Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Αφρικη φανταζομαι Λαγος λογω Νιγηριανης κοινοτητας στην Ελλαδα, Ναιρομπι λογω ελληνικης..Θα μπορουσε σε c/s με την Κenya Airways να προωθει προς Γιοχανεσμπουργκ..
Για ανατολικα/β.ανατολικα και γω δεν εχω καταλαβει..Εξαρταται το ποσο ανατολικα το εννοει; Καζακσταν; Ντουμπαι;
 
"Ανατολικά" μπορεί να εννοεί Καζακστάν, Πακιστάν, Ινδία. Για βορειοανατολικά μόνο το Καζακστάν μου κάνει αλλά δεν χρειάζεται ΝΕΟ για να πετάξει εκεί.
Εκτός αν εννοεί και καμιά Ρωσική πόλη στην Σιβηρία.
Απο Αφρική και η Αντίς Αμπέμπα θα ήταν μια καλή επιλογή με τα ΝΕΟ.
 
Το θέμα είναι ότι για long(er) haul χρειάζεσαι καλά καθίσματα, legroom, amenities, IFE, καλή business, WiFi on board. Στην aegean τα παραπάνω είναι σε τραγικό επίπεδο, οπότε δε βλέπω πώς θα γίνει monetize η μία παραπάνω ώρα πτήσης. Με κυρίως προσφορές και vfr το revenue είναι μάλλον χαμηλό.
 
Σε μια στιγμή που και εταιρίες όπως LH και OS πετάνε με Α320 κλπ. σε βόρεια Αφρική και μέση Ανατολή (για να μην μιλάω για τα LCC που αρχίζουν να πετάνε έτσι και για Βόρεια Αμερική….) δεν το βλέπω και τόσο αρνητικό. Και από τα short/ medium haul, η business class της Α3 είναι καλύτερη απ΄αυτήν αρκετών άλλων εταιρειών (με πολλές εταιρίες να μην προσφέρουν καν business class).
 
Ulrike τι παραπανω προσφερουν οι LH/LX/OS στα medium-haul απτην Α3 στην business?
 
Πέρα από ATH-CSB με 1xWeekly φαίνεται και ATH-TUN με 2xWeekly.
 
Καραμήτρος Air":or81rnyh said:
"Ανατολικά" μπορεί να εννοεί Καζακστάν, Πακιστάν, Ινδία. Για βορειοανατολικά μόνο το Καζακστάν μου κάνει αλλά δεν χρειάζεται ΝΕΟ για να πετάξει εκεί.
Εκτός αν εννοεί και καμιά Ρωσική πόλη στην Σιβηρία.
Απο Αφρική και η Αντίς Αμπέμπα θα ήταν μια καλή επιλογή με τα ΝΕΟ.

Αν και δεν είναι explicitly στα παραγγελθέντα, το Α 321LR, και πόσο μάλλον το Α321XLR, το τελευταίο θα ήταν για μένα η 'λυδία λίθος' της πραγματικής επέκτασης¨

Ιδού το range me 4,700 nm:

http://www.gcmap.com/mapui?R=4700nm%40ATH

JFK, JNB, BKK, nonstop from ATH!!!

source:
Flight Global reports that the A321XLR will increase MTOW to over 100t and add an additional 700nm over the A321LR
https://www.flightglobal.com/news/artic ... ow-453590/
 
Nonstop? Μπορεί, αλλά με άπειρους περιορισμούς.Dream on...
 
από Ιούνιο 2019
ATH-CMN A3736 21:40-00:20+1 A320 4
CMN-ATH A3737 01:15-07:25 A320 5

Από Ιούλιο 2019
ATH-TUN A3734 23:45-23:59+1 A320 3,6
TUN-ATH A3735 01:30-05:40 A320 4,7

από Ιούνιο 2019
ATH-IBZ A3708 22:50-00:55+1 A320 2,5
IBZ-ATH A3709 01:45-05:25 A320 3,6

ATH-VLC A3716 23:45-00:55+1 A320 3,7
VLC-ATH A3717 01:45-05:30 A320 1,4

Από Απρίλιο επανέρχεται η ΝΤΕ και από Ιούνιο
ATH-LIL A3642 12:55-15:15 A320 4
LIL-ATH A3643 16:00-20:10 A430 4
 
Αν και τα VLC,IBZ τα είχαμε ξαναδεί, τα υπολοιπα ειναι προσθηκες τελευταίες στιγμής...CMN θαχει κ η RAM σε καλύτερα ωράρια οποτε θα δούμε ποια θα προτιμήσουν οι περισσότεροι..TUN ειναι μια αγορα που ειχε πάθει καθιζηση..Στην υπόλοιπη Ευρώπη αρχιζει και ανεβαινει..Στην ελληνική αγορά διατηρώ επιφυλάξεις τι ζήτηση θα έχει..Το OSL τελικά με τόση προώθηση που του έκαναν και με την ψηφοφορία, θα επανέλθει; :D
 
Top