Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

  • Thread starter Thread starter OveLix
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η εταιρία που θα αντικαταστούσε την LH σε περίπτωση ελεγχόμενης χρεοκοπίας θα ήταν η LH.
Η εταιρία δε θα άλλαζε, η μετοχική της σύνθεση θα άλλαζε, αρκεί να το δέχονταν οι πιστωτές της.

Όσον αφορά τους πιλότου της LH καλά έκαναν και ζητούσαν παραπάνω παροχές (όπως και της FR το 2019).
Υπήρχε ζήτηση και περιορισμένη προσφορά.

Δυστυχώς αυτό δεν ισχύει τώρα...
 
Η ισλανδική αεροπορική εταιρεία Icelandair ανακοίνωσε σήμερα την περικοπή 2.000 θέσεων εργασίας λόγω των «σοβαρών επιπτώσεων» που είχε στους τομείς των αερομεταφορών και του τουρισμού η πανδημία του νέου κορωνοϊού.

«Για να αντιμετωπίσει την κατάσταση, ο όμιλος λαμβάνει σημαντικά μέτρα (…) συμπεριλαμβανομένης και της μείωσης των εργαζομένων του και αλλαγές στην οργανωτική δομή του», ανακοίνωσε η εταιρεία, εκτιμώντας ότι η κρίση θα συνεχίσει να πλήττει τα αεροπορικά ταξίδια «σε ένα απρόβλεπτο μέλλον».

Η Icelandair προετοιμάζεται έτσι για μια «παρατεταμένη περίοδο ελάχιστης λειτουργίας».

Οι απολύσεις αφορούν τα πληρώματα των αεροσκαφών, τις υπηρεσίες συντήρησης και τους υπαλλήλους εδάφους. Οι περισσότεροι από τους εργαζομένους που θα διατηρήσουν τη θέση τους θα εργάζονται με μειωμένο ωράριο ενώ όσοι συνεχίσουν να εργάζονται με πλήρη απασχόληση θα υποστούν μείωση μισθού.

«Τα μέτρα αυτά είναι πολύ οδυνηρά αλλά αναγκαία», ανέφερε ο πρόεδρος-γενικός διευθυντής της εταιρείας, Μπόγκι Νιλς Μπόγκασον, σε ανακοίνωσή του.

Το 2018 η Icelandair απασχολούσε περίπου 4.600 εργαζομένους και μετέφερε 4,4 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ
 
Τέλος, όπως ανακοινώθηκε και ο μισθός του CEO της εταιρείας Μάικλ Ο΄Λίρι θα είναι κατά 50% μειωμένος έως και τον Μάρτιο του 2021.

Από το in.gr

Εάν το ψάξει κάποιος στο Google:

In the 12 months to the end of March 2019, O’Leary’s basic salary was €1.06 million; the bonus payment of €770,000 and share based compensation of €1.55 million.

Όντως χάνει πολλά .... ελπίζω να δεχθούνε οι επιβάτες το voucher που τους δίνει (χωρίς επιλογή επιστροφής χρημάτων προς το παρόν από ότι φαίνεται).
 
Ο Michael O'Leary είπε σήμερα ότι τουλάχιστον 3.000 άτομα προσωπικού (15%) θα απολυθούν, κυρίως πιλότοι και πλήρωμα καμπίνας. Επίσης, όλοι οι υπόλοιποι που θα παραμείνουν θα έχουν μια γενναία μείωση μισθού (έως) 20%.
Τέλος, όσοι περιμένουν για επιστροφή μετρητών, θα περιμένουν μέχρι και 6 μήνες για να μπορέσει η εταιρεία να επεξεργαστεί τα 25 μύρια αιτήσεων που έχουν κατατεθεί.
 
OveLix":3czo0457 said:
Οι πιλότοι της Lufthansa συμφώνησαν να περικοπούν οι αποδοχές τους έως και 45% για δύο χρόνια προκειμένου να σωθεί η εταιρεία.
https://mobile.reuters.com/article/amp/ ... ssion=true

Έχω δυσκολίες να πιστέψω αυτό το νούμερο, ειδικά όταν η εταιρεία θα πάρει 11δις. από το κράτος και του χρόνου έρχονται εκλογές. Φαντάζομαι θα ακολουθεί το μοντέλο που υπάρχει σε άλλες εταιρείες όπως η Daimler:Δουλεύεις 50%, η εταιρεία πληρώνει 50% και το κράτος βάζει άλλο ένα 40%. Στο τέλος το επίδομα ανεργίας μαζί με την αποζημίωση (που είναι κάποιοι ετήσιοι μισθοί για κάποιους) είναι πολύ περισσότερο.
 
Ο Ευτύχιος Βασιλάκης δηλώνει πως η εκτίμησή του ότι η εταιρεία έχει χρήματα να βγάλει την κρίση ήταν μάλλον υπερβολικά αισιόδοξη...

«Είχαμε, άλλωστε και την εντύπωση -λανθασμένη προφανώς- ότι τα δικά μας ταμειακά αποθέματα ήταν τόσα πολλά που δεν θα μπορούσαμε να έχουμε οικονομικό πρόβλημα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Αλλά υπάρχει πρώτη φορά για τα πάντα».

Ευτ. Βασιλάκης: "Η κανονικότητα για τις αερομεταφορές θα αργήσει"
https://www.capital.gr/epixeiriseis/345 ... ha-argisei

-------------
Σε άλλα νέα, το πιο ενδιαφέρον από τις χθεσινές δηλώσεις του Ο'Λίρι είναι ότι ο στόλος της FR θα μείνει καθηλωμένος ΚΑΙ τον Ιούνιο. Και μιλάμε για τη μεγαλύτερη (σε αριθμό αεροσκαφών και αριθμό επιβατών) αεροπορική της Ευρώπης.
Για το διάστημα Απρίλιος-Ιούνιος θα μεταφέρει 150.000 επιβάτες (από 42 εκατ. που θα μετέφερε αν δεν υπήρχε η κρίση), ενώ για το διάστημα Ιούλιος-Σεπτέμβριος υπολογίζει να μεταφέρει 22 εκατ. επιβάτες, αντί για σχεδόν 45 εκατ.
 
https://m.youtube.com/watch?feature=you ... pIs8Y9vgSs

Ένα πολύ ενδιαφέρον video για το πρόβλημα με το parking και την απαιτούμενη συντήρηση των καθηλωμένων αεροσκαφών ! Δυστυχώς προβλέπει την λαίλαπα που θα επακολουθήσει ....
 
3000 θέσεις θα κόψει η Virgin που είναι μείωση 30% στο προσωπικό της. Επίσης αποσύρει 10 από τα 45 αεροσκάφη της και φεύγει από το Γκάτγουικ.

Κάπου πήρε το μάτι μου ότι το κάλεσμα για δάνειο από τον Μπράνσον, δεν έχει βρει θετική ανταπόκριση εως τώρα και δεν ξέρω αν ισχύει ταυτόχρονα η άλλη υπόθεση που λέει ότι κάθε χώρα θα ενισχύσει μέχρι μια εταιρεία :?:

https://www.bbc.com/news/business-52542038
 
nikmech":n2cqakpy said:
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=xpIs8Y9vgSs

Ένα πολύ ενδιαφέρον video για το πρόβλημα με το parking και την απαιτούμενη συντήρηση των καθηλωμένων αεροσκαφών ! Δυστυχώς προβλέπει την λαίλαπα που θα επακολουθήσει ....

Αχ δε τα παρκάρανε στο Ελληνικό να χαρεί κ λίγο το ματάκι μας αεροπλάνα κ διαφορετικούς τύπους!! :)
 
Top