air dreamer
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 29/01/2010
- Μηνύματα
- 125
- Likes
- 3
- Περιοχή
- Athens
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- EZY
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.
Η αλήθεια για τις 2800 θέσεις εργασίας που δήθεν θα δημιουργήσει η Ryanair στην Ελλάδα.
Η ελληνική δημοσιογραφία δεν σταματά ποτέ να μας εκπλήσσει δυσάρεστα με τις υπερβολές της και ενίοτε με την ηθελημένη παραπληροφόρηση, προκειμένου να εντυπωσιάσει εύκολα και άκοπα, σε βαθμό που πλέον αυτό είναι επικίνδυνο για την ίδια την ελληνική κοινωνία
Αυτό που συμβαίνει αυτές τις μέρες με τις 2800 υποτιθέμενες θέσεις εργασίας, που δήθεν θα προκηρύξει η Ryanair για τις βάσεις που δημιουργεί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, είναι ένα ακόμη χαρακτηριστικό παράδειγμα.
Ποια είναι η αλήθεια.
Οι άνθρωποι της Ryanair επικαλούνται εδώ και χρόνια μια μελέτη που κάποτε, κάποιος, κάπου έκανε, η οποία ισχυρίζεται ότι για κάθε ένα εκατομμύριο επιβάτες που μεταφέρει σε ένα αεροδρόμιο, δημιουργούνται στην ευρύτερη περιοχή 1000 θέσεις εργασίας κυρίως στον τουριστικό τομέα. Την μελέτη αυτή, που θεωρητικά φτιάχτηκε από ανεξάρτητο φορέα αλλά μόνο η Ryanair χρησιμοποιεί, την επικαλείται συνεχώς, αφενός για να εντυπωσιάζει εύκολα και να προκαλεί θετικό ντόρο και αφετέρου προκειμένου πιο εύκολα να πείθει τους τοπικούς φορείς να της δίνουν επιδοτήσεις. Και τα έχει καταφέρει καλά αφού ακόμη και στην φτωχή Ελλάδα, η Ryanair καταφέρνει και εξασφαλίζει επιδοτήσεις εκατομμυρίων από τις έντεκα περιοχές στις οποίες πετά.
Παράλληλα αυτό διευκολύνει και τους ντόπιους πολιτικούς να κοκορεύονται ότι δημιουργούν ανάπτυξη στην περιοχή τους, δηλαδή θέσεις εργασίας, τουρισμό κλπ. και να ζητούν ψήφους.
Δυστυχώς αυτή την μελέτη που επικαλέστηκε και πάλι η Ryanair για την δημιουργία των δυο βάσεων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, την πήραν κάποια μέσα μαζικής ενημέρωσης στην χώρα μας, την διαμόρφωσαν όπως ήθελαν και κοροϊδεύουν τον κόσμο ιδιαίτερα τους ανέργους που ψάχνουν από κάπου να κρατηθούν.
'Έτσι από χθες δεκάδες άτομα επικοινωνούν με το αεροδρόμιο αλλά ακόμη και με τα Omorfa Taxidia, προσπαθώντας να μάθουν που μπορούν να στείλουν βιογραφικό.
Η πραγματικότητα είναι ότι η Ryanair δεν θα προσλάβει ούτε έναν υπάλληλο στην Ελλάδα. Τα γραφεία της βρίσκονται στο Δουβλίνο και εκεί εδρεύει ακόμη και ο υπεύθυνος μάρκετινγκ αρμόδιος για την Ελλάδα, την Ιταλία και την Κροατία. Μάλιστα όταν οι άνθρωποι της Ryanair έδωσαν συνέντευξη τύπου πριν λίγες μέρες στην Θεσσαλονίκη με αφορμή την δημιουργία της βάσης, ρωτήθηκαν από τα Omorfa Taxidia αν θα προσλάβουν έστω και ένα άτομο. Η απάντηση τους ήταν αρνητική και επανέλαβαν την θεωρία περί 1600 θέσεων εργασίας που εκτιμούν πως θα δημιουργηθούν στην πόλη, σε παράπλευρες δραστηρίοτητες. Για το θέμα είχαμε αναφερθεί σχετικά σε ανάρτηση εκείνη την ημέρα.
