Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

  • Thread starter Thread starter flyglobesman
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πότε θα ακυρώσει και επίσημα αυτές τις πτήσεις που ήδη δεν πουλάει πια (και που στο Expertflyer όλες οι διαθεσιμότητες είναι στο 0); Έχω κάποια εισιτήρια για BRU-SKG / SKG-BRU που προφανώς δεν θα γίνουν (τη βλέπω από Σεπτέμβριο, και μόνο τη πτήση της Πέμπτης), οι κρατήσεις μου όμως εμφανίζονται ακόμα κανονικά.

Εάν προσπαθώ να αλλάξω ημερομηνία, μου δίνει εναλλακτικές μόνο μέσω Αθήνας, και σε αυτή τη περίπτωση φυσικά με μεγάλη διαφορά ναύλου. Ελπίζω όμως ότι μετά από ακύρωση θα μου το αλλάξει δωρεάν….
 
Άρα, συνοψίζοντας, η προθεσμία αλλαγών κρατήσεων που αρχικά ήταν 08 Απριλίου μετά έγινε 10 και τώρα πήγε στις 16 Απριλίου. Επίσης όσον αφορά την περίοδο των πτήσεων αρχικά ήταν μόνο ο Μάϊος ενω τώρα περιλαμβάνεται και όλος ο Ιούνιος.
 
tech_is_in_the_air":1onvjxak said:
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει τόσο το θέμα της διάρκειας (12 vs 18 μήνες), όσο το γεγονός ότι αν μια νέα πτήση είναι πιο οικονομική από την αξία του voucher, τότε η διαφορά με τους παλιούς όρους χάνεται ενώ με τους νέους μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε επόμενη κράτηση. Άμα λάβω το voucher και μάθω κάτι νεότερο θα ενημερώσω...

Ήρθε σήμερα το voucher (για το οποίο είχα κάνει αίτηση όταν ίσχυαν οι όροι του 12μηνου) και τελικά εκδόθηκε με τους νέους όρους: 18 μήνες και το υπόλοιπο μένει στο voucher αν δεν χρησιμοποιηθεί όλο σε μία κράτηση :banana:
 
Είδατε που ανησυχούσατε μερικοί και λέγατε για παρανομίες και καταγγελίες; :mrgreen:
 
tech_is_in_the_air":15lsd25f said:
tech_is_in_the_air":15lsd25f said:
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει τόσο το θέμα της διάρκειας (12 vs 18 μήνες), όσο το γεγονός ότι αν μια νέα πτήση είναι πιο οικονομική από την αξία του voucher, τότε η διαφορά με τους παλιούς όρους χάνεται ενώ με τους νέους μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε επόμενη κράτηση. Άμα λάβω το voucher και μάθω κάτι νεότερο θα ενημερώσω...

Ήρθε σήμερα το voucher (για το οποίο είχα κάνει αίτηση όταν ίσχυαν οι όροι του 12μηνου) και τελικά εκδόθηκε με τους νέους όρους: 18 μήνες και το υπόλοιπο μένει στο voucher αν δεν χρησιμοποιηθεί όλο σε μία κράτηση :banana:

επίσης, σε περίπτωση μη χρήσης του voucher μέσα στο διάστημα των 18 μηνών, μπορεί να εξαργυρωθεί.
 
lewton":2v4si7di said:
lewton":2v4si7di said:
Ξέρετε αν κάποιος που αναμένει 2 διαφορετικά vouchers (από διαφορετικές ακυρωμένες πτήσεις) θα μπορεί να τα συνδυάσει για μια κράτηση εφόσον είναι ακριβότερη από το καθένα χωριστά;
Τα vouchers εμφανίζονται ως διαφορετικές οντότητες στη σελίδα χρήστη ή ως ένα συνολικό ποσό voucher;
Ξαναρωτάω για την περίπτωση κάποιος που ξέρει δεν το είδε την πρώτη φορά.
Παρεμπιπτόντως πρόσεξα και το εξής στο email του voucher που έλαβα, οπότε δυστυχώς στην περίπτωση σου lewton νομίζω ότι δε μπορείς να συνδυάσεις 2 διαφορετικά vouchers σε μία πτήση:

7. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο ένας εκπτωτικός κωδικός ανά κράτηση και εφόσον η κράτηση περιλαμβάνει μόνο έναν επιβάτη.
(Με τη λέξη "εκπτωτικός κωδικός" εννοούν το voucher)
 
Μόλις μου ήρθε μήνυμα πως έγινε πίστωση 2.000 μιλίων για εισιτήριο που άλλαξα πριν μια εβδομάδα. Νόμιζα πως θα τα πίστωναν όταν θα γινόταν η πτήση.
 
Προς διαχειριστές: Νομίζω το να συζητάμε σε αυτό το θέμα για το αν ακυρώθηκε η πτήση μας ή αν πήραμε voucher δεν έχει να κάνει με τις εξελίξεις και τις επιπτώσεις του covid στην εταιρεία και θα έπρεπε να συζητιέται σε κάποιο άλλο thread που έχει να κάνει με εισιτήρια. Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση.
 
Top