OA701
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/04/2009
- Μηνύματα
- 4.079
- Likes
- 104
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ---
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KTTS
aas59":3h24sfiw said:Δεν μπορώ να φανταστώ εταιρεία που είναι σε εκκαθάριση να "χαρίζει" μερικά εκατομμύρια Ευρώ !!!
Γιατί σε αυτά τα ύψη φτάνουν τα "γελοία ποσά" που αναφέρεις...........
α) Δεν μιλάμε για οποιαδήποτε εταιρεία αλλά για ΚΡΑΤΙΚΗ εταιρεία. Πότε ακριβώς το κράτος έκανε συμφέρουσες συναλλαγές-επενδύσεις για να κάνει και τώρα? Απλά, μια ιδέα έριξα...
β) Μπροστά στο τι μας έχει στοιχίσει η ΟΑ εώς τώρα, ο ΟΣΕ (που θα δούμε απίστευτες "ομορφιές" αν και όταν έρθει η ώρα του για ιδιωτικοποίηση) και για να μην θυμηθώ τα λεφτά των ταμείων που οι πανάθλιοι αλήτες τα τζόγαραν στο χρηματιστήριο τότε σφαλώς και μιλάμε για "γελοία ποσά"...
Τα ΑΤ4 της πΟΑ είναι 18-20 ετών και τα ΑΤ7 14-18. Φυσικά δεν εννοώ να δωριστούν όλα αλλά αυτά που ενδεχομένως να μην μπορούν να πουληθούν ως μεταχειρισμένα ούτε στην Air Namimbia, στην Vietkong Airways και στην Kandahar Aviation δεδομένης της καταπόνησης που έχουν δεκτεί πετώντας σε απίστευτους καιρούς και "κατεβαίνοντας" σε "απίστευτης" ποιότητας τάπητες Α/Δ...
Επίσης, κάποια θα μπορούσαν να δωριστούν στο Λιμενικό, την Αεροπορία και το Ναυτικό και με τις κατάλληλες μετατροπές να μας γλυτώσουν ένα σωρό λεφτά αντί να αγοράσουν καινούργια...
Ή έστω να γίνει επιτέλους ένα aviation μουσείο-πάρκο στην ΑΤΗ είτε στο Ελληνικό είτε σε κάποιο άλλο airfield στα πέριξ.
Πάντως, όντως οι όποιες μίζες ακολουθούν την πώληση τους (όπως και των Α-340) είναι τροχοπέδη για όλα τα παραπάνω.
Η ιδέα μου πιο πολύ εμπεριέχει συναισθηματισμό, αφού τα legendary πλέον Ατάρια της πΟΑ ήταν για πολλά μέρη στην Ελλάδα όχι μόνο η επικοινωνία τους με τον έξω κόσμο αλλά κυριολεκτικά η σωτηρία τους, κάνοντας τα ασθενοφόρα, τις κινητές μονάδες εντατικής ακόμα και τις νεκροφόρες...
Αυτά...