Μια ματιά στο δελτίο τύπου φαίνεται πως περιπλέκει ακόμα περισσότερο τα πράγματα:
"Surveys, conducted both in the Czech Republic and in other countries, have shown that the existing logo was thought of as stern and uninteresting. It was associated with a lower standard of Eastern European services and it did not properly reflect what Czech Airlines actually offers..."
Έκαναν μία έρευνα, τους είπαν "δε μας αρέσει το λογότυπό σας" και αυτοί είπαν να αφαιρέσουν κι άλλο χρώμα από τα αεροπλάνα τους και να κάνουν σύμβολό τους την καραμελίτσα Smint.
Παρ' όλα αυτά, η εταιρεία θα διατηρήσει και τα δύο liveries (και το σύγχρονο που υποτίθεται πως δείχνει τη δυναμική, αλλά και το παλιό που σχετιζόταν με ανατολικο-ευρωπαϊκές χαμηλού επιπέδου υπηρεσίες, όπως οι ίδιοι λένε) για τα επόμενα χρόνια... Τραγελαφικά πράγματα.
Και τελειώνω με το αμίμητο:
"Czech Airlines is not the only air carrier to have recently decided to redesign its logo. Other carriers such as America's Delta Air Lines and Russia's Aeroflot have also recently undergone a similar rebranding"
Ότι δηλαδή τώρα που η Αεροφλότ έκανε rebranding, συνταυτίζεται με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Αχ, βρε Skyteam!