Δυσμενής απόφαση Ε.Ε. για τις ΟΑ. Πιθανά σενάρια.

  • Thread starter Thread starter sv1xv
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Aς την κλεισουν. 25 Χρονια τωρα τα ιδια και τα ιδια. Ομως να μπει ο εισαγγελεας και να μαθει ο Ελληνας φορολογουμενος (οπως και εγω), ΠΟΙΟΙ ΚΛΕΨΑΝΕ, ΠΩΣ, ΠΟΣΑ, ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΑ!
 
manos_p":17o5oifl said:
Αλήθεια τι πιστεύετε ότι θα γίνει τελικά;
Περίπου ότι γράφει το Βήμα, με παράλληλη "αξιοποίηση" του θέματος από την πρασινη, κόκκινη και ρόζ αντιπολίτευση για δημιουργία κοινωνικής αναταραχής. Άλλωστε οι εκάστοτε αντιπολιτεύσεις κάθε χρώματος ευθύνονται περισσότερο από τις κυβερνήσεις για το σημερινό αδιέξοδο.
 
Καλα εκλεισε η ολυμπιακη, το κενο ποιος θα το καλυψει?

Η αιγαιου δεν νομιζω δεν εχει τοσα λεφτα για τετοιες επενδυσης, Τι θα γινει με της αγονες γραμμες?

Η Hochtief με την ειδηση πως αντεδρασε?

Εγω πιστευω ενα μεγαλο ποσοστο των λανθασμενων αποφασεων ηταν η μετακομιση απο το ελληνικο. βρεθηκε χωρις δικο της αεροδρομιο-hub. αναγκαστικε να πληρωσει εκατομμυρια ευρουλινια για την μετακομιση χωρις να εχει τη οικονομικη δυνατοτητα.
 
killerwing":2brpfu96 said:
Εγω πιστευω ενα μεγαλο ποσοστο των λανθασμενων αποφασεων ηταν η μετακομιση απο το ελληνικο. βρεθηκε χωρις δικο της αεροδρομιο-hub. αναγκαστικε να πληρωσει εκατομμυρια ευρουλινια για την μετακομιση χωρις να εχει τη οικονομικη δυνατοτητα.

Εν μέρει συμφωνώ με αυτό.
Σίγουρα η μετακόμιση απο το LGAT κόστισε αρκετά. Αλλά όμως δεν νομίζω οτι τους ενδιέφερε ιδιάιτερα το κόστος αυτό. Εξαλλου τα τελευταία πολλά χρόνια, μονίμως η Ολυμπιακή είναι χρεωμένη και κανείς δεν κάνει τίποτα. Αντίθετα φροντίζουν να ξοδευουν όλο και περισσότερα χρήματα, με το σκεπτικό οτι αν χρωστάει και κάτι παραπάνω δεν τρέχει τίποτα...
 
Τι θα γινει τελικα με την ΟΑ? Το συνδρομο των Βρυξελλων!

Μετα απο τις τελευταιες ντριπλας του κ. Χατζηδακι, σχετικα με την ΟΑ, νομιζω οτι πρεπει να διαβαστει το μονο σωστο αρθρο , που αντικατοπτριζει την αληθεια, σχετικα με την νεα κριση που επικρατει.
Πριν απο 5 ημερες, δηλωνε οτι υπαρχει αγοραστης, τωρα, χωρις να περιμενει εστω τυπικα την αποφαση του ευρωπαικου δικαστηριου, προεξοφλει ητα!
Ναχαμε τετοιους στρατιωτες στα συνορα, να αγιαζαμε!
Μπραβο υπουργε! Αισθανομαι υπερηφανος που ανθρωποι σαν εσενα, φυλανε "Θερμοπυλες"!!!


Το σύνδρομο των Βρυξελλών


Του ΘΑΝΑΣΗ ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΥ


Η ΕΞΑΡΤΗΣΗ της κυβέρνησης από τις αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Ενωσης είναι δεδομένη. Ισχύει για όλες τις κυβερνήσεις των κρατών-μελών, ιδίως των οικονομικά ασθενέστερων. Η αναγωγή της ανταγωνιστικότητας σε υπέρτατη αρχή και αξία, της επιχειρηματικής ελευθερίας και του ελεύθερου ανταγωνισμού σε ανώτατο ηθικό και πολιτικό αξίωμα, της ανέλεγκτης ιδιωτικής εξουσίας σε υπερκείμενο κανόνα στον οποίο υποτάσσονται κυβερνήσεις και κοινοβούλια θεμελιώνει την Ε.Ε., την Ενωση των Επιχειρήσεων.

ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ από την ένταξη, όχι μόνο τα αναμφισβήτητα οικονομικά αλλά και τα πολιτικά, από τη διασφάλιση της ειρήνης και της συνεργασίας κυρίως, κρύβουν συχνά τις παρενέργειές τους στον κοινωνικό τομέα. Ο οικονομικός νεοφιλελευθερισμός, σχεδόν δογματικής φύσης στην Ενωση, περιορίζει αισθητά τις δυνατότητες εξυπηρέτησης εθνικών και κοινωνικών αναγκών από τις κρατικές κυβερνήσεις. Το δημοκρατικό έλλειμμα στην Ενωση, ή μάλλον το δημοκρατικό κενό κατά την ανάλυση του Ερικ Χομπσμπάουμ, αντανακλάται στα κράτη-μέλη και περιορίζει τη δημοκρατική αντιπροσωπευτικότητα των κυβερνήσεών τους. Η ισότητα των πολιτών, σύστοιχη με την πολιτική ελευθερία τους, θίγεται από τη νεοφιλελεύθερη εισβολή των επιχειρήσεων και του ανταγωνισμού.

Η ΑΜΥΝΑ, όμως, των εκλεγμένων κυβερνήσεων έχει τα οχυρά της. Ελάχιστα δημοκρατικό, το ευρωπαϊκό σύστημα είναι, ωστόσο, δικαιοκρατικό. Το ΔΕΚ, το Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων στο Λουξεμβούργο, εφαρμόζει αυστηρά τις συνθήκες και τις αρχές της Ενωσης. Ακούει, όμως, και συχνά δέχεται τις θέσεις των κρατών-μελών και εναντίον της Επιτροπής. Αρκεί να μην απεμπολούν τα κράτη-μέλη τα υπερασπιστικά τους δικαιώματα.

ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ άνευ όρων προαναγγέλλει έμμεσα αλλά σαφώς το δελτίο τύπου της Παρασκευής του υπουργού Μεταφορών κ. Χατζηδάκη σε σχέση με την προσφυγή της Ryanair εναντίον της Κομισιόν για αδράνεια απέναντι στην ανταγωνίστριά της Ολυμπιακή Αεροπορία. Τα εξαρτημένα ευρωπαϊκά ανακλαστικά του κ. Χατζηδάκη, παρά την αντίθετη διακήρυξή του ότι «η μάχη συνεχίζεται», δείχνουν ότι η Ελλάδα έχει μάλλον καταθέσει τα όπλα. Η μάχη είναι σίγουρα δύσκολη, αλλά η ηττοπάθεια, δημόσια εκδηλωνόμενη, την ώρα όπου η αντιδικία είναι σε εξέλιξη, οδηγεί στην ήττα ή τουλάχιστον την επισπεύδει και την διευκολύνει.

Η ΑΝΑΚΤΗΣΗ των παλιών κρατικών ενισχύσεων (1998-2004), έχει αντίλογο: τις οφειλές του Δημοσίου προς την Ολυμπιακή μεγαλύτερου ύψους, δικαιολογημένες και βεβαιωμένες με διαιτητικές αποφάσεις. Μπορεί η Κομισιόν, ή η Ryanair, να θεωρεί τις δίκες μεταξύ Δημοσίου και Ολυμπιακής εικονικές. Επιτρέπεται, όμως, στον υπουργό Μεταφορών της Ελλάδας να μην υπεραμύνεται του κύρους τους;

Η ΣΥΝΩΜΟΤΙΚΗ υπόθεση που θα μπορούσε να διατυπωθεί είναι ότι χρησιμοποιούνται τα προβλήματα στην Ευρωπαϊκή Ενωση ως άλλοθι για την επίσπευση λύσης στο ζήτημα της Ολυμπιακής, σύμφωνα με τις επιθυμίες της κυβέρνησης. Επικαλούμενη τις εκκρεμότητες στις Βρυξέλλες και στο Λουξεμβούργο που «θέτουν εκ των πραγμάτων ζητήματα για την πορεία της εταιρείας» και προδικάζοντας την ήττα της, η κυβέρνηση θα προβεί στη λύση που θέλει, παραπέμποντας στην Ενωση το κόστος της.

ΟΙ ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙΣ, που ακολουθούν στο δελτίο τύπου της Παρασκευής προς παρηγορίαν εργαζομένων, κατοίκων των νησιών, επιβατών και φορολογουμένων εν γένει, έχουν τη συνήθη πειθώ αυτού του είδους των δηλώσεων. Το πρόβλημα της Ολυμπιακής είναι πραγματικό, μεγάλο και διαχρονικό. Η κυβέρνηση οφείλει να το εντιμετωπίσει στην ουσία του, χωρίς την ηττοπάθεια ή το άλλοθι από το σύνδρομο των Βρυξελλών. Για να διαφυλάξει, τουλάχιστον, κάτι από την αυτονομία της...
 
