zoelemb
Νέο μέλος (Tourist)
- Εγγραφή
- 21/12/2011
- Μηνύματα
- 3
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- tha
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- athe
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης
Στις 25 Οκτωβρίου αγόρασα 2 εισητήρια από το site της THAI AIRWAYS και στις 3 Νοεμβρίου αναχωρήσαμε για Μπαλί. Κανένας δεν με ειδοποίησε για την ακύρωση των δρομολογίων μεταξύ Αθήνας-Μπανγκόκ, ούτε καν ανέφεραν κάτι στο check in στην Αθήνα, την οποία και έμαθα όταν ήμουν στο Μπαλί από φίλο μου που ήταν στην Ελλάδα και είχε ειδοποιηθεί γι'αυτό από τον ταξιδιωτικό του πράκτορά του. Έλεγξα την κράτησή μου από το site της Thai και είδα ότι αν και είχε ακυρωθεί από την εταιρεία η πτηση Μπανγκόνγκ-Αθήνα δεν είχαν φροντίσει να την αντικαταστήσουν με άλλη μέσω άλλης Ευρωπαικής πόλης. Στις 7 Νοεμβρίου πήγα στα γραφεία της Τhai στο Μπαλί, αφού ξόδεψα 20 ευρώ για το ταξί και ρώτησα για την κράτησή μου και μου είπαν ότι έχει ακυρωθεί, μετά από διαβουλεύσεις περίπου 45 λεπτών μου ανέφεραν ότι θα φροντήσουν για την επιστροφή μας μέσω Ζυρίχης και μετά από ένα περίπου μήνα έλαβα την σχετική ειδοποίηση.
Ταξιδεύοντας κατευθείαν σύμφωνα με την προγραματισμένη πτήση θα φτάναμε στην Αθήνα στις 6.30 το πρωί ενώ τώρα θα φτάσουμε στις 13.20 δηλαδή με 7 ώρες καθυστέρηση.
Μπορώ να διεκδικήσω κάποια αποζημίωση από την Thai και ποια θα είναι αυτή?.
Επειδή βρίσκομαι ακόμα στο εξωτερικό και δεν είναι εύκολη η πρόσβασή μου στο διαδίκτυο, επιστρέφω στην Ελλάδα στις 12 Ιανουαρίου θα εκτιμούσα πολύ αν μπορούσατε να με πληροφορήσετε για τα δικαιώματά μου.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθειά σας
Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2012
Στις 25 Οκτωβρίου αγόρασα 2 εισητήρια από το site της THAI AIRWAYS και στις 3 Νοεμβρίου αναχωρήσαμε για Μπαλί. Κανένας δεν με ειδοποίησε για την ακύρωση των δρομολογίων μεταξύ Αθήνας-Μπανγκόκ, ούτε καν ανέφεραν κάτι στο check in στην Αθήνα, την οποία και έμαθα όταν ήμουν στο Μπαλί από φίλο μου που ήταν στην Ελλάδα και είχε ειδοποιηθεί γι'αυτό από τον ταξιδιωτικό του πράκτορά του. Έλεγξα την κράτησή μου από το site της Thai και είδα ότι αν και είχε ακυρωθεί από την εταιρεία η πτηση Μπανγκόνγκ-Αθήνα δεν είχαν φροντίσει να την αντικαταστήσουν με άλλη μέσω άλλης Ευρωπαικής πόλης. Στις 7 Νοεμβρίου πήγα στα γραφεία της Τhai στο Μπαλί, αφού ξόδεψα 20 ευρώ για το ταξί και ρώτησα για την κράτησή μου και μου είπαν ότι έχει ακυρωθεί, μετά από διαβουλεύσεις περίπου 45 λεπτών μου ανέφεραν ότι θα φροντήσουν για την επιστροφή μας μέσω Ζυρίχης και μετά από ένα περίπου μήνα έλαβα την σχετική ειδοποίηση.
Ταξιδεύοντας κατευθείαν σύμφωνα με την προγραματισμένη πτήση θα φτάναμε στην Αθήνα στις 6.30 το πρωί ενώ τώρα θα φτάσουμε στις 13.20 δηλαδή με 7 ώρες καθυστέρηση.
Μπορώ να διεκδικήσω κάποια αποζημίωση από την Thai και ποια θα είναι αυτή?.
Επειδή βρίσκομαι ακόμα στο εξωτερικό και δεν είναι εύκολη η πρόσβασή μου στο διαδίκτυο, επιστρέφω στην Ελλάδα στις 12 Ιανουαρίου θα εκτιμούσα πολύ αν μπορούσατε να με πληροφορήσετε για τα δικαιώματά μου.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθειά σας
Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2012