Cabin Crew στη Ryanair

  • Thread starter Thread starter dimitrisgr
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Μέγα θέμα σημερα στις ειδήσεις του Άλφα και κράξιμο για τις απαιτήσεις της FR να πληρώνεις την εκπαίδευσή σου, με το γνωστό κοράκι-Βερύκιο να ωρύεται για την κακούργα κοινωνία/εταιρεία όπου τα άνεργα τέκνα ετούτης της χώρας θα πρέπει να πληρώσουν για να δουλέψουν,ενώ ζήτησε επιτακτικά την επέμβαση του Υπουργείου Εργασίας,της ΓΣΕΕ, της της Επιθεώρησης, της Εθνοφρουράς,των Ματ κτλ κτλ, να τους σώσουν απτα ξένα αρπακτικά..(ας μείνουν στα δικά μας με 200 ευρω το μηνα..) :rant:
...Εκπρόσωπος της εταιρείας κληθείς να απαντήσει γιατί ζητάει λεφτά από τους υποψήφιους τοπαιξε κινέζος 8) και έριξε το μπαλάκι στις εταιρείες που αναλαμβάνουν την στρατολογηση υποψηφίων, μετά ειπε ότι παντού γίνεται αυτό και σε άλλα κατατρεγμένα-και-στον-μπύθουλα-κράτη-όπως-εμείς, για τους δε μισθούς που θα πάρουν όσοι προσληφθούν σε σύγκριση με τα 586 πουναι ο βασικός σε μας, δήλωσε...άγνοια αλλά από την άλλη,είπε ότι θαναι..σχετικά καλοί μισθοί..Δλδ; αντί 586 θα παίρνουν 686; 800; 1000; τι εστί καλός μισθός για την Ryanair σε μας τους φτωχομπινέδες...; :? ...Ρεπορτάζ σε εφημερίδα αναφέρει ότι προσήλθαν χοντρικά 200αριά άτομα,οι 30 απορρίφθηκαν με τη μια λόγω εμφάνισης,αγγλικών-Κάτω Παρταλίου κτλ και έμειναν να αξιολογηθούν καμιά 150αριά απτους οποίους οι 80 θα φύγουν στα ξένα...Τώρα βέβαια από εφημερίδα σε εφημερίδα οι αριθμοί παίζουν αλλά μια ιδέα ναχουμε..

Όσοι ευτυχείς πάρουν το πράσινο φως ας γράψουν 2 γραμμές για το τι..βασανιστήρια πέρασαν στα χέρια των Ιρλανδών βαρβάρων κι αν επενέβη ο Βερύκιος με σούπερ-πούμα να τους σώσει... :lol:
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Μόνο που η Ryanair και η Crewlink λειτουργούν με το συγκεκριμένο τρόπο εδώ και χρόνια και δεν πρόκειται να τους σταματήσει κανείς. Με 300 αεροπλάνα και ογδόντα εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο νομίζω πως ξέρουν πολύ καλά τη δουλειά τους.

