Cyprus Airways A330-200

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τις σχετικές φωτογραφίες τις έσβησα από το album μιας και ήταν από το air.net. Επίσης το μέλος cype να επικοινωνήσει μέσω emailμαζί μου, μιας και δεν διαβάζει το ΠΜ που του έστειλα.
 
[
ΤΙ ΣΙΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΣΙΜΑ ΤςΝ Κ.Α

einai ena yptameno kriari.

Δεν ειναι ενα ''ιπταμενο κριαρι''.........(καλοοοο)...ειναι το αγριμνό προερχετε απο τη λεξη αγριμι.......τυπικο αγριοκατσικο της πανιδας του νησιου....κατι σαν το Κρητικο κρι-κρι ή τον ελαφο-ελαφινα της Ροδου...
 
fharisto maxim gia tin eksigisi.

to yptameno kriari to eiha diabasei kapote se ena germaniko periodiko
 
FILE alex2

ΑΝ θες σε καποιο mail σου να σου στειλω καποια κριαρια(κατα τους Γερμανους)των Κυπριακων.......και ολα μαζι να τα στειλουμε επανω τους
 
καλησπερα. ξερει κανεις αν μπαινουν και σε ποιες πτησεις Α330 για Αθηνα? ευχαριστω
 
Από το Πρόγραμμα πτήσεων της εταιρίας φαίνεται ότι για την καλοκαιρινή περίοδο μονο 319 και 320 πετούν στην Αθήνα. Τον χειμώνα όμως είχα έρθει στην πτήση της Πέμπτης με 330.
 
τι θα λεγατε αν η CY πετουσε για NYC?

μια απορια που εχω καιρο, αφου η CY εχει τα Α330 γιατι δεν ανοιγει γραμμη για ΝΥC? τωρα που δεν πεταει η ΟΑ θα ηταν μια καλη επιλογη ειδικα αν εκανε σταση ΑΤΗ.πιστευω οτι ειναι μια πολυ εμπειρη εταιρεια και με καλο service(τουλαχιστον στην business που εχω πεταξει ηταν πολυ καλο).δεν ειμαι ειδικος.απλα το ειχα απορια.η αποψη σας?
 
Re: τι θα λεγατε αν η CY πετουσε για NYC?

Πίστεψε το ή όχι, το θέμα είχε συζητηθεί σε πρόσφατη συνάντηση Εκπροσώπου των Κ.Α. με την ομογένεια δυστυχώς όμως η απάντηση ήταν αρνητική.

Γενικά οι Κ.Α. είναι πολύ επιφυλακτικές να κάνουν τέτοιο επιχείρημα ίσως γιατί ξέρουν ότι θα έχουν να τα βάλουν με μεγάλες εταιρείες που ανήκουν σε Συμμαχίες και που μέσω των συμμαχιών μπορούν να προσφέρουν και πτήσεις πέραν της Νέας Υόρκης.

Από την άλλη, δέν ξέρω αν με μόνο δύο A330 είναι δυνατό να υπάρξουν δρομολόγια με ικανοποιητικό βαθμό αξιοπιστίας δεδομένου ότι για τέτοιες πτήσεις το αεροπλάνο που θα εκτελεί τη πτήση θα είναι εκτός βάσης για περίπου 23 ώρες. Σε τέτοια περίπτωση, τί γίνεται αν υπάρχει τεχνικό πρόβλημα στο ένα απο τα δύο αεροσκάφη?

Εάν απο την άλλη οι πτήσεις, λόγω του αριθμού αεροσκαφών, δέν πραγματοποιούνται καθημερινά, ίσως να μήν είναι βολικές και να ωθούν πελάτες σε άλλες εταιρείες.

Πάντως προσωπικά βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα την ιδέα.
 
Τα Α330 ηταν τελικα συμφωνα με ολους η μαυρη τρυπα στις Κ.Α. οπου τα λειτουργικα εξοδα δεν καλυπτονταν απο τις πωλησεις,απο τα 26 εκ τα 18 εκ μονον οφειλονταν στα δρομολογια Λονδινου και Παρισιου.
Λετε να μας φυγουν γρηγορα και αυτα????
http://www.sigmalive.com/news/local/302982
 
Ξέρει κάποιος κάτι σχετικό μ' αυτό (λίγο οφ αλλά περιέχει ενδιαφέρον !) :

2010/09/07 09:34 CYP334 CYP334 LCA-BRU D-AIGA Cyprus Airways A343
 
Top