Georgi_1964
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 24/04/2014
- Μηνύματα
- 567
- Likes
- 74
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean
Δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών
http://europa.eu/youreurope/citizens/tr ... dex_el.htm
Θελω τις συμβουλες σας.
Οτι κανω την κριτικη στην εταιρεια σε κατι που δεν μου αρεσει αυτο ειναι αλλο θεμα.
Παντα απο παλια την υποστηριζα και τωρα το ιδιο κανω.
Τωρα στο θεμα μας.
Μια οικογενεια με παιδια ειχαν αγορασει εισιτηρια Μοσχα-Καλαματα τον φεβρουαριο .
Η πτηση ηταν για 1 ιουνιου και επιστροφη 29 ιουνιου.
Η εταιρεια απο οτι ειδα τελος φεβρουαριου ακυρωσε τις πτησεις που γινονται την Κυριακη.
Τωρα τους αναγκαζει να ερθουν μεσο Μοναχο.
Στην Καλαματα θα βρισκονται στις 11 το βραδι.
Το πιο μεγαλο προβλημα ειναι στην επιστροφη που θα φτασουν παλι νυχτα και αναγκαστικα πρεπει να περιμενουν ολη την νυχτα στο Ντομοντέντοβο για παρουν αλλη πτηση προς αλλη πολη της Ρωσιας.
Τωρα πρεπει να ακυρωσουν και να αλλαξουν τα εισητηρια που ειναι μεσα στην Ρωσια .
Ειδοποιηθηκαν μονο χθες οτι η πτηση τους ακυρωθηκε και πρεπει να γινει αλλαγη η ακυρωση !
Τι κανω και τι πρεπει να τους συμβουλευψω ;
Η εταιρεια δεν μου βρισκει καποια καλη λυση.
Αν εχουμε καποιον εδω απο την εταιρεια ας μας πει και αυτος τι γνωμη του.
Αυτα,νομιζω οτι θα καταλαβετε αυτα που σας εγραψα .
Δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών
http://europa.eu/youreurope/citizens/tr ... dex_el.htm
Πτήσεις μεταξύ αεροδρομίου της ΕΕ και αεροδρομίου εκτός ΕΕ
έως 1.500 χλμ: 250 ευρώ
1.500 - 3.500 χλμ: 400 ευρώ
πάνω από 3.500 χλμ: 600 ευρώ
Αν ο αερομεταφορέας σάς προσφέρει εναλλακτική πτήση με παρεμφερή ώρα άφιξης, η αποζημίωση μπορεί να μειωθεί κατά 50%.
Σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης, δεν θα λάβετε αποζημίωση αν:
η ακύρωση οφειλόταν σε έκτακτες συνθήκες π.χ. σε κακές καιρικές συνθήκες, ή
είχατε ενημερωθεί για την ακύρωση 2 εβδομάδες πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία πτήσης, ή
σας προσφέρθηκε εναλλακτική πτήση για την ίδια διαδρομή και με παρεμφερή ώρα άφιξης.
Πώς να λάβετε επιστροφή χρημάτων ή αποζημίωση
Πρέπει να υποβάλετε το έντυπο καταγγελίας ΕΕ για τα δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών [119 KB] Deutsch ελληνικά español français italiano polski στον αερομεταφορέα σας και να βεβαιωθείτε ότι κρατήσατε αντίγραφο.
Αν δεν λάβετε απάντηση ή αν η απάντηση δεν σας ικανοποιεί, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στον εθνικό φορέα ελέγχου εφαρμογής [222 KB] στη χώρα της ΕΕ όπου συνέβη το περιστατικό.
Αν το περιστατικό συνέβη σε αεροδρόμιο αναχώρησης εκτός ΕΕ αλλά αφορά αερομεταφορέα της ΕΕ, μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία στον αρμόδιο εθνικό φορέα ελέγχου εφαρμογής [222 KB] στη χώρα της ΕΕ η οποία ήταν ο προορισμός σας.
Θελω τις συμβουλες σας.
Οτι κανω την κριτικη στην εταιρεια σε κατι που δεν μου αρεσει αυτο ειναι αλλο θεμα.
Παντα απο παλια την υποστηριζα και τωρα το ιδιο κανω.
Τωρα στο θεμα μας.
Μια οικογενεια με παιδια ειχαν αγορασει εισιτηρια Μοσχα-Καλαματα τον φεβρουαριο .
Η πτηση ηταν για 1 ιουνιου και επιστροφη 29 ιουνιου.
Η εταιρεια απο οτι ειδα τελος φεβρουαριου ακυρωσε τις πτησεις που γινονται την Κυριακη.
Τωρα τους αναγκαζει να ερθουν μεσο Μοναχο.
Στην Καλαματα θα βρισκονται στις 11 το βραδι.
Το πιο μεγαλο προβλημα ειναι στην επιστροφη που θα φτασουν παλι νυχτα και αναγκαστικα πρεπει να περιμενουν ολη την νυχτα στο Ντομοντέντοβο για παρουν αλλη πτηση προς αλλη πολη της Ρωσιας.
Τωρα πρεπει να ακυρωσουν και να αλλαξουν τα εισητηρια που ειναι μεσα στην Ρωσια .
Ειδοποιηθηκαν μονο χθες οτι η πτηση τους ακυρωθηκε και πρεπει να γινει αλλαγη η ακυρωση !
Τι κανω και τι πρεπει να τους συμβουλευψω ;
Η εταιρεια δεν μου βρισκει καποια καλη λυση.
Αν εχουμε καποιον εδω απο την εταιρεια ας μας πει και αυτος τι γνωμη του.
Αυτα,νομιζω οτι θα καταλαβετε αυτα που σας εγραψα .