Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

  • Thread starter Thread starter OveLix
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
H Rolls-Royce ανακοίνωσε ότι θα απολύσει 9.000 υπαλλήλους (από τους περίπου 52.000 που απασχολεί παγκοσμίως) λόγω της μείωσης της ζήτησης αεροπορικών κινητήρων.

Το αστείο είναι ότι σχεδόν όλα τα ελληνικά ΜΜΕ δημοσίευσαν την είδηση με φωτογραφίες πολυτελών αυτοκινήτων Rolls Royce, διότι κανείς αγράμματος ιντέρν (ακόμα και σε «σοβαρά» site) δεν διάβασε ποια εταιρεία έβγαλε την ανακοίνωση.

Άλλη είναι η Rolls-Royce Motor Cars (που ανήκει 100% στη BMW, κατασκευάζει αυτοκίνητα και που η τελευταία της ανακοίνωση έχει να κάνει με την προστασία των... μελισσών), και άλλη η Rolls-Royce Holdings στην οποία ανήκει το τμήμα κατασκευής κινητήρων (μεταξύ άλλων).

Μάλιστα η Rolls-Royce Motor Cars έχει μόλις 1.300 υπαλλήλους. Πώς θα απολύσει 9.000, μόνο οι μάστορες του copy-paste και της βαρεμάρας γνωρίζουν.

Η Καθημερινή έσωσε την τιμή του κλάδου :mrgreen:


Φυσικά, όσα αγγλόφωνα ΜΜΕ τη δημοσίευσαν έχουν φωτό αεροσκαφών ή κινητήρων.
 

Attachments

  • Screen Shot 2020-05-20 at 12.49.51.png
    Screen Shot 2020-05-20 at 12.49.51.png
    221,2 KB · Προβολές: 2.557
Η ΙΑΤΑ εξέδωσε τις προτάσεις της για τα αεροπορικά ταξίδια.

Στην εισαγωγή αναφέρει ότι οι οδηγίες βασίζονται στις μέχρι τώρα πληροφορίες και συστάσεις των υγειονομικών αρχών καθώς και στα μέτρα πρόληψης των κρατών και ότι αυτές θα ανανεώνονται ανάλογα με τα νέα στοιχεία και συμπεράσματα.

Εδώ μια περίληψη
https://www.kathimerini.gr/1079017/arti ... -aeroplano

Κι εδώ ολόκληρο το PDF
https://www.iata.org/contentassets/4cb3 ... iation.pdf
 
https://www.in.gr/2020/05/23/greece/mayri-lista-tou-tourismou-aytes-einai-oi-34-xores-ypsilou-kindynou-metadosis-elliniko-sxedio/Η «μαύρη λίστα» του τουρισμού: Αυτές είναι οι 34 χώρες υψηλού κινδύνου μετάδοσης – Το ελληνικό σχέδιο[/url]

Αυτό φέρεται να είναι το σχέδιο για τον έλεγχο των επιβατών, ανάλογα με την προέλευση της πτήσης τους.

Σύμφωνα με το άρθρο οι ευρωπαϊκες χώρες στο κόκκινο είναι οι εξής:
12-3.jpg


Αυτό που εγώ δεν καταλαβαίνω και δεν αποσαφηνίζεται απο το άρθρο είναι, αν στην κατάταξη μιας πτήσης θα μετράει μόνο η χώρα προέλευσης της πτήσης, ή και η περιοχή.

Για παράδειγμα, η λίστα αναφέρει μεταξύ άλλων την Γερμανία, αλλά εξειδικευμένα την Βαυαρία και την Βάδη Βυρτεμβέργη. Αυτό θα σημαίνει πως θα ελέγχονται ως "κόκκινες" μόνο οι πτήσεις από Μόναχο, Νυρεμβέργη, Στουτγκάρδη και Μέμινγκεν, ή απο όλη την χώρα (δηλαδή πχ. και Φρανκφούρτη, Βερολίνο, Ντίσσελντορφ, Κολωνία, Αμβούργο κ.ο.κ.;

Αν γνωρίζει κανείς λεπτομέριες, ας μας διαφωτίσει. Ευχαριστώ!
 
Το άλλο ερώτημα για μένα είναι πώς ελέγχουν από πού έρχεται κάποιος. Γιατί στη πτήση από ZRH ή FRA μπορείς να έχεις και αρκετούς επιβάτες από κόκκινες χώρες....
 