Το μόνο σίγουρο για τον κατα τα άλλα συμπαθέστατο κ. Χατζηδάκη είναι οτι δεν ξέρει να μιλάει ρε παιδιά.Περιμένετε αυτός ο άνθρωπος τώρα να αναλάβει και την υπεράσπιση της Ολυμπιακής στην Ε.Ε.?
Αν τον ακούγατε στην χθεσινή εκπομπή του κ. Κοττάκη στην ΝΕΤ θα απορούσατε πως ο συγκεκριμένος άνθρωπος κατέχει υπουργική θέση και μάλιστα σε τέτοιο υπουργείο.
Η γνώμη που αποκόμισα εγω απο όλη την συνέντευξη είναι ενός ανθρώπου καθοδηγούμενου,χωρίς πυγμή και επιχειρήματα.
Ο Θανάσης Τεγόπουλος μια χαρά τα είπε τα πράγματα και μάλιστα με το ό νομα τους.Αραγε το συγκεκριμένο άρθρο το διάβασε ο κ. Χατζηδάκης?
 
CONFIG2":1j1uctny said:
Aς την κλεισουν. 25 Χρονια τωρα τα ιδια και τα ιδια. Ομως να μπει ο εισαγγελεας και να μαθει ο Ελληνας φορολογουμενος (οπως και εγω), ΠΟΙΟΙ ΚΛΕΨΑΝΕ, ΠΩΣ, ΠΟΣΑ, ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΑ!
Συμφωνω απολυτα, να γινει δικαστηριο και να δικαστουν οι ενοχοι, πολιτικοι, συνδικαλιστες και οπιοι αλλοι εμπλαικονται.
 
Σιγουρα τα διαβαζει, διοτι καθε πρωι του τα δινουν "ετοιμα". Το θεμα ειναι αν αυτος ο χατζηδακις, μπορει να ανταπεξελθει στις δυσκολες περιστασεις, και να μην παραδωσει αμαχητι την ΟΑ, εκτος και αν εχει εντολη "ανωθεν" προς τουτο!
Κατι ηξερε ο Λιαπης, που απλα 3 χρονια δεν εκανε απολυτως ΤΙΠΟΤΑ, για να μην σκασει η βομβα στα χερια του. Ηταν, κατ'εμε, ο μεγαλυτερος υπολογος, της σημερινης καταστασης της εταιριας.....με ολα τα λαμογια που ειχε τοποθετησει στο υπουργειο του, και την εταιρια.
 
Συγνωμη βρε παιδια, και εγω πες πως εχω μια εταιρια που εχει υπερογκα χρεει, γιατι να πρεπει να την κλεισω και να μην που παραγραψει τα χρεει το δημοσιο οπως εκανε με την ΟΑ 2 φορες στο παρελθων και ζητουμε να το κανει και τωρα? Δεν ειναι αδικια για ολους τους πανταχου επιχειρηματιες? Και μη μου πειτε για τον κοινωνικο ρολο και της αγονες γραμμες γιατι οπως επιδοτηται η ΟΑ, μπωρει να επιδοτηθη και η Αιγαιου η καποια αλλη εταιρια και να κανει αυτα τα δρομολογια δεν ειναι εκει το προβλημα. Στην Πορτογαλια η TAP εχει αγοραση πριν απο ενα χρονο την ανταγωνιστρια της Portugalia και ειναι απολυτο μονοπολιο στης γραμμες εσωτερικου, εκει δεν υπηρχε προβλημα ουτε ειναι προβλημα που στη Γερμανια και στη Γαλλια στα δρομολογια εσωτερικου οι μεγαλες εταιριες εχουν σχεδων μονοπολιο. Βεβαια ειναι ελευθερως οποιος θελει να ξεκινηση πτησεις στο εσωτερικο της Ελλαδος εαν το επιθημη!
Παντως απο οτι καταλαβα η κυβερνηση σε συνεργασια με την ΕΕ θα κλεισουν την ΟΑ και θα ξεκινησουν νεα εταιρια με το ονομα της ΟΑ παλι, και με στολο μικρον και μεσαιων αποστασεων, απο οτι ειπωθηκε θα διατηρηθουν τα δρομολογια εσωτερικου, Ευρωπης, Β. Αφρικης και Μ Ανατολης. Βλεπω μονο τα δρομολογια της Αμερικης και Ν Αφρικης να μην γινονται, αν και σ' αυτα μπορουν να υπαρξουν συνεργασιες κοινων κοδικων και να προσφαιωνται αυτοι οι προορισμοι και πολοι αλλοι, οπως και στην περιπτωση του Βελγιου, που αρεσει τοσο πολυ στην ΕΕ!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top