panos81":1xowfm3l said:
Τα Α330-243 είναι κανονικά με 10ετές συμβόλαιο από την ILFC αλλά είναι πολύ πιθανό να αποσυρθούν πολύ νωρίτερα καθώς δεν έχουν κερδοφορία γιατί είναι υπερβολικά μεγάλα για τις ανάγκες της εταιρείας και μελετάται η αντικατάστασή τους με άλλα μικρότερα. Υποψήφιος τύπος είναι το Α350 που η Airbus σχεδιάζει ως ανικαταστάτη των Α300/Α310. Υπενθυμίζω ότι τα Α310-200 που είχε πριν είχαν 241 ή 248 θέσεις, τα Α330 έχουν 295 ενώ το Α350 θα έχει περίπου 260 και θα είναι από τα ίδια συνθετικά υλικά που κατασκευάζεται και το Α380, άρα θα είναι ελαφρύτερο και συνεπώς οικονομικότερο σε καύσιμα...
Πολύ τα απλοποιείς τα πράγματα φίλε συνονόματε. Οι χωρητικότητες που αναφέρεις για τα 310 και 330 είναι συγκεκριμένες για τη CY. Ίσως από τις πιο 'πυκνές' διαμορφώσεις που γνωρίζω. Να υπενθυμίσω ότι το Α332 είναι μικρότερο σε 'επιφάνεια' από το Α333, και, σε πολλές εταιρείες το Α333 έχει διαμόρφωση για 295 επιβάτες, δηλαδή όσο το 'μικρό' Α332 της CY.
Προς το παρόν δεν υπάρχει ένα, αλλά δύο Α350. Το Α350-800, με άτρακτο περίπου όση και το Α330-200, και το Α350-900, με άτρακτο περίπου όση και το Α330-300. [Το Α358 είναι και εδώ το 'longer range variant'. ]
Άρα ΑΝ υπάρξει Α358 για τη CY, και αυτό θα είναι -αναμενόμενα- στις 295 θέσεις, δεν θα είναι μικρότερο του Α332...
Ασφαλώς θα είναι ελαφρύτερο (αρκετά κομμάτια από συνθετικό plexiglas), πιο αποδοτικό (καλύτεροι κινητήρες), αλλά και πιο ακριβό στην αγορά και συντήρησή του.
Δυστυχώς δεν υπάρχει στην αγορά καινούργιων ΑΦ κάτι που να αντικαθιστά πράγματι το Α300/Α310. Ακόμα και το 787-300, που υποτίθεται ότι είναι κάπου εκεί από άποψη χωρητικότητας/range στην πραγματικότητα είναι ένα scaled-down 787-800, το οποίο, υπενθυμίζω έχει 9-abreast άτρακτο, δηλαδή μεγαλύτερη από εκείνη των WB Airbus.
Και κάτι ακόμα. Το Α380 δεν έχει συνθετική άτρακτο όπως υπαινίσσεσαι. Το Α380 είναι ένα 'συμβατικό' στην κατασκευή του ΑΦ.