Cyprus Airways A330-200

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Εδώ και λίγες μέρες παρατήρησα πως οι περισσότερες πτήσεις έχουν καθυστέρηση σχεδόν καθημερινώς. Μήπως γνωρίζει κανείς το λόγο;
 
Λογω των απεργιων των Ελεκτων στην Ελλαδα,η Κ.Α πρεπει να επηρεαζονται στο 100% λογω και της απαγορευσης πτησεων εντος της Τουρκιας.
 
Ακριβώς έτσι είναι. Περαιτέρω, δημιουργείται συνωστισμός στην Ρόδο καθώς όλες οι πτήσεις από/προς Κύπρο πρέπει να περάσουν από εκεί, και δημιουργείται ένα bottleneck...

Την Τετάρτη κλείνει όλο το Ελληνικό FIR λόγω απεργίας για 24 ώρες. Για την Κύπρο αυτό είναι καταστροφικό.
 
Στη τελική,τα 20 εκατομμύρια αποζημίωσης που πήραν οι Κ.Α. γι αυτό είναι απόλυτα λογικό ποσό.
 
Το 5Β-DBT έχει αποχωρήσει(9/11/2011) απο τον στόλο της Cyprus με τελικό προορισμό τη Φρανκφούρτη.
 
Και το DBS έχει αποχωρήσει σήμερα, πτήση CY032P BHX-FRA.
 
Δέκα χρόνια πιστής υπηρεσίας στις Κ.Α και μετά απο πολλά χρόνια μένει χωρίς widebody η εταιρία.
 
Μετά από 27 χρόνια για την ακρίβεια...

Τα δύο πρώτα Α310 είχαν έρθει το 1984 και το 3ο το 1985, που ήταν η αρχική παραγγελία (έκδοση Α310-203 με 241 θέσεις).
Το τέταρτο ήρθε το 1989 και ήταν έκδοση -204 με 248 θέσεις και winglets.

Το πρώτο Α330 ήρθε Δεκέμβριο του 2002 και αν θυμάμαι καλά η πρώτη πτήση του για το Λονδίνο / Heathrow ήταν στις 18-12-2002 (ήμουν στο Heathrow εκείνη την μέρα, αλλά ταξίδευα για αλλού, όμως το είδα σταθμευμένο στο gate).

Μελλοντικά ίσως δούμε A350XWB καθώς είναι πολύ πιο οικονομικά από τα Α330 για εντός Ευρώπης πτήσεις, και θα υπάρχει και η σειρά -800 με 270 θέσεις περίπου που μπορεί να εξασφαλίσει καλλίτερους συντελεστές πληρότητας. Ίσως αυτό συνδυαστεί με την είσοδο Α320ΝΕΟ στον στόλο (γι' αυτό και κάποια από τα Α320 που αποκτήθηκαν πέρσι και φέτος έχουν σχετικά σύντομη διάρκεια στα leasing τους). Η οικονομία που συνεπάγεται η χρήση των Α320ΝΕΟ σε σχέση με τα απλά Α320 ίσως ισορροπήσει το λειτουργικό κόστος και επιτρέψει την επάνοδο widebody αεροσκαφών στον στόλο.
 
Top