ATR-42

Τα πράγματα είναι πολύ απλά ...... Δει δη χρημάτων ! Η ΠΑ δεν έχει τα κονδύλια να συντηρήσει τα 8 C-27 (θυμηθείτε ότι η παραγγελία αφορούσε αρχικά 12, αλλά περικόπηκε στα :cool:, με αποτέλεσμα τα 7 να έχουν καθηλωθεί, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών. Που θα βρίσκονταν τα χρήματα για τη συντήρηση μεταχειρισμένων αεροσκαφών 20ετίας;
 
sv1xv":11hvjbew said:
Hastaroth":11hvjbew said:
Ωστόσο,είναι αλήθεια πως ένα ή δύο έστω από τα Ατάρια τής αείμνηστης θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ώς μεταγωγικά απ'την ΠΑ.
Δυστυχώς έχουν πολύ μικρές θύρες για χρήση ως μεταγωγικά, αλλά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν επικουρικά για δευτερεύουσες μεταφορές προσωπικού ώστε να μην καταπονούνται άσκοπα τα C-130B/H.
Μά η μπροστινή θύρα τών ATR είναι αρκετά μεγάλη.Αλλωστε,το μέγεθος τής θύρας παίζει ρόλο κυρίως στίς ρίψεις τών αλεξιπτωτιστών,όχι στην επιβίβαση στο αεροπλάνο.Δέν λέμε να στέλνη η ΠΑ τα Ατάρια να κάνουν ρίψεις (θα χτυπούσαν τα αλεξίπτωτα στίς έλικες,αφού η ρίψη θα γινόταν μπροστά απ'αυτές και όχι πίσω τους,όπως γίνεται στά C130 και παλιότερα στίς Ντακότες.
Τώρα αυτό που γράφει ο κ.Μάναρης,ότι δηλαδή η ΠΑ δέν έχει λεφτά γιά να συντηρή τα μόλις 8 Spartan και συνεπώς δέν αντέχει να "φορτωθή" και τα ATR που είναι και παλαιώτερα,αυτό έχει μιά λογική (δέν είναι μόνο τα υλικά γιά την συντήρησή τους αλλά και η εκπαίδευση τού προσωπικού-χειριστές,μηχανικοί κλπ).
 
Mea culpa,φίλτατε,και το παραδέχομαι.Λίγο το ότι τα επώνυμα είναι παραπλήσια,λίγο το προκεχωρημένο τής ώρας που έγραψα το μήνυμα κουρασμένος από μιά φορτωμένη ημέρα,το έκανε το λάθος ο δαίμων τού πληκτρολογιου....

Πάντως με τούτα και με κείνα,το "ηθικόν δίδαγμα" είναι πως και τα ATR δόθηκαν εις το βιδοποιείον "γιά μιά χούφτα δολλάρια" (ή μάλλον γιά μιά χούφτα ευρώ) χωρίς να φροντίσουν οι αρμόδιοι να κρατήσουν έστω ένα γιά το μουσείο (αυτό που θα γίνη όταν γίνη...)
 
Top