Δικαιώματα επιβατών

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών

http://europa.eu/youreurope/citizens/tr ... dex_el.htm

Πτήσεις μεταξύ αεροδρομίου της ΕΕ και αεροδρομίου εκτός ΕΕ


έως 1.500 χλμ: 250 ευρώ
1.500 - 3.500 χλμ: 400 ευρώ
πάνω από 3.500 χλμ: 600 ευρώ

Αν ο αερομεταφορέας σάς προσφέρει εναλλακτική πτήση με παρεμφερή ώρα άφιξης, η αποζημίωση μπορεί να μειωθεί κατά 50%.

Σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης, δεν θα λάβετε αποζημίωση αν:

η ακύρωση οφειλόταν σε έκτακτες συνθήκες π.χ. σε κακές καιρικές συνθήκες, ή
είχατε ενημερωθεί για την ακύρωση 2 εβδομάδες πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία πτήσης, ή
σας προσφέρθηκε εναλλακτική πτήση για την ίδια διαδρομή και με παρεμφερή ώρα άφιξης.



Πώς να λάβετε επιστροφή χρημάτων ή αποζημίωση

Πρέπει να υποβάλετε το έντυπο καταγγελίας ΕΕ για τα δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών [119 KB] Deutsch ελληνικά español français italiano polski στον αερομεταφορέα σας και να βεβαιωθείτε ότι κρατήσατε αντίγραφο.

Αν δεν λάβετε απάντηση ή αν η απάντηση δεν σας ικανοποιεί, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στον εθνικό φορέα ελέγχου εφαρμογής [222 KB] στη χώρα της ΕΕ όπου συνέβη το περιστατικό.

Αν το περιστατικό συνέβη σε αεροδρόμιο αναχώρησης εκτός ΕΕ αλλά αφορά αερομεταφορέα της ΕΕ, μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία στον αρμόδιο εθνικό φορέα ελέγχου εφαρμογής [222 KB] στη χώρα της ΕΕ η οποία ήταν ο προορισμός σας.

Θελω τις συμβουλες σας.

Οτι κανω την κριτικη στην εταιρεια σε κατι που δεν μου αρεσει αυτο ειναι αλλο θεμα.
Παντα απο παλια την υποστηριζα και τωρα το ιδιο κανω.
Τωρα στο θεμα μας.

Μια οικογενεια με παιδια ειχαν αγορασει εισιτηρια Μοσχα-Καλαματα τον φεβρουαριο .
Η πτηση ηταν για 1 ιουνιου και επιστροφη 29 ιουνιου.
Η εταιρεια απο οτι ειδα τελος φεβρουαριου ακυρωσε τις πτησεις που γινονται την Κυριακη.
Τωρα τους αναγκαζει να ερθουν μεσο Μοναχο.
Στην Καλαματα θα βρισκονται στις 11 το βραδι.


Το πιο μεγαλο προβλημα ειναι στην επιστροφη που θα φτασουν παλι νυχτα και αναγκαστικα πρεπει να περιμενουν ολη την νυχτα στο Ντομοντέντοβο για παρουν αλλη πτηση προς αλλη πολη της Ρωσιας.
Τωρα πρεπει να ακυρωσουν και να αλλαξουν τα εισητηρια που ειναι μεσα στην Ρωσια .
Ειδοποιηθηκαν μονο χθες οτι η πτηση τους ακυρωθηκε και πρεπει να γινει αλλαγη η ακυρωση !

Τι κανω και τι πρεπει να τους συμβουλευψω ;
Η εταιρεια δεν μου βρισκει καποια καλη λυση.
Αν εχουμε καποιον εδω απο την εταιρεια ας μας πει και αυτος τι γνωμη του.
Αυτα,νομιζω οτι θα καταλαβετε αυτα που σας εγραψα .
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

μηπως γνωριζει κανεις, που βρηκανε τα πακετα που ισχυουνε τους τελευταιους μηνες στην aegean.ο λογος που ρωταω ειναι διοτι δεν τα εχω βρει σε καμια αλλη αεροπορικη εταιρεια απο αυτες που ετυχε να ταξιδεψω τα τελευταια χρονια
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Για τι πακετα μιλας ? Εξηγησε μας λιγο καλυτερα.
 
