OveLix":24h2xajo said:Τι ερώτημα είναι τώρα αυτό; Πιστεύεις ότι τώρα που μιλάμε δεν γίνονται διαπραγματεύσεις με τις εταιρείες leasing? Πιστεύεις ότι δεν θα επιστραφούν εκατοντάδες αεροσκάφη στους lessors? Πιστεύεις ότι μόνο από τους επιβάτες περιμένουν οι αερογραμμές τη με το ζόρι συνεισφορά τους;
Δεν άκουσα κανέναν να διαμαρτύρεται για αεροδρόμια η για lessors και να απαιτεί να κάνουν διευκόλυνση σε αεροπορική εταιρία.
Αντιθέτως είδα άτομα να χαρακτηρίζουν τους επιβάτες που ζητάνε το αυτονόητο: να τηρηθεί η νομοθεσία.
Όπως έγραψα ήδη, η λήψη δανείου από τράπεζες η κράτη θα ήταν μια εναλλακτική που θα επέτρεπε στις αεροπορικές να επιβιώσουν και παράλληλα να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους όσον αφορά τα δικαιώματα των επιβατών.
Καταλάβαμε ότι κάποιοι έχετε μετοχές αεροπορικών εταιριών και προτιμάτε να θυσιάσετε 100-200€ από το να χάσετε το κεφάλαιο που επενδύσατε. Όμως μην μπερδεύεστε οι υπόλοιπο είναι πελάτες και όχι μέτοχοι των εταιριών.
OveLix":24h2xajo said:Αν για να βγάλω βόλτα τον σκύλο μου πρέπει να στείλω μήνυμα στην κυβέρνηση, αν μέχρι νεωτέρας δεν μπορώ να βγω από τον νομό μου, αν για να πάω στο σούπερ μάρκετ πρέπει να περιμένω στην ουρά για να μπω μέσα, τότε ναι, μπορώ να σταματάω να λυσσάω για τα 200 ευρώ που μου χρωστάει ο Λίγδης ή ο Ευτύχης. Θα το αναφέρω, θα διαμαρτυρηθώ, θα πω «ρε τι πάθαμε», αλλά δεν θα το κάνω και ανατολικό ζήτημα όπως το έχουν κάνει κάποια μέλη εδώ και τόσες σελίδες.
Όλοι περνάμε δυσκολίες με την καραντίνα, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τραγικοποιούμε τα πράματα.
Δεν στέλνεις μήνυμα σε καμία κυβέρνηση, το μήνυμα είναι ένα είδους «υπεύθυνης δήλωσης» με την οποία αναλαμβάνεις την ευθύνη ότι δεν θα μετακινηθείς άσκοπα και για λόγο που θέτει σε κίνδυνο την υγεία του συνόλου. Τα sms δεν καταγράφονται και αν στην τελική δεν τα εμπιστεύεσαι, εκτύπωσε ένα έγγραφο και υπέγραψε το.
Σε εποχή που δεν εργάζεσαι (περιμένεις και εσύ να πάρεις το 800αρι από ότι έγραψες), τι σε πειράζει να περιμένεις έξω από το σούπερ μάρκετ αν είναι για το καλό της υγείας σου και των συνανθρώπων σου. Δεν είναι θέμα έλλειψης προϊόντων αλλά απόστασης που πρέπει να τηρηθεί αν τα σούπερ μάρκετ ήταν πιο μεγάλα δεν θα υπήρχαν ουρές σε ώρες αιχμής.
Ένας φάνηκε λυσσασμένος και χαρακτήρισε την συμπεριφορά που δεν ταιριάζει στα δικά του πιστεύω.
Πάντως μετά από όσα έγραψες να φανταστώ ότι όταν έρθει το voucher, εσυ προσωπικά δεν θα το χρησιμοποιήσεις ούτε θα πάρεις χρήματα στο τέλος, ώστε να έχεις την ηθική ικανοποίηση ότι έσωσες τις αεροπορικές(και ας αναφέρεις το αφεντικό σαν «Λίγδη»).
Η αεροπορία κάνει κύκλους σαν την οικονομία, κάθε 10 χρόνια περίπου τρώει και ένα χαστούκι.
Εάν είσαι τόσο γνωστής του χώρου θα έπρεπε να το ξέρεις και απορώ γιατί δεν το βλέπεις πιο ψύχραιμα.
Σε κάθε κρίση «οποίοι είναι να κλείσουν» θα κλείσουν.
Από την άλλη υπάρχουν και ευκαιρίες : μετά την 11η Σεπτεμβρίου (την μεγαλύτερη αεροπορική κρίση ως τότε), η Ryan άρπαξε την ευκαιρία και έκανε την αγορά των 737 που της επέτρεψε να φτάσει εδώ που είναι σήμερα.
Σήμερα μιλάμε για χειρότερη κρίση από την εποχή του 9/11. Ποιος λέει ότι δεν θα υπάρξει χειρότερη κρίση σε 20-30 χρόνια ;
Η αεροπορία δεν θα σταματήσει να υπάρχει όπως έγραψε κάποιος διότι είναι ο καλύτερος συνδυασμός ταχύτητας άνεσης και κόστους. Ίσως σε κάποιες διαδρομές την ανταγωνίζεται το τρένο αλλά και αυτό έχει σοβαρούς περιορισμούς (σύνορα κρατών θάλασσες κλπ). Μετά από κάθε κρίση η καταστροφή προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα και ανακάμπτει όπως κάνει και η οικονομία.
Για το ποσό καλά πηγαίνουν οι εταιρίες cargo αυτό το διάστημα δεν θυμάμαι να ειπώθηκε τίποτα ; Μόνο η καταστροφολογία πουλάει ; Μήπως θα έπρεπε να σκεφτούν όλες οι εταιρίες να έχουν μεικτό στόλο από δω και πέρα ?