ΥΓ: Υπάρχει ένας στίχος που λέει «κάνεις ό,τι θέλεις και κάποιους τους πονάει»...
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Ευρώπη δε θέλαμε;Νόμιμα είναι όλα.
Ας θυμηθούν επίσης κάποιοι επίδοξοι προστάτες εργαζομένων ότι και σε ελληνικές εταιρείες υπήρξαν ρήτρες επιστροφής χρηματικών ποσών σε αυτές αν ο εργαζόμενος αποχωρούσε πριν από συγκεκριμένο διάστημα.Μια τέτοια ήταν και η Ολυμπιακή (Η κανονική,όχι η γιαλαντζί).
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Αγαπητοί φίλοι/φίλες υποψήφιοι Ιπτάμενοι Συνοδοί/Φροντιστές. Καταλαβαίνω την αγωνία και τις προσπάθειές σας για την ανεύρεση εργασίας. Η κάθε εταιρεία εφαρμόζει τους δικούς της κανόνες και τις διαδικασίες που αφορούν την πρόσληψη της συγκεκριμένης ειδικότητας. Βασική όμως απαίτηση όλων σας θα πρέπει να είναι η γνωστοποίηση εκ μέρους της κάθε εταιρείας, των απαιτήσεων και του κόστους, πριν από την έναρξη της διαδικασίας πρόσληψης. Σωστά και τίμια και όποιος θέλει παίζει μπάλα. Από την στιγμή που δεν υπάρχουν συγκεκριμένες σπουδές, παρά μόνο η Νομοθετική υποχρέωση της EASA προς τις εταιρείες, για την παρακολούθηση συγκεκριμένης εκπαίδευσης εντός της εταιρείας ή σε αναγνωρισμένο( από την ΥΠΑ κάποιας χώρας) εκπαιδευτικό κέντρο και η αντίστοιχη έκδοση Βεβαίωσης παρακολούθησης (μέχρι 31-12-2003 εφαρμόζονταν κατόπιν παρακολούθησης της εκπαίδευσης από αναγνωρισμένο φορέα/εταιρεία και εξετάσεων στην ΥΠΑ, η έκδοση Άδειας Ιπταμένης Συνοδού/Φροντιστή, μετά καταργήθηκε), τα πράγματα άλλαξαν. Δεν υπάρχουν λοιπόν σπουδές για την άσκηση των καθηκόντων παρά μόνο εκπαίδευση /ενημέρωση και ανάλογα με την εμπειρία του καθενός λέμε ότι απασχολείτε σε αυτή την ειδικότητα. Επειδή η συγκεκριμένη εκπαίδευση απαιτεί κάποιο κόστος, το οποίο θα πρέπει να το καταβάλει κάποιος, σήμερα στο σύνολό τους οι εταιρείες το ζητάνε από τους υποψήφιους εργαζόμενους. Ζητήσατε ποτέ επιστροφή χρημάτων από κάποια σχολή για την εκπαίδευσή σας? Το κόστος της στολής επίσης πρέπει να καταβληθεί από τον χρήστη διότι οι σοβαρές εταιρείες δεν δίνουν μεταχειρισμένες στολές. Σαν ένδειξη του τι συμβαίνει στον ίδιο χώρο θα σας πω ότι στους Μηχανικούς ζητάνε να έχουν τον δικό τους εργαλειοφόρο που κοστίζει πολύ περισσότερα. Στην αγορά επικρατεί ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης, αν δεν πάτε εσείς θα πάει κάποιος άλλος, άνεργοι εκατομμύρια. Προσωπική μου άποψη: αν κάποιος επιθυμεί να εργαστεί μόνο μια σεζόν, να μην το επιχειρήσει καθόλου, οικονομικά δεν συμφέρει (χαμηλός μισθός – κόστος εκπαίδευσης = περίπου μηδέν).Καλή δύναμη σε αυτούς που πραγματικά αγαπούν και επιθυμούν να απασχοληθούν σε αυτή την ειδικότητα. Η ειδικότητα έχει πολλές και μάλιστα αυστηρές απαιτήσεις (προσωπικές, οργανικές, εμφανισιακές, κλπ) όποιος δεν τα έχει θα εγκαταλείψει στην πορεία και είναι κρίμα.
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Με άλλα λόγια όπως έγραψε και η Guardian επιστρέφουμε σε εποχές «Γαλέρας», δηλαδή σα να λέμε ότι η εταιρία στρατολόγησης Crewlink για λογαριασμό της αισχρο-επιδοτούμενης κιόλας Ryanair, έχει παρόμοιο αλλά «νόμιμο» όμως ρόλο λειτουργίας στην πολιτισμένη ΕΕ, με αυτόν των τούρκων κι όχι μόνο δουλεμπόρων, οι οποίοι τα «παίρνουν» από τους δύσμοιρους νόμιμους και μη μετανάστες, για νέες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα της Τροικανής ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, άσχετα αν στη συνέχεια μπορεί να τις «πνίξουν» με τους όρους των συμβάσεων που πρόκειται να υπογράψουν οι υποψήφιες Α/Σ
WUNDERBAR!
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Ναι, πληρώνεις την εκπαίδευσή σου. Αν αποτύχεις στην εκπαίδευση, τα δίδακτρα δεν επιστρέφονται. Επίσης, εργάζεσαι με σύμβαση της Crewlink και όχι της Ryanair. Όμως κάνεις τη (σκληρή) δουλειά για την οποία έκανες αίτηση, με τους όρους που διάβασες και υπέγραψες. Συν τοις άλλοις, η Ryanair δίνει την ευκαιρία σε πολλούς ανθρώπους να κάνουν αυτήν τη δουλειά, στους οποίους άλλες ελληνικές εταιρείες δεν θα έδιναν.

