Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

  • Thread starter Thread starter OveLix
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
To ερώτημα είναι τί ενδιαφέρον να έχει η Α3 να «αγοράσει» ή να «απορροφά» άλλη εταιρία – σε μια στιγμή που η ίδια ήδη έχει περισσότερα αεροπλάνα κι περισσότερο προσωπικό απ΄ότι χρειάζεται, και η μειωμένη ζήτηση θα διαρκέσει μάλλον αρκετά καιρό;

Π.χ., η LOT ακύρωσε την εξαγορά της Condor (που τώρα πήρε άλλα εκατομμύρια από το Γερμανικό κράτος, παρά το αβέβαιο μέλλον της….).
 
Για να μην παρεξηγηθώ, πριν από μήνες μίλησα για συγχωνεύσεις. Καμία εταιρεία δεν έχει χρήματα να αγοράσει κάποια άλλη. Τώρα αν στην Αιγαίου θέλουν να το παίξουν "Ωνάσης" αυτό είναι δικιά τους απόφαση. Πριν λίγο καιρό επιθυμούσαν να αγοράσουν την Croatian, να μπουν στο Ελληνικό και να αγοράσουν λέγανε το 25% της υπό ίδρυσαν Animawings. Φυσικά κάποιοι ένθερμοι υποστηρικτές των με χλεύασαν όταν έγραψα ποιος θα αγοράσει ποιόν και να μην βάζουν πολύ αέρα στο μπαλόνι γιατί θα σκάσει. Τώρα μιλάμε για πτώση “από το ρετιρέ στο υπόγειο”. Αλήθεια πόσο δύσκολο είναι για ένα μαθητευόμενο λογιστή, γνωρίζοντας το λειτουργικό κόστος μιας εταιρείας (αν το γνωρίζει) χωρίς δραστηριότητα και με μηδενικά έσοδα να κάνει μια διαίρεση και να βρει πόσες μέρες ζωής έχει ακόμη? Δεν με πειράζει ξανά χλευάστε με. Μόνο μην Κρατικοποιηθεί ή πάρει χρήματα του Ελληνικού λαού. Τότε θα κλαίμε όλοι και μόνο το παρδαλό κατσίκι θα γελάει.
 
Aν δεν κανω λαθος το Η.Β. δεν ανηκει σαυτη την κατηγορια, εντουτοις βλέπω οι εταιρείες σιγα σιγα ανοιγουν πτήσεις για LHR..; Αρα πως γινεται;
 
3 μεγάλες εταιρείες όπως είναι οι αντίστοιχες συμμαχίες που υπάρχουν τώρα στην Ευρώπη κ όσες low-cost επιζήσουν...κ με τις τιμές στα ύψη...
Για την Aegean έχω να πω ότι είτε τελείωσαν τα διαθέσιμα της σύντομα ή μάλλον κάποιος σκέφτηκε ότι είναι μια καλή ευκαιρία για οικονομική ένεση.
 
spotterakis":3h0l7ylh said:
Aν δεν κανω λαθος το Η.Β. δεν ανηκει σαυτη την κατηγορια, εντουτοις βλέπω οι εταιρείες σιγα σιγα ανοιγουν πτήσεις για LHR..; Αρα πως γινεται;

Είναι σε μεταβατική περίοδο μέχρι 31/12/2020. Ισχύει ό,τι και πριν ως τότε.
 
Η πρόταση της κυβέρνησης/ΕΟΔΥ για τα υγειονομικά πρωτόκολλα του τουρισμού (τα bold δικά μου):

- Για να επιβιβαστεί ένας επιβάτης από το εξωτερικό σε πτήση που έχει προορισμό την Ελλάδα, θα πρέπει το αργότερο εντός των τελευταίων 72 ωρών να έχει λάβει πιστοποιητικό υγειονομικού χαρακτήρα ότι δεν είναι φορέας του κορονοϊού. Χωρίς αυτό δεν θα γίνεται επιβίβαση.

- Στις πτήσεις από, προς και εντός της Ελλάδας δεν θα υπάρχουν κενές θέσεις, δηλαδή η χωρητικότητά τους θα είναι πλήρης προκειμένου, όπως είπε, να είναι οικονομικά βιώσιμες οι αερομεταφορές.

- Για πτήσεις έως τεσσάρων ωρών δεν θα σερβίρεται φαγητό στους επιβάτες, αλλά μόνο συσκευασμένα σνακς.

- Οι τουρίστες θα αναχωρούν από τη χώρα χωρίς κανέναν έλεγχο, προκειμένου να μην έχουμε τον κίνδυνο εγκλωβισμού τους και παραμονής σε καραντίνα στην Ελλάδα, κάτι το οποίο θα αποτελούσε αντικίνητρο για την επιλογή της χώρας μας ως τόπου διακοπών.

Εχει και άλλα που αφορούν τα ξενοδοχεία κυρίως. Ολο το άρθρο εδώ:
:arrow: https://www.capital.gr/epikairotita/345 ... s-periodou
 
Έχω διαβάσει πολλά τελευταία, αλλά όλοι εστιάζουν στους τουρίστες. Απάντηση για το τί θα χρειαστεί να κάνω εγω, σαν μόνιμος κάτοικος Ελλάδος για να πάω για 2 μέρες κάπου στην Ευρώπη και να γυρίσω πίσω δεν έχω βρεί ακόμα πουθενά.
 
YCNZ":71wi7xfg said:
Έχω διαβάσει πολλά τελευταία, αλλά όλοι εστιάζουν στους τουρίστες. Απάντηση για το τί θα χρειαστεί να κάνω εγω, σαν μόνιμος κάτοικος Ελλάδος για να πάω για 2 μέρες κάπου στην Ευρώπη και να γυρίσω πίσω δεν έχω βρεί ακόμα πουθενά.
Λογικα θα ειναι αποφαση ευρωπαικης ενωσης οι οροι η διμερων σχεσεων αν δεν βγει κεντρικη αποφαση. Και εγω εχω εισητηρια για Ρουμανια για Αυγουστο και με ενδιαφερει αμμεσα.
 
Αν και ακόμα δεν ξέρουμε πως θα γίνουν τα αεροπορικά ταξίδια, το θεωρώ τουλάχιστον γελοίο στα πλοία να υπαρχει 50% πληρότητα, στα ανοιχτά θέατρα να υπάρχει 40% πληρότητα και στα αεροπλάνα να υπάρχει η σκέψη να μην αλλάξει τίποτα για να επιβαρυνθεί οικονομικά ο κλάδος.
 
Top