Για να διαπιστώσει κάνεις πόσο ψεύτικο είναι αυτό που γράφεται για τις 2800 θέσεις εργασίας αρκεί να αναλογιστεί πως η Aegean μαζί με την Olympic, με στόλο 45 αεροσκαφών, έχουν λιγότερους υπαλλήλους και στελέχη, την ώρα που η Ryanair θα έχει συνολικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μόλις τρία αεροσκάφη.
Καθώς όμως στην χώρα μας τα πρωτεία στην γελοιότητα διεκδικεί και το πολιτικό μας σύστημα, για το θέμα έκανε δήλωση ακόμη και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου, για τον οποίο αυτή η εξέλιξη επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη των μεγάλων επενδυτών στην ελληνική οικονομία.
«Εμπιστοσύνη που οικοδομήθηκε με συνεχείς επαφές και επίπονες προσπάθειες της κυβέρνησης και προσωπικά του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά», συμπληρώνει με στόμφο ο κ. Κεδίκογλου και εκτιμά ότι οι θετικές επενδυτικές ανακοινώσεις για την οικονομία θα συνεχιστούν.
Προφανώς επειδή η κυβέρνηση δεν μπορεί να δημιουργήσει η ίδια νέες πραγματικές θέσεις εργασίας, κάνει δηλώσεις επί φανταστικών θέσεων εργασίας που άλλοι δήθεν δημιουργούν. Τραγικό για την χώρα μας.
Επ' ευκαιρίας να αναφερθούμε σε ένα άλλο παραμύθι που παίζει αυτή την εποχή σε σχέση με την Ryanair. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι επενδύει στην Ελλάδα μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ. Η πραγματικότητα είναι ότι δεν έχει επενδύσει ούτε ένα ευρώ, απλά τα εκατομμύρια που επικαλείται, αφορούν στην άξια των τριών αεροσκαφών που θα εδρεύουν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αεροσκάφη που όποτε θέλει τα παίρνει και φεύγει.
Τελειώνοντας να αναφέρουμε πως είναι θετικό να έρχονται αεροπορικές εταιρίες στην χώρα μας. Η παρουσία τους, δημιουργεί ανταγωνισμό, ευκαιρίες για ανάπτυξη και ενισχύει τον τουρισμό. Ωστόσο άλλο αυτό και άλλο να δημιουργούνται ψεύτικες ελπίδες σε ανθρώπους που ψάχνουν απεγνωσμένα μια ευκαιρία στην ζωή τους.
Η αλήθεια για τις 2800 θέσεις εργασίας που δήθεν θα δημιουργήσει η Ryanair στην Ελλάδα.
Η ελληνική δημοσιογραφία δεν σταματά ποτέ να μας εκπλήσσει δυσάρεστα με τις υπερβολές της και ενίοτε με την ηθελημένη παραπληροφόρηση, προκειμένου να εντυπωσιάσει εύκολα και άκοπα, σε βαθμό που πλέον αυτό είναι επικίνδυνο για την ίδια την ελληνική κοινωνία
Αυτό που συμβαίνει αυτές τις μέρες με τις 2800 υποτιθέμενες θέσεις εργασίας, που δήθεν θα προκηρύξει η Ryanair για τις βάσεις που δημιουργεί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, είναι ένα ακόμη χαρακτηριστικό παράδειγμα.
Ποια είναι η αλήθεια.
Οι άνθρωποι της Ryanair επικαλούνται εδώ και χρόνια μια μελέτη που κάποτε, κάποιος, κάπου έκανε, η οποία ισχυρίζεται ότι για κάθε ένα εκατομμύριο επιβάτες που μεταφέρει σε ένα αεροδρόμιο, δημιουργούνται στην ευρύτερη περιοχή 1000 θέσεις εργασίας κυρίως στον τουριστικό τομέα. Την μελέτη αυτή, που θεωρητικά φτιάχτηκε από ανεξάρτητο φορέα αλλά μόνο η Ryanair χρησιμοποιεί, την επικαλείται συνεχώς, αφενός για να εντυπωσιάζει εύκολα και να προκαλεί θετικό ντόρο και αφετέρου προκειμένου πιο εύκολα να πείθει τους τοπικούς φορείς να της δίνουν επιδοτήσεις. Και τα έχει καταφέρει καλά αφού ακόμη και στην φτωχή Ελλάδα, η Ryanair καταφέρνει και εξασφαλίζει επιδοτήσεις εκατομμυρίων από τις έντεκα περιοχές στις οποίες πετά.
