ATR-42

  • Thread starter Thread starter geminiathboy
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αυτό θα πεί ενημέρωση...Με πονηρεύει όμως πού δεν άσπρισαν το "O L Y M P I C" όπως συνήθως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις.Λέτε να προορίζεται για το αεροπορικό μουσείο Sinsheim ή μήπως αυτό είναι "ευσεβείς πόθοι"; Το βλέπω προσεχτικά συσκευασμένο.Είσαστε σίγουροι ότι πάει για scrap;
 
Προσεκτικά συσκευασμένο είναι γιά να αποφευχθούν ατυχήματα τού είδους που συνέβη στα Τέμπη και θρηνήσαμε κάμποσα παιδάκια.

Το ότι δέν έσβησαν το livery (και ούτε κάν το όνομα) μπορεί να οφείλεται σε έλλειψη χρόνου (άν και εδώ που τα λέμε,τόσο χρόνο διέθεσαν γιά να το αποσυναρμολογήσουν,στην μπογιά θα κολλάγανε;)

Η ουσία είναι πως ακόμα ένα αεροπλάνο που θα μπορούσε να διατηρηθή σάν "δείγμα" τής αεροπορικής ιστορίας τής Ελλάδας,"πετιέται" κυριολεκτικά στά σκουπίδια γιά πενταροδεκάρες....
 
Δεν θέλω να κάνω τον πεισματάρη και μάλιστα να διακινδυνεύσω να κάνω λάθος αλλά βλέπω μία σωστή αποσυναρμολόγηση.Οι πτέρυγες έχουν αποσυναρμολογηθεί με φροντίδα.Θα έμπαιναν σε τόσο κόπο;Θα το έκαναν πιό πρόχειρα.Τέλος πάντων,θα δείξει.Οψόμεθα...Λες και έχει καμμιά σημασία τώρα πιά...Καταντάει αστείο.
 
Σύμφωνα με δημοσίευση στο περιοδικό "Άλλη Πτήση" πού μού στέλνει το ΠΟΛΚΕΟΑ:
Ολοκληρώθηκε η εκποίηση των τελευταίων α/φων της Ολυμπιακής Αεροπλοϊας ATR SX-BIA και SX-BIH που περέμεναν στο "Ελ.Βενιζέλος".
Τελευταίο ταξίδι τών α/φων ήταν η χερσαία μεταφορά τους από τήν Ελλάδα στη Γερμανία όπου η εταιρεία πού τα αγόρασε θα προχωρούσε στον "καννιβαλισμό" τους προκειμένου να αφαιρέσει όσα χρήσιμα μέρη τών α/φων μπορούσαν να επαναχρησιμοποιηθούν (όργανα,ηλεκτρονικές μονάδες,καθίσματα,κ.α.) ενώ τα μεταλλικά μέρη(άτρακτος κλπ) θα έπαιρναν το δρόμο γιά το χυτήριο προκειμένου το μέταλλό τους να ανακυκλωθεί γιά νέες χρήσεις(κατσαρόλες,φανάρια,φωτιστικά κ.α.)
Έτσι έκλεισε ένας ακόμη κύκλος μετά τήν πώληση τής εταιρείας και τήν ιδιωτικοποίησή της.

