Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης
Φιλε Ακη, σ´ευχαριστω για την απαντηση. Εκλεισα μονος μου εισιτηριο γιατι στο desk της Aegean γινοταν πραγματικα το αδιαχωρητο απο ολους τους επιβατες της πτησης και αν καθομουν να περιμενω θα εχανα την πτηση της British που εφευγε σε μια ωρα στις 21:45, και επρεπε την αλλη μερα το πρωι να ειμαι Αθηνα. Απο οτι εμαθα παντως οι υπολοιποι εφυγαν την αλλη μερα με μεσημεριανη πτηση. Τωρα που εκλεισα μονος μου εισιτηριο με αλλη εταιρεια δεν δικαιουμαι την αποζημιωση;; Η καθυστερηση ηταν εξαλλου σαφως πανω απο 3 ωρες. Και οσον αφορα την πτηση που ακυρωθηκε δεν δικαιουμαι επισης επιστροφη της αξιας του αρχικου εισιτηριου της Aegean;
Τι με συμβουλευεις να κανω;
Σ´ευχαριστω ξανα.
Φιλε Ακη, σ´ευχαριστω για την απαντηση. Εκλεισα μονος μου εισιτηριο γιατι στο desk της Aegean γινοταν πραγματικα το αδιαχωρητο απο ολους τους επιβατες της πτησης και αν καθομουν να περιμενω θα εχανα την πτηση της British που εφευγε σε μια ωρα στις 21:45, και επρεπε την αλλη μερα το πρωι να ειμαι Αθηνα. Απο οτι εμαθα παντως οι υπολοιποι εφυγαν την αλλη μερα με μεσημεριανη πτηση. Τωρα που εκλεισα μονος μου εισιτηριο με αλλη εταιρεια δεν δικαιουμαι την αποζημιωση;; Η καθυστερηση ηταν εξαλλου σαφως πανω απο 3 ωρες. Και οσον αφορα την πτηση που ακυρωθηκε δεν δικαιουμαι επισης επιστροφη της αξιας του αρχικου εισιτηριου της Aegean;
Τι με συμβουλευεις να κανω;
Σ´ευχαριστω ξανα.