Δικαιώματα επιβατών

Σίγουρα ο χρόνος είναι εναντίον σας, για παράδειγμα στην Ελλάδα (τουλαχιστόν στα περιφερειακά, φαντάζομαι όμως και στον Ελ.Βελ. το ίδιο ισχύει) οι αποσκευές που δεν έχουν αναζητηθεί ένα χρόνο μετά, καταστρέφονται. Στις ΗΠΑ, συνήθως 90 μέρες μετά πωλούνται οι αποσκευές.
 
Δεν πρόλαβα να φτάσω εγκαίρως [GermanWings]

Καλησπέρα, λοιπόν 22/6 πετούσα από Στουτγκάρδη για Θεσσαλονίκη με GermanWings 5:50 το πρωί το θέμα είναι λόγο τράκας στην Stuttgard δεν μπόρεσα να φτάσω εγκαίρως και έχασα το αεροπλάνο αναγκαστικά να βγάλω άλλο εισιτήριο από Aegean για την ίδια μέρα το θέμα είναι αν μπορώ να πάρω τα λεφτά μου πίσω από την GermanWings..
Ευχαριστώ.
 
Αν έκλεισες το εισιτήριό σου απ' ευθείας από την Germanwings πάρτους τηλέφωνο:
https://www.germanwings.com/en/contact.aspx

Αν το έκλεισες μέσω πρακτορείου, πάρε τηλέφωνο το πρακτορείο σου.
 
Καλησπέρα κι από μένα. Παρότι ταξιδεύω αρκετά, φόλα πρώτη φορά έφαγα από την tap air, ως εξής:
Επιστρέφοντας από Λισαβόνα, μας ενημέρωσαν στο τσεκ ιν ότι η πτήση θα έχει μιάμιση ώρα καθυστέρηση (τελικά ήταν γεμάτες δύο), και ότι μπορεί να χάναμε την ανταπόκριση από Μαδρίτη (σημειωτέον ότι την αλλαγή στο πρόγραμμα την ήξεραν τουλάχιστον 4 ώρες πριν, διότι είχαν δώσει τη νέα ώρα επιβίβασης σε φίλους που έκαναν τσεκ ιν πολύ νωρίτερα).
Παρότι διαμαρτυρηθήκαμε, μας είπαν ότι δεν μπορούσαν να μας επιβιβάσουν σε πτήση άλλης εταιρίας για Μαδρίτη, διότι επισήμως δεν είχαμε χάσει ακόμη την ανταπόκριση, και ότι μέτρα θα έπρεπε να ληφθούν, μόλις την χάναμε, κοινώς μόλις φτάναμε μεταμεσονύκτιες ώρες στη Μαδρίτη.
Τελικώς φτάσαμε στη Μαδρίτη 01.00 πμ, η πτήση της aegean είχε ήδη φύγει, μας έβαλαν σε ξενοδοχείο στα περίχωρα (εγώ έπαθα γαστρεντερίτιδα, αλλά δεν μπορώ να κατηγορήσω την αεροπορική και γι'αυτό), και μας έδωσαν θέση για αθήνα με την πρώτη διαθέσιμη απευθείας πτήση, που ήταν της iberia στις 11.00 πμ. Αντί να φτάσουμε αθήνα 4.55 φτάσαμε 15.15, δηλαδή δέκα ώρες αργότερα. Έχοντας αφήσει μικρά παιδιά πίσω, και δυο γραφεία που θα τα ανοίγαμε το πρωί, δεν είναι ανάγκη να αναφερω πόσο μεγάλο ήταν το πατατράκ.
η ερώτησή μου είναι, η επίσημη φόρμα καταγγελίας, δεν αναφέρει στο θέμα της απώλειας ανταπόκρισης. Μπορεί κανείς να με κατευθύνει? υπάρχει και σε αυτήν την περίπτωση δυνατότητα αποζημίωσης λόγω υπέρμετρης καθυστέρησης?
 
Προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι η tap air εκανε αυτο που επρεπε.
Εγω σε αυτην την περιπτωση δεν θα ειχα θυμωσει και τοσο πολυ .
Τωρα αν δικαιουστε κατι αυτο δεν το γνωριζω.
Φιλικα Γιωργος.
 
@peanuts
Από όσα γράφεις, πιστεύω ότι η κράτηση όλων των πτήσεων έγινε σε ένα εισιτήριο (βασικό αυτό, για όσα γράφω παρακάτω).

Η tap σε γενικές γραμμές έπραξε όπως πρέπει. Σας έβαλαν σε ξενοδοχείο και σας προώθησαν στον τελικό σας προορισμό με την επόμενη πτήση. Ως εδώ, τόσο καλά.

Πέραν από αυτά όμως, και βάση του κανονίσμου 261/2004 της ΕΕ δικαιούστε εσύ και φυσικά όλοι οι συνταξιδιώτες σου, από 400 €. Φτάσατε με καθυστέρηση μεγαλύτερη των τριών ωρών στον τελικό σας προορισμό και έτσι η εταιρία έχει υποχρέωση να σας αποζημιώσει. Οπότε, επικοινωνείς πλέον (γραπτά!) με την tap ώστε να λάβεις την αποζημίωση που δικαιούσαι. Καλή επιτυχία. :great:
 
Έχω θυμώσει, διότι θα μπορούσαμε να γλιτώσουμε την ταλαιπωρία, αν μας έκαναν αλλαγή στο πρώτο μισό της πτήσης, δεδομένου ότι προέκυπτε ότι θα χασουμε την ανταπόκριση. Και δεν ήταν καθυστέρηση απρόσμενη, δεδομένου ότι γνώριζαν από 5ωρο και πλέον την νέα ώρα επιβίβασης. Αφού ούτως ή άλλως επιβαρύνθηκαν το νέο ναύλο προς αθηνα της iberia, γιατί αντί γι'αυτό να μην αλλάξουν το πρώτο κομμάτι του εισιτηρίου και να επιβαρυνθούν μόνο το ναύλο προς μαδρίτη?
Ευχαριστώ για την απάντησή σου

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας, θα ετοιμάσω τα σχετικά έγγραφα. Καλή μας τύχη!
 
flesland":1cfu8cjd said:
Αγαπητά μέλη,

Έχω και εγώ μια παρόμοια ερώτηση, περίπου ίδια με του Georgi_1964 παραπάνω και παρόλο που διαβάζω τους κανονισμούς αδυνατώ να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα με τα ’μπορεί’’ της ΕΕ.

Πριν 3 βδομάδες είχα 2 πτήσεις για Ιράν, ΙΚΑ μέσω IST με την THY.

16.May.2014 / 18:15 PARIS/Charles De Gaulle Airport
16.May.2014 / 22:40 İSTANBUL/Ataturk Airport

17.May.2014 / 01:10 İSTANBUL/Ataturk Airport
17.May.2014 / 05:40 TEHRAN/İmam Khomeini Airport


Τι συνέβη:

Με το που φτάνω στο τσεκ-ιν με ειδοποιούν ότι η πρώτη πτήση CDG-IST θα φτάσει καθυστερημένα (περίπου 2,5Ω) και έτσι όλοι οι επιβάτες χωρίς τελικό προορισμό IST ζητήθηκε να πάνε στο desk για αλλαγή εισιτηρίου, όπως και έκανα. Μετά από μια ώρα αναμονής μέχρι να φτάσει η σειρά μου, ο υπάλληλος της ΤΗΥ μου πρότεινε να πάρω την αρχική αργοπορημένη πτήση IST , να διανυκτερεύσω σε ξενοδοχείο εκεί και να φύγω για ΙΚΑ το επόμενο πρωί φτάνοντας κατά τις 14:00, δηλαδή με 8Ω περίπου καθυστέρησης. Του αντιπρότεινα ότι υπάρχει η Emirates και η Qatar που θα με πήγαιναν στο ΙΚΑ νωρίτερα, κάτι το οποίο αρνήθηκε αρχικά αλλά αποδέχθηκε τελικά όχι και πολύ πρόθυμα, αφού έπρεπε όμως πρώτα να του δείξω τα αποτελέσματα του skyscanner στο κινητό μου.