ΥΓ: Ένα μεγάλο πλεονέκτημα της Ryanair σε σχέση με τον δουλέμπορα λέγεται staff travel. :wink:
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

CHRISTOS55":bx5ok30t said:
Το κόστος της στολής επίσης πρέπει να καταβληθεί από τον χρήστη διότι οι σοβαρές εταιρείες δεν δίνουν μεταχειρισμένες στολές.
Οι σοβαρές εταιρίες δε θα πέσουν τόσο χαμηλά έτσι ώστε να σου ζητήσουν να πληρώσεις εσύ τη στολή σου. Θα σου πουν όμως, πως όταν διακοπεί η συνεργασία σας θα πρέπει να επιστρέψεις τη στολή και ότι άλλο τη συνοδεύει. Αυτό ναι είναι απόλυτα κατανοητό, όχι όμως να πληρώσω 2 χιλιάρικα για κάτι που πρέπει να μου παρέχει η εταιρία.
Cross":bx5ok30t said:
Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Ναι, πληρώνεις την εκπαίδευσή σου. Αν αποτύχεις στην εκπαίδευση, τα δίδακτρα δεν επιστρέφονται. Επίσης, εργάζεσαι με σύμβαση της Crewlink και όχι της Ryanair. Όμως κάνεις τη (σκληρή) δουλειά για την οποία έκανες αίτηση, με τους όρους που διάβασες και υπέγραψες. Συν τοις άλλοις, η Ryanair δίνει την ευκαιρία σε πολλούς ανθρώπους να κάνουν αυτήν τη δουλειά, στους οποίους άλλες ελληνικές εταιρείες δεν θα έδιναν.

ΥΓ: Ένα μεγάλο πλεονέκτημα της Ryanair σε σχέση με τον δουλέμπορα λέγεται staff travel. :wink:

Cross, η εταιρία που σε σέβεται δε θα σε βάλει να την πληρώσεις. Θα σε πληρώσει αυτή όμως γιατί σε απασχολεί. Στην εκπαίδευση μου στη British, όχι μόνο μου πλήρωσαν τον βασικό μισθό, αλλά μου δίναν για κάθε μέρα που πήγαινα τα flight duty hours ανάλογα με το πόσες ώρες ήμουν εκεί. Οσο για τα staff travel tickets που αναφέρθηκε, όλες οι μεγάλες εταιρίες έχουν και staff travel, και hotline και stand by. Στην προκειμένη εταιρία όμως δεν πρόκειται για σκληρή δουλειά, αλλά για εκμετάλλευση. Οι μισθοί που παίρνουν τα παιδιά στη raynair δε φτάνουν ούτε για ζήτω. Δεν έχουν καν βασικό, πληρώνονται καθαρά με το πόσες ώρες πετάνε. Ουτε τα standby πληρώνονται. Πόσες ώρες να πετάξεις δηλαδή στη Low season; Και σε μια μεγάλη πόλη τι να πρωτοπληρώσεις με αυτά. Και ποιος θα σε προστατέψει εσένα ως εργαζόμενο από τις αμέτρητες ρήτρες που έχει το συμβόλαιο σου; Γιατί να πρέπει να πείς και ευχαριστώ στην κάθε raynair επειδή απλά σου δίνει μια θέση; Για μένα είναι απαράδεκτη η κατάσταση που επικρατεί εκεί μέσα και πραγματικά στεναχωριέμαι όταν ακούω πληρώματα της raynair να περιγράφουν τις συνθήκες κάτω από οποίες δουλεύουν. Πριν πάτε σκεφτείτε σοβαρά πολλά πράγματα. Το να είσαι στην αβεβαιότητα, ειδικά σε μια ξένη χώρα είναι τεράστιο θέμα
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Ενώ η British Airways δίνει φοβερρούς μισθούς, ώστε τα παιδιά που δουλεύουν Mixed Fleet από Χήθροου δεν έχουν λεφτά ούτε για ένα ποτό στις διανυκτερεύσεις. Δε γίνεται να συγκρίνουμε legacy με χαμηλού κόστους. Ξέρω κόσμο που δουλεύει ή έχει δουλέψει και στις δυο εταιρείες και έχω ολοκληρωμένη άποψη. Η Ryanair δεν είναι ιδανική, δεν είναι όμως δα και τόσο κακή όσο πολλοί την παρουσιάζουν. Όποιος δε θέλει, απλά δεν πηγαίνει. Όσοι όμως το θέλουν, καλά θα κάνουν να το τολμήσουν.
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Κατ' αρχήν τα λεφτά που δίνουν εδώ δεν πρόκειται να τα δώσει η raynair ούτε στον αιώνα τον άπαντα. Όσο για το αν έχουν να πάρουν ποτό στις διανυκτερεύσεις δε μπορώ καν να το σχολιάσω. Αν θέλεις να κάνεις κάθε μέρα αχαλίνωτο clubbing ή να έχεις παρόμοιο τρόπο ζωής τότε δε σου φταίει ο μισθός σου αλλά το πώς οργανώνεσαι. Επίτρεψε μου όμως να ξέρω καλύτερα τι γίνεται στις διανυκτερεύσεις και στα pay slips γενικότερα. Για το αν είναι κακή ή όχι η raynair το έχει δείξει η ιστορία. Δεν είναι ''πάω και αν μου κάνει οκ''. Υπάρχουν παιδιά που αναγκάστηκαν να φυγουν και έκαναν πολύ καιρό να βρουν δουλειά της προκοπής γιατι η μαγική raynair, δεν έδινε ούτε ένα τυπικό reference. Συμφωνώ με το ότι όποιος δε θέλει δεν πηγαίνει, για το αν θα κάνει καλά να το τολμήσει όμως, ας το σκεφτεί και δυο φορές πριν πάρει την απόφαση
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Μην το παίρνεις τόσο προσωπικά για τη British Airways και παραδέξου ότι δεν είναι αυτό που ήταν κάποτε. Αντικειμενικά πληρώνει πολύ λίγα χρήματα για τη δουλειά που σου ζητά, απλά καμαρώνεις που δουλεύεις για εθνικό αερομεταφορέα. Έχει πληρώματα διαφορετικών ταχυτήτων, με διάφορες συμβάσεις και διάφορους στόλους.
Κάπως έτσι είναι και η Ryanair, άλλοι είναι με σύμβαση της Crewlink και άλλοι με σύμβαση Ryanair. Η δε Ryanair είναι καλό «σχολείο» και ένα καλό βήμα για αρχή. Ας μην είμαστε απόλυτοι και ας αφήσουμε τον κόσμο να πετάξει. Υπάρχουν πολύ χειρότεροι εργοδότες!
 
Top