Cabin Crew στη Ryanair

  • Thread starter Thread starter dimitrisgr
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Με τη βαση στην Αθηνα ξερεις κανεις αν θα γινουν προσληψεις?
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Δεν ξέρω συγκεκριμένα για εδάφους γιατί ειχα κάνει αίτηση μόνο για cabin crew, αλλά σε πολλές δημοσιεύσεις έλεγαν ότι θα κάνουν προσλήψεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Λογικά δεν θα αργήσουν να κάνουν συνεντεύξεις για προσωπικό (και στις 2 πόλεις) γιατί απο Απρίλη ξεκινάνε οι πτήσεις..
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

To link για το ryanair thessaloniki recruitment day..λεει τι και πως να ντυθειτε αντρες-γυναικες,για οσους δεν το εχουν δει ακομη..

http://www.crewlink.ie/en/recruitment_d ... 2014-02-20
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Καλησπέρα, είτε αλήθεια είτε ψέματα γ τις προσλήψεις της ryanair μπορεί κάποιος που γνωρίζει να μ ενημερώσει που αφήνουμε βιογραφικό σημείωμα γ το προσωπικό εδάφους?????????? αν γνωρίζει κάποιος ας μου απαντήσει! ευχαριστώ!
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Καλημέρα,
για δική σας βοήθεια και για να μην γίνονται άσκοπα ποστς, αν έχετε απορίες για θέεσεις εργασίας εδάφους υπάρχει η κατηγορία 'Επαγγέλματα Αεροδρομίου', ψάξτε και κάτι θα βρείτε.

Φιλικά Άννα.
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Flying_doc βλεπεις εσυ καμια διαφορα με τις συνθηκες εργασιας που επικρατουν σε οποιοδηποτε αλλο τομεα στην Ελλαδα αυτη τη στιγμη? εχουν δει πολυ χειροτερα τα ματια μου πιστεψε με..
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Όχι βεβαια, αλλά κανεις εργοδότης δε ζητάει από τον υποψήφιο υπάλληλό του να τον πληρώνει για να δουλευει.
Για σκέψου λίγο... Ένας/μια άνεργος/η νέος/νεα ή έστω ένα ημιαπασχολούμενος κλπ κλπ, πληρώνει την εποχή που ζούμε, περίπου 2500€ με την ελπίδα ΜΗΠΩΣ και πιάσει δουλειά. Έχει αυτό κάποια λογική ?
 
Re: RYANAIR:Θέματα καριέρας.

Είμαι γενικά αντίθετος στο να πληρώνει ο εργαζόμενος την εκπαίδευση του, αλλά είναι μια άλλη προσέγγιση που δεν θα πρέπει να μας φαίνεται τόσο παράξενη ή αρνητική. Όπως πολλοί άλλοι εργαζόμενοι πληρώσανε το πανεπιστήμιο τους (μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για Αγγλοσάξωνες που ένα μάστερ κοστίζει 20Κ), ή την σχολή πιλότων ή όποια άλλη σχολή επαγγελματικής κατάρτισης, έτσι και η Ryanair ζητάει να πληρώσεις για ικανότητες και κατάρτιση τις οποίες μπορείς να εκμεταλλευτείς και αλλού, πόσο μάλλον όταν το αλλού είναι μόνο οι ανταγωνιστές της. Επίσης είναι εκπαίδευση που είναι προαπαιτούμενο για την εργασία αυτή και έτσι δεν ανταγωνίζεσαι άλλους, παρά μόνο όσους έχουν την ίδια ''πιστοποίηση''. Δεν μιλάμε για ένα σεμινάριο για να είσαι πιο παραγωγικός στη εργασία που ήδη κάνεις.

Τέλος δεν θα πρέπει να ξεχνάμε, ότι το κόστος της εκπαίδευσης μετακυλίεται αλλιώς στους επιβάτες, οπότε είναι θέμα επιλογής της διοίκησης και της κουλτούρας της εταιρείας.
 
Top