Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

  • Thread starter Thread starter OveLix
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και σε άλλες χώρες πληρώνεις για πτήσεις επαναπατρισμού. Στην Γερμανία για παράδειγμα κάθε επιβάτης πλήρωσε 100 € σαν εγγύηση. Ο τελικός λογαριασμός θα σταλεί στους επιβάτες μετά την επιστροφή και το ποσό πληρωμής αντιστοιχεί την τιμή εισιτηρίου ανάλογης πτήσης στην οικονομική θέση.
 
Ναι το ξέρω ότι σε όλες τις περιπτώσεις πληρώνεις. . .what a mess...

Οι γερμανοί τόσο large που είναι θα έπρεπε να το κάνουν δωρεάν αλλά είναι Κράτος δικαίου βλέπεις....Ordnung muss sein

Τι να πω για τον φτωχό ινδομπανγλαντεσιανοπακιστανο.... :(
 
Στις 18 ή 25 Μαΐου η απόφαση για την απελευθέρωση πτήσεων εσωτερικού. Λογικά μαζί με την απόφαση για τα νησιά.

Για τις πτήσεις εξωτερικού, αναμένεται Ευρωπαϊκή απόφαση, αλλιώς η Ελλάδα θα πάει σε διμερείς συμφωνίες, όπως υπάρχει ήδη με Κύπρο και Ισραήλ για επανέναρξη των πτήσεων.
Μια πτήση 10 Ιουνίου έχω HAM-CFU, για να δούμε. :banana:
 
Το θέμα είναι ότι αυτή η συζήτηση γίνεται κυρίως για το πότε / πώς/ από ποιές χώρες θα έρθουν τουρίστες. Εμένα με ενδιαφέρει περισσότερο πότε μπορώ να επιστρέψω σπίτι μου χωρίς να αναγκαστώ να μείνω 2 εβδομάδες σε καραντίνα (λόγω δουλειάς έμεινα στο εξωτερικό, και δεν μπορώ κάθε φορά να πάρω άδεια τουλάχιστον 2 εβδομάδων….).

Εκτός απ΄αυτά, υπάρχουν και τα επαγγελματικά ταξίδια (και Ελλήνων στο εξωτερικό, και ξένων στην Ελλάδα), τα άτομα που έχουν την οικογένεια / τους συγγενείς τους στην Ελλάδα / στο εξωτερικό.

Πότε θα επιτραπούν ξανά, έστω με υγειονομικό πιστοποιητικό (αρκεί να υπάρχει η δυνατότητα να το πάρεις στη χώρα που μείνεις ή – ακόμα καλύτερο – να προσφέρουν τη δυνατότητα στο αεροδρόμιο, όπως ήδη γίνεται σε Βιέννη κι Φραγκφούρτη).

Εκεί δεν ακούω τίποτα…
 
Μα για μια τέτοια βελτίωση μιλάμε. Και τώρα ακόμα μπορώ να μπω στη βραδυνή πτήση για FRA, να κάνω το FRA-BRU και αύριο μεσημεράκι να μπω στη Α3621 για Αθήνα και να κάτσω 2 βδομαδούλες καραντίνα.

Η όλη συζήτηση και "πίεση" προς την ΕΕ είναι για να αποφασιστεί αν θα βρεθεί κάποια κοινή λύση. Η Γαλλία έκανε ένα πρώτο βήμα βάζοντας από Δευτέρα 14 μέρες καραντίνα μόνο για τους επισκέπτες εκτός ΕΕ, δείχνοντας ότι μια πιθανή λύση θα είναι να επιτραπούν αρχικά μόνο οι πτήσεις εντός Σένγκεν.

Όπως και να έχει, τα ΝΟΤΑΜ λήγουν σύντομα (15 τα Γερμανικά, 17 το Ελληνικά), οπότε ελπίζω η απόφαση να μην αργήσει.
 
Όσον αφορά το εσωτερικό και την Α3 πάντως - λόγω κλειδώματος το γράφω εδω - , οι πτήσεις απο Αθήνα για Θεσσαλονίκη γίνονται 4 την ημέρα απο 1η Ιουνίου, ενω ώς τότε παραμένει η μία την ημέρα. Δεν ξέρω αν η χθεσινή οριστικοποίηση της άρσης της απαγόρευσης της μετακίνησης εκτός νομών φέρει σύντομα αλλαγές και στο πρόγραμμα μετά την 18η Μαΐου, τουλάχιστον όσον αφορά την ηπειρωτική Ελλάδα.
 
Αφού το θέμα κλείδωσε για κάποιους που μετέτρεψαν τα δικαιώματα του επιβάτη σε κυπριακό ζήτημα παραθέτω εδώ το άρθρο:
https://www.economistas.gr/oikonomi...orino-loyketo-se-xenodoheia-kleidi-oi-ptiseis

Κρατάω 2 πράγματα προς το τέλος του άρθρου.

1) Το απόγευμα της Πέμπτης πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου με αντικείμενο τις αερομεταφορές στην οποία συμμετείχαν, σύμφωνα με πληροφορίες, στελέχη της κυβέρνησης όπως ο υπουργός Επικρατείας, Γιώργος Γεραπετρίτης.
Η κυβέρνηση κρατάει κλειστά τα χαρτιά της για το τι συζητήθηκε στην τηλεδιάσκεψη, με ορισμένες πηγές μάλιστα να αναφέρουν ότι σε αυτή συμμετείχαν και στελέχη της Aegean.

2) Σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές, είναι πιθανό το ενδεχόμενο να υπάρξουν σοβαρές εξελίξεις στον κλάδο των αερομεταφορών σύντομα, καθώς είναι σε εξέλιξη συζητήσεις για το ενδεχόμενο συγχώνευσης αεροπορικών εταιρειών.
 
aviation passiοnate":1iutqt86 said:
2) Σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές, είναι πιθανό το ενδεχόμενο να υπάρξουν σοβαρές εξελίξεις στον κλάδο των αερομεταφορών σύντομα, καθώς είναι σε εξέλιξη συζητήσεις για το ενδεχόμενο συγχώνευσης αεροπορικών εταιρειών.

Ενδεχόμενο συγχώνευσης αεροπορικών εταιρειών στην Ελλάδα ή γενικότερα στην Ευρώπη?
Στην πρώτη περίπτωση αυτό θα σήμαινε πως η Sky Express θα ενσωματωνόταν στην A3 υποθέτω εγώ.
 
Όποιος έχει μυαλό κάτι τέτοιο θα κάνει το έχω γράψει εδώ και δύο μήνες. Συγχώνευση, αναστολή δραστηριοτήτων, μείωση του λειτουργικού κόστους (μείωση στόλου, προσωπικού, δρομολογίων και μισθών) ή κλείσιμο. Αν όμως κάποιοι επιμείνουν να το παίζουν Ωνάσηδες !!! τότε κρίμα στους εμπλεκόμενους. Κάποιοι επίσης περιμένουν να πάρουν ως δώρο εκατομμύρια. Ετοιμάζονται και Κρατικοποιήσεις επίσης !!!!!!!!
 
Top