αθήνα προς το παρόν.
- Αρκετά δρομολόγια φαίνονται με A320neo
Πιο αναλυτικά τα εξωτερικού από Αθήνα: (κλασικά θα αλλάξουν πολλά σίγουρα)
LHR: Παραμένουν με 3xDaily το πρώτο χωρίς τις έξτρα πτήσεις του Σαβ/κου που είχε φέτος προς το παρόν.
MAN,EDI,DUB: Παραμένουν με 3xWeekly, 2xWeekly και 4xWeekly αντίστοιχα στις ίδιες ώρες με φέτος
CDG: Aνεβαίνει στις 4 καθημερινές από την αρχή της σεζόν με 2 Α321 & 2 Α320. H τελευταία θα φεύγει από CDG 7:30 το πρωί της επομένης.
LYS,TLS,BOD,ΝΤΕ: Οι 3 πρώτες παραμένουν με 4xWeekly ενώ στη NTE δεν θα έχει την 4η πτήση που είχε φέτος τον Αύγουστο.
MRS,ΝCE: Παραμένει η MRS καθημερινή και η NCE ανεβαίνει από 5xWeeky σε daily και αυτή.
AMS: Παραμένει daily με Α321
BRU: Παραμένει 2xDaily με A320neo
ΖRH,GVA: H πρώτη κερδίζει 1 συχνότητα και ανεβαίνει στις 10xWeekly και η GVA από daily σε 9xWeekly
ΜUC,FRA: Aνεβαίνει το MUC στις 2 daily. 2η καθημερινή αποκτά και η FRA με το slot της SKG. Aπό SKG θα αναχωρεί γύρω στις 12:00 πλέον. Kαι τα 2 φαίνονται με A320neo.
DUS,HAM,TXL,HAJ,STR: Ίδια με φέτος με daily τα DUS/HAM/TXL, 2 weekly το HAJ & 4 weekly η STR
LIS,OPO,MAD,BCN,AGP,IBZ,VLC: Παραμένουν με ίδιες συχνότητες με φέτος. Παραμένει και η ΙΒΖ που φαίνεται ότι είχε καλύτερη τύχη από τη PMI. MAD & BCN φαινονται με A320neo
CPH,ARN,HEL: CPH έως και 6 weekly, η ARN ανεβαίνει στα 4 weekly ενώ στα 2 weekly παραμένει το ΗΕL
VIE: Xάνει 1 συχνότητα και πέφτει στα 8 weekly (Ένεκα Lauda/Wizzair)
PRG,WAW: Και οι 2 daily. H PRG χάνει 2 συχνότητες και όλες έχουν μεσημεριανή αναχώρηση.
KRK,BUD: Παραμένουν με 2 kai 4 weekly αντίστοιχα.
ΟΤP: Aνεβαίνει στις 2 καθημερινές όλες τις ημέρες.
KBP: Ανεβαίνει στις 3 weekly (Παρά τον ανταγωνισμό με 3 ακόμη εταιρείες να πετούν ΑΤΗ-ΚΒP/IEV)
TLL: Παραμένει 2 weekly και 1 weekly το βαθύ καλοκαίρι
DME: Kερδίζει 1 συχνότητα και ανεβαίνει στα 10 weekly. Η βραδυνή με A320neo. Παραμένει και το LED με 3 weekly
TBS,EVN: Κερδίζουν από 1 συχνότητα και αυτά με 6 και 5 weekly αντίστοιχα
IST: Κλασικά 3 daily
ADB: Ανεβαίνει στις 7 weekly
SOF,TIA: Με έως και 9 weekly ανάλογα τη περίοδο
BEG: Πέφτει από 5 weekly σε 4 weekly με Α320
DBV,SPU,ZAG: Aποκλειστικά με Α319/Α320. 5 weekly το πρώτο, 4 weekly το SPU και 2 weekly το ZAG.
TGD,SJJ: 2 weekly και τα 2 με DH4
SKP: Παραμένει 3 weekly
FCO: 3 Daily
MXP: Παραμένουν 19 weekly
VCE: 1 daily
NAP, BLQ: Ανεβαίνουν από 4 σε 5 weekly
CTA,MLA: 4 weekly μόνο με Α319/Α320
ΒRI,PMO: Χάνουν συχνότητες καθώς πέφτουν στα 2 weekly αλλά μόνο με Α319/Α320
VRN,PSA: Παραμένουν 2 weekly
LCA: 7 καθημερινές όλες τις ημέρες
TLV: Aνεβαίνει σε 20 weekly (από 16 φέτος) και η μεσημεριανή με A320neo
BEY: 9 weekly όπως φέτος
AMM: Παραμένει 6 weekly αλλά με A320 αντί για Α319
CAI: Ανεβαίνει από 14 σε 17 weekly
HBE: 3 weekly με Α319 σε μόνιμη βάση
TUN,CSB: 2 weekly και τα 2
RUH,JED: To RUH χάνει 1 συχνότητα (2 weekly), την οποία κερδίζει η JED (4 weekly)