Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

spotterakis":2tnko768 said:
Mηπως ήρθε η ωρα η Α3 να ξανασκεφτεί την στρατηγική της όσον αφορα το στόλο της, τωρα που η κίνηση καταρρέει κ θα κανει πολυ καιρο να επανέλθει στα προ-covid19 επίπεδα? Ισως να ξανασκεφτόταν τα Α223 ή τα Ε-195/Ε2-190/95, μιας και τα Α320 με 180θέσεις ισως αποδειχτουν μεγαλα;
Μήπως όλη αυτή η συζήτηση δεν έχει νόημα; Η Aegean έχει ήδη κάνει την επιλογή της, έχει δώσει ήδη ένα σκασμό λεφτά και προκαταβολές, έχει ήδη πάρει 4 ΝΕΟ και ήδη ένα κάνει test flights και άλλα έχουν ξεκινήσει να κατασκευάζονται και ήδη χάνει εκατομμύρια μάθε μέρα. Και εμείς συζητάμε να πάρει άλλο τύπο αεροσκάφους, χάνοντας ήδη χρήματα που έχει δώσει και να πληρώσει και πόσα παραπάνω για καινούρια αεροσκάφη που θα αργήσουν πολύ ή μεταχειρισμένα αντί για τα ολοκαίνουρια ΝΕΟ που έχει παραγγείλει; :rolleyes:
Κι αφήνω εκτός τις φτου κι από την αρχή εκπαιδεύσεις των πληρωμάτων στο νέο τύπο!
Άμα ξέρεις κάποιος καμία εταιρία παγκοσμίως που έχει κινηθεί έτσι, να μας το πει κι εμάς...
 
Ίσως το μόνο που μπορεί να στέκει είναι να μην εφαρμόσει την option για τα επιπλέον α/σκάφη που έχει.
Όλα τα άλλα θα κοστίσουν.
Ίσως η sky να βρεί καμιά ευκαιρία για να αναβαθμιστεί..
 
Μήπως να χτυπήσει καμιά αεροπορική με τη ρευστότητα που έχει τώρα που όλες ζητάνε κρατική ενίσχυση;! Τώρα διάβαζα για τις αυστριακές αερογραμμες πχ!! :D
 
GP707":1un6oe9k said:
Μήπως όλη αυτή η συζήτηση δεν έχει νόημα; Η Aegean έχει ήδη κάνει την επιλογή της, έχει δώσει ήδη ένα σκασμό λεφτά και προκαταβολές, έχει ήδη πάρει 4 ΝΕΟ και ήδη ένα κάνει test flights και άλλα έχουν ξεκινήσει να κατασκευάζονται και ήδη χάνει εκατομμύρια μάθε μέρα. Και εμείς συζητάμε να πάρει άλλο τύπο αεροσκάφους, χάνοντας ήδη χρήματα που έχει δώσει και να πληρώσει και πόσα παραπάνω για καινούρια αεροσκάφη που θα αργήσουν πολύ ή μεταχειρισμένα αντί για τα ολοκαίνουρια ΝΕΟ που έχει παραγγείλει; :rolleyes:
Κι αφήνω εκτός τις φτου κι από την αρχή εκπαιδεύσεις των πληρωμάτων στο νέο τύπο!
Άμα ξέρεις κάποιος καμία εταιρία παγκοσμίως που έχει κινηθεί έτσι, να μας το πει κι εμάς...

Δεν εννοουσα να αγορασει σιγουρα, αλλα με leasing..Tα Νeo θα ερθουν έτσι κι αλλιως, δεν ειπε κανεις να μην τα πάρει, αλλά μπορεί να παει τις ημερομηνίες παραλαβής των υπολοίπων πιο πισω και να αποσυρει τα παλιοτερα ceo..Εξάλλου η Αιρμπας μειώνει την παραγωγή από 60 σε 40/μήνα..Ναι, ειναι εξτρα κοστος η εκπαίδευση σε ένα νέο τυπο, απλα βαζεις στο ζύγι μακροπρόθεσμα κόστη,αποδοσεις, κέρδη κτλ απο μια τετοια κίνηση, οταν δεν εχεις τα κατάλληλα α/φη για thin routes..Kόβεις συχνότητες με ό,τι συνεπαγεται αυτό ή διατηρείς με μικρότερα α/φη και συνεχίζεις να προσφέρεις flexibility στους επιβάτες σου στο δικτυο σου (και της Star)?..Eκτός φυσικα αν την συμφέρει να πετάει μισοάδεια ά/φη μέχρι να επανακάμψει η κίνηση, σε 2-3 χρονια όπως ακουγεται..
 