Αγαπητά μέλη,

Έχω και εγώ μια παρόμοια ερώτηση, περίπου ίδια με του Georgi_1964 παραπάνω και παρόλο που διαβάζω τους κανονισμούς αδυνατώ να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα με τα ’μπορεί’’ της ΕΕ.

Πριν 3 βδομάδες είχα 2 πτήσεις για Ιράν, ΙΚΑ μέσω IST με την THY.

16.May.2014 / 18:15 PARIS/Charles De Gaulle Airport
16.May.2014 / 22:40 İSTANBUL/Ataturk Airport

17.May.2014 / 01:10 İSTANBUL/Ataturk Airport
17.May.2014 / 05:40 TEHRAN/İmam Khomeini Airport


Τι συνέβη:

Με το που φτάνω στο τσεκ-ιν με ειδοποιούν ότι η πρώτη πτήση CDG-IST θα φτάσει καθυστερημένα (περίπου 2,5Ω) και έτσι όλοι οι επιβάτες χωρίς τελικό προορισμό IST ζητήθηκε να πάνε στο desk για αλλαγή εισιτηρίου, όπως και έκανα. Μετά από μια ώρα αναμονής μέχρι να φτάσει η σειρά μου, ο υπάλληλος της ΤΗΥ μου πρότεινε να πάρω την αρχική αργοπορημένη πτήση IST , να διανυκτερεύσω σε ξενοδοχείο εκεί και να φύγω για ΙΚΑ το επόμενο πρωί φτάνοντας κατά τις 14:00, δηλαδή με 8Ω περίπου καθυστέρησης. Του αντιπρότεινα ότι υπάρχει η Emirates και η Qatar που θα με πήγαιναν στο ΙΚΑ νωρίτερα, κάτι το οποίο αρνήθηκε αρχικά αλλά αποδέχθηκε τελικά όχι και πολύ πρόθυμα, αφού έπρεπε όμως πρώτα να του δείξω τα αποτελέσματα του skyscanner στο κινητό μου.

Ενώ περίμενα επιβεβαίωση από την Qatar για το αν μπορούσε να διαθέσουν το εισιτήριο, ρώτησα αν διακαιόμουν αποζημίωση και φαγητό / ίντερνετ στο CDG καθώς η βραδινή της Qatar έφευγε στις 22:30 δηλαδή 4:15 αργότερα από την αρχική της THY. Εκεί έγινε και ένας μεγάλος αλλά σύντομος καυγάς καθώς με κατηγόρησε ότι καθυστερώ την ουρά (ζητώντας να μάθω τα δικαιώματα μου...) αλλά αποφεύγοντας να μου πει πει ναι ή όχι. Όταν δε τον ρώτησα για το αν μπορώ να μιλήσω με τον μάνατζερ του, η απάντηση ήταν ότι δεν ήταν εκεί και με ρώτησε τι θα έκανα αν τον έπαιρνε τηλέφωνο και μου έλεγε ότι δεν διακαιόμουν τίποτα… :? Γενικά με μια δόση τούρκικης ειρωνείας και στυλ σου κάνουμε την χάρη να πας με την Qatar μην ζητάς τίποτα παραπάνω, του είπα ότι δεν φεύγω αν δεν μου απαντήσει στην ερώτηση μου για το τι δικαιούμαι και τότε σηκώθηκε από το desk του και ’ανακοίνωσε’’ με βροντερή φωνή στους υπόλοιπους επιβάτες της ουράς ότι είμαι εγώ που καθυστερώ την διαδικασία (ουσιαστικά δεν έκατσα πάνω από 10λεπτά), αφήνοντας με μάλλον να γελάω με την συμπεριφορά του αλλά ομολογώ και αρκετά ντροπιασμένο, καθώς οι υπόλοιποι δεν γνώριζαν το ιστορικό της συζήτησης. Για το τελευταίο θα ενημερώσω την ΤΗΥ και ανάλογα με την απάντηση που θα λάβω θα δω πώς θα δράσω περεταίρω.

