ATR-42

  • Thread starter Thread starter geminiathboy
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
aas59":3h24sfiw said:
Δεν μπορώ να φανταστώ εταιρεία που είναι σε εκκαθάριση να "χαρίζει" μερικά εκατομμύρια Ευρώ !!!
Γιατί σε αυτά τα ύψη φτάνουν τα "γελοία ποσά" που αναφέρεις...........

α) Δεν μιλάμε για οποιαδήποτε εταιρεία αλλά για ΚΡΑΤΙΚΗ εταιρεία. Πότε ακριβώς το κράτος έκανε συμφέρουσες συναλλαγές-επενδύσεις για να κάνει και τώρα? Απλά, μια ιδέα έριξα...

β) Μπροστά στο τι μας έχει στοιχίσει η ΟΑ εώς τώρα, ο ΟΣΕ (που θα δούμε απίστευτες "ομορφιές" αν και όταν έρθει η ώρα του για ιδιωτικοποίηση) και για να μην θυμηθώ τα λεφτά των ταμείων που οι πανάθλιοι αλήτες τα τζόγαραν στο χρηματιστήριο τότε σφαλώς και μιλάμε για "γελοία ποσά"...

Τα ΑΤ4 της πΟΑ είναι 18-20 ετών και τα ΑΤ7 14-18. Φυσικά δεν εννοώ να δωριστούν όλα αλλά αυτά που ενδεχομένως να μην μπορούν να πουληθούν ως μεταχειρισμένα ούτε στην Air Namimbia, στην Vietkong Airways και στην Kandahar Aviation δεδομένης της καταπόνησης που έχουν δεκτεί πετώντας σε απίστευτους καιρούς και "κατεβαίνοντας" σε "απίστευτης" ποιότητας τάπητες Α/Δ...

Επίσης, κάποια θα μπορούσαν να δωριστούν στο Λιμενικό, την Αεροπορία και το Ναυτικό και με τις κατάλληλες μετατροπές να μας γλυτώσουν ένα σωρό λεφτά αντί να αγοράσουν καινούργια...

Ή έστω να γίνει επιτέλους ένα aviation μουσείο-πάρκο στην ΑΤΗ είτε στο Ελληνικό είτε σε κάποιο άλλο airfield στα πέριξ.

Πάντως, όντως οι όποιες μίζες ακολουθούν την πώληση τους (όπως και των Α-340) είναι τροχοπέδη για όλα τα παραπάνω.

Η ιδέα μου πιο πολύ εμπεριέχει συναισθηματισμό, αφού τα legendary πλέον Ατάρια της πΟΑ ήταν για πολλά μέρη στην Ελλάδα όχι μόνο η επικοινωνία τους με τον έξω κόσμο αλλά κυριολεκτικά η σωτηρία τους, κάνοντας τα ασθενοφόρα, τις κινητές μονάδες εντατικής ακόμα και τις νεκροφόρες...

Αυτά...
 
Δηλαδή τα ATR αποσύρονται από την εταιρεία στις 1/10;
 
Δε το νομίζω.
Πρέπει μέχρι τότε να πετά ένας ικανός αριθμός από Q400 που θα μπορέσει να αντικαταστήσει τα ATR,κίνηση δηλ.που δε φαίνεται να πραγματοποιείται.
Χώρια που έχουμε και εκλογές στις 4 Oκτ.
Θα δείξει...
 
Τρια ΑTR-42 έχουν αναχωρήσει απο τη Αθήνα για το Έξετερ στις 13/12 14/12 και 15/12.

Olympic A/L AT42 SX-BID (219) was ferried from storage at Athens to Exeter on 13/12 for further storage & was followed by SX-BIB (182) on 14/12 & SX-BIC (197) on 15/12.
 
Είχε νηολόγιο OY-EDH με την Nordic Aviation Capital (NAC) και ήταν να πετάξει σαν D-BZZV για την Rheinland Air Service, αλλά τελικά δεν "έκατσε" και έφυγε για την Islena Airlines σαν HR-AXA και πετάει εκεί (Ονδούρα)
 
Εθεασησαν προ μισης ωρας στην περιοχη του Αγ. Ανδρεα στην Πατρα, δυο νταλικες με φορτιο τις ατρακτους δυο ΑTR. Το πρωτο ηταν το SX-BIA αν προλαβα να δω καλα. Γνωριζουμε που πανε;

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Στη Γερμανία για κατσαρόλες... Το άλλο είναι το BIH (Πλάτων)
 
Καλά,έχουμε πολύ καλούς ανταποκριτές.Πρακτορείο Ρώυτερ.Πήρατε καμμιά φωτογραφία;
Ομως αντί να δώσουν τα ATR για το αεροπορικό μουσείο,τα στέλνουν έξω έναντι ευτελούς τιμήματος.Τι βγάλανε από αυτά;Πενταροδεκάρες,άσε πού μπορεί να χρεώθηκαν και τα έξοδα μεταφοράς για να τα παραδώσουν.Ποιός φταίει πιό πολύ; Ας το βουλώσω καλύτερα γιατί θα γίνω αντιπαθής.Δηλαδή αν αυτές οι νταλίκες πήγαιναν στο Ελληνικό απευθείας θα ήταν άσχημα; μπορώ να μη το σκεφτώ;καθόμαστε με τα χέρια σταυρωμένα. Άλλα δύο χαμένα αεροπλάνα...ο κύκλος τών χαμένων αεροπλάνων.Πού να μη μείνει τίποτα!...
 
Top