CSA - Czech Airlines

  • Thread starter OA277
  • Ημερομηνία δημιουργίας
… αν δεν κάνω λάθος τα οικονομικά της εταιρείας πάνε κατά διαβόλου και κάπου είχα διαβάσει ότι η ΤΗΥ έχει δηλώσει ενδιαφέρον να την εξαγοράσει. Λάθος θυμάμαι;
Οπότε εάν αυτό ισχύει έχει μεγάλη σημασία που κανσελάρει τα περιφερειακά αεροδρόμια των Αθηνών, Βυρηττού, Όσλο Λάρνακας Σκοπίων;
Εδώ μειώνει πτήσεις προς σοβαρούς προορισμούς, όσο για αυτούς που φαίνεται ότι αυξάνει, γίνεται γιατί ο codeshare partner αυξάνει: για Μπακού το δρομολόγιο γίνεται με J2 για Τασκένδη με ΗΥ όσο για την Αλματά έκανε 2 πτήσεις και η KC αυξάνει σε 2 πτήσεις (άρα αύξηση από 3 σε 4) την εβδομάδα.
 
Belavia":3ll2imp9 said:
για Μπακού το δρομολόγιο γίνεται με J2 για Τασκένδη με ΗΥ όσο για την Αλματά έκανε 2 πτήσεις και η KC αυξάνει σε 2 πτήσεις (άρα αύξηση από 3 σε 4) την εβδομάδα.

Για το καλοκαίρι το PRG-GYD-PRG, δύο φορές την εβδομάδα θα είναι ΟΚ operated και μία φορά J2 operated.

Τα υπόλοιπα αδυνατώ να τα κατανοήσω, δεδομένου ότι δεν βρίσκω τι σχέση έχουν η Air Astana, η Uzbekistan Airways με την Πράγα.
 
aakunz":ycleqjv5 said:
Belavia":ycleqjv5 said:
......Τα υπόλοιπα αδυνατώ να τα κατανοήσω, δεδομένου ότι δεν βρίσκω τι σχέση έχουν η Air Astana, η Uzbekistan Airways με την Πράγα.


< Prague – Almaty eff 08JUN12 Summer service increases from 3 to 4 weekly
Prague – Tashkent eff 08JUL12 Increases from 2 to 3 weekly >

Αναφέρομαι στο δημοσίευμα του..../airlineroute.net
 
Και πάλι δε βγαίνει νόημα. Διάβασε προσεκτικότερα αυτό που έγραψες για να το δεις κι εσύ. Δεν υπάρχει -ακόμα- συνεργασία με HY και KC και δεν αύξησαν συχνότητες, γιατί πολύ απλά δεν πετούν προς Πράγα. Μόνο η ČSA θα πετάει από Πράγα προς Τασκένδη και Άλμα Άτα και δεν έχει συνεργασία, όπως έχει με την Azal.
 
"Θέμα χρόνου" χαρακτήρησε την χρεωκοπία της CSA, ο Γενικός Διευθυντής της Czech Aeroholding, Miroslav Dvorak. Σε συνέντευξή του στην τσεχική οικονομική εφημερίδα E15, o Dvorak υποστήριξε πως το αδιέξοδο στη διαδικασία της ιδιωτικοποίησης και η αδυναμία εξεύρεσης κάποιου άλλου τρόπου πώλησης, ισούται με τη χρεωκοπία της εταιρείας. Δεδομένων των δυσχερειών στη διαδικασία ιδιωτικοποίησης άλλων εταιρειών στην Ευρώπη, ο Dvorak θεωρεί πως η εύρεση σοβαρού ενδιαφερομένου να αγοράσει την εταιρεία είναι απίθανη. Συν τοις άλλοις, η Κυβέρνηση της Τσεχίας, ξεκίνησε έρευνα, μετά από γνωμάτευση της Κομισιόν, ότι το δάνειο, που δόθηκε στην εταιρεία το 2009, ύψους 2,5 δις κορωνών (100 εκατομμύρια ευρώ) ήταν παράνομο, δεδομένου ότι δημιουργούσε συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στην τσεχική αγορά.

http://www.airporthaber.com/avrupa-dan- ... 8166h.html
 
Μετα απο Λαρνακα,Αθηνα,Βηρυτος,Ελσινκι,Οσλο,Σκοπια,Σοφια κοβονται και Βερολινο,Αννοβερο,Κρακοβια,Λουμπλιανα,Στουτγκαρδη και Τμπιλισι.


http://airlineroute.net/2012/03/13/ok-s12update4/
 
Kαι τι έμεινε;;;
 
Γνωριζει κανεις η πτηση της εταιριας απο Τελ Αβιβ CSA 289 γιατι εκανε στροφη για Λαρνακα? Live τωρα στο http://www.flightradar24.com/ .

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Top