Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
- Το ATH-TUN νομίζω το έβαλαν όχι για p2p επιβάτες, αλλα πιο πολύ για τους τράνζιτ γιατί άμα φτάνεις 6 παρα Αθηνα προλαβαίνεις τα πρωινά δρομολόγια για Ευρώπη.
- Το ATH-CMN όντως έχει ενδιαφέρον να δούμε και τιμές (αλλα γιατί μονο 1φορα την βδομάδα;;), η RAM έχει περίπου 250 ευρω πήγαινε έλα, ενώ στο RAK που είναι και το πιο τουριστικό είναι η FR με πολύ φτηνά εισητηρια.

- Θα ήθελα να δω την A3 να πάει και προς κόλπο μερια, ειδικά για DXB άμα είχε καλύτερες τιμές από τους εμιριδες, και δούλευε με transit επιβατες πιστεύω θα πήγαινε καλα.
 
STAVROS_ATH":2j6ae79l said:
Nonstop? Μπορεί, αλλά με άπειρους περιορισμούς.Dream on...

Όλα από ένα όνειρο ξεκινάνε. ΕΙδικά το Α321, το πώς έχει καταφέρει από ένα ΑΦ που με το ζόρι έκανε US Transcons να έχει αυτές τις απίστευτές επιδόσεις. Δεν μιλάμε για τα επόμενα 1-2 χρόνια, αλλά για μια σοβαρή προοπτική της επόμενης 5-ετίας. Κατ' αρχήν, το JNB είναι well within reality (4416 nm). JFK & BKK όχι (4,941 nm / 4,933 nm).

Οπως και οι προλαλήσαντες, τέτοια δρομολόγια δεν είναι 'εφικτό' να γίνουν με την υπάρχουσα καμπίνα. Το 'προϊόν' χρειάζεται σοβαρή αναβάθμιση και στις δύο 'κλάσεις'. Απαραίτητα είναι ένα σοβαρό Business Class, και 'σοβαρό' IFE, και αξιοπρεπές legroom στην Υ. Που σημαίνει, διαμόρφωση με κάπου λιγότερους από 170 επιβάτες.
Στα θετικά: το ρίσκο είναι σαφώς μικρότερο με ένα Α321 παρά με ένα Α332 ή κάτι άλλο. Σε κάθε περίπτωση, θα είναι ένας υποτύπος υπάρχοντος τύπου, και αν το πράγμα πάει 'νότια', τότε απλώς αλλάζεις τη διαμόρφωση.
 
Οι αποστάσεις που παραθέτεις είναι σε μίλια και όχι nm.Και πάλι δε συμφωνώ αλλά καταλαβαίνω την οπτική σου.
 
Από ότι είδα και στο Amadeus και στο site τους, η Καζαμπλάνκα αρχίσει από 18 Απριλίου και η Τύνιδα 15 Ιουνίου

Τώρα είδα ότι εκτός από Καζαμπλάνκα αρχίζει και το Μαρακές !

Από 16 Απριλίου ¨
A3738 ATH2125 – 0015+1RAK 320 26
A3739 RAK0110 – 0730ATH 320 37
 
Αν αρχίσει πάντως πτήσεις προς Καζακστάν ή Ουζμπεκιστάν, προσωπικά "θέλω" και επέκταση μέχρι το Ουλανμπαάταρ, a la Turkish :D

Σοβαρά τώρα, πλέον μπορώ να δω την Aegean να πετάει οπουδήποτε και δεν θα με εκπλήττει καθόλου πλέον να ανακοινώνει πτήσεις σε πόλεις που δεν θα είχαμε φανταστεί.

Από το άρθρο πάντως κρατάω αυτό
Ταυτόχρονα παρέχουν δυνατότητες για προσφορά νέων υπηρεσιών, κυρίως ψηφιακών
Μήπως θέλει να εισάγει IFE με τη μορφή streaming και/ή wifi?
 
Πάντως το Aegean stream μια βλακεία είναι.
 
Ρε γμτ ενα seasonal ATH-KEF να βάλει...! :D
 
Μα σοβαρά, σε μια εποχή που σχεδόν όλοι έχουν Smartphone, Tablet, Laptop, eReader κλπ., δεν κατάλαβα ποτέ τη σημασία που κάποιοι δίνουν στο IFE, ιδιαίτερα σε πτήσεις κοντινών / μεσαίων αποστάσεων.

Κι εκεί δεν βλέπω πού οι άλλες εταιρίες είναι καλύτερες. Η LH group κατάργησε και τις εφημερίδες / τις αντικατέστησε με ηλεκτρονικές εφημερίδες που μάλιστα πρέπει να κάνεις download πριν από την πτήση. Και το δωρεάν WiFi δεν προσφέρει τίποτα παραπάνω απ΄αυτό της Α3, ενώ internet κοστίζει.

spotterakis":3bfiez04 said:
Ulrike τι παραπανω προσφερουν οι LH/LX/OS στα medium-haul απτην Α3 στην business?
Εφόσον μιλάμε για narrowbodies, θα έλεγα λίγο πολύ το ίδιο προσφέρουν. Ελεύθερη την διπλανή θέση, κάπως περισσότερο legroom (ανάλογα με το αεροσκάφος) συν διάφορα έξτρα όπως 2 χειραποσκευές, φαγητό, lounge, fastlane κλπ.

Και ναι, καλύτερα καθίσματα θα ήτανε καλά, αλλά δεν το βλέπω ρεαλιστικό. Γιατί δεν θα είχαν πια την ευελιξία στη χρήση των αεροπλάνων ούτε τη δυνατότητα να προσαρμόζουν τον αριθμό σειρών business class στη ζήτηση. Σε κάποια δρομολόγια έχω δει όλα από 1 σειρά μέχρι και 10 σειρές και παραπάνω.
 
Το ότι η Α3 πετάει ή θέλει να πετάει σε ένα σωρό σχετικά και άσχετα δρομολόγια με ακτίνα μέχρι συνήθως 1500nm από Αθήνα δε λέει κάτι, από τη στιγμή μάλιστα που η συχνότητα είναι τραγική.1 ή 2 πτήσεις στα περισσότερα δρομολόγια την εβδομάδα.Θεωρώ ότι οι κινήσεις είναι πειραματικές να δούμε τι πουλιά πιάνουν οι συγκεκριμένοι προορισμοί και δρομολογούνται δε τέτοια ώρα που τα αεροπλάνα λογικά θα καθόντουσαν(μαύρη νύχτα).Απευθύνονται σε connection traffic και όσους ταξιδεύουν προς Ελλάδα(τους ξένους δηλαδή).Εύχομαι να πιάσουν αλλά όλη η δρομολόγηση δείχνει τρελή προχειρότητα.Πως λέμε TK?Έ πέρασε και δεν ακούμπησε.
 
Νέες προσαρμογές στα θερινα δρομολόγια της Aegean, κυρίως αυξήσεις σε συχνότητες αλλά και ελάχιστες μειώσεις.

Αξιοσημείωτη η αύξηση πτήσεων για Κάιρο, 2 φορές την ημέρα το "βαθύ" καλοκαίρι.

Περισσότερα εδώ: https://www.routesonline.com/news/38/ai ... f-25jan19/
 
Top