Montezouma":lq2i9js1 said:
Μήπως να χτυπήσει καμιά αεροπορική με τη ρευστότητα που έχει τώρα που όλες ζητάνε κρατική ενίσχυση;! Τώρα διάβαζα για τις αυστριακές αερογραμμες πχ!! :D

Tο μεταφέρω χωρίς επιφύλαξη ότι διερευναται αν μπορεί να γίνει χαλίφης στην θέση του χαλίφη ;) Δεν λέω για την Austrian, απλά η ιδέα είναι στο μυαλό του πολύ μεγάλου.
 
Αν ο Χαλίφης είναι η LH και δεν κοιτάζει την Austrian τότε ποια κοιτάζει ο Ευτύχης?
Η Swiss και η Brussels μένουν. Έχει η Swiss τέτοιο πρόβλημα που να θέλει η LH να την ξεφορτωθεί? Το βλέπω χλωμό.
Με την Brussels Airlines γιατί να μπλέξει? Είναι dead man walking που λένε και στο χωριό μου.
Ή μήπως θα μπει κατευθείαν ως μεγαλομέτοχος του ομίλου LH? :p
 
Υπάρχει και η eurowings :rolleyes:
 
Πάντως με τόσα αεροσκάφη στο έδαφος είναι πολύ καλή ευκαιρία για βάψιμο των 320ceo που θα παραμείνουν στο στόλο με το νέο livery.
 
Πολλά πράγματα ονειρεύεστε: Νέο τύπο αεροσκάφους; Βάψιμο στο neo livery; :rolleyes:

Ε ΔΕ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.

Ψέμματα, θα δείτε πετσοκόμματα σε προορισμούς και συχνότητες που αναλόγως την εξέλιξη της κατάστασης μπορεί να ενταθούν. Ήδη στο θερινό (Ιούνιο-Αύγουστο) αφαιρούνται πτήσεις σε επιλεγμένες μέρες και ώρες ακόμα και από προορισμούς-φιλέτα (π.χ. ATH-BRU).
 
Καραμήτρος Air":2pyzqunu said:
Αν ο Χαλίφης είναι η LH και δεν κοιτάζει την Austrian τότε ποια κοιτάζει ο Ευτύχης?
Η Swiss και η Brussels μένουν. Έχει η Swiss τέτοιο πρόβλημα που να θέλει η LH να την ξεφορτωθεί? Το βλέπω χλωμό.
Με την Brussels Airlines γιατί να μπλέξει? Είναι dead man walking που λένε και στο χωριό μου.
Ή μήπως θα μπει κατευθείαν ως μεγαλομέτοχος του ομίλου LH? :p


ΟΚ δεν νομίζω ότι ο Ευτύχης μπορεί να δει την SWISS ούτε σε κάποιο όνειρο τρελό, όχι με τον τωρινό στόλο σίγουρα. Αυτό που έγραψα όμως είναι επιβεβαιωμένο, ότι ο Ευτύχης κοιτάει εταιρείες του Βορρά και ότι αναμένουν ''κανονικούς'' ρυθμούς στη Α3 από μέσα Ιουνίου. Τώρα πρέπει να περιμένουμε για τα πιστόλια, θα υπάρξουν πολλά και οι κυβερνήσεις δεν έχουν για όλους. Εδώ η LH απέσυρε 40 αεροσκάφη με 20 wide bodies...Δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να το συλλάβουμε αυτό, Α380,747 και 340 σε έναν μήνα μέσα έγιναν καπνός; .. Πριν 2 χρόνια αγόραζες μια μετοχή των Γερμανών με 30Ε...Ξέρετε πόσο κοστίζει τώρα; 8.5 με την προσδοκία διάσωσης από την Μάνταμ που έλεγε και μια ψυχή... και σου λένε και ευχαριστώ.

Τι κασέρι έχει στις τσέπες του και τι θα κάνει τελικά λίγοι γνωρίζουν, αλλά αν κάνεις μια κίνηση κάποτε, την κάνεις τώρα που είναι φτηνά.
 
Top