Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

  • Thread starter Thread starter OveLix
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Διαχωριστικά δεν μπορούν να βάλουν ούτε στα ταξί παιδιά δεν υπάρχει αυτό ως επιλογή
 
Κύριοι μην στεναχωριέστε. Τα πάντα θα ισοπεδωθούν σαν να μην έγινε τίποτα. Κανένα κενό κάθισμα, καμία μείωση επιβατών, ούτε διαχωριστικά, ούτε σέρβις, πιθανόν μόνο μάσκες. Όλα στο βωμό της τουριστικής περιόδου. Σύμφωνα με εισήγηση του Υπουργό Τουρισμού "Η χωρητικότητα των πτήσεων από, προς και εντός της Ελλάδας θα είναι πλήρης, χωρίς να υπάρχουν κενές θέσεις, προκειμένου, όπως είπε, να είναι οικονομικά βιώσιμες οι αερομεταφορές". Τώρα γιατί στα πλοία, λεωφορεία, τραίνα, καφέ, εστιατόρια, καταστήματα κλπ θα πρέπει να κρατάμε αποστάσεις, αυτό δεν το καταλαβαίνω. Δηλαδή ο αεροπορικός επιβάτης που πριν από 72 ώρες δεν ήταν φορέας, είναι σίγουρο ότι δεν κόλλησε στο ενδιάμεσο μέχρι την επιβίβασή του? Περαστικά μας!!!!!
 
OveLix":crn5cudc said:
Ακριβώς τα ίδια προβλέπει η ΠΝΠ για τουριστικές επιχειρήσεις που έχουν πάρει προκαταβολές ή έχουν προπληρωθεί (Μέρος ΙΖ της ΠΝΠ). ΔΕΝ επιστρέφουν χρήματα, δίνουν voucher 18 μηνών και επιπλέον παίρνουν και κρατικό χρήμα (και σωστά). Προφανώς κι αυτοί δεν μας σέβονται, όπως δεν μας σέβεται και η Αιγαίου, ε; :roll:

Για όποιον ενδιαφέρεται, εδώ είναι η ΠΝΠ
https://www.lawspot.gr/sites/default/fi ... p-14.4.pdf

Βάλτε στην αναζήτηση "πιστωτικό σημείωμα" και δείτε τι ισχύει. Η ΠΝΠ ρυθμίζει μέχρι και τι γίνεται αν η υπηρεσία που θα επιλέξει ο πελάτης έχει χαμηλότερη τιμή από το voucher και τι γίνεται με τη διαφορά.

Θεωρητικά θα μπορούσε κάποιος να ζητήσει δικαστικά επιστροφή χρημάτων από το κράτος -και όχι από την εκάστοτε εταιρεία- εφόσον υπάρχει νομική υποχρέωση ακυρώσεων κλπ. Το ίδιο θα μπορούσε να γίνει και στις υπόλοιπες χώρες, όπου υπήρξε πραγματική απαγόρευση πτήσεων ή υποχρεωτική ακύρωση ξενοδοχειακών κρατήσεων και όχι ακύρωση λόγω χαμηλής ζήτησης.
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα κινηθούν κάποιοι προς αυτήν την κατεύθυνση.
Το σκεπτικό θα μπορούσε να είναι το ίδιο με την στήριξη των αεροπορικών και των επαγγελματιών του τουρισμού που επλήγησαν από την πανδημία, δηλαδή "στήριξη" ή "κάλυψη" φυσικών προσώπων, οι οποίοι θα ήθελαν να λάβουν επιστροφή χρημάτων αλλά δεν μπορούν.

Η σημερινή πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής:
https://www.kathimerini.gr/1077973/arti ... n-epivatwn
 
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εξέδωσε τις πολυπόθητες ταξιδιώτικές οδηγίες

https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/IP_20_854

Το ζουμί είναι στην παράγραφο σχετικά με τα vouchers ή refund..... Μένει λοιπόν να δούμε ποιος θα είναι ο εγγυητής στην περίπτωση της Α3....

Επίσης, αξίζει να δούμε και εάν η Α3 -και όποια εταιρεία δεν προσφέρει refund- που βασίζεται σε κρατικές οδηγίες θα αλλάξουν ρώτα πλεύσης.... και από την άνωθεν ανακοίνωση αλλά και από τα discrepancies που έχουν πλέον ανοίξει στην EC.
 