Παράλληλα αυτό διευκολύνει και τους ντόπιους πολιτικούς να κοκορεύονται ότι δημιουργούν ανάπτυξη στην περιοχή τους, δηλαδή θέσεις εργασίας, τουρισμό κλπ. και να ζητούν ψήφους.
Δυστυχώς αυτή την μελέτη που επικαλέστηκε και πάλι η Ryanair για την δημιουργία των δυο βάσεων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, την πήραν κάποια μέσα μαζικής ενημέρωσης στην χώρα μας, την διαμόρφωσαν όπως ήθελαν και κοροϊδεύουν τον κόσμο ιδιαίτερα τους ανέργους που ψάχνουν από κάπου να κρατηθούν.
'Έτσι από χθες δεκάδες άτομα επικοινωνούν με το αεροδρόμιο αλλά ακόμη και με τα Omorfa Taxidia, προσπαθώντας να μάθουν που μπορούν να στείλουν βιογραφικό.
Η πραγματικότητα είναι ότι η Ryanair δεν θα προσλάβει ούτε έναν υπάλληλο στην Ελλάδα. Τα γραφεία της βρίσκονται στο Δουβλίνο και εκεί εδρεύει ακόμη και ο υπεύθυνος μάρκετινγκ αρμόδιος για την Ελλάδα, την Ιταλία και την Κροατία. Μάλιστα όταν οι άνθρωποι της Ryanair έδωσαν συνέντευξη τύπου πριν λίγες μέρες στην Θεσσαλονίκη με αφορμή την δημιουργία της βάσης, ρωτήθηκαν από τα Omorfa Taxidia αν θα προσλάβουν έστω και ένα άτομο. Η απάντηση τους ήταν αρνητική και επανέλαβαν την θεωρία περί 1600 θέσεων εργασίας που εκτιμούν πως θα δημιουργηθούν στην πόλη, σε παράπλευρες δραστηρίοτητες. Για το θέμα είχαμε αναφερθεί σχετικά σε ανάρτηση εκείνη την ημέρα.
Για να διαπιστώσει κάνεις πόσο ψεύτικο είναι αυτό που γράφεται για τις 2800 θέσεις εργασίας αρκεί να αναλογιστεί πως η Aegean μαζί με την Olympic, με στόλο 45 αεροσκαφών, έχουν λιγότερους υπαλλήλους και στελέχη, την ώρα που η Ryanair θα έχει συνολικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μόλις τρία αεροσκάφη.
Καθώς όμως στην χώρα μας τα πρωτεία στην γελοιότητα διεκδικεί και το πολιτικό μας σύστημα, για το θέμα έκανε δήλωση ακόμη και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου, για τον οποίο αυτή η εξέλιξη επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη των μεγάλων επενδυτών στην ελληνική οικονομία.
«Εμπιστοσύνη που οικοδομήθηκε με συνεχείς επαφές και επίπονες προσπάθειες της κυβέρνησης και προσωπικά του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά», συμπληρώνει με στόμφο ο κ. Κεδίκογλου και εκτιμά ότι οι θετικές επενδυτικές ανακοινώσεις για την οικονομία θα συνεχιστούν.
Προφανώς επειδή η κυβέρνηση δεν μπορεί να δημιουργήσει η ίδια νέες πραγματικές θέσεις εργασίας, κάνει δηλώσεις επί φανταστικών θέσεων εργασίας που άλλοι δήθεν δημιουργούν. Τραγικό για την χώρα μας.
Επ' ευκαιρίας να αναφερθούμε σε ένα άλλο παραμύθι που παίζει αυτή την εποχή σε σχέση με την Ryanair. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι επενδύει στην Ελλάδα μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ. Η πραγματικότητα είναι ότι δεν έχει επενδύσει ούτε ένα ευρώ, απλά τα εκατομμύρια που επικαλείται, αφορούν στην άξια των τριών αεροσκαφών που θα εδρεύουν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αεροσκάφη που όποτε θέλει τα παίρνει και φεύγει.
Τελειώνοντας να αναφέρουμε πως είναι θετικό να έρχονται αεροπορικές εταιρίες στην χώρα μας. Η παρουσία τους, δημιουργεί ανταγωνισμό, ευκαιρίες για ανάπτυξη και ενισχύει τον τουρισμό. Ωστόσο άλλο αυτό και άλλο να δημιουργούνται ψεύτικες ελπίδες σε ανθρώπους που ψάχνουν απεγνωσμένα μια ευκαιρία στην ζωή τους.