Δικαιώματα Επιβατών αεροπορικών μεταφορών

  • Thread starter Thread starter Apgrau777
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ακύρωση εισιτηρίου και επιστροφή φόρων

Καλησπέρα.
Δεν ξέρω αν ανοίγω το θέμα στο σωστό σημείο, αλλά έχω ένα θέμα.
Είχα κλείσει ένα εισιτήριο KGS-ATH-AXD με επιστροφή. Ήθελα να αλλάξω τα εισιτήρια μου για κάποιο λόγο, αλλά η aegean ζητούσε τρελό ποσό, πάνω από 100 ευρώ, οπότε είπα να ακυρώσω την επιστροφή και να κλείσω νέα, σε προσφορά της Olympic με 80 ευρώ.

Και τώρα μπαίνω στο θέμα. Δικαιούμαι επιστροφή των φόρων σωστά;
Οι φόροι ήταν πάνε-έλα λίγο πάνω από 73 ευρώ.
Δικαιούμαι επιστροφή του μισού ποσού;
Ρωτάω για να δω αν με κορόιδεψαν ή όχι... η κοπέλα μου είπε ότι δικαιούμαι 20 ευρώ...
 
Re: Ακύρωση εισιτηρίου και επιστροφή φόρων

Γυρω στο 20αρικο ειναι η επιστροφη!
Το σκελος KGS-ATH-AXD εχει φορους γυρω στο 40αρι υπαρχει ομως και πεναλτυ...
https://el.aegeanair.com/FareFamilyComparison.axd?bookingFlow=FLEX_OWC_REVENUE&language=EL

2 (Για επιστροφή χρημάτων υπάρχει χρέωση €20) οποτε απομενουν 20 €!
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Έχω αγοράσει εισιτήριο για πτήση από την Κρακοβία προς τη Βαρσοβία με την LOT,για να πάρω το αεροπλάνο της επιστροφής προς την Αθήνα.Σε περίπτωση που ακυρωθεί η πτήση της LOT από την Κρακοβία,τι γίνεται;Ενδεχομένως θα χάσω την πτήση για την Αθήνα.Η LOT έχει υποχρέωση να με ενημερώσει νωρίτερα και πόσο νωρίτερα ώστε να βρω άλλο εναλλακτικό μέσο να πάω στη Βαρσοβία;
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Παιδιά καλησπέρα, ήθελα να ρωτήσω 2 πραγματάκια για ακύρωση πτήσης.
Πήγα στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινουπολης κανονικά, έκανα check in, έδωσα βαλίτσες αλλά τελευταία στιγμή δε μπήκα στο αεροπλάνο.

Πήγα μετά στα γραφεία και έκανα τα εισιτήρια ΄open΄. Μου είπαν ότι μπορω να πετάξω τις ίδιες πτήσεις για ένα μήνα. Η ερώτηση μου ειναι αν μπορω να επέκτεινω αυτό το χρονικό διάστημα.
Και η δεύτερη ερώτηση ειναι αν το ακύρωση αν δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων. Πχ φόρων, τελών κτλ.
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Η ερώτησή σου δεν έχει κάποια σχέση με τα θέμα του νήματος αυτού. Εδώ μιλάμε για ακυρώσεις πτήσεων από την εταιρεία και τι δικαιώματα έχει ο επιβάτης ώστε να αποζημιωθεί από την εταιρεία.

Όλα τα υπόλοιπα πρέπει να τα συζητήσεις με την ίδια την εταιρεία και αφού διαβάσεις τους όρους μεταφοράς της εταιρείας. Καλή επιτυχία!
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια ταξιδιωτική ασφάλεια που να καλύπτει τα έξοδα και να αποζημιώνει τους επιβάτες σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης. Έχω κλείσει ένα εισητήριο με τις Κυπριακές για τα Χριστούγεννα αλλά είναι λίγο αβέβαιο αν θα υπάρχει η εταιρεία μέχρι τότε...! Μπορώ να κάνω κάποια ασφάλεια, η οποία θα με αποζημιώσει σε περίπτωση που κλείσει η εταιρεία και συνεπώς ακυρωθεί η πτήση μου; Είχα κάνει στο παρελθόν μια που κόστιζε 9 ευρώ για return εισιτήριο αλλά δεν ξέρω αν αυτή καλύπτει και ακύρωση πτήσεων λόγω πτώχευσης της εταιρείας... Και αποζημιώνει μέχρι 1000 ευρώ. Σας ευχαριστώ!
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Αν η πληρωμή των εισιτηρίων έχει γίνει μέσω πιστωτικής κάρτας μπορείς να κάνεις "αμφισβήτηση συναλλαγής" στην τράπεζά σου.
Η τράπεζα ελέγχει την ορθότητα των όσων υποστηρίζεις και αν έχεις δίκιο (πχ, έκλεισε η εταιρεία με την οποία είχες κλείσει τα εισιτήριά σου) σου επιστρέφει το ποσό που είχες πληρώσει.
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Καλησπέρα.Να θέσω μια ερώτηση.Εχω αγοράσει εισιτήριο με την Α3 εδώ και καιρό για προορισμό εσωτερικού.Η αγορά έγινε μέσω της Airfast(τότε την περίοδο με τα κουπόνια) και το κόστος για αναχώρηση one way από Αθήνα έβγαινε 11 ευρώ. Επειδή έκατσε στραβή η πτήση δε θα γίνει.Τι πρέπει να κάνω;Τηλεφωνώ να ακυρώσω;Αλλά θα επιβληθούν ακυρωτικά φαντάζομαι και μη επιστροφή φόρων.Και όχι από την Α3 φαντάζομαι, αλλά από την Airfast.Κάπου 20 ευρώ αρα δεν συμφέρει. Αν απλά δεν εμφανιστώ(χωρις προηγούμενη ενημέρωση) υπάρχει κάποια συνέπεια;Μιλάμε για εισιτήριο προσφοράς go light non flexible.Τα φώτα σας παρακαλώ.
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Και πάλι στο non-show έχεις non-show-fee 20€ αν δεν κάνω λάθος.

Στις περιπτώσεις non-show επιβάτη (όταν, δηλαδή, ο επιβάτης έχει εκδώσει εισιτήριο και, χωρίς προηγούμενη ενημέρωση της Aegean, δεν εμφανίζεται στο αεροδρόμιο για να πραγματοποιήσει την πτήση του), το Εισιτήριο αυτόματα ακυρώνεται ενώ ανάλογα με την κατηγορία του ναύλου θα επιβαρύνεται με ακυρωτικά τέλη (non-show fee).

Δες εδώ http://el.aegeanair.com/hrisimes-plirofories/kratisi-ekdosi-eisitirion/tmima-kratiseon-eisitirion/.
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Δηλαδή τι;η εταιρια θα μου χρεωσει την πιστωτικη μου χωρις να το γνωριζω;
 
Top