Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

tech_is_in_the_air":n6n2ppfw said:
lewton":n6n2ppfw said:
lewton":n6n2ppfw said:
Ξέρετε αν κάποιος που αναμένει 2 διαφορετικά vouchers (από διαφορετικές ακυρωμένες πτήσεις) θα μπορεί να τα συνδυάσει για μια κράτηση εφόσον είναι ακριβότερη από το καθένα χωριστά;
Τα vouchers εμφανίζονται ως διαφορετικές οντότητες στη σελίδα χρήστη ή ως ένα συνολικό ποσό voucher;
Ξαναρωτάω για την περίπτωση κάποιος που ξέρει δεν το είδε την πρώτη φορά.
Παρεμπιπτόντως πρόσεξα και το εξής στο email του voucher που έλαβα, οπότε δυστυχώς στην περίπτωση σου lewton νομίζω ότι δε μπορείς να συνδυάσεις 2 διαφορετικά vouchers σε μία πτήση:

7. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο ένας εκπτωτικός κωδικός ανά κράτηση και εφόσον η κράτηση περιλαμβάνει μόνο έναν επιβάτη.
(Με τη λέξη "εκπτωτικός κωδικός" εννοούν το voucher)
Μάλιστα, άρα ενώ τους έχει πληρώσει κάποιος πχ 200+300=500€ για 2 ακυρωμένες κρατήσεις και τώρα θέλει να κάνει μια νέα κράτηση 400€, του λένε ότι πρέπει να τους δώσει 100 επιπλέον στα 300, και να αφήσει τα 200 να κάθονται στο λογαριασμό του. :evil:
 
Για την υποτιθέμενη κράτηση των 400€ μπορείς πχ να την σπάσεις την κάθε μετάβαση σε 2 ξεχωριστά εισιτήρια: το πήγαινε των πχ 200€ το εξαργυρώνεις με το voucher των 200€ και το επιστροφής των άλλων 200€ το εξαργυρώνεις με το voucher των 300€, και σου μένει υπόλοιπο 100€. Γενικά λύσεις υπάρχουν.

Η προσφορά για δωρεάν αλλαγές εισιτηρίων χωρίς καμία επιπλέον χρέωση (+2.000Μ&Β μίλια), επεκτάθηκε και για τις πτήσεις μέχρι τέλος Ιουλίου και ισχύει για αλλαγές που θα γίνουν μέχρι 27/4 και νέα ημερομηνία ταξιδίου μετά την 1/9. Δεν νομίζω τυχαία να βάζουν και τις πτήσεις του Ιουλίου μέσα.
 
Μεγάλο κλέψιμο από την Aegran
 
niogr":3ukioojz said:
Για την υποτιθέμενη κράτηση των 400€ μπορείς πχ να την σπάσεις την κάθε μετάβαση σε 2 ξεχωριστά εισιτήρια: το πήγαινε των πχ 200€ το εξαργυρώνεις με το voucher των 200€ και το επιστροφής των άλλων 200€ το εξαργυρώνεις με το voucher των 300€, και σου μένει υπόλοιπο 100€. Γενικά λύσεις υπάρχουν.
Ισχύει αυτό.
Μετά όμως έχεις 2 ξεχωριστές κρατήσεις, και αν σου κάτσει η στραβή μπορεί να ακυρώσουν την πρώτη πτήση και να μην ακυρώσουν την πτήση επιστροφής οπότε σου χρεώνουν no-show και πάνε τα λεφτά. Ξέρω ότι έχουν πει ότι κατά τη διάρκεια της κρίσης με το COVID-19 είναι πιο ελαστικοί αλλά αν όλα πάνε στραβά και δεν δεχθούν να σου δώσουν voucher για την μη ακυρωμένη πτήση επιστροφής εσύ θα χάσεις λεφτά.
 
