Cyprus Airways A330-200

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
valentinovissi":39v0figg said:
Τα Α330 ηταν τελικα συμφωνα με ολους η μαυρη τρυπα στις Κ.Α. οπου τα λειτουργικα εξοδα δεν καλυπτονταν απο τις πωλησεις,απο τα 26 εκ τα 18 εκ μονον οφειλονταν στα δρομολογια Λονδινου και Παρισιου.
Λετε να μας φυγουν γρηγορα και αυτα????


όπως 'καλή ώρα' και στην τέως δική μας ΟΑ. Τα long-range δρομολόγια είχαν την 'τιμητική' τους σε ό,τι αφορά στη δημιουργία ελλειμάτων. Κάτι ο μικρός αριθμός ΑΦ (και άρα μεγαλύτερες δαπάνες ανά ΑΦ, μιας και δεν μπορούν να γίνουν οικονομίες κλίμακας), κάτι το μεγάλο trip cost, που σε μικρές πληρότητες πονάει, κάτι η 'λιγουριά' των δικών μας να ταξιδεύουν εκεί τσάμπα, κάτι η έλλειψη συμμαχιών για προώθηση connecting traffic, μόνο με origin & destination, δηλαδή, όλα μαζί κάνουν ένα δυσεπίλυτο πρόβλημα.

Και πολλοί θα βγούν και θα πουν ότι 'όποτε' ταξίδεψαν το ΑΦ ήταν γεμάτο, αλλά κανείς δεν θα μας πει τι γίνεται όταν το ΑΦ πετάει 'σχεδόν' άδειο.
 
Άρα λύση θα είναι η αντικατάσταση με Α-321, ενίσχυση δρομολογίων και ανανεωμένο business class προϊόν;Διότι η ΒΑ θα εξακολουθεί να πετάει με το 767..
 
george_a":1lu1zjpr said:
Και πολλοί θα βγούν και θα πουν ότι 'όποτε' ταξίδεψαν το ΑΦ ήταν γεμάτο, αλλά κανείς δεν θα μας πει τι γίνεται όταν το ΑΦ πετάει 'σχεδόν' άδειο.
Φυσικά το αν πετούσε με 100% ή με 70% λίγη σημασία έχει...Σημασία είχαν τα yields.
 
Νομίζω γίνεται αρκετός θόρυβος γύρω απο τα Α330 αλλά απ ότι φαίνεται είναι τα μόνα που μπορούν να καλύπτουν τις ανάγκες τις αγοράς του LHR. Οι Κ.Α. έχουν συνολικά 18 χρονοθυρίδες προσγείωσης/απογείωσης στο LHR απο τις οποίες οι 14 χρησιμοποιούνται απο τα Α330 και οι 4 από Α320.

Η συνολικές χωρητικότητες είναι περίπου 3238 Economy και 500 Business (συμπ και τις επιστροφές). Σε περίπτωση χρήσης Α321 για όλες τις πτήσεις τότε οι αριθμοί θα ήταν περίπου 2825 Economy και 450 Business δηλαδή μια μείωση 13% στις θέσεις Economy και 10% στις θέσεις Business. Επιπλέον, η συνολική χωρητικότητα φορτίου θα είχε μια μείωση περίπου 50% που αν λάβει κανείς υπόψη το βάρος των αποσκευών, ουσιαστικά μειώνεται στο ελάχιστο η δυνατότητα μεταφοράς φορτίου.

Με δεδομένες τις καλές πληρότητες και όγκο φορτίου στο συγκεκριμένο δρομολόγιο, μήπως θα ήταν ορθό να αναζητηθεί κάπου αλλού η αιτία της ζημιάς που προέρχεται απο τα συγκεκριμένα αεροπλάνα (βλέπε κόστος ενοικίασης, μή επαρκής χρήση των α/σ, έξοδα/αριθμός προσωπικού, overheads, κτλ κτλ).
 
Αραιά και που το επισκέπτεται και αυτό.
 
Πάντω προχθές την Πέμπτη πετούσα για Φρανκφούρτη jump seat καθώς δεν υπήρχε ούτε μισό κάθισμα διαθέσιμο. Ακόμα και η διακεκριμένη θέση ήταν γεμάτη. Βέβαια μέχρι την σειρά 3 ήταν. Αλλά και πάλι, όλα τα καθίσματα ήταν γεμάτα. Και δύο jump seat από επιβάτες.
 
Φυσικα να πουμε οτι φετος μονο την Παρασκευη εβαλαν επιπροσθετες πτησεις για Φρανκφουρτη απο περσι που ειχε και την Δευτερα.Γι'αυτο μαλλον και το Α330 την Κυριακη.
 
Το 5B-DBS έτοιμο να αναχωρήσει απο το Αννόβερο, για Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με ενδιάμεση στάση στο Ακροτίρι για λογαριασμό του Βρετανικού υπουργίου αμύνας.

http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1080833
 
Top