CSA - Czech Airlines

  • Thread starter OA277
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Η δική μου απορία έχει να κάνει με την εξυπηρέτηση των ταξιδιωτικών πρακτορείων, μιας και η Πράγα ανέκαθεν ήταν δημοφιλής προορισμός του οργανωμένου τουρισμού. Θεωρώ δύσκολο κάποιο πρακτορείο να επιλέξει πτήσεις με ενδιάμεσο σταθμό, οπότε οι charter εταιρείες μάλλον είναι αυτές θα αναλάβουν το βάρος.
 
Κρίμα που σταματούν οι πτήσεις, προφανώς όμως στη CSA γνωρίζουν καλύτερα ποιο είναι το συμφέρον τους. Κατά 99,9% θεωρώ απίθανο να πετάξει η easyJet μεταξύ Ελλάδας και Τσεχίας, εκτός κι αν ανοίξει βάση στην Ελλάδα ή την Τσεχία. Η δε Aegean θα μπορούσε να εκτελέσει ναυλωμένες πτήσεις και να εξυπηρετήσει τουριστικές ανάγκες με χαμηλό οικονομικό ρίσκο. Το ίδιο ισχύει και για την Astra.
 
Αυτή η συζήτηση δεν πρεπει να μεταφερθεί στο θρεντ "Ξενες Εταιρείες σε Ελλάδα και Κύπρο;"
 
aakunz":b135ztyi said:
...(.... εμπρός στο δρόμο που χάραξαν Carpatair, Continental, Thai). Επόμενος "φυγάς" πρέπει να είναι η Georgian Airlines.

Ξέχασες να αναφέρεις την Adria που αποχώρησε.
Γιατί πρώτη να φύγει Georgian που έχουμε ένα σωρό Γεωργιανούς / Ποντίους και να μην φύγει πρώτη η Armavia.
Λυπηρό είναι να μιλάμε για αποχωρήσεις και να το κοροϊδεύουμε. Προσωπικά με καταθλιφτεί το όλο ζήτημα.
Τώρα για το θέμα της CSA όσο και να προσπάθησα να δω τις τιμές τους .....ήταν εξωπραγματικές. Πως έδιναν καλές τιμές για τους πράκτορες και τα μιλιούνια των Ελλήνων που πήγαιναν Πράγα, ένας θεός το ξέρει.
Όποτε πήγα (και οι φίλοι μου) Πράγα ήταν σαν να περπατάς στο Σύνταγμα με τους πατριώτες.

Υ.Γ. Εγώ ποτέ την κατάλαβα γιατί PRG & BUD δεν έπαιξαν ποτέ με την πΟΑ πόσον μάλλον με την Α3, κάποιο μοίρασμα πίτας θα ήταν. Οι Ελληνικές εταιρείες δεν φημίζονται στο να ανοίγουν αγορές. Πάντα κάποιος άλλος ανακαλύπτει την αγορά και ύστερα ακολουθούν αυτές (έτσι δεν έγινε και με την Ρωσία.)
 
Η Βουδαπέστη είχε "παίξει" για ένα πολύ μικρό διάστημα με την Ολυμπιακή Αεροπορία, αλλά δεν προχώρησε. Η ČSA είναι ακριβή, αλλά, όταν ήθελες να πάρεις ένα εισιτήριο για Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, με ανταπόκριση στην Πράγα, είχες πολύ καλύτερες τιμές από τη Lufthansa.

Η μόδα των φασόν εκδρομών της Πράγας, που στήριζε κατά κόρον το δρομολόγιο, πέρασε και προφανώς δε συμφέρει την εταιρεία να κρατάει ολόκληρη τη σαιζόν για την "αρπαχτή" των γιορτών, όταν μπορεί να κάνει μερικές charter πτήσεις κατά τη διάρκειά τους. Οι πράκτορες έπαιρναν καλές τιμές, αλλά έπαιρναν ακόμα καλύτερες τιμές από τα ξενοδοχεία, με αποτέλεσμα το κόστος του πακέτου να είναι ιδιαίτερα χαμηλό και να βγάζουν και μεγάλο κέρδος. Οι ξενοδόχοι είχαν σχεδόν πάντα τα δωμάτια γεμάτα και οι τσέχοι είχαν κάθε έβδομάδα, ένα διόλου ευκαταφρόνητο αριθμό επιβατών που ταξίδευε "φασόν". Λίγες θέσεις έβγαιναν στην αξιομακάριστη click4sky και οι υπόλοιποι έσκαγαν τα €250+ για να πάνε μεμονωμένοι ή τα €350+ για να πάνε VNO, TLL, BER, TBS, HEL κλπ. Αυτή είναι η πολιτική τους και μάλλον τώρα πληρώνουν τις συνέπειές της.

Προφανώς, αυτοί ξέρουν πολύ καλύτερα από εμάς τι τους συμφέρει και τι πρέπει να κάνουν. Φοβάμαι, πως δεδομένης της κατάστασης στην Ελλάδα, αλλά και λόγω του ότι το Ruzyně είναι SkyTeam hub, δύσκολα θα γεμίσει το "κενό" μία ελληνική εταιρεία, που θα είναι υποχρεωμένη να κρατηθεί πουλώντας point-to-point, αφού δεν θα μπορεί να εκμεταλλευτεί τη συμμαχία.
 
Παντως η malev,εστω και με αλλαγη στη βουδαπεστη,καλυπτει μια χαρα την πραγα.

Και με πολυ καλυτερες τιμες απο την csa.
 
H CSA είχε ακριβά το ATH-PRG, άλλα είχε μακράν τα καλυτερα conections από την Πράγα, προς την Ανατολική Ευρώπη, και η ΜΑ, όπως πάει, σε λίγο θα καταλήξει για λουκέτο ;/
 
πάντως είναι περίεργο, μιας κι η CSA πάντα γεμάτη ήταν στις πτήσεις της προς Αθήνα :/
 
Ρε παιδιά η εταιρία έκοψε και το Λονδίνο η Αθήνα θα τους ξέφευγε?? Δεν πειράζει να πάνε στους φίλους τους τους ''Μακεδόνες'' στα Σκόπια!! :wall:
 
Top