Δυσμενής απόφαση Ε.Ε. για τις ΟΑ. Πιθανά σενάρια.

  • Thread starter Thread starter sv1xv
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Όσο για το «τι θα γίνει με την ΟΑ», θα γίνει ότι γίνεται συνήθως. Λύση-μπάλωμα για να μη χάσει η (όποια) κυβέρνηση τις ψήφους.

Όσο για τους εργαζόμενους, όποιος είναι άξιος θα βρει δουλειά αλλού. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να διατηρήσουμε μια πεθαμένη εταιρία για να «μην μείνουν στο δρόμο» οι εργαζόμενοι. Ο καλός εργαζόμενος, ο έμπειρος και ο άξιος θα βρει δουλειά. Ο κομματο-βολεμένος, ο ρουσφετάκιας και ο γλύφτης θα έχει πρόβλημα, αλλά όλο και κάποιος Μαγγίνας θα τον βολέψει και αυτόν.

Συνεπώς, ποιος έχει το πρόβλημα? Ο τεμπέλης (που θα χάσει την αργομισθία) και ο συνδικαλιστής που δεν θα είναι πια «εξουσία» και θα εκπροσωπεί μόνο τον εαυτό του. Άσε που θα πρέπει να αρχίσει να εργάζεται.

Αυτούς υπερασπίζονται όσοι «ανησυχούν» για την ΟΑ. Άιντε, γιατί όλοι εμείς που εργαζόμαστε στον ιδιωτικό τομέα είμαστε οι μ@λ@κες της υπόθεσης και πληρώνουμε τα σπασμένα των άλλων. Από την εθελουσία του ΟΤΕ μέχρι τα χάλια της ΟΑ.
 
Πολύ σωστά αγαπητέ OveLix.

Κάποια στιγμή και στην Ελλάδα πρέπει απενοχοποιηθούν τα κέρδη.

Μόνο στην Ελλάδα υπάρχει η υπόγεια ενοχή στα κέρδη. Αποτέλεσμα ετών πλύσης εγκεφάλου μίας (άσχημα εφαρμοσμένης) αριστερίστικης ιδεοληψίας.

Ακόμα και στις χώρες που εφαρμόζεται ο κομουνισμός (και τυπικά και ουσιαστικά) το κέρδος είναι επιθυμητό και καλοδεχούμενο .

Κακά τα ψέματα , χωρίς κέρδη αλλά μόνο με δανικά , κοινωνική πολιτική και ανάπτυξη απλά δεν υφίσταται.

Άλλη μία μεγάλη αλήθεια που όμως την αποφεύγουμε στην Ελλάδα σαν τον "διάβολο το λιβάνι" να την θίξουμε είναι η λέξη "περηφάνια" για την επιχείρηση που εργαζόμαστε.

Κανείς σχεδόν δεν τρέφει ΚΑΜΙΑ εκτίμηση για την εταιρεία που εργάζεται (Ιδιωτική η Κρατική) και στις συζητήσεις του στον κύκλο του αποφεύγει να την κατονομάσει........
 
Καλησπέρα

Μήπως μπορεί να μου πει κάποιος,τι θα γίνει σε περίπτωση που κλείσει η εταιρεία,με όσους έχουν προμηθευτεί ήδη εισιτήριο;Έχω αγοράσει εισιτήριο για Γενεύη με πτήση τον Μάρτιο.Θα αποζημιωθώ,ή θα χάσω τα λεφτά μου αν δεν υπάρχει τότε εταιρεία;
 
imaginas":13guyb4r said:
Καλησπέρα

Μήπως μπορεί να μου πει κάποιος,τι θα γίνει σε περίπτωση που κλείσει η εταιρεία,με όσους έχουν προμηθευτεί ήδη εισιτήριο;Έχω αγοράσει εισιτήριο για Γενεύη με πτήση τον Μάρτιο.Θα αποζημιωθώ,ή θα χάσω τα λεφτά μου αν δεν υπάρχει τότε εταιρεία;

Θα το χρησιμοποιησεις, διοτι απλα ΔΕΝ θα κλεισει η εταιρια...
 
aas59":cv1b2up6 said:
Πολύ σωστά αγαπητέ OveLix.

Κάποια στιγμή και στην Ελλάδα πρέπει απενοχοποιηθούν τα κέρδη.

Μόνο στην Ελλάδα υπάρχει η υπόγεια ενοχή στα κέρδη. Αποτέλεσμα ετών πλύσης εγκεφάλου μίας (άσχημα εφαρμοσμένης) αριστερίστικης ιδεοληψίας.

Ακόμα και στις χώρες που εφαρμόζεται ο κομουνισμός (και τυπικά και ουσιαστικά) το κέρδος είναι επιθυμητό και καλοδεχούμενο .

Κακά τα ψέματα , χωρίς κέρδη αλλά μόνο με δανικά , κοινωνική πολιτική και ανάπτυξη απλά δεν υφίσταται.

Άλλη μία μεγάλη αλήθεια που όμως την αποφεύγουμε στην Ελλάδα σαν τον "διάβολο το λιβάνι" να την θίξουμε είναι η λέξη "περηφάνια" για την επιχείρηση που εργαζόμαστε.

Κανείς σχεδόν δεν τρέφει ΚΑΜΙΑ εκτίμηση για την εταιρεία που εργάζεται (Ιδιωτική η Κρατική) και στις συζητήσεις του στον κύκλο του αποφεύγει να την κατονομάσει........