Ενώ περίμενα επιβεβαίωση από την Qatar για το αν μπορούσε να διαθέσουν το εισιτήριο, ρώτησα αν διακαιόμουν αποζημίωση και φαγητό / ίντερνετ στο CDG καθώς η βραδινή της Qatar έφευγε στις 22:30 δηλαδή 4:15 αργότερα από την αρχική της THY. Εκεί έγινε και ένας μεγάλος αλλά σύντομος καυγάς καθώς με κατηγόρησε ότι καθυστερώ την ουρά (ζητώντας να μάθω τα δικαιώματα μου...) αλλά αποφεύγοντας να μου πει πει ναι ή όχι. Όταν δε τον ρώτησα για το αν μπορώ να μιλήσω με τον μάνατζερ του, η απάντηση ήταν ότι δεν ήταν εκεί και με ρώτησε τι θα έκανα αν τον έπαιρνε τηλέφωνο και μου έλεγε ότι δεν διακαιόμουν τίποτα… :? Γενικά με μια δόση τούρκικης ειρωνείας και στυλ σου κάνουμε την χάρη να πας με την Qatar μην ζητάς τίποτα παραπάνω, του είπα ότι δεν φεύγω αν δεν μου απαντήσει στην ερώτηση μου για το τι δικαιούμαι και τότε σηκώθηκε από το desk του και ’ανακοίνωσε’’ με βροντερή φωνή στους υπόλοιπους επιβάτες της ουράς ότι είμαι εγώ που καθυστερώ την διαδικασία (ουσιαστικά δεν έκατσα πάνω από 10λεπτά), αφήνοντας με μάλλον να γελάω με την συμπεριφορά του αλλά ομολογώ και αρκετά ντροπιασμένο, καθώς οι υπόλοιποι δεν γνώριζαν το ιστορικό της συζήτησης. Για το τελευταίο θα ενημερώσω την ΤΗΥ και ανάλογα με την απάντηση που θα λάβω θα δω πώς θα δράσω περεταίρω.

Η ερωτήσεις που έχω είναι οι εξής :

-Οφείλει η THY να μου προτείνει όλες τις εναλλακτικές- κυρίως δε αυτές που φτάνουν νωρίτερα από αυτή (η Qatar έφτανε 10:55πμ) ;
-Οφείλει η ΤΗΥ να φροντίσει για γεύμα στο CDG για αναμονή 4:15;
-Οφείλει η ΤΗΥ να μου καταβάλει χρηματική αποζημίωση μιας που η εναλλακτική πτήση της Qatar έφτασε στις 10:55πμ, δηλαδή 05Ω15λ αργότερα από την προκαθορισμένη άφιξη;

Σήμερα πήρα την απάντηση στην τρίτη μου ερώτηση και 600Ε ;)
 
ακυρωση πτησης

Σήμερα επρόκειτο να ταξιδέψω με την πτήση ΟΑ 040 για μήλο και ακυρώθηκε λόγο ασθένειας του αρμόδιου υπαλλήλου υ.π.α. που υπάρχει στη Μήλο. Εκτός της επιστροφής χρημάτων του εισητηριου, υπαρχει αλλο δικαιωμα αποζημιωσης επειδή η ανακοίνωση έγινε 1 ώρα και 45 λεπτά μετά την προβλεπόμενη ώρα αναχωρησης και χωρίς να μας προτείνουν άλλο τρόπο να μας μεταφέρουν?
 
Διάβασες τι έχει γραφτεί σε αυτό εδώ το νήμα και κυρίως τι γράφει ο κανονισμός 261/2004 της ΕΕ; Αν όχι, κάνε τον κόπο. Ίσως να αξίζει.
 
Top