Όλα αυτά είναι προτάσεις της EASA. Δεν έχουν καμία νομική υπόσταση (ακόμα), μέχρι να αποφασίσει κάθε χώρα ξεχωριστά και μέχρι τότε είναι απλά guidelines.
To σχέδιο της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας φαίνεται να είναι ανά χώρα και όχι ανα περιοχή όπως οι οδηγίες της EASA, αλλά λεπτομέρειες δεν έχουμε δει ακόμα.
Έχουμε ακόμα αρκετό καιρό μέχρι τότε, και απ'όσο ακούω πολλές αεροπορικές και άλλοι παράγοντες του τουρισμού πιέζουν να μετακινηθεί η απελευθέρωση πτήσεων για 15 Ιουνίου από την 1η Ιουλίου που είναι τώρα για όλα τα αεροδρόμια και προορισμούς "εκτός χωρών με αρνητικά επιδημιολογικά χαρακτηριστικά".
 
Κι εγώ το καταλαβαίνω έτσι ότι αυτή η λίστα της EASA δεν είναι η τελική ελληνική λίστα των «μαύρων χωρών». Αλλά όταν εδώ και μήνες είσαι «αποκλεισμένος» στο εξωτερικό (έμεινα εκεί λόγω δουλειάς) και περιμένεις να γυρίσεις επιτέλους σπίτι σου, κάποια στιγμή θέλεις να ξέρεις πότε μπορείς, χωρίς να έχεις καραντίνα.

Κι εκεί προς το παρόν δεν βρίσκω πληροφορίες. Δηλ. τί θα ισχύει από 1-14 Ιουνίου - θα ανακοινώσουν ξανά τελευταία στιγμή ότι επεκτείνεται η καραντίνα; Ούτε για το τί θα ισχύει από 15-30 Ιουνίου για τις χώρες που δεν είναι στη λίστα των χωρών, από τις οποίες γίνονται δεκτοί οι ξένοι τουρίστες. Σαν να είμαστε όλοι τουρίστες....

Ενώ το εάν θα πετάξω αναγκαστικά μέσω ATH για μένα δεν παίζει ρόλο.
 
Ulrike":3hh0y7qw said:
Δηλ. τί θα ισχύει από 1-14 Ιουνίου - θα ανακοινώσουν ξανά τελευταία στιγμή ότι επεκτείνεται η καραντίνα;
Πολύ πιθανόν. ΟΙ αποφάσεις λαμβάνονται "βλέποντας και κάνοντας". :bash:
 
Βγήκε notam που επεκτείνει την απαγόρευση πτήσεων εξωτερικού στα αεροδρόμια εκτός Αθήνας, ως και 30 Ιουνίου
 
airfan":2q660let said:
Πιστεύω ότι για να γίνει αυτό , να ανοίξουν δηλαδή και τα υπόλοιπα αεροδρόμια για εξωτερικό θα πρέπει να έχουν εξοπλιστεί με τεστ για σε δειγματοληπτικούς ελέγχους τουλάχιστον και να διαθέτουν τον απαραίτητο χώρο και προσωπικό... Και τα αποτελέσματα να είναι άμεσα. . Ίσως τώρα να γίνονται οι σχετικες προετοιμασίες για τον Ιούλιο.
Προφανώς δεν έχουν βρει ακόμα το κατάλληλο προσωπικό και χώρους και υποψιάζομαι -αν και το απεύχομαι- ότι θα παραταθεί η NOTAM και μέσα στον Ιούλιο. Ελπίζω τουλάχιστον να μη συνεχιστεί η καραντίνα για όσους έρχονται από το εξωτερικό. Φέτος μας βλέπω για μεγάλο road trip...
 
Το να πετάω αναγκαστικά μέσω ATH δεν θα ήτανε τόσο πρόβλημα. Αν και ελπίζω ότι θα ανοίξουν τουλάχιστον τα πιο σημαντικά αεροδρόμια (SKG, HER κλπ.) για πτήσεις εξωτερικού.

Και για μένα το κύριο πρόβλημα είναι η καραντίνα, δεν μπορείς κάθε φορά να κάτσεις 14 μέρες σπίτι. Και μένει το ερώτημα πώς θα γίνει στη πράξη, εάν επιτρέπονται π.χ. οι Γερμανοί τουρίστες, στη πτήση από FRA και MUC όμως έχει και επιβάτες από Ιταλία, Ισπανία, Μεγάλη Βρετανία κλπ.

Τέλος πάντων, μέχρι και 14 Ιουνίου ακυρώθηκαν ήδη όλα τα εισιτήριά μου. Έχω τώρα για τέλος Ιουνίου. Οι πτήσεις θα ακυρωθούν (διεθνείς πτήσεις για Θεσσαλονίκη), και σκέφτομαι εάν θα αξίζει να ζητήσω rebooking μέσω ATH, αλλά εάν συνεχίζουν με τη καραντίνα...
 
Top