H Rolls-Royce ανακοίνωσε ότι θα απολύσει 9.000 υπαλλήλους (από τους περίπου 52.000 που απασχολεί παγκοσμίως) λόγω της μείωσης της ζήτησης αεροπορικών κινητήρων.
Το αστείο είναι ότι σχεδόν όλα τα ελληνικά ΜΜΕ δημοσίευσαν την είδηση με φωτογραφίες πολυτελών αυτοκινήτων Rolls Royce, διότι κανείς αγράμματος ιντέρν (ακόμα και σε «σοβαρά» site) δεν διάβασε ποια εταιρεία έβγαλε την ανακοίνωση.
Άλλη είναι η Rolls-Royce Motor Cars (που ανήκει 100% στη BMW, κατασκευάζει αυτοκίνητα και που η τελευταία της ανακοίνωση έχει να κάνει με την προστασία των... μελισσών), και άλλη η Rolls-Royce Holdings στην οποία ανήκει το τμήμα κατασκευής κινητήρων (μεταξύ άλλων).
Μάλιστα η Rolls-Royce Motor Cars έχει μόλις 1.300 υπαλλήλους. Πώς θα απολύσει 9.000, μόνο οι μάστορες του copy-paste και της βαρεμάρας γνωρίζουν.
Η Καθημερινή έσωσε την τιμή του κλάδου
Φυσικά, όσα αγγλόφωνα ΜΜΕ τη δημοσίευσαν έχουν φωτό αεροσκαφών ή κινητήρων.
Το αστείο είναι ότι σχεδόν όλα τα ελληνικά ΜΜΕ δημοσίευσαν την είδηση με φωτογραφίες πολυτελών αυτοκινήτων Rolls Royce, διότι κανείς αγράμματος ιντέρν (ακόμα και σε «σοβαρά» site) δεν διάβασε ποια εταιρεία έβγαλε την ανακοίνωση.
Άλλη είναι η Rolls-Royce Motor Cars (που ανήκει 100% στη BMW, κατασκευάζει αυτοκίνητα και που η τελευταία της ανακοίνωση έχει να κάνει με την προστασία των... μελισσών), και άλλη η Rolls-Royce Holdings στην οποία ανήκει το τμήμα κατασκευής κινητήρων (μεταξύ άλλων).
Μάλιστα η Rolls-Royce Motor Cars έχει μόλις 1.300 υπαλλήλους. Πώς θα απολύσει 9.000, μόνο οι μάστορες του copy-paste και της βαρεμάρας γνωρίζουν.
Η Καθημερινή έσωσε την τιμή του κλάδου

Φυσικά, όσα αγγλόφωνα ΜΜΕ τη δημοσίευσαν έχουν φωτό αεροσκαφών ή κινητήρων.