Attachments

  • EC responce to customer complain.jpg
    EC responce to customer complain.jpg
    278,6 KB · Προβολές: 1.565
Να σταθούμε λίγο στο ότι η Κομισιόν πράττει ως αναμενόταν (και είχα γράψει παλιότερα): Δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει/αναθεωρήσει τον 261, επομένως το δικαίωμα του επιβάτη στο να πάρει χρήματα πίσω παραμένει ως έχει. Η κατεύθυνση της Κομισιόν είναι ως προς τα voucher και πως πρέπει να διατίθενται.

"The voluntary vouchers should be protected against insolvency of the issuer, with a minimum validity period of 12 months, and be refundable after at most one year, if not redeemed. They should also provide passengers sufficient flexibility, should allow the passengers to travel on the same route under the same service conditions or the travellers to book a package travel contract with the same type of services or of equivalent quality. They should also be transferable to another traveller."

Η επίτροπος Vestager είπε επίσης πως ήδη έχουν σταλεί επιστολές στα κράτη-μέλη που έχουν παραβιάσει τη νομοθεσία. Τώρα βέβαια όπως έχει ξαναειπωθεί εδώ, είναι αρκετά κρίσιμο να δούμε πότε θα φτάσει η πρώτη απόφαση στο δικαστήριο.

Οι αεροπορικές φυσικά αντέδρασαν βρίσκοντας τις οδηγίες απογοητευτικές και συγχέουν την κατάσταση ακόμα περισσότερο.
 
If you have lost your job, if this is your entire holiday budget for travelling that sits in these tickets you cannot use any more, then you need a refund. And that is why we say this is your right, full stop,” said commissioner Margrethe Vestager

Ειπώθηκε το αυτονόητο που έχει συζητηθεί και εδώ, η κρίση δεν πλήττει μόνο τις εταιρίες αλλά και τους ανθρώπους αυτό το διάστημα. Να δούμε ποσό θα κοστίσει στην χώρα η ΠΝΠ και ποιες θα είναι οι αποφάσεις των ευρωπαϊκών δικαστηρίων.
 
Η ΕΕ λέει maximum Voucher για 12 μήνες και όχι 18 που λέει η ΠΝΠ. Λέει επίσης ότι θα πρέπει να υπάρχει εγγύηση της κάθε χώρας για την κάλυψη των χρημάτων σε περίπτωση πτώχευσης μιας εταιρείας χωρίς να διευκρινίζει ποιος εγγυάται για τις ιδιωτικές. Για τον λόγο αυτό παρακαλώ διεκδικείστε τώρα τα χρήματά σας για να μην τα πληρώσει ο Ελληνικός λαός. Έρχεται τσουνάμι.
 
Από 15/05/20 αναστέλλεται η 14ήμερη καραντίνα για παραμονή άνω των 72 ωρών σε χώρα του εξωτερικού, για τους κατοίκους της Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας (NRW). Είναι το πρώτο Κρατίδιο που χαλαρώνει τα ταξιδιωτικά μέτρα στη Γερμανία.

Η δε Ισλανδία ανοίγει απο 15/06/20 τα σύνορα της πάλι στους τουρίστες, δίνοντας την επιλογή ανάμεσα σε 14ήμερη καραντίνα ή σε τέστ για τον Κορωνοϊό στο αεροδρόμιο του Κέφλαβικ κατα την άφιξη, με το αποτέλεσμα να βγαίνει την ίδια μέρα. Οι υγιείς θα μπορούν να εισέλθουν κανονικά στην χώρα, όσοι εντοπιστούν με covid-19 θα εισέρχονται σε αναγκαστική καραντίνα 14 ημερών.
 
Και η Ιταλία ανοίγει τα σύνορά της για πολίτες χωρών της ΕΕ. Από 3 Ιουλίου αίρονται όλοι οι περιορισμοί και ανοίγουν τα σύνορα για να διευκολυνθεί ο τουρισμός. Έτσι αναστέλλεται και εδώ η 14ήμερη καραντίνα για όσουν έρχονται από το εξωτερικό.

Για να δούμε, πότε θα αρθεί το συγκεκριμένο μέτρο και στην Ελλάδα...
 
Top