Η ερωτήσεις που έχω είναι οι εξής :

-Οφείλει η THY να μου προτείνει όλες τις εναλλακτικές- κυρίως δε αυτές που φτάνουν νωρίτερα από αυτή (η Qatar έφτανε 10:55πμ) ;
-Οφείλει η ΤΗΥ να φροντίσει για γεύμα στο CDG για αναμονή 4:15;
-Οφείλει η ΤΗΥ να μου καταβάλει χρηματική αποζημίωση μιας που η εναλλακτική πτήση της Qatar έφτασε στις 10:55πμ, δηλαδή 05Ω15λ αργότερα από την προκαθορισμένη άφιξη;
 
Κοντεύουν 6 μήνες από όταν η Aeromexico έχασε τη βαλίτσα μου σε πτήση από JFK προς La Paz (Bolivia).
Ακόμα δεν έχω δει τη βαλίτσα (την είχαν στο JFK, μου την έστειλαν 2 φορές επειδή την πρώτη τους επιστράφηκε, και τη δεύτερη χάθηκε).
Το εισιτήριο είχε αγοραστεί από airtickets.gr, ξεχωριστά από το εισιτήριο με το οποίο πήγα Νέα Υόρκη. Δηλαδή ως Έλληνας, κάτοικος Ελβετίας, πέταξα από USA προς Bolivia με μεξικάνικη εταιρία με εισιτήριο αγορασμένο από ελληνικό πρακτορείο).
Ποιο δίκαιο με καλύπτει;
Έχει νόημα να καλέσω στο airtickets.gr;
 
Η airtickets.gr δεν θα σου κανει τιποτα.
Σε αυτες τις περιπτωσεις απευθειας στην αεροπορικη εταιρεια και αν σας πουν δεν ξερουμε τιποτα τοτε με την απαντηση της εταιρειας και με ολα τα χαρτια που θα μαζεψετε σε καποιον δικηγορο η καλυτερα στο ΚΕ.Π.ΚΑ. γιατι στους δικηγορους ποτε δεν εχουμε εμπιστοσυνη...

http://kepka.org/index.php?option=com_c ... &Itemid=78 λογικα αυτη πρεπει να σου βρουν ακρη.
Σας ευχομαι flesland και lewton να βρειτε το δικιο σας.
Ας δουμε και ποιες συμβουλες θα σας δωσουν τα παιδια του φορουμ,γιατι κατι παραπανω γνωριζουν .
 
Georgi_1964":1ywfez83 said:
γιατι στους δικηγορους ποτε δεν εχουμε εμπιστοσυνη...

Δηλαδή, εσύ το δίκιο σου το βρίσκεις με αίμα ή κάνεις το δικηγόρο του εαυτού σου ?

Ζητώ συγγνώμη για το off topic, αλλά αυτά τα αξιώματα ξεφευγουν από κάθε λογικη.
 
Γιατρε αλλα γραφω και αλλα καταλαβαινεις.
Μην με μπλεκεις με τον υποκοσμο.Καποτε σου ειπα οτι " θυμωνω" κι εσυ το πηρες στα σοβαρα.

Και εμενα με συγχωρειτε για το off topic.
 
lewton":30v8ml98 said:
[...] Δηλαδή ως Έλληνας, κάτοικος Ελβετίας, πέταξα από USA προς Bolivia με μεξικάνικη εταιρία με εισιτήριο αγορασμένο από ελληνικό πρακτορείο).
Ποιο δίκαιο με καλύπτει;

Η IATA λέει πως δυστυχώς το μεξικάνικο:
Consumers who wish to escalate an issue related to aviation can contact the Civil Aviation Authorities of the country in which the airline is registered.
(Πηγή: http://www.iatatravelcentre.com/iata-travellers-faq.htm )
Ίσως η Πολιτική Αεροπορία του Μεξικό μπορεί να βοηθήσει (αμφιβάλλω). Εναλλακτικά, στο Department of Transportation ένα Customer complaint ίσως βοηθήσει.

Καλό ξεμπέρδεμα!
 
jj_lgkr":174izaob said:
Η IATA λέει πως δυστυχώς το μεξικάνικο:
Consumers who wish to escalate an issue related to aviation can contact the Civil Aviation Authorities of the country in which the airline is registered.
(Πηγή: http://www.iatatravelcentre.com/iata-travellers-faq.htm )
Ίσως η Πολιτική Αεροπορία του Μεξικό μπορεί να βοηθήσει (αμφιβάλλω). Εναλλακτικά, στο Department of Transportation ένα Customer complaint ίσως βοηθήσει.

Καλό ξεμπέρδεμα!
Ευχαριστώ!
Το γεγονός ότι έχουν περάσει 6 μήνες είναι εναντίον μου;
Και δυστυχώς μέχρι τον Ιούλιο δεν έχω καθόλου χρόνο να ασχοληθώ...
 
Top