Η Βουδαπέστη είχε "παίξει" για ένα πολύ μικρό διάστημα με την Ολυμπιακή Αεροπορία, αλλά δεν προχώρησε. Η ČSA είναι ακριβή, αλλά, όταν ήθελες να πάρεις ένα εισιτήριο για Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, με ανταπόκριση στην Πράγα, είχες πολύ καλύτερες τιμές από τη Lufthansa.
Η μόδα των φασόν εκδρομών της Πράγας, που στήριζε κατά κόρον το δρομολόγιο, πέρασε και προφανώς δε συμφέρει την εταιρεία να κρατάει ολόκληρη τη σαιζόν για την "αρπαχτή" των γιορτών, όταν μπορεί να κάνει μερικές charter πτήσεις κατά τη διάρκειά τους. Οι πράκτορες έπαιρναν καλές τιμές, αλλά έπαιρναν ακόμα καλύτερες τιμές από τα ξενοδοχεία, με αποτέλεσμα το κόστος του πακέτου να είναι ιδιαίτερα χαμηλό και να βγάζουν και μεγάλο κέρδος. Οι ξενοδόχοι είχαν σχεδόν πάντα τα δωμάτια γεμάτα και οι τσέχοι είχαν κάθε έβδομάδα, ένα διόλου ευκαταφρόνητο αριθμό επιβατών που ταξίδευε "φασόν". Λίγες θέσεις έβγαιναν στην αξιομακάριστη click4sky και οι υπόλοιποι έσκαγαν τα €250+ για να πάνε μεμονωμένοι ή τα €350+ για να πάνε VNO, TLL, BER, TBS, HEL κλπ. Αυτή είναι η πολιτική τους και μάλλον τώρα πληρώνουν τις συνέπειές της.
Προφανώς, αυτοί ξέρουν πολύ καλύτερα από εμάς τι τους συμφέρει και τι πρέπει να κάνουν. Φοβάμαι, πως δεδομένης της κατάστασης στην Ελλάδα, αλλά και λόγω του ότι το Ruzyně είναι SkyTeam hub, δύσκολα θα γεμίσει το "κενό" μία ελληνική εταιρεία, που θα είναι υποχρεωμένη να κρατηθεί πουλώντας point-to-point, αφού δεν θα μπορεί να εκμεταλλευτεί τη συμμαχία.