Κατ' αρχήν επίτρεψε μου να διαφωνήσω (off-topic) στο ζήτημα των κερδών. Ο κομμουνισμός και τα κέρδη είναι στα δύο αντίθετα άκρα. Και εννοείται πως αυτά που δεν συμβαδίζουν είναι η κοινωνική πολιτική (υγεία, παιδεία, μεταφορές κλπ.) και τα κέρδη των ιδιωτών. Πάρε για παράδειγμα τις ΗΠΑ, με ένα ανύπαρκτο σύστημα παιδείας, υγείας και μια πολιτική όπου αν δεν έχεις δεν μπορείς να ζήσεις.

Το πρόβλημα είναι πως στην εποχή και την περιοχή μας πλέον το κέρδος δεν είναι απλά θεμιτό, αλλά έχει θεοποιηθεί. Είναι γνωστό πως η Ryanair δεν έχει πρόβλημα με την ΟΑ, άλλωστε και λόγω φόρων του "Βενιζέλου" δεν είναι η Αθήνα στα σχέδιά της, αλλά μεγάλη κόντρα με την ΕΕ, γι' αυτό και οι μηνύσεις πάνε κι έρχονται. Το κακό είναι πως η ελληνική κυβέρνηση έψαχνε μια αφορμή για να πράξει αυτό που από καιρό ήθελε να κάνει και την βρήκε, χωρίς καν να κρατήσει τα προσχήματα και να πολεμήσει για αυτά που τη δεδομένη στιγμή δείχνουν εφικτά.

Είμαι από αυτούς που δεν θα ήθελαν ούτε καν την ιδιωτικοποίηση της ΟΑ, αλλά μια υγιή, κρατική και ασφαλή αεροπορική εταιρεία, η οποία δε θα θέλει να καπελώσει βέβαια κανέναν ανταγωνιστή της. Υπάρχει χώρος για όλους. Το κακό είναι πως η Ε.Ε. δεν επιθυμεί όχι απλώς μια κρατική εταιρεία (αυτό είναι προφανές), αλλά ούτε καν μια προερχόμενη από το κράτος εταιρεία που "κόβει" από τις μεγάλες εταιρείες της, έστω και σε μικρό βαθμό. Εξέλιξη που ίσως δείχνει το δρόμο και για άλλες εταιρείες, όπως η Alitalia.

Δυστυχώς η πολιτική που παρακολουθούμε στον αεροπορικό χώρο είναι παρόμοια με αυτή που από χρόνια ζούμε και σε άλλους, όπως η παιδεία (ιδιωτικά πανεπιστήμια μέσω της σταδιακής αποδυνάμωσης των κρατικών) και η "κοινή αγροτική πολιτική" (στη Γαλλία θα παράγετε κρασί, στην Ιταλία ελαιόλαδο, στην Ισπανία πορτοκάλια κλπ. καταμερισμός εργασιών κατά τα συμφέροντα της Ε.Ε. και όχι των εθνικών αναγκών). Το ίδιο θα συμβεί και στην πολιτική αεροπορία. Δεν επιθυμούμε κάθε κράτος και εταιρεία, αλλά 3-4 μεγάλες.
 
Μιας και είχαμε την απόφαση του Ευρωπαικού δικαστηρίου για τις ΟΑ και οι εξελίξεις περί λουκέτου έχουν ανάψει, ο τίτλος του topic άλλαξε ώστε να συζητούνται εδώ τα νεότερα των ΟΑ και να μην μπερδεύονται τα μέλη ανοίγοντας νέα topics.
 
Μιας και η SABENA εγινε SN Brussels Airlines, ας κανουν την Ολυμπιακη
ΟΑ Athens Airlines.
Σαν λογοτυπο, αντι τους κυκλους ας βαλουν πολλα Ομικρον στο ουραιο.
Αργοτερα με το που θα μπει μετοχος η Qatar,τραβανε και μια γραμμουλα και το Ο γινετε Q.
Αν βεβαια την αγορασει η Kingfisher,βαζουν κι ενα Κ και γινετε ΟΚ η ΚΟ , αναλογα με ποση μπυρα Kingfisher εχει καταναλωσει η επιτροπη ονοματοδοσιας.
:D
 
B747-400F":1c9y6n2n said:
Αν βεβαια την αγορασει η Kingfisher,βαζουν κι ενα Κ και γινετε ΟΚ η ΚΟ , αναλογα με ποση μπυρα Kingfisher εχει καταναλωσει η επιτροπη ονοματοδοσιας.
:D

To "OK Airlines" μου ακούγεται πιο πιασάρικο... :D
 
tassos76":15docca6 said:
Λύση αλά Sabena για την Ολυμπιακή σύμφωνα με το in.gr...
Είδωμεν....
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=854177&lngDtrID=251

Διαβάζοντας το άρθρο δυσκολεύτηκα πολύ να πιστέψω ότι βρισκόμαστε στο τέλος του 2007. Το όλο επιχείρημα έγινε! Αλλά το 2002, με τις Ολυμπιακές Αερογραμμές. Ακριβώς έτσι, και φτάσαμε και πάλι σήμερα να το ξανα-συζητάμε.
Μα, κανείς δεν διδάχτηκε? Αναρωτιέμαι τί διαφορά υπάρχει στη μετάβαση Ολυμπιακή Αεροπορία - Ολυμπιακές Αερογραμμές από την προτεινόμενη Ολυμπιακές Αερογραμμές - Air Olympic?
Mπορεί κάποιος να μου εξηγήσει, και αν πράγματι υπάρχει διαφορά, αυτή τη φορά γιατί θα καρποφορήσει? Δεν βαρεθήκαμε επιτέλους να κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας?
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top