Φυσικά και ισχύει! Όπως ακριβώς τα γράφει το άρθρο είναι οι περισσότερες αεροπορικές αρχίζουν και συμβιβάζονται με την κοινοτική οδηγία... ακόμα και η skyexpress επιστρέφει χρήματα ακυρωθέντων πτήσεων
 
Fake news? :twisted:
Ακομα δεν εχεις παρει χαμπαρι ρε φιλε οτι η Αιγαιου ειναι το κακομαθημενο αγαπημενο παιδι της ελληνικης Κυβερνησης;
 
Κατανοώ την άποψη αρκετών σχετικά με την "απάτη" με τα voucher, αλλά καλό θα ήταν να σκεφτούμε τι ζημιές εκατομμυρίων έχει λόγω κορονοίου και πόση ανάγκη μετρητών έχει αυτόν τον καιρό. Εγώ λοιπόν είμαι υπερήφανος γιά την ύπαρξη αυτής της εταιρείας στην πατρίδα μου και επίσης υπερήφανος που την "δάνεισα" 250 ευρώ και πήρα 4 voucher και ελπίζω να μπορέσει να διασωθεί από αυτή την λαίλαπα που μας βρήκε.
 
axilleas7":6blprsfq said:
Fake news ακριβώς δεν είναι, αλλά το ύφος του άρθρου σε καμία περίπτωση δεν συμβαδίζει με την έννοια της αντικειμενικής ενημέρωσης.

Σε κανονικές συνθήκες, οι επιστροφές χρημάτων από τις αεροπορικές χρειάζονται αδικαιολόγητα πολύ χρόνο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, με αυτό που ζούμε υπάρχει δικαιολογία. Οι περισσότερες μεγάλες εταιρίες επιλέγουν την λύση του voucher άμεσα ή της επιστροφής χρημάτων σε απροσδιόριστο χρόνο.

Ενδεικτικά, η Air Canada μου έχει δώσει την επιλογή του voucher για πτήση που έχω για τον Ιούνιο.

Το "άτοκο δάνειο" είναι επίσης άστοχο. Η όλη διαδικασία τιμολόγησης και έκδοσης εισιτηρίου στις αερομεταφορές έχει χαρακτήρα άτοκου δανείου. Ο επιβάτης πληρώνει σε μία ημερομηνία Α μία υπηρεσία που θα χρησιμοποιήσει σε μεταγενέστερη ημερομηνία Β.

Αναμενόμενο πάντως πως πολλοί θα βγάλουν τώρα το άχτι τους στην Α3.
 
Jack21":1tzlwkx8 said:
Σε κανονικές συνθήκες, οι επιστροφές χρημάτων από τις αεροπορικές χρειάζονται αδικαιολόγητα πολύ χρόνο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, με αυτό που ζούμε υπάρχει δικαιολογία. Οι περισσότερες μεγάλες εταιρίες επιλέγουν την λύση του voucher άμεσα ή της επιστροφής χρημάτων σε απροσδιόριστο χρόνο.
Ναι,γιατί το voucher το έδωσαν με τη μία...30 εργάσιμες ημέρες λέει η απάντηση

Jack21":1tzlwkx8 said:
Ενδεικτικά, η Air Canada μου έχει δώσει την επιλογή του voucher για πτήση που έχω για τον Ιούνιο.
Η Air Canada δεν εμπίπτει στην Ευρωπαϊκή νομοθεσία.Η Finair για παράδειγμα επιστρέφει τα χρήματα...

Jack21":1tzlwkx8 said:
Το "άτοκο δάνειο" είναι επίσης άστοχο. Η όλη διαδικασία τιμολόγησης και έκδοσης εισιτηρίου στις αερομεταφορές έχει χαρακτήρα άτοκου δανείου. Ο επιβάτης πληρώνει σε μία ημερομηνία Α μία υπηρεσία που θα χρησιμοποιήσει σε μεταγενέστερη ημερομηνία Β.
Δεν αγοράζει κανείς όμως εισιτήριο για μετά από 18 μήνες.Εγώ για παράδειγμα το αγόρασα τέλη Δεκεμβρίου για ταξίδι τον Μάιο.Σε 18 μήνες πού θα ξέρω αν μπορώ να πάω ταξίδι;Το 2021 δεν είχα σκοπό να κάνω ταξίδι.

Jack21":1tzlwkx8 said:
Αναμενόμενο πάντως πως πολλοί θα βγάλουν τώρα το άχτι τους στην Α3.
Ναι,διότι έχουμε ανταγωνίστριες εταιρείες.Προσωπικά μόνο με την Α3 πετάω.Μόνο μια φορά πήγα με τη LOT και άλλη μία φορα με MALEV επειδή δεν είχε προορισμό εκεί.Γιατί να βγάλω άχτι;Μέχρις στιγμής ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος.
 
Top