Δε μάθαμε τίποτα καινούργιο,με στεναχωρεί όμως πού χάθηκαν άλλα δύο αεροπλάνα πού σίγουρα εκποιήθηκαν με 50 σέντσια το κιλό και δεν πήγε το ένα έστω από αυτά να κοσμήσει τήν είσοδο τού ΠΟΛΚΕΟΑ στο Δυτικό όπως το συμβολικό γλυπτό-σκάλα.Ισως εκεί δίπλα στο πάρκινγκ,τώρα πού το καθάρισαν κι όλας. Αγαπώ τόν σύλλογο και το έχω αποδείξει εμπράκτως,όμως απόμεινε με τον συμβολισμό και όχι με τήν ουσία. Τί κρίμα!
Το ένα από τα δύο θα μπορούσε να είχε μεταφερθεί δίπλα στο SX-BCL,μην πάμε μακρυά,το "εκπαιδευτικό" στο "Βενιζέλος".Μία ρυμούλκηση ήθελε όλη κι όλη.Όλα εγώ θα τα σκέφτομαι;Μην παραπονιόσαστε λοιπόν κύριοι, γενικώς.Από παλιότερα σκεφτόμουν ότι εκεί θα μπορούσε να ξεκινήσει ένα αεροπορικό μουσείο αλλά δεν πειράζει,δεν μπορούμε.Εδώ άλλοι τα στέλνουν Γερμανία! Καλές πτήσεις και να "συναντιόμαστε συχνά".... (μεταξύ μας,έχουν πλάκα οι αγχωμένοι,δεν έχουν;) Τράτζικ!
 
Πιστεύω ότι η ΠΑ και γενικά το ελληνικό δημόσιο έχασε μια ευκαιρία χρησιμοποίησης των αφων αυτών. Η χρήση των τετρακινητήριων C-130 για μέσες μεταφορές έχει μεγαλύτερο cost index φαντάζομαι από ένα ATR-42, κλιμάκια τεχνικών Readiness στα νησιά ,τεχνικοί ένας οι δύο πολλές φορές που χρειάζεται να αποκαταστήσουν κάποια βλάβη κάποιου μαχητικού που έχει μείνει εκτός mother base και πολλές άλλες μεταφορές τέτοιου τύπου θα εξοικονομούσαν αρκετά χρήματα για την ΠΑ και το ελληνικό δημόσιο κατ΄ επέκταση.
Κρίμα ίσως αυτά τα αεροπλάνα θα μπορούσαν να προφέρουν συνεχίζοντας να είναι στον αέρα και συμβάλλοντας σ΄αυτό που προσπαθούμε όλοι μας σήμερα να κάνουμε οικονομία...
 
Η Π.Α. διαθέτει και τα μικρότερα C27 Spartan για αυτές τις δουλειές.
 
Αγαπητέ Σωτήρη, τα οποία Spartan μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις και σαν ανέκδοτο εάν δεν βρεις καλύτερο.. :evil:

δικός σου
καλή χρονιά
 
Εχω την εντύπωση πως τα Spartan είναι μεγαλύτερα από τα Ατάρια.

Ωστόσο,είναι αλήθεια πως ένα ή δύο έστω από τα Ατάρια τής αείμνηστης θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ώς μεταγωγικά απ'την ΠΑ.Εδώ πήραν τα γιαπωνέζικα τα YS-11 (όσα είχαν απομείνει στην ΟΑ) και μάλιστα ένα εξ αυτών το είχαν γιά μεταφορές υψηλών προσώπων*

*Ενα τέτοιο "υψηλό πρόσωπο",ο τότε ΥΕΘΑ Γιάννης Χαραλαμπόπουλος,κινδύνεψε να σκοτωθή όταν "κόλλησαν" τα flaps τού YS-11 που τον μετέφερε-αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
 
Δυστυχώς πιστεύω ότι τα αταράκια θα ήταν μακράν πιο χρήσιμα , ανέξοδα και διαθέσιμα από τα Spartan ! Οι διαθεσιμότητες των Spartan ακύρωσαν πολλά πράγματα που ίσως περίμενε η ΠΑ!!!
 
Hastaroth":x40e7dgd said:
Ωστόσο,είναι αλήθεια πως ένα ή δύο έστω από τα Ατάρια τής αείμνηστης θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ώς μεταγωγικά απ'την ΠΑ.
Δυστυχώς έχουν πολύ μικρές θύρες για χρήση ως μεταγωγικά, αλλά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν επικουρικά για δευτερεύουσες μεταφορές προσωπικού ώστε να μην καταπονούνται άσκοπα τα C-130B/H.
 
Top